Klinkt ook primaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen spaghetti vandaag......
Mihoen met gemarineerde kipspiesjes en wokgroenten
zo dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Cafetaria De Vergulden Èrpel uit Waalwijk is gisteravond ( 25 Oktober 20100 uitgeroepenquote:
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Cafetaria De Vergulden Èrpel uit Waalwijk is gisteravond ( 25 Oktober 20100 uitgeroepen
tot de beste cafetaria Top 100. In de superdrukke, gezellige Club Monza in Utrecht vierde Leon en Wilma Lijtens met hun team hun overwinningsfeest.
Voorlopig zijn ze nog geen Beste Cafetaria van nederland.. dat duurt nog wel wat eeuwen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
zo dan:Ja die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
zo dan:Geniale rickrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Frietopia Awards 2010 - de uitreikingquote:
Deze is van popjequote:
nee volgens mij is hij nog niet geweestquote:
Waarom zou je anders op zo'n halve tamme als Koelkast vallenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
popje heeft een bizarre smaak moet ik zeggen
Hier loopt ie prima!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik nou de enige die continu buffer heeft op de webstream?
Via mobiel gaat het beter.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |