ik kon de open nieuw deel knop niet vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:32 schreef sharr het volgende:
Ik zag geen topic net. Dodelijke paniek alles.
die jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
saminamina eh eh waka waka eh he
saminamina samblablabla alalalallaalaaa
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik kon de open nieuw deel knop niet vinden
ja godverquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Elke eventuele zin in seks is nu verdwenen
quote:
Eetsmakelijkquote:
Dat zong die man van Kings of Leon hoor...quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Elke eventuele zin in seks is nu verdwenen. totaal
quote:
Jippieequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net kaarten gekocht voor Retropop
Wilde ik ook heenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.quote:
Heerlijk gewoon. Vooral met spel of worst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.
Dat er veel Fok-kindjes mogen komen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het eerste huwelijk is een feeeeit
Prakken moet je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.
daar beslis ik niets over.. en ze is er wel een beetje ondersteboven van.. ze is in shock en reageert nietquote:
Goudvis heeft nog niet ingestemd, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het eerste huwelijk is een feeeeit
driepink, ehquote:
2 kaartjes 88 eurie verderquote:
Dat is idd duur....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 kaartjes 88 eurie verder
er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
ze aarzelt.. het antwoord is dus nee.. doei mensen. ik spring van een brug
Draait Caro daar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn andere oplossingen dan het denken aan zelfmoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
geen goudvissenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
er zwemmen meer vissen in de zee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
er zwemmen meer vissen in de zee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
Ik heb niet eens gekeken en ik vind het al zielig voor die man..quote:
die zwemmen in een dierenwinkel enzoquote:
die is wel erg öquote:
ook in de zeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
die zwemmen in een dierenwinkel enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
* gewoonfaye ziet driepink richting de dierenwinkel rennen
MSN relatiesquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
msn zorgt ervoor dat ik nooit een relatie aan kan gaan, omdat msn doet kut
Ga de stad in zou ik zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
je kan ook naar buiten gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
Ja behoorlijkquote:
Bohh, ik hou er niet van om diep in de zoute meuk te zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bohh, ik hou er niet van om diep in de zoute meuk te zittenransbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Een hoop mentale inspanningen vandaag!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, wat ben ik ineens moe zeg. Van het eten gewoon...
Ik kreeg gisteren en vanmiddag niks binnen omdat keelpijn. Is rond 1500 weggetrokken, als een gek gaan eten net zeg. Tering.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een hoop mentale inspanningen vandaag!
Dat kan je ook uitputten!
Ja, die spermaallergie van je. Ik maak me wel zorgen om je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren en vanmiddag niks binnen omdat keelpijn. Is rond 1500 weggetrokken, als een gek gaan eten net zeg. Tering.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die spermaallergie van je. Ik maak me wel zorgen om je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |