Ze zijn schijnbaar gestopt bij 1-1 stand in sets.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef San_Andreas het volgende:
beetje onduidelijk wat nu de stand is
Ja, anders waren er geen 11 breaks geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:07 schreef Szura het volgende:
11 breaks al.
Ik snap het niet, is het nou echt zo moeilijk om je service te houden?
die al een paar jaar de kluts kwijt is. Ze maakt dus best nog wel kansquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef luckass het volgende:
Staat ze in het hoofdtoernooi van Marbella, mag ze tegen Safina.
R4 Indian Wells en een driesetter tegen Zvonareva in Miami..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
die al een paar jaar de kluts kwijt is. Ze maakt dus best nog wel kans
alleen nu wel #91 van de wereldquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef luckass het volgende:
[..]
R4 Indian Wells en een driesetter tegen Zvonareva in Miami..
Ze krijgt het inderdaad bijna weer op een rijtje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef luckass het volgende:
[..]
R4 Indian Wells en een driesetter tegen Zvonareva in Miami..
Ze gaat er anders vrij hard af na die eerste setquote:
ze zweeft sowieso al jaren rond de 100..... dat zegt ook genoegquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me gewoon op dat Rus veel van dit soort potjes speelt de laatste tijd... geeft denk ik goed aan dat haar plafond momenteel bereikt is.
Ik denk dat er nog wel meer rek in zit als ze meer partijen op dit niveau speelt. Ze bewijst ook af en toe dat ze tot veel meer in staat is (getuige ook haar dikke winstpartijen op bijv. Schnyder, Dulgheru en Arn). Ik denk ook dat het aanstellen van een buitenlandse trainer nog wel eens vruchten kan gaan afwerpen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zweeft sowieso al jaren rond de 100..... dat zegt ook genoeg
Die edit van ambroquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Szura het volgende:
Als ik haar vriend was had ik ***** na de wedstrijd.
Dan denkt ze daar de volgende keer dat ze breaks voorkomt in een 2e set misschien aan terug en faalt ze niet nog eens.
nouja of dit is gewoon haar top. Ze maakt al jaren niet echt spectaculaire sprongen meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef luckass het volgende:
Goed dat ze iedereen die lager staat wel redelijk makkelijk veegt.
Nu nog wat constanter tegen de toppers.
Ze blijft nog erg jong, er kan een keer een moment komen dat alle investeringen op de plek vallen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja of dit is gewoon haar top. Ze maakt al jaren niet echt spectaculaire sprongen meer.
tegen een 16-jarig meisje?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef San_Andreas het volgende:
Knappe zege
tegen een maria sharapova look a like
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hele wta-tour is een lookalikequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:36 schreef San_Andreas het volgende:
Knappe zege
tegen een maria sharapova look a like
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar daar hoort toch geenquote:
Nope, zeker niet. Vorige week behoorlijk wat punten verloren. Nu virtueel 114e, bij winst 108e.quote:
Oh ja, ze stond alweer 122 inderdaad door Estoril.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, zeker niet. Vorige week behoorlijk wat punten verloren. Nu virtueel 114e, bij winst 108e.
Lekker die voorbereiding, daardoor wint ze van Clijstersquote:
Nee, weet je waarom ze weet te winnen. Omdat ze niet Twittert..... Professionaliteit heet zoiets. Arantxa komt er wel. Heeft ooit eens een account geopend op Twitter, echter het besef gehad dat je hiermee niet de top 20 gaat halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Lekker die voorbereiding, daardoor wint ze van Clijsters
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, weet je waarom ze weet te winnen. Omdat ze niet Twittert..... Professionaliteit heet zoiets. Arantxa komt er wel. Heeft ooit eens een account geopend op Twitter, echter het besef gehad dat je hiermee niet de top 20 gaat halen.
Chapeau.
Nu een wedstrijd tussen twee frisse chicks
Rus wipt Kirilenko spreekt mij meer aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Die kop van de Telegraaf.!!!!
" Rus wipt Clijsters ".!!!!
quote:i still can't believe how a 21 years old russian @Arantxa09 could beat the world number two, @Clijsterskim !!
Waarom!? Ze moet zich bezig houden met tennissen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef senswal het volgende:
https://twitter.com/#!/arantxarus
Vandaag aangemaakt, daar gaat ze...
Demiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
OK..... Dit is hopelijk nep.
Anders ga ik echt fan worden van Demi Schuurs he... en zie dat maar als een bedreiging verdomme.
Hoe ver is het gekomen dat een foto van Demi opduikt in een Aran-topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Demi en tennis bij de meisjes.
't Zou ook wel vreemd zijn om een ander toernooi te plannen tijdens Roland Garros...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wanneer speelt ze haar volgende partij nou, wat duurt dat lang zeg!
Ik moest ff googlen of dit een jongen of meisje isquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Demi en tennis bij de meisjes.
Ja daarom dacht ik ook dat hij echt was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Norrage het volgende:
Ja, dit is zeker niet Arantxa zelf die het post gok ik zo. Alhoewel haar facebook wel overeenkomt met die twitter, maar misschien doet haar PR gast dat ook
Deed ze ook nog een beetje leuk daar?quote:
die had ze in principe wel, maar wilde liever quali's spelen om ritme op te doen op grasquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waarom had ze geen WC voor Rosmalen?
Kuznetsova loten zou het wat makkelijker maken danquote:Op zondag 12 juni 2011 14:41 schreef TheArt het volgende:
Definitief geen WC voor Wimbledon. Laatste 2 wildcards naar Lisicki en Daniliidou en de 3e wildcard is zelfs niet vergeven. Dat betekent dat Aran maandag voor 16.00 uitgeschakeld moet zijn in Rosmalen om nog mee te doen aan de kwalies voor Wimbledon. Dit gaat een moeilijke keuze worden.
SE plaatsen bestaan niet in Slams.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe zit het met SE? Of kan dat niet in een Slam?
ah dus met medewerkingg van de organisatie kan ze gewoon quali's gaan doenquote:
Wordt tegen Lee-Waters.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Rus begint kwalificaties vandaag tegen Olivia Sanchez (152).
Vervolgens tegen Panova (141) of Lee-Waters (215).
3 rondes moet ze overleven. Volgende partij morgen om 11u op baan 16.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Thieske het volgende:
Wanneer is haar volgende partij en hoeveel rondes moet ze winnen om het hoofdtoernooi te bereiken?
Heb al even rondgekeken op de wimbledon site maar kwam er niet aan uit.
Jup, met Tatishvili.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Lee-Waters is een goede loting voor haar.
Speelt ze ook in de dubbel qualies dan?
nopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Thieske het volgende:
Oke, thanks. Zijn vast geen live beelden van?
Lekker dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Norrage het volgende:
Rus presteert in ieder geval vrij constant. Ze wint de meeste potjes die ze moet winnen gewoon.
Ja godverquote:
Aran in de top 50 aan het einde van seizoen zou toch mooi zijn. Dan moet ze echter wel nog even ca. 300 punten winnen...dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:40 schreef TheArt het volgende:
En Aran wint met 4-6, 6-2, 6-4Finale tegen Tatishvili, die net als Aran de top-100 binnenkomt maandag. Overigens staat Aran virtueel nu 80e. Bij winst in de finale 76e
Als ze de finale wint, heeft ze inderdaad nog ongeveer 335 punten nodig dit seizoen, de 82 punten meegerekend die ze nog maar te verdedigen heeft. En dat is toch echt wel mogelijk, zeker als ze zo blijft spelen. Het tennisjaar duurt nog lang.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Aran in de top 50 aan het einde van seizoen zou toch mooi zijn. Dan moet ze echter wel nog even ca. 300 punten winnen...dat wordt moeilijk.
mooi, ik vind het alleen lastig in te schatten hoe ver ze nog kan door stijgen. Ik durf echt niet op een top 50 plek te speculeren.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef Piperidine het volgende:
Rus staat nu in de top-100 met een 80e plaats.
Hele week ziek idd. Als je dat bekijkt, is het nog knap dat ze van Diyas heeft gewonnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef luckass het volgende:
Opgegeven in set 3. Ze scheen ziek te zijn geweest.
Laten we hopen dat ze tegen Yi-Fan-Xu moet, want So-Jung Kim is een taaie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:35 schreef TheArt het volgende:
Eerste rondje in Ningbo is binnen. Ze wint met 6-2, 7-6(5) van Sheng-Nan Sun (WTA-323). 2e ronde tegen Yi-Fan Xu (WTA-730) of So-Jung Kim (WTA-301).
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze tegen Yi-Fan-Xu moet, want So-Jung Kim is een taaie.
Het is één van de grootste ITF-toernooien van het jaar, dus ik snap het goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef luckass het volgende:
[..]. Wat moet onze Aran in godsnaam daar.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze tegen Yi-Fan-Xu moet, want So-Jung Kim is een taaie.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef TheArt het volgende:
En dan verliest ze van Xu met 4-6, 6-0, 3-6![]()
olympisch complex neem ik aanquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is één van de grootste ITF-toernooien van het jaar, dus ik snap het goed.
Check maar eens in wat voor stadion ze spelen:
[ afbeelding ]
Die ronde is het Centre Court. Daar kunnen de meeste WTA-toernooien alleen maar van dromen.
bowa, het is WTA he..quote:Op maandag 19 september 2011 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waar de fuck is ze mee bezig.....
Ik las elders 5, maar alsnog natuurlijk heel erg zonde.quote:Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef de_boswachter het volgende:
Treurig. Volgens mij waren het er 'maar' 3 .
Wat een belangstelling ineens voor onze tennissers/-stersquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:59 schreef borisz het volgende:
Ze komt binnenkort in Ik Hou van Holland.
Wanneer is die aflevering?quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:59 schreef borisz het volgende:
Ze komt binnenkort in Ik Hou van Holland.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef borisz het volgende:
(6)Arantxa Rus (NED) d. (wc)Conny Perrin (SUI) 67(3) 75 64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |