Ja, bij TMO dacht ik ook echt nog dat het gespeeld was, maar blijkbaar is dit de echte gruwelijke waarheid......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik hoop echt zo voor haar dat zij een actrice is.
Wat of wie is TMO ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:33 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, bij TMO dacht ik ook echt nog dat het gespeeld was, maar blijkbaar is dit de echte gruwelijke waarheid......
Een beetje onnozelheid kan wel schattig zijn, maar zij is zo dom, dat ik elke keer dat ze moet poepen zou moeten controleren of ze dat wel op de wc doet in plaats van op bed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ze is aandoenlijk dom, en dat weet ze zelf ook. Ze heeft nog nooit ruzie gehad zei ze. Integenstelling tot de meeste andere bitches. Ze is lief.
Take me out.quote:
Ze zei toen "Ik ken geen Engels, dus druk ik weg" ; maar hij sprak iets heel anders dan Engels, die hele zaal lag dus plat..... En ja, het zal je kind maar zijn......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Take me out.
Kun je nagaan, als je een "celebrity" kunt worden naar aanleiding van zo'n programma, hoe opvallend stom je dan wel niet moet zijn.
Voor wie het gemist heeft: ze drukte daar een kerel die frans sprak ofzo weg, omdat ze dacht dat hij een arabier was ofzo. Toen hij toch Nederlands bleek te kunnen wilde ze hem terug. Uiteindelijk won ze nog ook, omdat haar imitatie van een stewardess het beste zou zijn ("beste", omdat ze hem toonde waar hij "aan boord" kon).
Het zal je kind maar zijn.
Duh! FOK!kers natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
. Britt is gelukkig, dus wie zijn wij om haar af te zeiken?
Ik heb het niet gezien maar bedoelde ze niet gewoon "als hij geen Nederlands spreekt moeten we in het Engels communiceren en dat wil ik niet"?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef childintime het volgende:
[..]
Ze zei toen "Ik ken geen Engels, dus druk ik weg" ; maar hij sprak iets heel anders dan Engels, die hele zaal lag dus plat..... En ja, het zal je kind maar zijn......
Eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ze is aandoenlijk dom, en dat weet ze zelf ook. Ze heeft nog nooit ruzie gehad zei ze. Integenstelling tot de meeste andere bitches. Ze is lief.
Op die stem is ze juist zo trots.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
die stem, verschrikkelijk
voor de rest is ze we lief denk ik, maar zo dom heb ik ze niet vaak gezien.
JA lachen he, kunnen ze bij secret story nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben helemaal om, net gezien gewoon keihard moeten lachen, helemaal top
Ja hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben helemaal om, net gezien gewoon keihard moeten lachen, helemaal top
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
die stem, verschrikkelijk
voor de rest is ze we lief denk ik, maar zo dom heb ik ze niet vaak gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |