Is dat linksachter op de foto nou een groot standbeeld van een schreeuwende vrouw?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is dat linksachter op de foto nou een groot standbeeld van een schreeuwende vrouw?
Geen flauw idee, ik kwam dit plaatje op het WWW tegen.quote:
quote:Zaporozhian Cossacks to the Turkish Sultan!
Thou art a turkish imp, the damned devil's brother and friend, and a secretary to Lucifer himself. What the devil kind of knight art thou that cannot slay a hedgehog with your naked arse? The devil shits, and your army eats. Thou a son of a bitch wilt not ever make subjects of Christian sons; we have no fear of your army, by land and by sea we will battle with thee, fuck thy mother.
Thou art the Babylonian scullion, Macedonian wheelwright, brewer of Jerusalem, goat-fucker of Alexandria, swineherd of Greater and Lesser Egypt, Armenian pig, Podolian villain, catamite of Tartary, hangman of Kamyanets, and fool of all the world and underworld, a fool before our God, a grandson of the Serpent, and the crick in our dick. Pig's snout, mare's arse, slaughterhouse cur, unchristened brow, screw thine own mother!
So the Zaporozhians declare, you lowlife. Thou wilt not even be herding Christian pigs. Now we shall conclude, for we don't know the date and don't have a calendar; the moon's in the sky, the year in the book, the day's the same over here as it is over there; for this kiss our arse!
Koshovyi Otaman Ivan Sirko, with the whole Zaporozhian Host.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik heb ooit eens een keer een goede pot 2.5 liter verf RAL 9010 hoogglans naar een fokker in nood gestuurd. volgens mij is het nooit aangekomen want ik heb nooit een bericht gehad.
![]()
Matig tot vrij goed.quote:
quote:
Kleine tegenslagen m.b.t de Arbo en UWV. Werkgever wil wel meewerken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En met de plannen voor je bedrijf?
Dat laatste is fijn!! Het eerste gelukkig maar kleine kennelijk.. Heel veel succesquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Kleine tegenslagen m.b.t de Arbo en UWV. Werkgever wil wel meewerken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
Ja, zijn er al overname plannen. Tijd om te groeien!!
Zo, ik ga naar bed.quote:
Ral 9010, die heb ik hier ookquote:
Vandaag MDf wezen halen bij een bedrijf dat niet zo heel erg goed liep, eigenaar had er weinig zin meer in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
Ja, zijn er al overname plannen. Tijd om te groeien!!
Ze slaapt inmiddels op de bank. Na een fles prosecco en een fles brut.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
En geen man in de buurt om haar te plezieren. Ach en wee.
Sowieso machines.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Vandaag MDf wezen halen bij een bedrijf dat niet zo heel erg goed liep, eigenaar had er weinig zin meer in.
Wel mooie machines.![]()
![]()
Bquote:
Je Duits is niet slechts.quote:
Huhquote:
Ja, want enig begrip is idd te veel gevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Er is een user in SES die door de "druk" van de prestatiebeurs studievertraging opgelopen heeft, faalangstig is en daardoor WaJong krijg en bij haar ouders woont.
Kan echt alleen in Nederland dit.
Helaas iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Zeeland het volgende:
Het kabinet is zijn meerderheid kwijt in de peilingen. Maar tussentijdse peilingen heb ik nog nooit serieus genomen, dus ook nu niet (helaas).
Hoi Ethquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
Oh nee, vangnetten! Allemaal afschaffen, dat zal mensen pas echt leren voor zichzelf te zorgen!
Nee, dank jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
We moeten gewoon eens een avondje Risk gaan spelen in Café België in Utrecht met wat POLers
We kunnen het ook gewoon op een zuipen zetten natuurlijk, daar zijn de meesten hier waarschijnlijk beter in dan in Riskquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon op een zuipen zetten natuurlijk, daar zijn de meesten hier waarschijnlijk beter in dan in Risk
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon op een zuipen zetten natuurlijk, daar zijn de meesten hier waarschijnlijk beter in dan in Risk
Risk is wel tof.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
We moeten gewoon eens een avondje Risk gaan spelen in Café België in Utrecht met wat POLers
Welk spelletje niet.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:53 schreef dotCommunism het volgende:
Risk is niet meer dan een uiting van Westers imperialisme, en dus slecht.
Mankomanie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Welk spelletje niet.....
spelletjes [ afbeelding ]
quote:
quote:Het spel, dat je wint door een miljoen te verliezen.
Geld maakt niet gelukkig. Het bevordert de hebzucht, doet je zakken uitpuilen, lokt de belastingen en zakkenrollers aan en net als je het nodig hebt, is het er sowieso nooit.
Dus weg ermee!
Ach, neem maar meteen een hele slof mee, nu ze nog niet 10 euro per pakje kosten. Overigens zit hier niet zo een twee drie een speciaalzaak in de buurt volgens mij, ik ben de lul tot vanavond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
Oh, ongetwijfeld. Maar ik houd het denk ik toch bij mijn trouwe sigaretten. Die overigens op zijn, zal dus naar de pomp moeten zometeen
Een dagje op sigaretten valt prima uit te houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, neem maar meteen een hele slof mee, nu ze nog niet 10 euro per pakje kosten. Overigens zit hier niet zo een twee drie een speciaalzaak in de buurt volgens mij, ik ben de lul tot vanavond.
Ik rook geen sigaretten, heb ze ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Een dagje op sigaretten valt prima uit te houden.
Kenner! Als je ze maar goed bewaard en niet laat vergaan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef betyar het volgende:
Ik heb hier nog wat Cohiba's liggen. Mooi apart verpakt voor een speciale gelegenheid met mijn zwagers of zo.
Ik heb toch wel voor een klein vermogen weggepaft vanaf mijn 14e.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kenner, als je ze maar goed bewaard en niet laat vergaan!
Gelukkig maar....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
, ik bedoel dat IK niet (meer) met POL op stap ga
Jullie: Have fun hoor![]()
Heerlijk, af en toe een echte opsteken inderdaad. Gaat niets boven leven op die manier, drankje er bij, luie stoel, en het zonnetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb toch wel voor een klein vermogen weggepaft vanaf mijn 14e.
Deze sigaren had ik in Venezuela gekocht.
Voor zo'n gelegenheid een geboorte, sterfgeval, of bruiloft, dan komt de XO ook tevoorschijn. Zo doe je nog eens lang met dure en luxe artikelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk, af en toe een echte opsteken inderdaad. Gaat niets boven leven op die manier, drankje er bij, luie stoel, en het zonnetje.
Zeker, voor dagelijks gebruik ga ik ook niet veel hoger zitten qua prijs dan Montecristo. De rest is meer voor gelegenheden inderdaad, anders kost het een vermogen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor zo'n gelegenheid een geboorte, sterfgeval, of bruiloft, dan komt de XO ook tevoorschijn. Zo doe je nog eens lang met dure en luxe artikelen.
Die zijn goedkoopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, voor dagelijks gebruik ga ik ook niet veel hoger zitten qua prijs dan Montecristo. De rest is meer voor gelegenheden inderdaad, anders kost het een vermogen.
Van het weekend op een verjaardag bij mijn zus geweest waar 80% aan het paffen was.... Ik vind het niet erg hoor, heb 20 jaar gerookt maar mijn kleren meurden een uur in de wind.quote:
Ja kan ook, niks mis met Nederlandse sigaren. La Paz en Hajenius zijn ook wel te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zijn goedkoop![]()
. Dagelijks gebruik zat ik meer aan de Willem II of de Oud Kampen
Haha..smells like fresh vagina in here.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.viddler.com/explore/thechive/videos/409/
Workplace guidelines for sexual harassment.
Dat hoop ik wel. Binnen een uur wordt eindelijk mijn nieuwe bank afgeleverd. Heb maar 14 weken hoeven wachten..quote:
Inclusief trackpad?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Binnen een uur wordt eindelijk mijn nieuwe bank afgeleverd. Heb maar 14 weken hoeven wachten..
De trackpad hoefde niet met leer bekleed te worden. Ik kon die meteen meenemen.quote:
Trackpad is wel erg handig, ben ook niet anders gewend op m'n macbooks. Maar als ik iMac zou hebben was ik ook voor de magic trackpad gegaan ipv de magic mouse.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De trackpad hoefde niet met leer bekleed te worden. Ik kon die meteen meenemen.
Hopelijk dat het goed uitpakt. Die levertijden slaan nergens op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Binnen een uur wordt eindelijk mijn nieuwe bank afgeleverd. Heb maar 14 weken hoeven wachten..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.viddler.com/explore/thechive/videos/409/
Workplace guidelines for sexual harassment.
goed voor je knie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef betyar het volgende:
gvd die kast die ik aan het maken ben weegt straks 500 kilo ofzo.
Tem is weer eens aardig vandaag..quote:
Fijn met verhuizen enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef betyar het volgende:
gvd die kast die ik aan het maken ben weegt straks 500 kilo ofzo.
Wat is de schade?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ambtelijke flikkers hebben me weer geflitst zie ik nu net, daar gaat m'n vrijdag lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |