Lekker die voorbereiding, daardoor wint ze van Clijstersquote:
Nee, weet je waarom ze weet te winnen. Omdat ze niet Twittert..... Professionaliteit heet zoiets. Arantxa komt er wel. Heeft ooit eens een account geopend op Twitter, echter het besef gehad dat je hiermee niet de top 20 gaat halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Lekker die voorbereiding, daardoor wint ze van Clijsters
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, weet je waarom ze weet te winnen. Omdat ze niet Twittert..... Professionaliteit heet zoiets. Arantxa komt er wel. Heeft ooit eens een account geopend op Twitter, echter het besef gehad dat je hiermee niet de top 20 gaat halen.
Chapeau.
Nu een wedstrijd tussen twee frisse chicks
Rus wipt Kirilenko spreekt mij meer aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Die kop van de Telegraaf.!!!!
" Rus wipt Clijsters ".!!!!
quote:i still can't believe how a 21 years old russian @Arantxa09 could beat the world number two, @Clijsterskim !!
Waarom!? Ze moet zich bezig houden met tennissen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef senswal het volgende:
https://twitter.com/#!/arantxarus
Vandaag aangemaakt, daar gaat ze...
Demiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
OK..... Dit is hopelijk nep.
Anders ga ik echt fan worden van Demi Schuurs he... en zie dat maar als een bedreiging verdomme.
Hoe ver is het gekomen dat een foto van Demi opduikt in een Aran-topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Demi en tennis bij de meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |