ik kon de open nieuw deel knop niet vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:32 schreef sharr het volgende:
Ik zag geen topic net. Dodelijke paniek alles.
die jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
saminamina eh eh waka waka eh he
saminamina samblablabla alalalallaalaaa
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik kon de open nieuw deel knop niet vinden
ja godverquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Elke eventuele zin in seks is nu verdwenen
quote:
Eetsmakelijkquote:
Dat zong die man van Kings of Leon hoor...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Elke eventuele zin in seks is nu verdwenen. totaal
quote:
Jippieequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net kaarten gekocht voor Retropop
Wilde ik ook heenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.quote:
Heerlijk gewoon. Vooral met spel of worst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.
Dat er veel Fok-kindjes mogen komen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het eerste huwelijk is een feeeeit
Prakken moet je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.
daar beslis ik niets over.. en ze is er wel een beetje ondersteboven van.. ze is in shock en reageert nietquote:
Goudvis heeft nog niet ingestemd, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het eerste huwelijk is een feeeeit
driepink, ehquote:
2 kaartjes 88 eurie verderquote:
Dat is idd duur....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 kaartjes 88 eurie verder
er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
ze aarzelt.. het antwoord is dus nee.. doei mensen. ik spring van een brug
Draait Caro daar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn andere oplossingen dan het denken aan zelfmoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
geen goudvissenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
er zwemmen meer vissen in de zee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
er zwemmen meer vissen in de zee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
Ik heb niet eens gekeken en ik vind het al zielig voor die man..quote:
die zwemmen in een dierenwinkel enzoquote:
die is wel erg öquote:
ook in de zeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
die zwemmen in een dierenwinkel enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
* gewoonfaye ziet driepink richting de dierenwinkel rennen
MSN relatiesquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
msn zorgt ervoor dat ik nooit een relatie aan kan gaan, omdat msn doet kut
Ga de stad in zou ik zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
je kan ook naar buiten gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
Ja behoorlijkquote:
Bohh, ik hou er niet van om diep in de zoute meuk te zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bohh, ik hou er niet van om diep in de zoute meuk te zittenransbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Een hoop mentale inspanningen vandaag!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, wat ben ik ineens moe zeg. Van het eten gewoon...
Ik kreeg gisteren en vanmiddag niks binnen omdat keelpijn. Is rond 1500 weggetrokken, als een gek gaan eten net zeg. Tering.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een hoop mentale inspanningen vandaag!
Dat kan je ook uitputten!
Ja, die spermaallergie van je. Ik maak me wel zorgen om je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren en vanmiddag niks binnen omdat keelpijn. Is rond 1500 weggetrokken, als een gek gaan eten net zeg. Tering.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die spermaallergie van je. Ik maak me wel zorgen om je.
arm kindquote:
Ik heb een heel leuk liedje voor je aangevraagdquote:
oh jeej, wat is het?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk liedje voor je aangevraagd
Dat zul je wel zienquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
Slaaaaap lekker ding want jij is lastig![]()
??!
Dat slaat toch nergens opquote:
Alsof jij ook maar enige kennis hebt van de Vlaamse taal.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? .. zelfs niet als je belgisch bent
* Ignore*quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar enige kennis hebt van de Vlaamse taal.
MC Donalds ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist een goddelijke milkshake banaan bemachtigd bij de beste frituurzaak van Nederland
Ja ik wil wel requesten, maar dat ding kent mijn muziekjes niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
mensen! requesten ! verdomme! kut kut !
Slaapze baaschquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Oke, ik ga ff leggen dan toch maar. Eigenlijk best wel moe.
Slaaplekker broederquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
Oke, ik ga ff leggen dan toch maar. Eigenlijk best wel moe.
he hun hebben nog een liedje! die was gisteren op de radio.. maar hoe het liedje ook alweer heettequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja ik wil wel requesten, maar dat ding kent mijn muziekjes niet!
quote:
Ik ben er zo weer hoor. Ff powernappie.quote:
plagequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
he hun hebben nog een liedje! die was gisteren op de radio.. maar hoe het liedje ook alweer heette![]()
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappiequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? .. zelfs niet als je belgisch bent
Maar dat is grappigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Dat is ook niet echt hoogstaand..
BURNquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Dat is ook niet echt hoogstaand..
Laatste keer dat ik een powernappie deed was ik 7 uur wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er zo weer hoor. Ff powernappie.
Nee, deze heeft serieus de prijs beste frituurzaak van Nederlandquote:
Ik ben Water-Type ... Fire is Not very effective bij mij!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben Water-Type ... Fire is Not very effective bij mij!
ik ben zapdosquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben Water-Type ... Fire is Not very effective bij mij!
Dan pak ik mijn Aggron en whoop ik jou bitch-assquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Zokunen het volgende:
best flauw dit:Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Hoe was je spaghetti?quote:
ik vond die 2 die je net postte anders aardig rukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, faalnummer in vergelijking met de rest
Frituur Martin Zwerts?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist een goddelijke milkshake banaan bemachtigd bij de beste frituurzaak van Nederland
Klinkt ook primaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen spaghetti vandaag......
Mihoen met gemarineerde kipspiesjes en wokgroenten
zo dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Cafetaria De Vergulden Èrpel uit Waalwijk is gisteravond ( 25 Oktober 20100 uitgeroepenquote:
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Cafetaria De Vergulden Èrpel uit Waalwijk is gisteravond ( 25 Oktober 20100 uitgeroepen
tot de beste cafetaria Top 100. In de superdrukke, gezellige Club Monza in Utrecht vierde Leon en Wilma Lijtens met hun team hun overwinningsfeest.
Voorlopig zijn ze nog geen Beste Cafetaria van nederland.. dat duurt nog wel wat eeuwen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
zo dan:Ja die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
zo dan:Geniale rickrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Frietopia Awards 2010 - de uitreikingquote:
Deze is van popjequote:
nee volgens mij is hij nog niet geweestquote:
Waarom zou je anders op zo'n halve tamme als Koelkast vallenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
popje heeft een bizarre smaak moet ik zeggen
Hier loopt ie prima!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik nou de enige die continu buffer heeft op de webstream?
Via mobiel gaat het beter.....
Ze moest even goed schrikken!quote:
waka wakaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
nee volgens mij is hij nog niet geweest
Dat is dan 5 euro.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus, hij is weg doordat ik hier om moest lachen![]()
![]()
HOE WIST JE DAT IK DIE HAD AANGEVRAAGD DADELIJK IS HET IEMAND ANDERS EN KOMT MIJN LIEDJE DAARNA?????? je weet nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
waka waka![]()
ik wou geen shakira met waka wakatrafassi!
deze dus
Upload je die toch naar Koelkast?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
waka waka![]()
ik wou geen shakira met waka wakatrafassi!
deze dus
omdat ik steeds trafassi wou, en jij begon steeds over shakira enzo, en toevallig staat waka waka erin van shakira en jij zegt liedje voor jou enzo!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HOE WIST JE DAT IK DIE HAD AANGEVRAAGD DADELIJK IS HET IEMAND ANDERS EN KOMT MIJN LIEDJE DAARNA?????? je weet niet
hij had ff geen zinquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Upload je die toch naar Koelkast?
Oh ik vraag wel even een nieuwe aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
omdat ik steeds trafassi wou, en jij begon steeds over shakira enzo, en toevallig staat waka waka erin van shakira en jij zegt liedje voor jou enzo!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh ik vraag wel even een nieuwe aan.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Viro het volgende:
Oh gefeliciteerd Monopoly, ONZ Radio Oppervader![]()
QFTquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Driepink het volgende:
ik vind dat mono op zijn minst nu dalijk n-trance - set you free moet draaien!
HONT
Maar alsnog gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Driepink het volgende:
ik vind dat mono op zijn minst nu dalijk n-trance - set you free moet draaien!
HONT
Dit nummer graag jaquote:
Op je kop gekregen, omdat je nu wel luistert?quote:
wie wat waar ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij hebt gister toch die 14 jarige in der poepert genomen ? hoe voelde het?
ik krijg nooit op mijn kopquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Op je kop gekregen, omdat je nu wel luistert?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Driepink het volgende:
we gaan stemmen!
trafassi / shakira - waka waka
streep door wat niet van toepassing is!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Driepink het volgende:
we gaan stemmen!
zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Driepink het volgende:
we gaan stemmen!
khoor t ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef Viro het volgende:
Mono ik hoor je typen
kan ook aan mij liggen dat ik te veel hoor
dat liedje klinkt wel aardigquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg nooit op mijn kop
ik ben hartstikke doof en ik hoor het nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef Viro het volgende:
Mono ik hoor je typen
kan ook aan mij liggen dat ik te veel hoor
wutt, ik ben een engeltjequote:
Bengeltje zeker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt, ik ben een engeltje
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef Zokunen het volgende:
Hoe heet monopoly als hij zich verstopt?daar heeft ie heel de tijd over na lopen denken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom 30-11?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
ik hoop dat dit nog bestaat op 30 november![]()
dan ga ik serieus een uur lang (of langer als het mogelijk is) alleen maar dikke terror draaien
quote:
ik ben soberso zeldzaamquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
beter kom je hierheen.. jij bent zeldzaam.. een redelijk normale meid die deze muziek wel goed vind klinken
elke meid vind het herrie.. KOM HIER!
Ik hak niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Driepink het volgende:
is koelkast nu aan het hakken trouwens ?
je bent strakquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef gewoonfaye het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH
Ik lig strak
dan kom ik ff langsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef gewoonfaye het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH
Ik ben strak
ik heb wel een keer strak gezeten, op de achterbank van een auto helemaal te spacen.. holografisch beeldscherm op mn telefoon alles.. was echt tofquote:
Ja op Teijequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, monopoly zijn stem lijkt erg veel op die van een vriend van mij
hmmm...quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef Driepink het volgende:
OF NIET DAN MONO! OF NIET DAN!
BAMMM! VERREKTE KOEKWAUS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |