Nee wil er ook op spelen evenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
Nou Genakt je hoort het, daar gaat weer ¤90, en een nieuwe gitaar erbij
Ben je aan het sparen voor de 6505+ combo? Die heb ik hier staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee wil er ook op spelen evenop goede versterker en zo' n model kom ik met me pink tegen de knopjes waarschijnlijk aan en dat is irrtant.
Kan wle langs feedback gaan en zelfde uitproberen maar is vervelend bereikbaar en dan kom ik toch terug met een fender of gibson want dan kan ik mezlef niet bedwingenTerwijl ik aan het sparen ben eigenlijk voor peave6505 en esp ltd 607b
Moet dat ding niet behoorlijk hard voor een lekker geluid? M'n neefje heeft die top die klinkt echt zo vet, maar dan moet ie wel redleijk hardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ben je aan het sparen voor de 6505+ combo? Die heb ik hier staan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind ik wel mee vallen. Hij staat in de schuur (een soort tuinhuis), dus ik kan 'm ook aardig hard zetten zonder dat de buren er last vanhebben. Maar op 3/10 vind ik 'm al goed klinken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet dat ding niet behoorlijk hard voor een lekker geluid? M'n neefje heeft die top die klinkt echt zo vet, maar dan moet ie wel redleijk hard
de topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okidoki. Anders had je 'm wel bij mij mogen proberen. Al is gewoon naar een gitaarwinkel bij jou in de buurt gaan dan handiger :pquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
PMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Niles-Crane het volgende:
Iemand nog interesse in een Crate V5? Best een interessant klus objectje hoor
been there, done thatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar ja, als je geen haast hebt lijkt me dat misschien nog wel leuker dan even het vliegtuig pakken.
Lekkere roadtrip door Amerika.
Zou het eerlijk gezeg niet weten want speel nooit op akoestischequote:
Je mist er wel een essentiëlequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
Hell yeah! Zit zelfs al een op de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |