quote:
Ik ben er zo weer hoor. Ff powernappie.quote:
plagequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
he hun hebben nog een liedje! die was gisteren op de radio.. maar hoe het liedje ook alweer heette![]()
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappiequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? .. zelfs niet als je belgisch bent
Maar dat is grappigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Dat is ook niet echt hoogstaand..
BURNquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Dat is ook niet echt hoogstaand..
Laatste keer dat ik een powernappie deed was ik 7 uur wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er zo weer hoor. Ff powernappie.
Nee, deze heeft serieus de prijs beste frituurzaak van Nederlandquote:
Ik ben Water-Type ... Fire is Not very effective bij mij!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben Water-Type ... Fire is Not very effective bij mij!
ik ben zapdosquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben Water-Type ... Fire is Not very effective bij mij!
Dan pak ik mijn Aggron en whoop ik jou bitch-assquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Zokunen het volgende:
best flauw dit:Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Hoe was je spaghetti?quote:
ik vond die 2 die je net postte anders aardig rukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, faalnummer in vergelijking met de rest
Frituur Martin Zwerts?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Zojuist een goddelijke milkshake banaan bemachtigd bij de beste frituurzaak van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |