abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94761925
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Da's allang geen hout meer, hoor.
Oh, dat ben ik nergens tegengekomen, hoor :') Op de F1 sites verwijzen ze altijd nog naar hout, zoals hier http://www.formula1.com/news/technical/2010/837/786.html ...
Where facts are few, experts are many.
pi_94763780
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Oh, dat ben ik nergens tegengekomen, hoor :') Op de F1 sites verwijzen ze altijd nog naar hout, zoals hier http://www.formula1.com/news/technical/2010/837/786.html ...
quote:
Like I promised here are the regs for the skid block!

I'd like to correct something from my first post....the resin used is a termo-phenolic resin and not benzo-phenolic resin!

Like I mention the skid block has to be heavier then water...article 3.13.1 line b) .....to give you an idea water has a specific gravity of 1 (one)!

3.13 Skid block :
3.13.1 Beneath the surface formed by all parts lying on the
reference plane, a rectangular skid block, with a 50mm
radius (+/-2mm) on each front corner, must be fitted.
This skid block may comprise more than one piece but
must :
a) extend longitudinally from a point lying 330mm
behind the front wheel centre line to the centre line
of the rear wheels.
b) be made from an homogeneous material with a
specific gravity between 1.3 and 1.45.

c) have a width of 300mm with a tolerance of +/-
2mm.
d) have a thickness of 10mm with a tolerance of +/-
1mm.
e) have a uniform thickness when new.
f) have no holes or cut outs other than those
necessary to fit the fasteners permitted by 3.13.2
or those holes specifically mentioned in g) below.
g) have seven precisely placed holes the positions of
which are detailed in Drawing 1. In order to
establish the conformity of the skid block after use,
it's thickness will only be measured in the four
50mm diameter holes and the two forward 80mm
diameter holes.
Four further 10 mm diameter holes are
permitted provided their sole purpose is to
allow access to the bolts which secure the
Accident Data Recorder to the survival cell.
h) be fixed symmetrically about the centre line of the
car in such a way that no air may pass between it
and the surface formed by the parts lying on the
reference plane.
3.13.2 Fasteners used to attach the skid block to the car must :
a) have a total area no greater than 40000mm˛ when
viewed from directly beneath the car ;
b) be no greater than 2000mm˛ in area individually
when viewed from directly beneath the car ;
c) be fitted in order that their entire lower surfaces
are visible from directly beneath the car.
When the skid block is new, ten of the fasteners
may be flush with its lower surface but the
remainder may be no more than 8mm below the
reference plane.
3.13.3 The lower edge of the periphery of the skid block may be
chamfered at an angle of 30° to a depth of 8mm, the
trailing edge however may be chamfered over a distance
of 200mm to a depth of 8mm.
Calm down, please!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:47:30 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94764144
Je zou iig. een plaatje moeten hebben van de voorvleugel op snelheid en wanneer die stil staat...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_94764603
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Bolter het volgende:

[..]

Is het ook; temperatuur valt namelijk niet te controleren. Wat denk je als ze op een good ol' race op Spa door een bak water gaan rijden?

Daarom; wat Ferrari deed (althans dacht ik) was een vleugel zo ontwerpen dat het enkel onder hogere druk ging buigen. Dit is niet bepaald iets wat extreem moeilijk is, dit bedoelde ik ook met 'ervaring met composieten is alleen maar aan het toenemen'. Er wordt zo enorm veel onderzoek naar gedaan (alleen al bij mij op de faculteit bv.) dat dit soort toepassing niet echt lastig zijn. Daarom denk ik ook niet het niet anders is dan bij de Ferrari. Daarbij lijkt me dat dit soort oplossing bij bv. een vloer misschien nog wel meer winst opleveren dan bij een voorvleugen (daarbij veel lastiger te detecteren).
Bij Red Bull schijnt het niet alleen de vleugel te zijn die doorbuigt, maar ook de neus, die naar beneden zakt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94764714
Even iets anders:

'Raikkonen naar Nascar'

quote:
Former Formula 1 world champion Kimi Raikkonen will make a surprising move to NASCAR this year, the Finn joining the series with a new team.

According to the Turun Sanomat newspaper, Raikkonen - the 2007 world champion - will be racing with the new ICE1 Racing team in the Truck series before moving on to the Nationwide and Sprint Cup series.

He is expected to join the championship from this summer, although no dates are yet confirmed.

Raikkonen will be joining forces with Foster Gillett, who will be a major partner of the team, having worked with Richard Petty Motorsport in NASCAR last year.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:13:35 #56
154880 Bolter
Awesomeness
pi_94765321
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Bij Red Bull schijnt het niet alleen de vleugel te zijn die doorbuigt, maar ook de neus, die naar beneden zakt.
Lastig te zien, maar klopt idd, zijn er ergens apex snelheden te vinden voor snelle doordraaiers?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_94768304
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skid_block

Hier staat dat ze voor dat materiaal meestal jabroc gebruiken, een composiet van hout met chemicalien wat samengeperst het materiaal maakt :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:38:30 #58
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94768724
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Bolter het volgende:

[..]

Lastig te zien, maar klopt idd, zijn er ergens apex snelheden te vinden voor snelle doordraaiers?
heel lastig te zien ik heb mn nagel op eenzelfde plek gezet op de neus maar er zit vrij weinig speling in... iig. geen (of ik hield m op de verkeerde plek hahaha)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 maart 2011 @ 17:39:06 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94768748
Sauber is trouwens niet in beroep gegaan tegen de diskwalificatie in Australië
Sauber niet in beroep tegen diskwalificatie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94768898
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef Atreidez het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Skid_block

Hier staat dat ze voor dat materiaal meestal jabroc gebruiken, een composiet van hout met chemicalien wat samengeperst het materiaal maakt :P
Als het maar (1.3 tot 1.45 keer) zwaarder is dan water, in tegenstelling tot het meeste 'hout'. :)
Calm down, please!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:56:22 #61
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94769298
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef Burnie88 het volgende:
Red Bull loopt gewoon 2 stappen voor op een McLaren en Ferrari. Nanotechnologie zou hierin een rol kunnen spelen. Ik vind het persoonlijk erg gaaf hoe Red Bull dit voor elkaar krijgt binnen de grenzen van de regelgeving. Laat dit juist een uitdaging zijn voor McLaren en Ferrari om ook innovatief te zijn. Meteen beschuldigen gaat mij wat ver.
Ook de column van Henk Wagenaar Hummelinck gelezen in Formule1.nl magazine in een van de laatste edities van afgelopen seizoen ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:32:14 #62
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94770746
blijkt toch dat Newey toch wel een super ontwerper is... als die een straat auto zou ontwerpen zou ik dat ding blind kunnen kopen!
N/A
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:41:43 #63
154880 Bolter
Awesomeness
pi_94771318
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef nils7 het volgende:

[..]

heel lastig te zien ik heb mn nagel op eenzelfde plek gezet op de neus maar er zit vrij weinig speling in... iig. geen (of ik hield m op de verkeerde plek hahaha)
Heb het met m'n muiscursor gedaan, maar je moet eigen net iets rechtsboven van die neuscamera kijken.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:45:56 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_94771523
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef nils7 het volgende:
blijkt toch dat Newey toch wel een super ontwerper is... als die een straat auto zou ontwerpen zou ik dat ding blind kunnen kopen!
Ja, want de autos van Newey gaan nooit stuk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 maart 2011 @ 19:00:29 #65
Maffe Fries
pi_94772312
Ze zien er wel goed uit en zijn bloedje snel :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:01:18 #66
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94772360
Heb een paar pagina's gefotografeerd waarbij de columnist van Formule1.nl Magazine speculeert over welke techniek Newey gebruikt kan hebben bij het ontwerp van de beruchte vleugel van RBR. geen al te vette kwaliteit omdat m'n scanner op dit moment nog ergens in een verhuisdoos staat, en ik het ding nog aan het werken moet krijgen op een pc met printer poort aangezien het antieke ding geen USB heeft. Maar het is te lezen en daar gaat het om.

edit: betere foto's zonder flits ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sinister-D- op 29-03-2011 19:12:31 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:20:18 #67
34586 kepler
No bounce, no play
pi_94776562
Even inhaken op de flexibele vleugel:

Het is heel makkelijk om een vleugel met niet-constante stijfheid te maken in composiet. Hier is al veel ervaring mee, en ik ben ervan overtuigd dat dit ook al jaren wordt toegepast in de F1. Het is niet moeilijk om een vleugel pas bij bepaalde druk te laten bewegen, of nog mooier bij bepaalde kracht neemt hij een plattere vorm aan (helemaal moeilijk te controleren). Het is gewoon een kwestie van het goed interpreteren van de regels en dit zo toepassen dat je vleugel minder weerstand heeft bij hoge snelheden

Er zijn ook wat truucjes om dit actief te controleren, maar zover ik weet wordt dat niet niet toegepast in de praktijk.
The line is a dot to you!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:24:45 #68
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_94776842
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:20 schreef kepler het volgende:
Even inhaken op de flexibele vleugel:

Het is heel makkelijk om een vleugel met niet-constante stijfheid te maken in composiet. Hier is al veel ervaring mee, en ik ben ervan overtuigd dat dit ook al jaren wordt toegepast in de F1. Het is niet moeilijk om een vleugel pas bij bepaalde druk te laten bewegen, of nog mooier bij bepaalde kracht neemt hij een plattere vorm aan (helemaal moeilijk te controleren). Het is gewoon een kwestie van het goed interpreteren van de regels en dit zo toepassen dat je vleugel minder weerstand heeft bij hoge snelheden

Er zijn ook wat truucjes om dit actief te controleren, maar zover ik weet wordt dat niet niet toegepast in de praktijk.
Het is ook niet illegaal, er staat namelijk niks over in de regels. Ik vind het alleen maar mooi als ze auto's bouwen die tussen de regels door niet illegaal zijn. Om te winnen moet je een betere auto bouwen dan de concurrent en dat is de manier. Kijk maar naar Brawn F1 met Button....
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:38:21 #69
34586 kepler
No bounce, no play
pi_94777762
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Het is ook niet illegaal, er staat namelijk niks over in de regels. Ik vind het alleen maar mooi als ze auto's bouwen die tussen de regels door niet illegaal zijn. Om te winnen moet je een betere auto bouwen dan de concurrent en dat is de manier. Kijk maar naar Brawn F1 met Button....
Beweegbare vleugels is toch in zijn algemeenheid illegaal?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:07:47 #70
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94779559
In het onderstaande stukje, wat uit het technisch regelement van de FIA komt die gelinkt is in de OP, staat letterlijk dat earodynamische onderdelen niet los mogen zitten ten opzichte van het afgeveerde deel van de auto. En dat er geen enkele toestellen of constructies mogen zijn die het gat onder het afgeveerde deel van de wagen mogen of kunnen verkleinen. Dus ja flex onderdelen mogen niet op de wagen zitten. En toch heeft Newey er iets op kunnen vinden wat de FIA toch toe staat of tot op heden niet heeft kunnen meten. Hoe raar het ook klinkt, zijn flex onderdelen zijn dus wel legaal.
quote:
3.15 Aerodynamic influence :
With the exception of the driver adjustable bodywork described in Article 3.18 (in addition to minimal parts
solely associated with its actuation) and the ducts described in Article 11.4, any specific part of the car
influencing its aerodynamic performance :
- must comply with the rules relating to bodywork ;
- must be rigidly secured to the entirely sprung part of the car (rigidly secured means not having any degree of freedom) ;
- must remain immobile in relation to the sprung part of the car.
Any device or construction that is designed to bridge the gap between the sprung part of the car and the ground is prohibited under all circumstances.

No part having an aerodynamic influence and no part of the bodywork, with the exception of the skid block in 3.13 above, may under any circumstances be located below the reference plane.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 29-03-2011 21:15:32 ]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:19:29 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_94785046
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Sinister-D- het volgende:
In het onderstaande stukje, wat uit het technisch regelement van de FIA komt die gelinkt is in de OP, staat letterlijk dat earodynamische onderdelen niet los mogen zitten ten opzichte van het afgeveerde deel van de auto. En dat er geen enkele toestellen of constructies mogen zijn die het gat onder het afgeveerde deel van de wagen mogen of kunnen verkleinen. Dus ja flex onderdelen mogen niet op de wagen zitten. En toch heeft Newey er iets op kunnen vinden wat de FIA toch toe staat of tot op heden niet heeft kunnen meten. Hoe raar het ook klinkt, zijn flex onderdelen zijn dus wel legaal.

[..]

Ze moeten beweging in principe wel toestaan, want oneindig stijve vleugels zijn niet mogelijk :D

pi_94790402
quote:
Verrassende overstap voor Kimi Raikkonen: "Ik hou van hun manier van racen"

Uitgegeven door Casper Bekking 29 maart 2011 17:46

Voormalig F1-wereldkampioen Kimi Raikkonen heeft vriend en vijand verrast met een overstap naar de NASCAR Series. De Fin gaat uitkomen voor een nieuw team. Volgens het Finse Turun Sanomat gaat de talentvolle coureur met ICE1 Racing uitkomen in de Truck Series, om later door te stromen naar de Nationwide en Sprint Cup Series. De verwachting is dat Raikkonen vanaf de zomer in Amerika zal gaan racen, al zijn exacte data nog niet bekend.

"Ik kijk enorm uit naar mijn intrede in de wereld van de NASCAR", zei Raikkonen in de krant. "Ik volg het al lange tijd. Ik weet dat het een zeer zwaar en open kampioenschap is. Ik hou gewoon van de Amerikaanse manier van racen. Het voelt geweldig om daar bij betrokken te zijn. Het zal een grote uitdaging worden waaraan ik veel plezier ga beleven."

De Fin zal daarnaast voor Citroen blijven rijden in het WRC, waar hij een contract voor acht evenementen heeft.
ZOMGOMGOMGOMG!!!!!

Kimi _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94798522
Kimi in de Nascar :') Kan ie met Montoya gaan strijden voor p10.. Had toch wel verwacht dat ie iets nam waar de beste ook echt eerste wordt, en niet degene met de snelste pitcrew en de juiste fuel strategy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 30-03-2011 10:01:33 ]
pi_94799857
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef vosss het volgende:

[..]

ZOMGOMGOMGOMG!!!!!

Kimi _O_
Had ik al gepost :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:54:31 #75
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94804718
In die gif zie je idd wel die neuscamera van de red bull veranderen
N/A
pi_94804734
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef nils7 het volgende:
Evenals de rest van het perspectief.

edit : oh nee ... da's bij de McLaren GIF
Calm down, please!
pi_94804774
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef vosss het volgende:

[..]

ZOMGOMGOMGOMG!!!!!

Kimi _O_
Nu nog een stappie terug naar kinder-karts en hij zit op z'n plek.

:r
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 12:57:24 #78
Maffe Fries
pi_94804820
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nu nog een stappie terug naar kinder-karts en hij zit op z'n plek.

:r
Met een ijsje na iedere wedstrijd zeker?
pi_94805060
quote:
12s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Met een ijsje na iedere wedstrijd zeker?
Niet voor hem ... een rum-colaatje of 20 en gevonden worden in de kelder van de press-room met twee opblaaspoppen klinkt meer als Kimi.
Calm down, please!
pi_94807803
Toch jammer, want Kimi kon me toch een partijtje hard knallen in een F1 auto.
Calmer than you are
pi_94812005
Ik heb Kimi nog geen moment gemist in de F1. Wat een karakterloos persoon zeg.. Toegegeven; hij kon wel sturen. Wat heeft die jongen een pech gehad bij McLaren! Hij had makkelijk 3x kampioen geweest kunnen zijn.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_94815096
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef nils7 het volgende:
Idd, ook de neus van de Mclaren zie je wat omlaag gaan :{
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:33:06 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94816126
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef kepler het volgende:

[..]

Ze moeten beweging in principe wel toestaan, want oneindig stijve vleugels zijn niet mogelijk :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja das redelijk logisch. Als iets niet zou kunnen bewegen dan zou de hele boel ook uit elkaar trillen door de resonantie, of zelfs breken door druk. Maar het moet natuurlijk zo doende stevig gemaakt worden dat het niet de bedoeling is dat het opzettelijk kan doorbuigen.
Toffe gifs trouwens, je ziet zelfs de linkervelg iets vervormen op de RBR :D
pi_94816343
Oei, als Lewis dat ziet... ;)
pi_94816596
quote:
30 maart breidt UPC het digitale zenderaanbod uit. U kijkt dan ook naar CCTV en TV5 Monde. Heeft u HDTV, dan kijkt u ook naar Fashion TV en BBC HD.
_O_ _O_ _O_
pi_94819969
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Als iets niet zou kunnen bewegen dan zou de hele boel ook uit elkaar trillen door de resonantie, of zelfs breken door druk.
Grappig, zat net mythbusters te kijken waar ze met dit principe een device van Tesla probeerde na te maken waarmee hij beweerde aardbevingen te kunnen creeeren. Als de trilling op de zelfde freq als de buigzaamheid gaat krijg je een soort kettingreactie, al kregen ze er niks mee kapot. Niet echt F1, maar wel interessante materie.
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:50:58 #87
34586 kepler
No bounce, no play
pi_94823021
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Grappig, zat net mythbusters te kijken waar ze met dit principe een device van Tesla probeerde na te maken waarmee hij beweerde aardbevingen te kunnen creeeren. Als de trilling op de zelfde freq als de buigzaamheid gaat krijg je een soort kettingreactie, al kregen ze er niks mee kapot. Niet echt F1, maar wel interessante materie.
Eigenfrequentie heet dat, oftwel resonantie. En ja, zo krijg je veel dingen kapot. Bekendste voorbeeld:

Ander voorbeeld is de Erasmusbrug in Rotterdam die ging vibreren bij bepaalde omstandigheden. Zoiets kan ook gebeuren in een F1-wagen, en je ziet het vaak als er iets afgebroken is bij de voorvleugel (de coureur voelt dat dan ook :) )
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:52:07 #88
34586 kepler
No bounce, no play
pi_94823083
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ja das redelijk logisch. Als iets niet zou kunnen bewegen dan zou de hele boel ook uit elkaar trillen door de resonantie, of zelfs breken door druk. Maar het moet natuurlijk zo doende stevig gemaakt worden dat het niet de bedoeling is dat het opzettelijk kan doorbuigen.
Toffe gifs trouwens, je ziet zelfs de linkervelg iets vervormen op de RBR :D
Zijn toffe filmpjes, maar het is ook een kwestie van referentie. De linkervelg lijkt te vervormen, maar dat komt door het inveren van de schokdempers :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:30:12 #89
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94825423
Je hebt gelijk. Het is idd de scharnierende beweging van de wishbone in combinatie met de wielophanging/rem contrustie die de indruk geeft dat de velg vervormd.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 20:32:48 #90
Maffe Fries
pi_94825612
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Zijn toffe filmpjes, maar het is ook een kwestie van referentie. De linkervelg lijkt te vervormen, maar dat komt door het inveren van de schokdempers :)
Ik weet dat actieve vering verboden is, maar in theorie zou het kunnen dat Red Bull er toch iets op gevonden heeft en dat bij hogere snelheden de auto iets naar voren leunt
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:02:29 #91
34586 kepler
No bounce, no play
pi_94827480
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik weet dat actieve vering verboden is, maar in theorie zou het kunnen dat Red Bull er toch iets op gevonden heeft en dat bij hogere snelheden de auto iets naar voren leunt
Daar heb je toch geen actieve vering voor nodig? Gewoon je achtervering iets stijver instellen? :D
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2011 @ 21:18:21 #92
Maffe Fries
pi_94828457
Mja, het lastige is dat je alleen op bepaalde delen van het circuit het zo wilt hebben en dat je daarnaast ook nog eens niet wilt dat de motor iets aan vermogen in gaat leveren. Dus het is erg lastig om het voor elkaar te krijgen.
pi_94839103
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb Kimi nog geen moment gemist in de F1. Wat een karakterloos persoon zeg.. Toegegeven; hij kon wel sturen. Wat heeft die jongen een pech gehad bij McLaren! Hij had makkelijk 3x kampioen geweest kunnen zijn.
Die McLaren was toen echt een vage kutbak ja. Retesnel, maar om de haverklap kapot :'(
Als die auto het nooit begeven had, of slechts een paar keer dan had hij inderdaad zeker 3 titels kunnen pakken :Y

En karakterloos? Ik vond het juist een geweldig karakter. Iemand die hard wil rijden en compleet schijt heeft aan het hele circus eromheen en dat ook duidelijk laat blijken.

Laten we eerlijk zijn, welke karakters hebben we nu nog in de F1?
Dat zijn er toch niet veel meer. Een jankbal, een neger, iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt en mocht je uit die uitloop strook rijden dat er dan ook nog uitloopstroken zijn en zijwieltjes op de wagen zodat je niet om kan vallen, dan hebben we nog een homo die het allemaal wel best vind, een ouwe zak die nog steeds coulthardacties uithaalt, iemand die beter conducteur kan worden, iemand met een raar hoofd, een paar kansloze gasten die geen stoeltje verdienen, een ouwe lul die alleen nog voor de lol mee doet, iemand die een slag van de molen gehad heeft en een zooi jonge honden die nog te kort mee doen om ook maar iets van zich te laten horen.

En dan blijft er al niet meer veel over qua karakter. Vettel en Kamui zijn wel mooie karakters en van die eerste mogen ze zn vingertje amputeren wat mij betreft :D

ps: 10 punten voor degene die weet welke ik bedoelde :P
vosss is de naam,
pi_94839796
Een jankbal = Alonso
Een neger = Hamilton
Iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt = Ecclestone?
Dan hebben we nog een homo die het allemaal wel best vind = Rosberg
Een ouwe zak die nog steeds coulthardacties uithaalt = Rubens
Iemand die beter conducteur kan worden = Heidfeld
Iemand met een raar hoofd = Liuzzi? :P
Een paar kansloze gasten die geen stoeltje verdienen = Glock, Alguersuari
Een ouwe lul die alleen nog voor de lol mee doet = Schumi
Iemand die een slag van de molen gehad heeft = Massa
En een zooi jonge honden die nog te kort mee doen om ook maar iets van zich te laten horen = Perez, Ambrosio, di Resta
pi_94840426
Die neger zal Hamilton moeten zijn en de rest gaat duidelijk allemaal over Schumacher

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2011 00:58:40 ]
pi_94841541
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Atreidez het volgende:
Een jankbal = Alonso :Y
Een neger = Hamilton :Y
Iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt = Ecclestone? :N
Dan hebben we nog een homo die het allemaal wel best vind = Rosberg :N
Een ouwe zak die nog steeds coulthardacties uithaalt = Rubens :Y
Iemand die beter conducteur kan worden = Heidfeld :N
Iemand met een raar hoofd = Liuzzi? :N
Een paar kansloze gasten die geen stoeltje verdienen = Glock, Alguersuari :N en :Y (Glock verdient een beter stoeltje wmb ;) )
Een ouwe lul die alleen nog voor de lol mee doet = Schumi :Y
Iemand die een slag van de molen gehad heeft = Massa :Y
En een zooi jonge honden die nog te kort mee doen om ook maar iets van zich te laten horen = Perez, Ambrosio, di Resta :Y
Toch een hoop goed. :+
vosss is de naam,
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:53:37 #97
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_94842750
Ik moest hierbij: Iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt aan Massa denken.. Die hoor ik steeds klagen dat het allemaal niet veilig en te moeilijk is.

De homo die het allemaal wel best vind, is dat Trulli?

En dat rare hoofd moet Kubica of Petrov zijn :D
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_94843188
Sja, Vettel vind ik ook geen karakter om eerlijk te zijn. Hamilton en Alonso nog het meest, aardig of niet aardig. Kim had inderdaad wel wat. Toch een apart kereltje. Maar JPM was eigenlijk het laatste uitgesproken karakter. Niet gek dat hij zich meer thuis voelt in de States.
pi_94843273
Trulli is natuurlijk diegene die beter conducteur kan worden met zn trulli train :P
pi_94844679
Iemand die het liefst 1 groot vierkant plein heeft waar een circuit op afgetekend wordt = Button
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:42 schreef Salatrel het volgende:
Trulli is natuurlijk diegene die beter conducteur kan worden met zn trulli train :P
Een paar kansloze gasten die geen stoeltje verdienen = Heel HRT, Virgin Lotus maar vooral ook Trulli
Dan hebben we nog een homo die het allemaal wel best vind = Webber? nee toch?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')