Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
Really?quote:
Ik moest gewoon effe huntenquote:
amaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een poosje vlaams geoefend, vlaamse ex-stiefvader.Maar dat heb ik uit mijn geheugen verbannen.
allez zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een poosje vlaams geoefend, vlaamse ex-stiefvader.Maar dat heb ik uit mijn geheugen verbannen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
Nog een topic voor GF om toe te voegen.
quote:
we houden hem wel bezigquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
dat is echt een mooi nummerquote:
Minder batsen, meer wiki'enquote:
I feel it in my fingers, I feel it in my toesss...quote:
Neuh johquote:
Oh, de deeltjes uit japan zijn al overgewaaid. Panic !!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
I feel it in my fingers, I feel it in my toesss...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
I feel it in my fingers, I feel it in my toesss...
staat er al inquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, ik waai iig even niet permanent over naar Japan. Bummerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, de deeltjes uit japan zijn al overgewaaid. Panic !!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan moet je maar even komenquote:
oooh die, ja die is mooiquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gaatie weer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat zal ik onthoudenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, batsen in de baas zijn tijd zou niet moeten mogen
Smoesjesquote:
quote:
Waar?quote:
Waarom al die liefdesliedjes?quote:
het is wel goed voor je (MEN je, niet je je)quote:
Waar is hierquote:
Je hebt KSC-radio toch maar aan laten staan??quote:
ga lekker haten in KLBquote:
Later als ik ook bij 'men' hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel goed voor je (MEN je, niet je je)
ik ga om 23:00 weer een uur ONZ radio doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt KSC-radio toch maar aan laten staan??
Je kunt posten in MEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Later als ik ook bij 'men' hoor
weer aangedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt KSC-radio toch maar aan laten staan??
jonguhhh dan had ik het wel in HOOOOOFDLETTERS gezet jonguhhhquote:
Joepiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga om 23:00 weer een uur ONZ radio doen
ik ben echt de Haarlemmer olie geloof ik
dan slaap ik alquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga om 23:00 weer een uur ONZ radio doen
ik ben echt de Haarlemmer olie geloof ik
En waar woont Fräulein ST?quote:
Vlakbij mijquote:
Niet geschikt voor mac-gebruikers.quote:
quote:
Want het moet altijd snel zijn voor jouw spamplezier?quote:
tsja buitenbeentjequote:
Jullie haten.quote:
Neequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want het moet altijd snel zijn voor jouw spamplezier?
Ik dit weekend vast wel even om wat te snacken voor een meetquote:
Op die terp, derp!quote:
Hihi, een MacMeetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dit weekend vast wel even om wat te snacken voor een meet
Ik onthoud niet allesquote:
nah, die heeft haar, dat klopt niet. iHair heb ik nog niet gevonden.quote:
heb je slotjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
WootDie beugeldraad stak achter 0,5 cm uit (in mijn wang dus) en dat was verschrikkelijk irritant, maar ik heb dat stukje nu eindelijk afgebroken
Pheno is een kale gabber?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, die heeft haar, dat klopt niet. iHair heb ik nog niet gevonden.
Nee, ik ben geen modquote:
Ja, ik zit soms al aan het zuurstof.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik zit soms al aan het zuurstof.
Zo'n dildo moet je ook niet daar stekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ah wat een verlossing, dat overbodige stuk ijzer uit m'n wang
Ik wist helemaal niet dat je een beugel had johquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ah wat een verlossing, dat overbodige stuk ijzer uit m'n wang
Ik ben 12, wat is een dildoquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n dildo moet je ook niet daar steken
Egnie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je een beugel had joh
Ja, in je dromen.quote:
Nahh, volgens mij wist ik toen wel al wat dat wasquote:
Trustenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Damn, krijg weer last van de longetjes. Ik ga naar bed, dan is het morgen weer over.
Cya.
Uh nee, daar droom ik niet over neequote:
Poeh, dat vereist wel planning.quote:
Vannacht welquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uh nee, daar droom ik niet over nee
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Damn, krijg weer last van de longetjes. Ik ga naar bed, dan is het morgen weer over.
Cya.
Nee sorryquote:
ouchquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
AUW!
ik verslikte me in niets en kreeg daar enorme steken van in mijn buik![]()
fijne stad is datquote:
Nee joh, in de auto springen en gaanquote:
jaquote:
heeeerlijkquote:fijne stad is dat
Trustequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
Cya.
Trouwens, wil jij dat ik daarover droom ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
AUW!
ik verslikte me in niets en kreeg daar enorme steken van in mijn buik![]()
Nee, jij bent jong. Droom over je eerste kusje met een knappe jongen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trouwens, wil jij dat ik daarover droom ofzo?
Was het maar zo makkelijk, zit met een max. prive kilometers.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, in de auto springen en gaan
trein danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, zit met een max. prive kilometers.
Daar denk ik liever niet aan terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij bent jong. Droom over je eerste kusje met een knappe jongen.
Was het zo erg?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar denk ik liever niet aan terug
Zie editquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Mijn eerste keer zoenen was![]()
![]()
![]()
Heb het niet op het OV, maar kan altijd eens in plannen.quote:
Sommige dingen zijn belangrijkerquote:
Huiswerk?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn belangrijker
Nee ik bedoel niet Fok
Hup naar bed danquote:
Die vriendin/ex-klasgenoot weer...quote:
Zit serieus te twijfelen jaquote:
Absoluut!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens goed om er aan toe te geven
Heb al weer een drankjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens goed om er aan toe te geven
Ik heb deze keer geen hongerquote:
Eet dan nog wat en relaxquote:
Of je zegt waarom het niet kan of je houdt op met er op hintenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou ook wel naar bed willen
Ja de onschuldige manier ja
Lekker ff wat eten danquote:
Dankquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb deze keer geen honger![]()
Kusje op je baaldag![]()
Dat heb ik al lang gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je zegt waarom het niet kan of je houdt op met er op hinten
Dat had ik gemistquote:
het verhaal achterquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is gewoon echt nog betere slaapmuziek dan Ride The Lightning
Veranderde dat filmpje nou ineens?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vriendin/ex-klasgenoot weer...
ja ik had de verkeerde te pakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veranderde dat filmpje nou ineens?
Goed idee!quote:
Ken beur'nquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik had de verkeerde te pakken
Dat heb ik denk sowieso ergens gemist... Of is het de wegloopster? Is ze weer weg??quote:
Dat is zij ja, ze is gewoon thuis, maar ze voelt zich weer echt verschrikkelijk en al die dingen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik denk sowieso ergens gemist... Of is het de wegloopster? Is ze weer weg??
Probeer je er niet te druk om te maken hequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zij ja, ze is gewoon thuis, maar ze voelt zich weer echt verschrikkelijk en al die dingen...
Arm kindquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zij ja, ze is gewoon thuis, maar ze voelt zich weer echt verschrikkelijk en al die dingen...
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Probeer je er niet te druk om te maken heHet heeft weinig zin als jij ook onderuit gaat door dit alles
Denk aan jezelf kee?
Ik herken haar situatie gelukkig niet, maar kan wel inschatten hoe ze zich ongeveer voeltquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arm kind![]()
Kan te goed met haar meevoelen
Dat snap ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar ik wil haar graag helpen, al gaat dat niet echt
Ze zegt regelmatig dat ze het fijn vindt dat ik haar help enzo, alleen had ik niet echt het gevoel dat ik haar hielp...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ikEn je kunt haar helpen door er voor haar te zijn als ze dat nodig heeft
Meer kun je waarschijnlijk ook niet doen...
hij is er niet vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph gaat bijna draaien![]()
Maar waar is Friem nou?? Dit is al de 2e dag dat ik hem mis
Je hebt geen idee hoe fijn het is om gehoord en gesteund te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zegt regelmatig dat ze het fijn vindt dat ik haar help enzo, alleen had ik niet echt het gevoel dat ik haar hielp...
Friem is nog aan het bijkomen van die nachtelijke weerwolfavonturen tijdens de hele volle maan van begin deze week!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Symph gaat bijna draaien![]()
Maar waar is Friem nou?? Dit is al de 2e dag dat ik hem mis
Maar vaak kun je ook niets concreets doen, behalve haar vriendin zijn... En volgens mij doe je dat al zoveel je kanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zegt regelmatig dat ze het fijn vindt dat ik haar help enzo, alleen had ik niet echt het gevoel dat ik haar hielp...
Gisteren ook niet.. Waar is hij dan???quote:
Ergens andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren ook niet.. Waar is hij dan???
geen idee maar hij was in ieder geval niet onlinequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friem is nog aan het bijkomen van die nachtelijke weerwolfavonturen tijdens de hele volle maan van begin deze week!
Ik zal zijn agenda er even bij pakkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
(Gelukkigquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe fijn het is om gehoord en gesteund te worden
Ik ben niet meer echt moe nu, ben alweer over m'n slaap heenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vaak kun je ook niets concreets doen, behalve haar vriendin zijn... En volgens mij doe je dat al zoveel je kanDus ga slapen als je moe bent
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft ze morgen 2 proefwerken, hele dag geleerd (op wrts en dus op de computer), komt haar moeder eraan: 'ja je hebt de hele dag achter de computer gezeten en niet geleerd, als je onvoldoendes haalt zwaait er wat'. Zij dus helemaal bang en nu wil ze de hele nacht gaan leren!
Zo gaat het daar dus altijd, ze wordt ontzettend onder druk gezet en ondanks dat ze zo goed haar best doet, gaat het toch vaak fout...quote:
Geen paniek, ik ben er al!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee maar hij was in ieder geval niet online
Hele dag geleerd hoor ik net.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft ze morgen 2 proefwerken, hele dag geleerd (op wrts en dus op de computer), komt haar moeder eraan: 'ja je hebt de hele dag achter de computer gezeten en niet geleerd, als je onvoldoendes haalt zwaait er wat'. Zij dus helemaal bang en nu wil ze de hele nacht gaan leren!
Wat ontzettend rot voor haar.. Krijgt ze niet de kans het uit te leggen dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo gaat het daar dus altijd, ze wordt ontzettend onder druk gezet en ondanks dat ze zo goed haar best doet, gaat het toch vaak fout...
Over wie gaat dit in the first place?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom een beetje raar over geloof ik nu![]()
Dattie niet online is (en gisteren was) zie ik ook wel ja, duhhhh
En ik dacht dat iemand hier wellicht wist waarom ... Maar kennelijk is dat een heel idioot idee van me
quote:
friemquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over wie gaat dit in the first place?
Aan haar ouders bedoel je? Nee, die worden dan boos. Ze worden altijd boos, wat er ook gezegd wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ontzettend rot voor haar.. Krijgt ze niet de kans het uit te leggen dan??
Wat afschuwelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan haar ouders bedoel je? Nee, die worden dan boos. Ze worden altijd boos, wat er ook gezegd wordt
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Herkenbaar, had ik ook altijd met mijn moeder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan haar ouders bedoel je? Nee, die worden dan boos. Ze worden altijd boos, wat er ook gezegd wordt
Da's fijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik ook altijd met mijn moeder.
Toen ben ik 2 jaar het huis uit geweest, nu weer thuis, en nu gaat het perfect
Ik moet niet meer naar huis qua wonenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik ook altijd met mijn moeder.
Toen ben ik 2 jaar het huis uit geweest, nu weer thuis, en nu gaat het perfect
Dat zei ik ook altijd ja.. maar het gaat echt goed, verbaast me nog steedsquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet niet meer naar huis qua wonenIk houd heel veel van mijn ouders, echt waar, maar onder 1 dak gaat gewoon niet
Ik was niet voor niets 17 toen ik op kamers ging....
Is er nood?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat fijn, redder in nood
![]()
Alles goed?
Hallo M.M.M.quote:
Zozo. Das enthousiast!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hoiquote:
Ach, ik gok dat je ook wel wat rustiger wordt natuurlijk als je ouder bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd ja.. maar het gaat echt goed, verbaast me nog steeds
(ik ging met 16 het huis uit)
Nee, niet echt, maar het klonk zo leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is er nood?
Met mij alles goed.
[..]
Hallo M.M.M.
[..]
Zozo. Das enthousiast!!
[..]
Hoi
En nu naar bed!
Ja, gaat nu prima toch, bij je moeder? Had afgelopen vrijdag wel een verbaasdere reactie verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd ja.. maar het gaat echt goed, verbaast me nog steeds
(ik ging met 16 bij mam weg,toen bij pap wonen, toen op kamers, toen samenwonen, nu thuis)
Fuck you very very much!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, gaat nu prima toch, bij je moeder? Had afgelopen vrijdag wel een verbaasdere reactie verwacht![]()
Hoe oud ben je en wat doe je?quote:
Whehehehe.quote:
21 sinds het begin van het jaar Junior Engineer. Oftewel, tekenaar/projectleider. Maar nu vooral tekenaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en wat doe je?
Jaquote:
Haiquote:
Als je een beetje een normaal salaris hebt dan moet dat prima kunnen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
21 sinds het begin van het jaar Junior Engineer. Oftewel, tekenaar/projectleider. Maar nu vooral tekenaar
Yup!quote:
Klopt. Maar eerst een jaartje of 1, misschien 2 werken. Geld verdienen voor een knap interieur+aankleding+reserve. Daarna zie ik dan wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Als je een beetje een normaal salaris hebt dan moet dat prima kunnen hoorJa, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, dus minder te besteden dan thuis, maar ik vind zelf zelfredzaamheid ook wat waard
![]()
Whahahaaha, jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup!
En ik had zondagmorgen een ergere reactie verwacht dan vrijdagavond
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijt bij de laatste verhuizingquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst een jaartje of 1, misschien 2 werken. Geld verdienen voor een knap interieur+aankleding+reserve. Daarna zie ik dan wel.
Geen verkeerd salaris, ben alleen een starter. Dus zo superveel verdien ik ook weer niet. En dan komt chef belasting langs, hatsee, groot deel weg.
ja idd, verven, iets voor op de vloer, gordijnen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijtEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
Het gaat inderdaad rap ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijtEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap ja.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veelMaar als ik een tafel/stoelen, bank, tv, keuken en 2 persoons bed in mijn slaapkamer heb ben ik een tevreden man.
Maargoed. Ik ga slapen en dromen over mijn nieuwe huis.
Gordijnen had ik ook alquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, verven, iets voor op de vloer, gordijnen enzodure zooi
Lekker slapen en droomzequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo heel veelMaar als ik een tafel/stoelen, bank, tv, keuken en 2 persoons bed in mijn slaapkamer heb ben ik een tevreden man.
is ook zo de rest komt welquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo de rest komt wel
en trusten gelijk
Ik 15 a 20.000... Maar was "nieuwbouw" dus MOESTEN nieuwe vloeren, gordijnen etc in.. En omdat raar (maar erg leuk) huis = heel duurquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijt bij de laatste verhuizingEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
het hakt erin hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanDus al zou je het beperken, veel geld ben je kwijt
kaasschaaf, blikopener.. allemaal van die kleine dingen die thuis standaard in de la liggen die je dan opeens mist.. heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanDus al zou je het beperken, veel geld ben je kwijt
yeah maar in t begin heb je niet van alles in tig voud nodig hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook net wat je op je vloer legtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 15 a 20.000... Maar was "nieuwbouw" dus MOESTEN nieuwe vloeren, gordijnen etc in.. En omdat raar (maar erg leuk) huis = heel duur
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoogquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook net wat je op je vloer legtMaar ik had dus echt al heel veel, dus dat scheelt enorm
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer was ik al een jaar aan het zoeken, blijk ik hem gewoon te hebben
Nou ja, een wasmachine is wel redelijk handig, net als een koelkast enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar in t begin heb je niet van alles in tig voud nodig he
gewoon de basics in t begin en dan volgt de rest wel. denk ik
Ik had het andersom, mijn vorige ramen waren 4 meter en toen kon ik die inkorten en meenemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoog
wow wel heel erg mooi lijkt me tbhquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoog
Loempen Os dagge bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer was ik al een jaar aan het zoeken, blijk ik hem gewoon te hebben
als het zover is kom ik ze wel ophalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog dozen vol bestek en bekers en kopjes enzo hoor
'quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het andersom, mijn vorige ramen waren 4 meter en toen kon ik die inkorten en meenemen
Nee, ik heb ook nog staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het zover is kom ik ze wel ophalen
Maar gordijnen zijn achterlijk duur jaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog staanDus je mag van mij ook
Is een heel leuk huis.. Wel kleinquote:
Wie is babybel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes, babybel komt zo ook even meeposten hoor![]()
Kom maar, je kan het
Woont in Fles z'n nieuwe stad, dus dat moet wel goed zijnquote:
goeienavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes, babybel komt zo ook even meeposten hoor![]()
Kom maar, je kan het
klein? ws wel mooi hoog iig hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is een heel leuk huis.. Wel klein
quote:
symquote:
en jij kent me niet terwijl ik jou wel "ken"quote:
marijkequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Er moet wikimaster bij je batskoning
![]()
ja shit, nu heb ik zin in die kaasjesquote:
Zo hoog dat ik een vide/entresol heb als slaapkamerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
klein? ws wel mooi hoog iig he
maar ik houd wel van hoge kamers enzo. vind ik altijd mooi. en mooie hoge ramen, lekker veel licht enzo
als dat eens konquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Heb je alle verzakers al Wikistraf gegeven?
oepsquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja shit, nu heb ik zin in die kaasjes
Ik ben al bijgepraat, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef babybel het volgende:
[..]
en jij kent me niet terwijl ik jou wel "ken"
Alles goed verder?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
eigenlijk wel en bij een ander weghalen
Ik ook en m'n kaas is opquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja shit, nu heb ik zin in die kaasjes
hoi BDquote:
ik was aan het roadtrippen in frankrijk met n vriendin afgelopen zomerquote:
quote:
daaagquote:
dat is geen babybellquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was aan het roadtrippen in frankrijk met n vriendin afgelopen zomeren daar hadden ze in n kaaswinkel mega babybells van een kilo
ik was in de hemel
hehe das nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo hoog dat ik een vide/entresol heb als slaapkamer
Goed zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
druk bezig geweest met marketing vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |