die zwemmen in een dierenwinkel enzoquote:
die is wel erg öquote:
ook in de zeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
die zwemmen in een dierenwinkel enzo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
* gewoonfaye ziet driepink richting de dierenwinkel rennen
MSN relatiesquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
msn zorgt ervoor dat ik nooit een relatie aan kan gaan, omdat msn doet kut
Ga de stad in zou ik zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
je kan ook naar buiten gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:

Ja behoorlijkquote:
Bohh, ik hou er niet van om diep in de zoute meuk te zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bohh, ik hou er niet van om diep in de zoute meuk te zittenransbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Een hoop mentale inspanningen vandaag!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, wat ben ik ineens moe zeg. Van het eten gewoon...
Ik kreeg gisteren en vanmiddag niks binnen omdat keelpijn. Is rond 1500 weggetrokken, als een gek gaan eten net zeg. Tering.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een hoop mentale inspanningen vandaag!
Dat kan je ook uitputten!
Ja, die spermaallergie van je. Ik maak me wel zorgen om je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren en vanmiddag niks binnen omdat keelpijn. Is rond 1500 weggetrokken, als een gek gaan eten net zeg. Tering.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die spermaallergie van je. Ik maak me wel zorgen om je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |