quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit moet wel wat voor jou zijn LiBoKnu![]()
Moet je eens kijken wat voor fantastische treinen er in de Vooruitstrevende Heilstaat Noord-Korea geproduceerd worden![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vroegâh wel eens een topic over treinen geopend buiten deze reeks. Hell, toen deed ik hier nog niet eens mee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zeg je zo wat ja. Voor elk spatbord van elke Golf moet een nieuw topic komen zowat, maar ALLES over treinen moet in deze ene reeks. Toch raar.
Niet Groningen Europapark. Dat heeft ook 1 perron, maar wel aan 3 sporen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
Op welke halte was ik vandaag? Het ligt aan een 2 sporige hoofdspoorlijn maar heeft slechts 1 (zij)perron.
Onze Lieve Vrouwe ter Nood?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
Op welke halte was ik vandaag? Het ligt aan een 2 sporige hoofdspoorlijn maar heeft slechts 1 (zij)perron.
Almelo FBK ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
In Noord-Korea heb je inderdaad veel interessante treinen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit moet wel wat voor jou zijn LiBoKnu![]()
Moet je eens kijken wat voor fantastische treinen er in de Vooruitstrevende Heilstaat Noord-Korea geproduceerd worden![]()
[ afbeelding ]
Nee, propagandaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In Noord-Korea heb je inderdaad veel interessante treinen.
Grappig dat die Nederlandse trein op die zegel staat. is het geen fotosoep?
Het is Hengelo FBK, maar dat ligt ook aan het derde spoor ter plaatse...quote:
Terwijl de taal bijna hetzelfde klinkt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jij hebt het niet zo op onze Oosterburen he?
Okee. EN je bent GEEN trol?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik kan bij mijn volgende vakantie misschien wat extra foto's maken van treinen. Ik wil ook dolgraag naar Wit-Rusland, vooral voor de mei-feesten daar (den pobedy vooral, 9 mei, de overwinning op de k*tmoffen
), maar ook voor de treinen en trolleybussen. Ik heb een 3.0 Mpix (ben niet zo rijk helaas voor een betere camera), dus misschien kan ik wat treinen fotograferen indien interesse. Geen idee hoe ik aan zo'n visum geraak, ik wil echt graag die kant op, ik hou van Lukashenko, maar hoe kom ik het land in?
![]()
Mocht het lukken en mocht er interesse zijn kan ik een draad aanmaken over treinen, tramvaj, trolleybus in Belarus. Het land waar alle meisjes mooi zijn.![]()
![]()
Misschien wil Socios mee? Kan je gelijk een echt mooi meisje scoren. (Helaas is mijn Russisch nog onvoldoende om echt tot een gesprek met een meisje te komen en mei is al heel snel)
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jij hebt het niet zo op onze Oosterburen he?
Die kant op: ------------------------------------->quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, het zijn wolven in schaapsklederen, ze zijn niet veranderd.
Er is inderdaad geen verschil tussen het derde rijk en de europese unie. Hoogstens op het gebied van Joden, homosexuelen, gehandicapten en zigeuners, maar dat zien we voor het gemak maar even over het hoofd, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zij zitten achter de EU en zo komt Hitlers natte droom alsnog uit, GrootDuitsland, alleen heet het nu de EU.
Van oorsprong een bordspel, een beetje Kolonistenachtig met een spoorwegthema. Er is dus ook een online versie van. Heel snel te leren, leuk om te spelen en vrij snel afgelopen.quote:
Ah moet ik maar eens kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Van oorsprong een bordspel, een beetje Kolonistenachtig met een spoorwegthema. Er is dus ook een online versie van. Heel snel te leren, leuk om te spelen en vrij snel afgelopen.
http://www.daysofwonder.com/tickettoride/en/
dat was toch dat spel van ProRail?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou weleens Koplopers en Dwarsliggers willen hebben. Maar dan echt als bordspel
Nee toch? Je moest wel een prorail achtig iets doen, maar goed, dan kan je net zo goed wat potten vingerverf kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ah moet ik maar eens kijken.
[..]
dat was toch dat spel van ProRail?
Idd, OLV ter Nood. Ff gevraagd daar: elke maand stoppen er 2 treintjes. Vannacht nog ff wat foto's uploaden naar de wiki.quote:
Ik heb eens een topic over de ICE geopend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb vroegâh wel eens een topic over treinen geopend buiten deze reeks.
Toeterhappy Arrivamachinisten
Heb ik hier liggen. Mag je zķ hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou weleens Koplopers en Dwarsliggers willen hebben. Maar dan echt als bordspel
Schei toch uit. Duitsland is een prachtig land en nummer 1 treinland van de wereld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Eigenlijk zou er een lijstje gemaakt moeten worden met echte treinenlanden. Natuurlijk Duitsland en Zwitserland, maar daar wonen zulke nare mensen, dat ik die landen toch maar oversla.
Heb jij vast een kadootje voor mijn housewarmingparty @Dvquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Mag je zķ hebben.
DB is zeker het grootste treinconcern van Europa, mogelijk ook van de wereld. Ook een rijke geschiedenis en verscheidenheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit. Duitsland is een prachtig land en nummer 1 treinland van de wereld.
Psst. Indiaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
DB is zeker het grootste treinconcern van Europa, mogelijk ook van de wereld. Ook een rijke geschiedenis en verscheidenheid.
Treinen in (Wit-)Rusland!quote:
Whehe die perronwachter!! Wat een mooie vorm van werkverschaffingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, nog een trein in Rusland. Let op de perronwachter die rechts in beeld ehm. mja. Toch zijn best probeert te doen![]()
![]()
Belachelijk dat hier de perronopzichters, perronkelners, kruiers etc. `wegbezuinigd´ zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:26 schreef V2 het volgende:
Whehe die perronwachter!! Wat een mooie vorm van werkverschaffing
Mooi tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:26 schreef V2 het volgende:
[..]
Whehe die perronwachter!! Wat een mooie vorm van werkverschaffing
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben er met een trein overheen geweest
Als je erin zit heb je dat echt niet in de gaten gewoon hequote:
Hier gaat ie ook niet vaak 200+ km/hquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je erin zit heb je dat echt niet in de gaten gewoon he
Ik heb in Duitsland vaak zat 250 en harder gereden, maar dan heb je echt niet het idee van "Tering wat gaan we hard"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook niet vaak 200+ km/h
Ik ook, van Valkenburg naar Simpelveld.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben er met een trein overheen geweest
Ik toen van Schin op Geul naar Simpelveld met de stomer en terug met de railbusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ook, van Valkenburg naar Simpelveld.
Nee, maar net naast het station ligt Dupuis, een bedrijf dat onder andere (betonnen) dwarsliggers maakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Ollignies, komen daar nog museumtreinen of zo? SPoor ziet er nog bruikbaar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |