Beetje wereldvreemde ideeën hou je er op na, en dat voor zoeen bereisd persoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Natuurlijk Duitsland en Zwitserland, maar daar wonen zulke nare mensen, dat ik die landen toch maar oversla.
Foto van Cubaanse meisjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Geweldig filmpje trouwensAl mis ik wel een tamelijk essentieel onderdeel
Eh treinstelnummers of zo?quote:
Hey, dit is het treinentopic hequote:
Dat had ik inmiddels begrepen jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Trein vertrekt vanuit Casa Blanca en gaat naar Hershey.
Terwijl treinen erg fascinerend zijn en auto's vrijwel allemaal dezelfde koekblik-op-wielen-uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zeg je zo wat ja. Voor elk spatbord van elke Golf moet een nieuw topic komen zowat, maar ALLES over treinen moet in deze ene reeks. Toch raar.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit moet wel wat voor jou zijn LiBoKnu![]()
Moet je eens kijken wat voor fantastische treinen er in de Vooruitstrevende Heilstaat Noord-Korea geproduceerd worden![]()
[ afbeelding ]
Ik heb vroegâh wel eens een topic over treinen geopend buiten deze reeks. Hell, toen deed ik hier nog niet eens mee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zeg je zo wat ja. Voor elk spatbord van elke Golf moet een nieuw topic komen zowat, maar ALLES over treinen moet in deze ene reeks. Toch raar.
Niet Groningen Europapark. Dat heeft ook 1 perron, maar wel aan 3 sporen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
Op welke halte was ik vandaag? Het ligt aan een 2 sporige hoofdspoorlijn maar heeft slechts 1 (zij)perron.
Onze Lieve Vrouwe ter Nood?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
Op welke halte was ik vandaag? Het ligt aan een 2 sporige hoofdspoorlijn maar heeft slechts 1 (zij)perron.
Almelo FBK ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef Bitlord het volgende:
In Noord-Korea heb je inderdaad veel interessante treinen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit moet wel wat voor jou zijn LiBoKnu![]()
Moet je eens kijken wat voor fantastische treinen er in de Vooruitstrevende Heilstaat Noord-Korea geproduceerd worden![]()
[ afbeelding ]
Nee, propagandaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In Noord-Korea heb je inderdaad veel interessante treinen.
Grappig dat die Nederlandse trein op die zegel staat. is het geen fotosoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |