Dat was idd Trulli jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:42 schreef Salatrel het volgende:
Trulli is natuurlijk diegene die beter conducteur kan worden met zn trulli train
Ik was t vergeten, maar hij heeft gewoon gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
Tja, als je je grapjes moet gaan uitleggen, weet je al dat ze niet zo geslaagd waren.
Formule 1 is meer dan alleen maar instappen en hard rijden. En dat is het enige wat Kimi kon. En imho ook de reden waarom hij maar 1 keer wereldkampioen is geworden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die McLaren was toen echt een vage kutbak ja. Retesnel, maar om de haverklap kapot
Als die auto het nooit begeven had, of slechts een paar keer dan had hij inderdaad zeker 3 titels kunnen pakken
En karakterloos? Ik vond het juist een geweldig karakter. Iemand die hard wil rijden en compleet schijt heeft aan het hele circus eromheen en dat ook duidelijk laat blijken.
Laten we eerlijk zijn, welke karakters hebben we nu nog in de F1?
Dat zijn er toch niet veel meer. Een jankbal, een neger, iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt en mocht je uit die uitloop strook rijden dat er dan ook nog uitloopstroken zijn en zijwieltjes op de wagen zodat je niet om kan vallen, dan hebben we nog een homo die het allemaal wel best vind, een ouwe zak die nog steeds coulthardacties uithaalt, iemand die beter conducteur kan worden, iemand met een raar hoofd, een paar kansloze gasten die geen stoeltje verdienen, een ouwe lul die alleen nog voor de lol mee doet, iemand die een slag van de molen gehad heeft en een zooi jonge honden die nog te kort mee doen om ook maar iets van zich te laten horen.
En dan blijft er al niet meer veel over qua karakter. Vettel en Kamui zijn wel mooie karakters en van die eerste mogen ze zn vingertje amputeren wat mij betreft
ps: 10 punten voor degene die weet welke ik bedoelde
Niet dit jaar. Volgens mij gaat Kimi dit jaar Truck races doen. Danica rijdt dit jaar Nationwide en vanaf volgend jaar waarschijnlijk Sprint Cup. Dus misschien dat ze elkaar daar over 1 of 2 jaar tegenkomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan moet Kimi hiertegen..
[ afbeelding ]
kies de ergste van de 2 maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik moest aan Trulli denken toen die van die staartjes had.., ik kan er zo snel geen foto van vinden. Maar dat zag er ook best gay uit
Als we Karthikeyan mogen geloven gaat het allemaal goed komen met HRT in Maleisië.quote:Karthikeyan confident for Sepang
Narain Karthikeyan is confident his Hispania team will be able to qualify in the Malaysian Grand Prix next week.
The Indian and team-mate Tonio Liuzzi failed to make the grid in the season-opening Australian Grand Prix after they were unable to run within 107 per cent of the fastest time in Q1.
But with more time to drive and this year's front wing - which the team was unable to use in Melbourne - Karthikeyan believes Hispania should make the cut in Sepang.
"If we get the new front wing. Not if, we are going to get it," Karthikeyan told Reuters.
"We are reasonably confident that we will qualify and if all these things happen then we don't have any excuse not to qualify for Malaysia."
Karthikeyan said he accepted the stewards' decision to not allow the team to race in Australia, but made it clear his squad was serious a competitor.
He also reckons the Spanish team will surprise people once it gets its car sorted.
"Basically, they don't want jokers to come in. We respect the 107 percent rule. We are a serious team," he added:
"When it all gets kicking off, I think we are going to surprise a few people. I'm pretty sure I can adapt pretty quickly. I know the Malaysia circuit really well, I like it."
He added: "The majority of the work is done, but the fine details just go on and on and on. You needed a complete car or it doesn't make any sense to go out.
"We know it is a really bad situation but there's no point in complaining about it."
Feitelijk 0,0 meter gereden ook gedurende de VT's, terwijl Virgin en Lotus gewoon aan enkele wintertests hebben meegedaan, en 'slechts' 3 seconden langzamer? Ja, ik zie wel een reële mogelijkheid om minstens in de buurt te komen en ik vermoed dat Liuzzi er zo eens voorbij kan gaan..quote:
Ja maar als je een F1-auto bouwt is er denk ik wel een minimum wat betreft tijden die je kunt rijden, ook al is er niet mee getest. Wat HRT nu laat zien is gewoon de bodem van hetgeen wat een F1-auto kan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Feitelijk 0,0 meter gereden ook gedurende de VT's, terwijl Virgin en Lotus gewoon aan enkele wintertests hebben meegedaan, en 'slechts' 3 seconden langzamer? Ja, ik zie wel een reële mogelijkheid om minstens in de buurt te komen en ik vermoed dat Liuzzi er zo eens voorbij kan gaan..
Alleen Narain.. had Klien daar neergezet ofzo..
![]()
Simona di Silvestro misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Karstman het volgende:
Niks mis met Danica Patrick, wanneer krijgen we nou weer eens een vrouw in de F1?
Ik heb er weinig problemen meequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Burnie88 het volgende:
Zo te zien is dat gewoon een vent met lang haar. Ik kan er niet aan wennen, vrouwen met een overall aan..
quote:F1: Engines Will Still Sound Good In 2013 Says Renault Technical Boss
Renault technical boss Rob White says the new turbo engines coming in 2013 will make enough noise...
Rob White has moved to allay fears about F1's current engine roar becoming a GP3-style buzz when the regulations change dramatically in 2013.
Some purists laugh at the noise of the four-cylinder Renault engines mounted in the GP3 single seaters, but in 2013 Formula One cars are set to be powered by turbo four-cylinder power plants in line with a 'greener' image for the sport.
Bernie Ecclestone has already expressed his opposition to the new rules on the basis of the engine note, but Renault's White insists the F1 cars of 2013 will still make noise.
"Motorcycle engines are also at 12,000rpm and sound good," F1 engine supplier Renault's technical boss told Auto Motor und Sport.
He said there is no going back on the plans for the new engine rules anyway.
"We are already working on the (2013) engine," White revealed. "There will only be new manufacturers come into Formula One with a new engine format," he insisted.
Renault may also be pleased to see the end of the current development 'freeze' of the 2.4-liter V8 era, with customers Red Bull constantly complaining they are down on power.
"We do not have the most powerful engine," admitted White, "but there are other things with the engine that play a role in the laptime.
"For example, the driveability. We have worked hard to perfect the engine characteristics for the drivers," he added.
D'r staat nergens MotoGPquote:Op zondag 3 april 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
Bullshit niks 12.000 rpm die in de motogp halen gewoon 18.000
quote:The other day, by nefarious means, I had the opportunity to hear a computer simulation of the sound of the 2013 Formula 1 engines. This sounded pretty good to me and I heard it in comparison to a recording of the current engines and one of the old turbos from the 1980s. It was not hard to hear the difference, but the noise for the 2013 engine sounded decent and, in some respects, was better than the old turbos of the 1980s, providing less whistle and a little more buzz. The current engines scream rather more than the next generation, but the noise was actually rather easier on the ears. If the simulation is correct and the man with the computer in question was clearly someone qualified to know what he was talking about then I think the 2013 engines will be fine. There is no question that noise is an important element in the sport, but the actual pitch of the noise is not the key point. Formula 1 must be noisy, in order to fit in with the violence of the cars (controlled though that may be). In my experience people who see F1 up close and personal for the first time talk about the noise but are more impressed by the speed of the acceleration, the machine-gun-like gearchange and the stunning power of the brakes.
Zal dus allemaal best meevallen met het geluid. En ach, er zijn al weer een aantal fabrikanten die interesse hebben getoond, dus het heeft in die zin ook voordelen.quote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef sasquatsch het volgende:
Joe Saward heeft het geluid van de nieuwe F1 motoren gehoord:
[..]
1300+ pk (kwalificatietrim) zoals de BMW 1.5 liter 4 cylinder turbomotor uit de Brabham BT-55 / Benetton B186.quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Ermanon het volgende:
Ach, ik zelf ook liever een 3 liter V12 zonder turbo's, maar het is gewoon onvermijdelijk dat het kleiner, zuiniger en efficenter moet. En dan is 4 cilinders met turbo's the way to go. Heeft de straat auto ook misschien ook nog iets aan, want daar moet men ook allemaal downsizen, dus hebben we straks misschien "snelle" 1.6 liter motoren met turbo's onder de motorkap.
Zoals de 1.4 TSI van VW. 1.4 liter, maar wel bruut 160PK EN een goed verbruik. Wat zou je dan kunnen met wat F1 tech erachter en 1.6 Liter tot je beschikking? +200 PK
? Ook lekker goedkoop in de verzekering
.
Das wel een goed ideequote:Op maandag 4 april 2011 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Of je legt vanuit de brandstofkant beperkingen op. Voor een race krijgt een team een x aantal liter brandstof en daarmee moet de race voltooid worden. Dan ziet het team maar welke motor er in de bolides gelepeld wordt.
Ach, economie krabbelt weer op. F1 wil duurzamer worden, en een voorbeeld blijven voor straatauto's. Ontwikkelen kost geld, dus een benzine-beperking is een goede drijfveerquote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef nils7 het volgende:
Zal niet gebeuren zolang ze naar een budgetcap willen!
tis wachten op de eerste TDI in het formule 1 circusquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef Googolplexian het volgende:
En waarschijnlijk wel wat auto-fabrikanten die (terug) de F1 in willen wanneer de 1.6 turbo blokjes komen.
In 2001 was het geluk dat de race al gestart was.. Dat buitje van 2001 voor de start resulteerd ws. gewoon weer in een uitstel of talloze rondes achter de SCquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef Burnie88 het volgende:
Het gebeurt ieder jaar weer, maar toch het vermelden waard; het gehele weekend onweersbuien voorspeld voor Sepang. Hopelijk niet zo heftig als 2 jaar geleden, een halve race of 30 ronden achter de safety car is geen zak aan. Laat het maar een buitje zijn zoals in 2001.
Over 3 jaar stellen ze gewoon 22 Tesla's op.........quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tis wachten op de eerste TDI in het formule 1 circus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |