Okidoki. Anders had je 'm wel bij mij mogen proberen. Al is gewoon naar een gitaarwinkel bij jou in de buurt gaan dan handiger :pquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ben je aan het sparen voor de 6505+ combo? Die heb ik hier staan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
PMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand nog interesse in een Crate V5? Best een interessant klus objectje hoor
been there, done thatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar ja, als je geen haast hebt lijkt me dat misschien nog wel leuker dan even het vliegtuig pakken.
Lekkere roadtrip door Amerika.
Zou het eerlijk gezeg niet weten want speel nooit op akoestischequote:
Je mist er wel een essentiëlequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Zit zelfs al een op de auto
Komt goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Had maar een, en die zit op de koffer van de Dean. Volgende keer moet ik even een stapeltje hebben
Leuk kleurtje!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Impulsaankoop
Wtf moet ik met een Floyd Rose
Maar goed wel geinig voor d'r bij
zo ging dat toch ook met die JM strat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Impulsaankoop
Wtf moet ik met een Floyd Rose
Maar goed wel geinig voor d'r bij
Deze was 1500 euro goedkoperquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zo ging dat toch ook met die JM strat?
ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze ook op MP staat...
In een warme badkamer zetten met stoomquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Heeft trouwens iemand tips mbt het stofvrij houden van drogende lak?
Lak droogt snel genoeg om geen last te hebben van stof.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Heeft trouwens iemand tips mbt het stofvrij houden van drogende lak?
Dat gaat de lak niet echt prettig vinden volgens mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In een warme badkamer zetten met stoom
hete kraan aan
Stoom is geen stof
Ga jij weer voor iets anders?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef guitarist het volgende:
Menno, moet je nog een Blackstar HT60 Stage kopen? ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |