't Zou ook wel vreemd zijn om een ander toernooi te plannen tijdens Roland Garros...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wanneer speelt ze haar volgende partij nou, wat duurt dat lang zeg!
Ik moest ff googlen of dit een jongen of meisje isquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Demi en tennis bij de meisjes.
Ja daarom dacht ik ook dat hij echt was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Norrage het volgende:
Ja, dit is zeker niet Arantxa zelf die het post gok ik zo. Alhoewel haar facebook wel overeenkomt met die twitter, maar misschien doet haar PR gast dat ook
Deed ze ook nog een beetje leuk daar?quote:
die had ze in principe wel, maar wilde liever quali's spelen om ritme op te doen op grasquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Waarom had ze geen WC voor Rosmalen?
Kuznetsova loten zou het wat makkelijker maken danquote:Op zondag 12 juni 2011 14:41 schreef TheArt het volgende:
Definitief geen WC voor Wimbledon. Laatste 2 wildcards naar Lisicki en Daniliidou en de 3e wildcard is zelfs niet vergeven. Dat betekent dat Aran maandag voor 16.00 uitgeschakeld moet zijn in Rosmalen om nog mee te doen aan de kwalies voor Wimbledon. Dit gaat een moeilijke keuze worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |