om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Seattle Grace!
Seizoen 7 is inmiddels in volle gang. Met elke donderdag een nieuwe aflevering... nou ja, élke donderdag?!
Upcoming episodes:
03.24 | 717 new; "This is How We Do It"
03.31 | 718 new; "Song Beneath the Song" (musical episode)
04.28 | 719 new; unknown
05.05 | 720 new; unknown
05.12 | 721 new; unknown
05.19 | 722 new; season finale
De castom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Ellen Pompeo - Meredith Grey |
Sandra Oh - Cristina Yangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Justin Chambers - Alex Karev |
Patrick Dempsey - Derek Shepherdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Chandra Wilson - Miranda Bailey |
James Pickens Jr. - Richard Webberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres |
Eric Dane - Mark Sloanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Chyler Leigh - Lexie Grey |
Kevin McKidd - Owen Huntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Jessica Capshaw - Arizona Robbins |
Kim Raver - Teddy Altmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Sarah Drew - April Kepner |
Jesse Williams - Jackson AveryZij zijn er helaas niet meer bijIsaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)
LinksOfficial site:
http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.htmlWriters Blog:
http://www.greyswriters.com/Episode guide:
http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=AllHet laatste nieuws:
http://www.greysgabble.comKijkenDe afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents).
Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!
Eerdere delenGreys Anatomy (USA)Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 septemberGrey's Anatomy (USA) #11 You're a nice personGrey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, IzzieGrey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile FractureGrey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O sevenGrey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liftenGrey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gayGrey's Anatomy USA #22: Kiss my hardcore diaper-wearing ass!Grey's Anatomy USA #23 - Fine, then take himGrey's Anatomy USA #24 - I hate Valentine's DayGrey's Anatomy USA #25Grey's Anatomy USA #26Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!Grey's Anatomy (US) #28 With You I'm Born AgainGrey's Anatomy (US) #29 THIS never happened.. say it!Grey's Anatomy [USA] #30: How about now?Grey's Anatomy [USA] #31 - If I lay here....De OP is hier te vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie