Ik ook, met een gitaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
Ik moet ergens nog zo'n trolpoppetje hebben...
Nou, bij mij komt het regelmatig voor dat ik ook hardware bij me heb, zo had ik laatst 2 servers, 2 UPSen, 2 switches, routers en alle bijbehorende zooi in mijn Polo gepropt. Het paste ook echt nétquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom toch die stations altijd? Die gasten zitten er altijd alleen in of hebben hoogstens nog zo'n saai streepjesoverhemd naast zich zitten. En maar scheef kut parkeren overal, die bakken.
Ja, ik vind het ook wat jammer. Achja!quote:
Ik ben het zo onderhand wel gewend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wat jammer. Achja!
Crybaby Classic met fasel? Daar heb je een leuke wah aan, die heb ik ook.quote:
Thanks !quote:
Inderdaad, boeit me het meeste niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Veel plezier met je nieuwe pedalen dean maar dat zal wel goed komen =D kon alleen van dr glx de doos niet meer vinden #care =D
Haha ja erg is dat. Al pak je de beste gitaar ter wereld als je een crap amp hebt dan blijft het geluid bagger.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef genakt het volgende:
Gitaar niet verkocht![]()
Hij vond het geluid niet goed.... Geen wonder als je met je blokker mini amp komt en geen gitaar kan spelen![]()
uiteindelijk best blij want speelt er net weer op en hij speelt nog perfect
was echt een of ander hema ding. Klonk ook voor geen meter dus geef hem wel gelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die Explorer is echt gaaf. En dat geluid is echt wel goed
ach hij kon niet spelen. Hij begon al gelijk je snaren zitten er al zeker een jaar op terwijl ik een uur daarvoor nieuwe snaren erop had gezetquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef The_Dean het volgende:
Had je hem even over de Marshall moeten laten spelen
En die gast heeft dan een flinke zoektocht, om iets te vinden wat goed klinkt op dat wanproduct van een versteker van hem.
Pff, van die mensen die zich dan voordoen als gitaarexpert zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef genakt het volgende:
[..]
ach hij kon niet spelen. Hij begon al gelijk je snaren zitten er al zeker een jaar op terwijl ik een uur daarvoor nieuwe snaren erop had gezet![]()
ik wilde het eerst nog wel zeggen van speel maar op mijn gear maar toen dacht ik . Nee laat maar niet waard hou ik hem liever zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |