Tot nog toe zijn (bijna) alle initiatieven om elektrisch te gaan racen geflopt, waaronder het Nederlandse Formula Zero.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Over 3 jaar stellen ze gewoon 22 Tesla's op.........
kijken of het beeld op BBC HD scherp genoeg is om de druppeltjes te tellen terwijl ze vallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In 2001 was het geluk dat de race al gestart was.. Dat buitje van 2001 voor de start resulteerd ws. gewoon weer in een uitstel of talloze rondes achter de SC
Hey is dat Formula Zero gestopt? Ik heb daar een 2 jaar geleden ook nog aan meegewerkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tot nog toe zijn (bijna) alle initiatieven om elektrisch te gaan racen geflopt, waaronder het Nederlandse Formula Zero.
Al zijn er wel weer plannen om een soort elektrische Formule 3 klasse op te zetten.
En over 3 jaar is te vroeg. De nieuwe Concorde Agreement die ingaat in 2013 loopt 5 jaar, dus de F1 zal op zijn vroegst in 2018 elektrisch kunnen worden, als dat al gebeurt.
Toen ik er was (twee jaar geledenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Burnie88 het volgende:
Het gebeurt ieder jaar weer, maar toch het vermelden waard; het gehele weekend onweersbuien voorspeld voor Sepang. Hopelijk niet zo heftig als 2 jaar geleden, een halve race of 30 ronden achter de safety car is geen zak aan. Laat het maar een buitje zijn zoals in 2001.
http://www.autoblog.nl/ar(...)f1-klasse#post-42275quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tot nog toe zijn (bijna) alle initiatieven om elektrisch te gaan racen geflopt, waaronder het Nederlandse Formula Zero.
Al zijn er wel weer plannen om een soort elektrische Formule 3 klasse op te zetten.
En over 3 jaar is te vroeg. De nieuwe Concorde Agreement die ingaat in 2013 loopt 5 jaar, dus de F1 zal op zijn vroegst in 2018 elektrisch kunnen worden, als dat al gebeurt.
Wat zou er dan op de achterkant van dat stuur zitten wat zo speciaal is dat we het niet mogen zien? Geheime knoppen voor flexibele voorvleugels, superspecial flappy padels...quote:
Of misschien wel een paar schakel-pads + een heleboel speculatie & afleiding ?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat zou er dan op de achterkant van dat stuur zitten wat zo speciaal is dat we het niet mogen zien? Geheime knoppen voor flexibele voorvleugels, superspecial flappy padels...
Ik hoop het niet, ik zie die auto's al over het circuit zoemen, lijkt me helemaal niks, verder begrijp ik het ook niet helemaal, electrisch rijden is alleen maar schoner op de plek waar gereden wordt, de energie wordt toch in de meeste gevallen "vuil"opgewekt dus blijft het verplaatsen van een probleemquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze kunnen nog laaaang niet zoveel kW uit een kilo accu halen als wat ze uit een kilo benzine halen. Ik denk ook niet dat ze in 2018 elektrisch zullen rijden.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik zie die auto's al over het circuit zoemen, lijkt me helemaal niks, verder begrijp ik het ook niet helemaal, electrisch rijden is alleen maar schoner op de plek waar gereden wordt, de energie wordt toch in de meeste gevallen "vuil"opgewekt dus blijft het verplaatsen van een probleem
En onder ''goed'' versta je:quote:Op woensdag 6 april 2011 19:19 schreef MaGNeT het volgende:
Weersverwachting in Sepang ziet er goed uit voor het weekend
Iedere dag 60% kans op regen/onweer verwacht. Maar dat is ieder jaar zo, dus reken je nog maar niet rijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En onder ''goed'' versta je:
1: goed voor de kijker, oftewel buien waardoor spektakel,
2: of goed als in >25 °C zonnig terras weer?
MikeGascoyne: 4pm here at it has just started pouring with rain. Race due to start at this time on Sunday, would make it interestingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Iedere dag 60% kans op regen/onweer verwacht. Maar dat is ieder jaar zo, dus reken je nog maar niet rijk.
Met andere woorden; we beginnen de race achter de SC en rijden eerst 30 rondes achter de SC tot de baan droog isquote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef Swindler het volgende:
[..]
MikeGascoyne: 4pm here at it has just started pouring with rain. Race due to start at this time on Sunday, would make it interesting
quote:A Korean consortium is reportedly interested in buying into the struggling Hispania team.
Italiaracing.net said the talks with owner Jose Ramon Carabante recently began although the amount requested by the Spanish businessman is apparently quite high.
Carabante recently told Cadena Ser radio that he is not ruling out selling some of his HRT stake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |