Ik ook, met een gitaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet ergens nog zo'n trolpoppetje hebben...
Nou, bij mij komt het regelmatig voor dat ik ook hardware bij me heb, zo had ik laatst 2 servers, 2 UPSen, 2 switches, routers en alle bijbehorende zooi in mijn Polo gepropt. Het paste ook echt nétquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom toch die stations altijd? Die gasten zitten er altijd alleen in of hebben hoogstens nog zo'n saai streepjesoverhemd naast zich zitten. En maar scheef kut parkeren overal, die bakken.
Ja, ik vind het ook wat jammer. Achja!quote:
Ik ben het zo onderhand wel gewend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wat jammer. Achja!
Crybaby Classic met fasel? Daar heb je een leuke wah aan, die heb ik ook.quote:
Thanks !quote:
Inderdaad, boeit me het meeste niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Veel plezier met je nieuwe pedalen dean maar dat zal wel goed komen =D kon alleen van dr glx de doos niet meer vinden #care =D
Haha ja erg is dat. Al pak je de beste gitaar ter wereld als je een crap amp hebt dan blijft het geluid bagger.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef genakt het volgende:
Gitaar niet verkocht![]()
Hij vond het geluid niet goed.... Geen wonder als je met je blokker mini amp komt en geen gitaar kan spelen![]()
uiteindelijk best blij want speelt er net weer op en hij speelt nog perfect
was echt een of ander hema ding. Klonk ook voor geen meter dus geef hem wel gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die Explorer is echt gaaf. En dat geluid is echt wel goed
ach hij kon niet spelen. Hij begon al gelijk je snaren zitten er al zeker een jaar op terwijl ik een uur daarvoor nieuwe snaren erop had gezetquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef The_Dean het volgende:
Had je hem even over de Marshall moeten laten spelen
En die gast heeft dan een flinke zoektocht, om iets te vinden wat goed klinkt op dat wanproduct van een versteker van hem.
Pff, van die mensen die zich dan voordoen als gitaarexpert zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef genakt het volgende:
[..]
ach hij kon niet spelen. Hij begon al gelijk je snaren zitten er al zeker een jaar op terwijl ik een uur daarvoor nieuwe snaren erop had gezet![]()
ik wilde het eerst nog wel zeggen van speel maar op mijn gear maar toen dacht ik . Nee laat maar niet waard hou ik hem liever zelf
Als je echt zelf een mix wil maken, dan moet je alle sporen los opnemen. Dan moet je een Adat of een interface met xx kanalen hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef KaMo het volgende:
Brian, ik doe nu op amateuristisch niveau liveregistratie voor lokale bands
Heb jij tips over wat ik kan doen voor het geluid. Ik had afgelopen vrijdag uit het mengpaneel een lineout in mijn laptop gedaan. De mix bleek dus echt kut te zijn.
Wat heb je allemaal nodig om thuis de mix te kunnen maken?
Voorbeelden van wat ik al heb, zonde van de sound, want de beelden zijn wel erg goed geworden bij sommige acts.
http://www.youtube.com/user/AliveNL
hehe zo'n kleurtje heb ik ook nodig voor mijn tubescreamer.. lenen?quote:
4,99 bij de praxis/gamma 't Stilleven 228 fluor groenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hehe zo'n kleurtje heb ik ook nodig voor mijn tubescreamer.. lenen?
ja ik ook ja van dean dan hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb echt al veel zooi ge/verkocht via dit forum
Dan haal ik voor 6 euro wel een bus Motip bij de schilderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
4,99 bij de praxis/gamma 't Stilleven 228 fluor groen![]()
Kleine spuitbus 150 ml is al bijna leeg ik hou 'm voor eventuele retoucheer werkzaamheden
Ik moet ook iets, maar mijn geld is telkens te vroeg opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Binnenkort nog een GFS bestelling iemand? Ik heb nieuwe electronica en pickups voor me telecaster nodig namelijk! Kan mooi gecombineerd worden denk ik
Motipquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Dan haal ik voor 6 euro wel een bus Motip bij de schilder
Die kleurcombinatie (witte slagplaat, rosewood neck en sunburst body) vind ik denk ik nog wel de mooiste combinatie op een strat. Of een rode body.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef genakt het volgende:
[TK] Fender Squier Bullet & Veel accessoires (o.a. versterker)
ach niet duur toch met allemaal spulletjes erbij. Niet dat je ik het direct nodig heb maar had misschien wel leuk geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die kleurcombinatie (witte slagplaat, rosewood neck en sunburst body) vind ik denk ik nog wel de mooiste combinatie op een strat. Of een rode body.
Ik heb ook eens gekeken op ns hoelang ik onderweg zou wezen: 3,5 uur!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ach niet duur toch met allemaal spulletjes erbij. Niet dat je ik het direct nodig heb maar had misschien wel leuk geweest![]()
Maar woon te ver weg om op te halen
Kom je uit dean zijn land ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb ook eens gekeken op ns hoelang ik onderweg zou wezen: 3,5 uur!![]()
Dat zo lang reizen kan in Nederland.
2 provincies lager.quote:
Ach, d'r zijn zat Nederlanders die 's zomers naar Griekenland rijden, ongeveer dezelfde afstand. Of Nederlandse Turken die voor een week of zes naar Turkije rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
2 provincies lager.Wel met OV gerekend hè.
Maar zo lang reizen is nog maar relatief. Mijn oom/tante uit Alberta, Canada gaan zo ongeveer elk jaar op vakantie met hun fifth-wheel naar Californië: 2600 km & 1 dag en 5 uur rijden.
(bron: google maps)
Maar ja, als je geen haast hebt lijkt me dat misschien nog wel leuker dan even het vliegtuig pakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ach, d'r zijn zat Nederlanders die 's zomers naar Griekenland rijden, ongeveer dezelfde afstand. Of Nederlandse Turken die voor een week of zes naar Turkije rijden
Nee wil er ook op spelen evenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
Nou Genakt je hoort het, daar gaat weer ¤90, en een nieuwe gitaar erbij
Ben je aan het sparen voor de 6505+ combo? Die heb ik hier staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee wil er ook op spelen evenop goede versterker en zo' n model kom ik met me pink tegen de knopjes waarschijnlijk aan en dat is irrtant.
Kan wle langs feedback gaan en zelfde uitproberen maar is vervelend bereikbaar en dan kom ik toch terug met een fender of gibson want dan kan ik mezlef niet bedwingenTerwijl ik aan het sparen ben eigenlijk voor peave6505 en esp ltd 607b
Moet dat ding niet behoorlijk hard voor een lekker geluid? M'n neefje heeft die top die klinkt echt zo vet, maar dan moet ie wel redleijk hardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ben je aan het sparen voor de 6505+ combo? Die heb ik hier staan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind ik wel mee vallen. Hij staat in de schuur (een soort tuinhuis), dus ik kan 'm ook aardig hard zetten zonder dat de buren er last vanhebben. Maar op 3/10 vind ik 'm al goed klinken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet dat ding niet behoorlijk hard voor een lekker geluid? M'n neefje heeft die top die klinkt echt zo vet, maar dan moet ie wel redleijk hard
de topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okidoki. Anders had je 'm wel bij mij mogen proberen. Al is gewoon naar een gitaarwinkel bij jou in de buurt gaan dan handiger :pquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
PMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand nog interesse in een Crate V5? Best een interessant klus objectje hoor
been there, done thatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar ja, als je geen haast hebt lijkt me dat misschien nog wel leuker dan even het vliegtuig pakken.
Lekkere roadtrip door Amerika.
Zou het eerlijk gezeg niet weten want speel nooit op akoestischequote:
Je mist er wel een essentiëlequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Zit zelfs al een op de auto
Komt goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Had maar een, en die zit op de koffer van de Dean. Volgende keer moet ik even een stapeltje hebben
Leuk kleurtje!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Impulsaankoop
Wtf moet ik met een Floyd Rose
Maar goed wel geinig voor d'r bij
zo ging dat toch ook met die JM strat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Impulsaankoop
Deze was 1500 euro goedkoperquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zo ging dat toch ook met die JM strat?
ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze ook op MP staat...
In een warme badkamer zetten met stoomquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Heeft trouwens iemand tips mbt het stofvrij houden van drogende lak?
Lak droogt snel genoeg om geen last te hebben van stof.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
Heeft trouwens iemand tips mbt het stofvrij houden van drogende lak?
Dat gaat de lak niet echt prettig vinden volgens mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In een warme badkamer zetten met stoom
hete kraan aan
Stoom is geen stof
Ga jij weer voor iets anders?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef guitarist het volgende:
Menno, moet je nog een Blackstar HT60 Stage kopen? ;D
Leuk om te horen dat we welkom zijn bij hem thuis. Wie gaat ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef ssebass het volgende:
Kwam dit net weer tegen. Wat kan die gast spelen:
Standaard hoort er een hoes bij. Ben benieuwd of ze daar extra voor rekenen. Ik vermoed dat je bij de anderen die gitaar ook wel voor die kunt meekrijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Ze hebben bij Feedback de Fender American Special Strat in Candy Red in de aanbieding, slechts 800 euro
Hoe dik is de hals ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Impulsaankoop
dat is net als de USA standards, die zijn daar 999 en bij thomann 1150. alleen houdt feedback de bijgeleverde fender hardcase dan zelf...quote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Standaard hoort er een hoes bij. Ben benieuwd of ze daar extra voor rekenen. Ik vermoed dat je bij de anderen die gitaar ook wel voor die kunt meekrijgen.
Ze hebben overigens de website vernieuwd.
Wes Montgomeryquote:Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat we welkom zijn bij hem thuis. Wie gaat ?
Prachtig mooie gitaar heeft die man. Het geluid wat we in de clip horen vind ik overigens niet mooi. Vreemd ook dat hij Wes pas laat in zijn lijstje opnoemt. Ik dacht dat Wes toch wel zijn grootse idool/voorbeeld was.
Brengt me op het idee om Breezin' te leren spelen voor de jamavonden. Vorig keer de melodielijn van Blue Bossa gespeeld omdat iemand dat had gevraagd. Breezin' is natuurlijk veel meer werk. Eerst maar eens de akkoorden erin stampen.
Tja, weer eens wat anders dan regelmatig Malmsteen proberen te imiteren.
Het beste is om de gitaar op een constante temperatuur en luchtvochtigheid te houden. Dit is natuurlijk niet altijd nodig, maar probeer het wel zo constant mogelijk te houden. De snaren zou ik me geen zorgen over maken, hoogstens over het hout dat een beetje gaat werken (daardoor ontstemt je gitaar wel een beetje).quote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef mr-green het volgende:
Ik vraag mij het volgende af: is zo slecht voor je elektrische gitaar? Ik zat vanmiddag op het balkon heerlijk in het zonnetje te pingelen (met koptelefoon op) maar het zwarte gedeelte van mijn gitaar was wel erg warm. En hoe zijn snaren hier tegen bestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |