abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94848296
Die homo zal Vettel dan wel zijn :P
Where facts are few, experts are many.
pi_94848674
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:42 schreef Salatrel het volgende:
Trulli is natuurlijk diegene die beter conducteur kan worden met zn trulli train :P
Dat was idd Trulli ja :7

Die met het rare hoofd Heiki en die met de uitloopstroken Webber, want die klaagt alleen maar :)

=edit=
En die homo is Sutil. Dat beeld krijg ik niet meer uit mn hoofd sinds dat ene filmpje van hem waar ie weghuppelt van zn auto. Gaylord :')

[ Bericht 13% gewijzigd door vosss op 31-03-2011 12:08:45 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94849117
Tja, als je je grapjes moet gaan uitleggen, weet je al dat ze niet zo geslaagd waren.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:37:53 #104
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_94849833
Ik moest aan Trulli denken toen die van die staartjes had.., ik kan er zo snel geen foto van vinden. Maar dat zag er ook best gay uit :')
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_94850788
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
Tja, als je je grapjes moet gaan uitleggen, weet je al dat ze niet zo geslaagd waren.
Ik was t vergeten, maar hij heeft gewoon gelijk natuurlijk ;)
pi_94855150
Dan moet Kimi hiertegen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_94855218
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Die McLaren was toen echt een vage kutbak ja. Retesnel, maar om de haverklap kapot :'(
Als die auto het nooit begeven had, of slechts een paar keer dan had hij inderdaad zeker 3 titels kunnen pakken :Y

En karakterloos? Ik vond het juist een geweldig karakter. Iemand die hard wil rijden en compleet schijt heeft aan het hele circus eromheen en dat ook duidelijk laat blijken.

Laten we eerlijk zijn, welke karakters hebben we nu nog in de F1?
Dat zijn er toch niet veel meer. Een jankbal, een neger, iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt en mocht je uit die uitloop strook rijden dat er dan ook nog uitloopstroken zijn en zijwieltjes op de wagen zodat je niet om kan vallen, dan hebben we nog een homo die het allemaal wel best vind, een ouwe zak die nog steeds coulthardacties uithaalt, iemand die beter conducteur kan worden, iemand met een raar hoofd, een paar kansloze gasten die geen stoeltje verdienen, een ouwe lul die alleen nog voor de lol mee doet, iemand die een slag van de molen gehad heeft en een zooi jonge honden die nog te kort mee doen om ook maar iets van zich te laten horen.

En dan blijft er al niet meer veel over qua karakter. Vettel en Kamui zijn wel mooie karakters en van die eerste mogen ze zn vingertje amputeren wat mij betreft :D

ps: 10 punten voor degene die weet welke ik bedoelde :P
Formule 1 is meer dan alleen maar instappen en hard rijden. En dat is het enige wat Kimi kon. En imho ook de reden waarom hij maar 1 keer wereldkampioen is geworden.
Als je dat vergelijkt met een Senna, Schumacher en Prost waren dat coureurs die een team/wagen beter konden maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94855417
quote:
19s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan moet Kimi hiertegen..
[ afbeelding ]
Niet dit jaar. Volgens mij gaat Kimi dit jaar Truck races doen. Danica rijdt dit jaar Nationwide en vanaf volgend jaar waarschijnlijk Sprint Cup. Dus misschien dat ze elkaar daar over 1 of 2 jaar tegenkomen
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94861346
Oh Danica toch naar Nascar. Omdat ze zondag nog in Indycar racete dacht ik dat t weer een jaar was opgeschoven...
pi_94861413
Niks mis met Danica Patrick, wanneer krijgen we nou weer eens een vrouw in de F1?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_94865027
Nou, nooit denk ik. ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:06:39 #112
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94865952
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik moest aan Trulli denken toen die van die staartjes had.., ik kan er zo snel geen foto van vinden. Maar dat zag er ook best gay uit :')
kies de ergste van de 2 maar :')

nomaals: :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 31-03-2011 19:21:32 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_94866694
Gene Simmons.
pi_94867075
Kan mij ook nog een foto herinneren van Ralf Schumacher in Monaco, op een boot waar hij nou niet bepaald mannelijk op stond...
Maarja, misschien was dat wel ter promotie van zijn bedrijfje >:)

Edit: Ralf zijn geaardheid zal waarschijnlijk zo vaak ter sprake zijn geweest, dat hij alle privé foto's van internet gehaald heeft. Kan niets meer vinden, terwijl het toch wel een spraakmakende foto was.

[ Bericht 26% gewijzigd door Meike26 op 31-03-2011 19:39:18 ]
pi_94869994
Ik heb wel een foto van hoe Ralf reageert als je erover begint :Y

pi_94870757
quote:
Karthikeyan confident for Sepang

Narain Karthikeyan is confident his Hispania team will be able to qualify in the Malaysian Grand Prix next week.

The Indian and team-mate Tonio Liuzzi failed to make the grid in the season-opening Australian Grand Prix after they were unable to run within 107 per cent of the fastest time in Q1.

But with more time to drive and this year's front wing - which the team was unable to use in Melbourne - Karthikeyan believes Hispania should make the cut in Sepang.

"If we get the new front wing. Not if, we are going to get it," Karthikeyan told Reuters.

"We are reasonably confident that we will qualify and if all these things happen then we don't have any excuse not to qualify for Malaysia."

Karthikeyan said he accepted the stewards' decision to not allow the team to race in Australia, but made it clear his squad was serious a competitor.

He also reckons the Spanish team will surprise people once it gets its car sorted.

"Basically, they don't want jokers to come in. We respect the 107 percent rule. We are a serious team," he added:

"When it all gets kicking off, I think we are going to surprise a few people. I'm pretty sure I can adapt pretty quickly. I know the Malaysia circuit really well, I like it."

He added: "The majority of the work is done, but the fine details just go on and on and on. You needed a complete car or it doesn't make any sense to go out.

"We know it is a really bad situation but there's no point in complaining about it."
Als we Karthikeyan mogen geloven gaat het allemaal goed komen met HRT in Maleisië. 8-)
pi_94874231
Mja zoals ik al eerder zei:
Van de 10 seconden die ze achterliggen moet 5 seconden snel te winnen zijn.
Gewoon track-time, meer kennis over de wagen etc.. Ik geloof erin dat de wagen in de basis beter is dan de Virgin en Lotus..
pi_94874376
Ik niet :7
vosss is de naam,
pi_94874530
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef vosss het volgende:
Ik niet :7
Feitelijk 0,0 meter gereden ook gedurende de VT's, terwijl Virgin en Lotus gewoon aan enkele wintertests hebben meegedaan, en 'slechts' 3 seconden langzamer? Ja, ik zie wel een reële mogelijkheid om minstens in de buurt te komen en ik vermoed dat Liuzzi er zo eens voorbij kan gaan..
Alleen Narain :N.. had Klien daar neergezet ofzo.. :{
pi_94888192
quote:
19s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Feitelijk 0,0 meter gereden ook gedurende de VT's, terwijl Virgin en Lotus gewoon aan enkele wintertests hebben meegedaan, en 'slechts' 3 seconden langzamer? Ja, ik zie wel een reële mogelijkheid om minstens in de buurt te komen en ik vermoed dat Liuzzi er zo eens voorbij kan gaan..
Alleen Narain :N.. had Klien daar neergezet ofzo.. :{
Ja maar als je een F1-auto bouwt is er denk ik wel een minimum wat betreft tijden die je kunt rijden, ook al is er niet mee getest. Wat HRT nu laat zien is gewoon de bodem van hetgeen wat een F1-auto kan.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_94892677
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Karstman het volgende:
Niks mis met Danica Patrick, wanneer krijgen we nou weer eens een vrouw in de F1?
Simona di Silvestro misschien?

Ze had afgelopen weekend een heerlijk gevecht met Tony Kanaan om de 3de plek in de eerste Indycar race van het seizoen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 april 2011 @ 10:35:58 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94893791
Ik denk dat Simona idd wel eens ver kan gaan komen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94904004
Zo te zien is dat gewoon een vent met lang haar. Ik kan er niet aan wennen, vrouwen met een overall aan..
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:40:06 #124
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_94905388
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Burnie88 het volgende:
Zo te zien is dat gewoon een vent met lang haar. Ik kan er niet aan wennen, vrouwen met een overall aan..
Ik heb er weinig problemen mee
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:52:59 #126
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_94905444
quote:
F1: Engines Will Still Sound Good In 2013 Says Renault Technical Boss

Renault technical boss Rob White says the new turbo engines coming in 2013 will make enough noise...

Rob White has moved to allay fears about F1's current engine roar becoming a GP3-style buzz when the regulations change dramatically in 2013.

Some purists laugh at the noise of the four-cylinder Renault engines mounted in the GP3 single seaters, but in 2013 Formula One cars are set to be powered by turbo four-cylinder power plants in line with a 'greener' image for the sport.

Bernie Ecclestone has already expressed his opposition to the new rules on the basis of the engine note, but Renault's White insists the F1 cars of 2013 will still make noise.

"Motorcycle engines are also at 12,000rpm and sound good," F1 engine supplier Renault's technical boss told Auto Motor und Sport.

He said there is no going back on the plans for the new engine rules anyway.

"We are already working on the (2013) engine," White revealed. "There will only be new manufacturers come into Formula One with a new engine format," he insisted.

Renault may also be pleased to see the end of the current development 'freeze' of the 2.4-liter V8 era, with customers Red Bull constantly complaining they are down on power.

"We do not have the most powerful engine," admitted White, "but there are other things with the engine that play a role in the laptime.

"For example, the driveability. We have worked hard to perfect the engine characteristics for the drivers," he added.
Calm down, please!
  zondag 3 april 2011 @ 14:56:20 #127
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94978541
hahaha weten ze in de MotoGP ook weer wat ze in de F1 van Lorenzo vinden
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_94978802
Bullshit niks 12.000 rpm die in de motogp halen gewoon 18.000
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 3 april 2011 @ 17:14:47 #129
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_94984346
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
Bullshit niks 12.000 rpm die in de motogp halen gewoon 18.000
D'r staat nergens MotoGP :) Dus ik ga ervan uit dat hij bedoelt dat de F1 motoren in 2013 max 12000 RPM gaan draaien.

Hij zegt dan ook dat (gewone?) motoren ook op 12000 lopen en gewoon goed klinken.
Calm down, please!
pi_94990920
"Motorcycle engines are also at 12,000rpm and sound good," F1 engine supplier Renault's technical boss told Auto Motor und Sport"

Zegt ie.

Ik neem aan dat hij "gewone" straatmotoren bedoelt?
pi_95015000
Joe Saward heeft het geluid van de nieuwe F1 motoren gehoord:

quote:
The other day, by nefarious means, I had the opportunity to hear a computer simulation of the sound of the 2013 Formula 1 engines. This sounded pretty good to me and I heard it in comparison to a recording of the current engines and one of the old turbos from the 1980s. It was not hard to hear the difference, but the noise for the 2013 engine sounded decent and, in some respects, was better than the old turbos of the 1980s, providing less whistle and a little more buzz. The current engines scream rather more than the next generation, but the noise was actually rather easier on the ears. If the simulation is correct and the man with the computer in question was clearly someone qualified to know what he was talking about then I think the 2013 engines will be fine. There is no question that noise is an important element in the sport, but the actual pitch of the noise is not the key point. Formula 1 must be noisy, in order to fit in with the violence of the cars (controlled though that may be). In my experience people who see F1 up close and personal for the first time talk about the noise but are more impressed by the speed of the acceleration, the machine-gun-like gearchange and the stunning power of the brakes.
pi_95015195
Qua geluid vond ik persoonlijk de traction control ook wel vet klinken als je op het circuit stond (dus niet op tv).

Dat waren ook flinke klappen zegmaar :)

Achja, we zien wel, het zal vast vet klinken al ben ik er ook geen voorstander van.
vosss is de naam,
  maandag 4 april 2011 @ 11:14:02 #133
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_95015944
Het beste materiaal is niet altijd het grootste materiaal. ;)

Ik ben er wel een voorstander van :)
Calm down, please!
pi_95016998
Ach, ik zelf ook liever een 3 liter V12 zonder turbo's, maar het is gewoon onvermijdelijk dat het kleiner, zuiniger en efficenter moet. En dan is 4 cilinders met turbo's the way to go. Heeft de straat auto ook misschien ook nog iets aan, want daar moet men ook allemaal downsizen, dus hebben we straks misschien "snelle" 1.6 liter motoren met turbo's onder de motorkap :P .
Zoals de 1.4 TSI van VW. 1.4 liter, maar wel bruut 160PK EN een goed verbruik :D . Wat zou je dan kunnen met wat F1 tech erachter en 1.6 Liter tot je beschikking? +200 PK }) ? Ook lekker goedkoop in de verzekering :9 .
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 april 2011 @ 12:08:36 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95017767
Of je legt vanuit de brandstofkant beperkingen op. Voor een race krijgt een team een x aantal liter brandstof en daarmee moet de race voltooid worden. Dan ziet het team maar welke motor er in de bolides gelepeld wordt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95018110
Dus we gaan straks van huilende motoren naar grommende motoren.
  maandag 4 april 2011 @ 12:25:29 #137
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_95018230
Niet F1 maar wel geinig.

Calm down, please!
pi_95018957
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef sasquatsch het volgende:
Joe Saward heeft het geluid van de nieuwe F1 motoren gehoord:

[..]

Zal dus allemaal best meevallen met het geluid. En ach, er zijn al weer een aantal fabrikanten die interesse hebben getoond, dus het heeft in die zin ook voordelen.
pi_95029355
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Ermanon het volgende:
Ach, ik zelf ook liever een 3 liter V12 zonder turbo's, maar het is gewoon onvermijdelijk dat het kleiner, zuiniger en efficenter moet. En dan is 4 cilinders met turbo's the way to go. Heeft de straat auto ook misschien ook nog iets aan, want daar moet men ook allemaal downsizen, dus hebben we straks misschien "snelle" 1.6 liter motoren met turbo's onder de motorkap :P .
Zoals de 1.4 TSI van VW. 1.4 liter, maar wel bruut 160PK EN een goed verbruik :D . Wat zou je dan kunnen met wat F1 tech erachter en 1.6 Liter tot je beschikking? +200 PK }) ? Ook lekker goedkoop in de verzekering :9 .
1300+ pk (kwalificatietrim) zoals de BMW 1.5 liter 4 cylinder turbomotor uit de Brabham BT-55 / Benetton B186.

Hier de specs van die motor:

Opvallend is dat die motor een max. toerental had van 11.500 rpm, dus minder als nu voorgesteld.

De Brabham BT-52 uit 1983 (800+ pk) heb ik live gehoord tijdens de GP van Zandvoort (net als alle andere turbomotoren uit die tijd) en vond ik niet verkeerd klinken. Ondanks dat het geen V12 is (die ik een paar jaar ervoor gehoord heb) is het geluid nog steeds indrukwekkend.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 04-04-2011 17:14:59 ]
  maandag 4 april 2011 @ 18:53:18 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_95034096
Meh ik vind het eigenlijk niets, dat hele downsizen. Maar als het er echt komt zou ik er wel mee kunnen leven denk ik, het blijft tenslotte de F1 en dus de absolute top wat betreft motorontwikkeling. De constructeurs komen vast wel met exostische dingen op de proppen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 4 april 2011 @ 19:21:51 #141
34586 kepler
No bounce, no play
pi_95035736
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Of je legt vanuit de brandstofkant beperkingen op. Voor een race krijgt een team een x aantal liter brandstof en daarmee moet de race voltooid worden. Dan ziet het team maar welke motor er in de bolides gelepeld wordt.
Das wel een goed idee :D Ik zou zeggen, bel Bernie even :P
The line is a dot to you!
  maandag 4 april 2011 @ 19:24:44 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_95035914
Zal niet gebeuren zolang ze naar een budgetcap willen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 4 april 2011 @ 19:28:00 #143
34586 kepler
No bounce, no play
pi_95036137
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef nils7 het volgende:
Zal niet gebeuren zolang ze naar een budgetcap willen!
Ach, economie krabbelt weer op. F1 wil duurzamer worden, en een voorbeeld blijven voor straatauto's. Ontwikkelen kost geld, dus een benzine-beperking is een goede drijfveer :) Het ontwikkelen kost wel wat geld, maar kan wel gebruikt worden voor straatauto's :)
The line is a dot to you!
  maandag 4 april 2011 @ 23:43:08 #144
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_95053379
We krijgen iig mooie ontwikkelingen te zien op turbo-gebied *O*
Calm down, please!
pi_95055988
En de skirts die terugkomen! _O_
vosss is de naam,
  dinsdag 5 april 2011 @ 10:51:40 #146
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_95061406
En waarschijnlijk wel wat auto-fabrikanten die (terug) de F1 in willen wanneer de 1.6 turbo blokjes komen. *O*
Calm down, please!
pi_95061868
Het gebeurt ieder jaar weer, maar toch het vermelden waard; het gehele weekend onweersbuien voorspeld voor Sepang. Hopelijk niet zo heftig als 2 jaar geleden, een halve race of 30 ronden achter de safety car is geen zak aan. Laat het maar een buitje zijn zoals in 2001.
pi_95064657
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Googolplexian het volgende:
En waarschijnlijk wel wat auto-fabrikanten die (terug) de F1 in willen wanneer de 1.6 turbo blokjes komen. *O*
tis wachten op de eerste TDI in het formule 1 circus :P
pi_95075044
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Burnie88 het volgende:
Het gebeurt ieder jaar weer, maar toch het vermelden waard; het gehele weekend onweersbuien voorspeld voor Sepang. Hopelijk niet zo heftig als 2 jaar geleden, een halve race of 30 ronden achter de safety car is geen zak aan. Laat het maar een buitje zijn zoals in 2001.
In 2001 was het geluk dat de race al gestart was.. Dat buitje van 2001 voor de start resulteerd ws. gewoon weer in een uitstel of talloze rondes achter de SC :)
pi_95075490
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

tis wachten op de eerste TDI in het formule 1 circus :P
Over 3 jaar stellen ze gewoon 22 Tesla's op.........
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')