abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95176351
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Die hebben we al :P
[ afbeelding ]
Ik zie het alweer helemaal gebeuren: McLaren Kia, Red Bull Racing Hyundai, Lotus Dacia, Williams GP Isuzu :')
Ja als sponsor dat weet ik. Maar niet als motorenbouwer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95181765
Leuk Als Duw Auto.

* Walter_Sobchak hoopt op flinke regen dit weekend.
Calmer than you are
pi_95189896
Hey even wat anders, zaterdag 7 mei is de 1000km van Spa om 1400 uur 's middags.

Iemand enig idee wat een kaartje kost?

2 jaar geleden ben ik er geweest, maar ik zou echt niet meer weten wat ik toen betaald heb :@

20 euro ofzo?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95191005
Ow ik zie het al (onoverzichtelijke kutsite }:| )

10 euro entree + tribune
15 euro paddock supplement
35 euro pitwalk (enkel in combi met bovenstaand)
Parkeren gratis

Gaat er nog iemand van FOK? *O*
vosss is de naam,
pi_95192167
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef vosss het volgende:
Gaat er nog iemand van FOK? *O*
Meet? :P
Where facts are few, experts are many.
pi_95192420
Nouja 10 euro Spa is om de hoek hier en een dagje Spa is altijd leuk; me dunkt, dus waarom niet zou ik haast zeggen ;)
vosss is de naam,
pi_95192905
quote:
Pirelli past bandenmarkering aan

07 april 2011 — Pirelli heeft besloten om vanaf de GP van Maleisië de bandenmarkeringen aan te passen.

De Italiaanse bandenfabrikant heeft besloten om een ‘gouden’ streep aan de zijkant van de zachte bandencompound toe te voegen. Dit moet ervoor zorgen dat de bandencompound beter te onderscheiden is van de harde bandencompound die zilverkleurig is.

De aanpassing komt er naar aanleiding van klachten van fans. Tijdens de openingsrace in Australië was het naar verluidt moeilijk om de zilvere en gele markeringen van elkaar te onderscheiden.

De ‘gouden’ streep is echter maar een tijdelijke oplossing tot een beter alternatief wordt gevonden.

“We kregen enkele opmerkingen dat de mensen de bandencompounds slecht konden herkennen, ook de streep is geen ideale oplossing,” aldus Paul Hembery.

“Tegen Turkije zullen we een betere markering aanbrengen. We zullen Pirelli en P-Zero met elkaar verbinden door meer kleur. Dat zal ervoor zorgen dat wanneer de banden draaien, het zwart niet meer zal domineren. Het zal eruit zien als een gele cirkel die draait.”

“We zullen dezelfde markering vervolgens ook gebruiken voor de andere bandencompounds. De resultaten van de eerste tests die we deden zijn alvast goed.”

De banden zullen er de komende races dus anders uitzien, al is het misschien eerder de vraag of de teams in Maleisië de regenbanden zullen moeten gebruiken.
Het was toch wit en zilver of ben ik nou aan het dementeren? :@

Anyway, het was soms slecht te zien op tv ja, dus goed dat ze het aanpassen.

Sowieso zijn wit, zilver, geel etc kleuren die nogal wat van elkaar weg hebben.
Pak dan gewoon compleet verschillende kleuren

Knalrood
Kanariegeel
Grasgroen
Luchtblauw
Homoroze
Pikzwart

Hoeveel compounds waren er ook alweer incluïs de fullwets en de inters? :@
vosss is de naam,
pi_95193391
Ik lees overigens net dat ALLE Superleague Formula races dit jaar live op Motors TV worden uitgezonden, voor degene die dat volgen en dat in hun pakket hebben.

Maar liefst 3 wedstrijden :')

Toch best jammer dat die serie niet echt wat is geworden zegmaar.
Zelfde vind ik ook van de A1GP, ook jammer dat dat niks meer is.

Maargoed, wie het wil volgen kan dat dus ;)
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 april 2011 @ 22:15:40 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95193436
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95193769
quote:
Ferrari verkoopt duurste gids ter wereld

Ferrari gaat het duurste gids ter wereld aan de man brengen. Voor ruim 176.000 euro koop je de Official Ferrari Opus Enzo Diamante, keurig afgezet met diamanten.
De gids is net iets duurder dan het goedkoopste model van de Italiaanse sportwagenfabrikant. In elk land wordt slechts één exemplaar verkocht.

Een rijke Australiër kocht zijn gids tijdens de Grand Prix van Melbourne. Het boekwerk bevat informatie over elke auto die Ferrari heeft geproduceerd. Daarbij krijg je de handtekening van elke nog in leven zijnde Ferrari F1-kampioen cadeau.
Gratis tip voor als iemand in Nederland nog wat geld in een ouwe sok heeft liggen :')
vosss is de naam,
pi_95211078
Iemand trouwens bekend met het magazine "Ferrari Collection"? Elke editie zit er een model van Ferrari bij. Van straatauto's tot F1 modellen. Het eerste deel ligt nu in de winkels voor maar 5 euro en daar zit een F2002 model bij. Het zijn geen minichamps modellen, maar voor 5 euro mag je hem eigenlijk niet laten liggen.

Wij verkopen hem gewoon in de supermarkt, maar de bruna of iets dergelijks zullen ze ook wel verkopen. Volgens mij was deze serie er een paar jaar terug ook, maar is het toen een beetje geflopt. Normaal kost het magazine namelijk 13 euro per keer. Ik kan er op internet niet echt iets over vinden, behalve deze website.

http://www.modelsportauto.eu/homepage.asp

Dus voor de mensen die nog op zoek zijn naar een 1:43 F2002 zou ik er snel bij zijn.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_95211240
quote:
Uit hoeveel delen bestaat de collectie?
Er zijn in totaal 80 delen gepland.
400 euro dus en dan heb je 80 schaalmodelletjes van 1:43.

Waar moet je die in godsnaam allemaal laten :D
vosss is de naam,
pi_95211409
Net iets duurder, normaal kosten ze 13 euro per blad. Dus 1032 euro. Stiekem nog steeds geen geld als je per stuk rekent, maar oke. Toch die F2002 voor 5 euro heb ik eerst maar meegenomen. Al kwam ik er achter dat ze dit magazine een paar jaar geleden ook hadden en daar ook een F2002 bij zat. Nu heb ik er dus 2 :') Kan ik een maat van me op een verjaardag mooi geven.
pi_95213626
Ow ik dacht dat alle delen 5 euro waren :@
vosss is de naam,
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:03:31 #196
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_95214220
Dat zou mooi zijn... eerste is altijd cheaper doordat ie werkt als lokkertje...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_95219606
pi_95222444
Haha Mercedes is lekker bezig de laatste tijd. Prachtige reclames.
pi_95224083
Ex-Formule 1 coureur doet het goed in de Nascar testen. Tijdens een test op Rockingham reed hij vergelijkbare tijden als Nascar topper Kyle Busch.
quote:
Kimi Raikkonen is testing well in NASCAR. So good, in fact, that he is already matching lap times with Kyle Busch, the owner of the truck the Formula 1 world champion will race.

Raikkonen did more testing Thursday in Rockingham, N.C., after two days earlier this week at Gresham Motorsports Park in Georgia attended by Busch.

All this comes less than a week after Raikkonen signed with Kyle Busch Motorsports to make his NASCAR debut next month in a Trucks Series race at Charlotte Motor Speedway.

"The test went really well at Gresham. Kimi is a race car driver, so he does know how to drive race cars and drive them well," Busch said Thursday. "I got to see it firsthand, and then got to get in the truck myself and run some laps just to kind of see where I compared to where he was at on tires and stuff, and we ran identical lap times. So he's right there, he knows what he's doing."
Eerste Truck race voor Raikkonen is 20 mei in Charlotte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:09:26 #200
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_95226545
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:45 schreef Waffle het volgende:
Iemand trouwens bekend met het magazine "Ferrari Collection"? Elke editie zit er een model van Ferrari bij. Van straatauto's tot F1 modellen. Het eerste deel ligt nu in de winkels voor maar 5 euro en daar zit een F2002 model bij. Het zijn geen minichamps modellen, maar voor 5 euro mag je hem eigenlijk niet laten liggen.

Wij verkopen hem gewoon in de supermarkt, maar de bruna of iets dergelijks zullen ze ook wel verkopen. Volgens mij was deze serie er een paar jaar terug ook, maar is het toen een beetje geflopt. Normaal kost het magazine namelijk 13 euro per keer. Ik kan er op internet niet echt iets over vinden, behalve deze website.

http://www.modelsportauto.eu/homepage.asp

Dus voor de mensen die nog op zoek zijn naar een 1:43 F2002 zou ik er snel bij zijn.
ik heb het nummer ook gekocht, voor die 5 euro is het een leuk modelletje
boekje zelf stelt weinig voor..

mocht er nog een boekje met een sharknose model komen, dan koop ik die ook nog, de rest hoef ik niet :7

alleen een beetje jammer dat startnummer 1 erop staat :r
had liever nr 2 of een neutrale gehad :(
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:33:34 #201
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_95227425
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik heb het nummer ook gekocht, voor die 5 euro is het een leuk modelletje
boekje zelf stelt weinig voor..

mocht er nog een boekje met een sharknose model komen, dan koop ik die ook nog, de rest hoef ik niet :7

alleen een beetje jammer dat startnummer 1 erop staat :r
had liever nr 2 of een neutrale gehad :(
Hoezo? heb de F12002 als 1:18 (meest succesvolle F1 auto als je het mij zegt) en Schumi reed natuurlijk met startnummer 1 erop
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:50:14 #202
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_95228205
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:33 schreef nils7 het volgende:

en Schumi reed natuurlijk met startnummer 1 erop
ja daarom :r

edit: heb hem vanavond ook afgegeven aan een vriend, ik kan het echt niet over mijn hart krijgen om hier iets van schumacher te hebben staan :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Schunckelstar op 09-04-2011 02:38:07 ]
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:13:34 #203
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_95251001
ik zit de rtl gp te lezen, het artikel over 100 jaar indy, en daar staat de volgende zin in:

quote:
dat jaar haalt het team een opmerkelijke truc uit tijdens de trainingen: omdat voorwielaandrijvers baat hebben bij olie op de baan in de bochten, hebben de novi's aan het eind van hun voorbumper sproeiers zitten waarmee de rijderss zelf wat olie kunnen leggen waar ze dat nodig hadden
weet iemand waarom olie op de baan een voordeel is? :?
pi_95251449
Bericht niet toevallig van 1 april?
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:00:31 #205
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_95251524
nee, het is een serieus artikel van 4 pagina's lang, met dit als enige wat er over gezegd word..verder geen uitleg over waarom dat voordeliger zou zijn :P
pi_95253519
RTL GP, daar moet ik een abbo voor afsluiten.

Wat kost dat? :)
vosss is de naam,
pi_95253616
Geen idee, maar het is het geld waard. Beste/leukste magazine dat er op het moment is.
pi_95253649
Ik heb er een deel los van liggen hier over de laatste paar jaar.

Ik zie dat het 35 euro kost voor 1 jaar, 6 nummers.

Geen idee wat ze los kosten :)
vosss is de naam,
  zaterdag 9 april 2011 @ 11:38:32 #209
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_95253687
rond de 7/8 euro geloof ik.
geweldig blad _O_
  zondag 10 april 2011 @ 12:44:46 #210
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_95296036
En de Duitsers van RTL zijn ook weer op gang (meestal wel goed ingelicht trouwens). Artikel trouwens in duits.

quote:
Red Bull: Hamilton ein Thema

McLaren-Pilot Lewis Hamilton wird für die kommende Saison als Teamkollege von Sebastian Vettel bei Red Bull gehandelt.
Silly season komt elk jaar sneller op gang :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')