Is dat linksachter op de foto nou een groot standbeeld van een schreeuwende vrouw?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is dat linksachter op de foto nou een groot standbeeld van een schreeuwende vrouw?
Geen flauw idee, ik kwam dit plaatje op het WWW tegen.quote:
quote:Zaporozhian Cossacks to the Turkish Sultan!
Thou art a turkish imp, the damned devil's brother and friend, and a secretary to Lucifer himself. What the devil kind of knight art thou that cannot slay a hedgehog with your naked arse? The devil shits, and your army eats. Thou a son of a bitch wilt not ever make subjects of Christian sons; we have no fear of your army, by land and by sea we will battle with thee, fuck thy mother.
Thou art the Babylonian scullion, Macedonian wheelwright, brewer of Jerusalem, goat-fucker of Alexandria, swineherd of Greater and Lesser Egypt, Armenian pig, Podolian villain, catamite of Tartary, hangman of Kamyanets, and fool of all the world and underworld, a fool before our God, a grandson of the Serpent, and the crick in our dick. Pig's snout, mare's arse, slaughterhouse cur, unchristened brow, screw thine own mother!
So the Zaporozhians declare, you lowlife. Thou wilt not even be herding Christian pigs. Now we shall conclude, for we don't know the date and don't have a calendar; the moon's in the sky, the year in the book, the day's the same over here as it is over there; for this kiss our arse!
Koshovyi Otaman Ivan Sirko, with the whole Zaporozhian Host.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik heb ooit eens een keer een goede pot 2.5 liter verf RAL 9010 hoogglans naar een fokker in nood gestuurd. volgens mij is het nooit aangekomen want ik heb nooit een bericht gehad.
![]()
Matig tot vrij goed.quote:
quote:
Kleine tegenslagen m.b.t de Arbo en UWV. Werkgever wil wel meewerken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En met de plannen voor je bedrijf?
Dat laatste is fijn!! Het eerste gelukkig maar kleine kennelijk.. Heel veel succesquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Kleine tegenslagen m.b.t de Arbo en UWV. Werkgever wil wel meewerken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
Ja, zijn er al overname plannen. Tijd om te groeien!!
Zo, ik ga naar bed.quote:
Ral 9010, die heb ik hier ookquote:
Vandaag MDf wezen halen bij een bedrijf dat niet zo heel erg goed liep, eigenaar had er weinig zin meer in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
Ja, zijn er al overname plannen. Tijd om te groeien!!
Ze slaapt inmiddels op de bank. Na een fles prosecco en een fles brut.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
En geen man in de buurt om haar te plezieren. Ach en wee.
Sowieso machines.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Vandaag MDf wezen halen bij een bedrijf dat niet zo heel erg goed liep, eigenaar had er weinig zin meer in.
Wel mooie machines.![]()
![]()
Bquote:
Je Duits is niet slechts.quote:
Huhquote:
Ja, want enig begrip is idd te veel gevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Er is een user in SES die door de "druk" van de prestatiebeurs studievertraging opgelopen heeft, faalangstig is en daardoor WaJong krijg en bij haar ouders woont.
Kan echt alleen in Nederland dit.
Helaas iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Zeeland het volgende:
Het kabinet is zijn meerderheid kwijt in de peilingen. Maar tussentijdse peilingen heb ik nog nooit serieus genomen, dus ook nu niet (helaas).
Hoi Ethquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef dotCommunism het volgende:
Oh nee, vangnetten! Allemaal afschaffen, dat zal mensen pas echt leren voor zichzelf te zorgen!
Nee, dank jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
We moeten gewoon eens een avondje Risk gaan spelen in Café België in Utrecht met wat POLers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |