Gordijnen had ik ook alquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, verven, iets voor op de vloer, gordijnen enzodure zooi
Lekker slapen en droomzequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad rap ja.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veelMaar als ik een tafel/stoelen, bank, tv, keuken en 2 persoons bed in mijn slaapkamer heb ben ik een tevreden man.
Maargoed. Ik ga slapen en dromen over mijn nieuwe huis.
is ook zo de rest komt welquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo heel veelMaar als ik een tafel/stoelen, bank, tv, keuken en 2 persoons bed in mijn slaapkamer heb ben ik een tevreden man.
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook zo de rest komt wel
en trusten gelijk
Ik 15 a 20.000... Maar was "nieuwbouw" dus MOESTEN nieuwe vloeren, gordijnen etc in.. En omdat raar (maar erg leuk) huis = heel duurquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sparen kan echt nooit kwaad... verhuizen is duur.. vooral als je nog niets hebt... Ondanks dat ik al veel had, was ik zo 8000 euro kwijt bij de laatste verhuizingEn dat is zonder witgoed, slaapkamerspul, bank etc...
het hakt erin hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanDus al zou je het beperken, veel geld ben je kwijt
kaasschaaf, blikopener.. allemaal van die kleine dingen die thuis standaard in de la liggen die je dan opeens mist.. heerlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, witgoed e.d. alles bij elkaar tikt aanDus al zou je het beperken, veel geld ben je kwijt
yeah maar in t begin heb je niet van alles in tig voud nodig hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook net wat je op je vloer legtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 15 a 20.000... Maar was "nieuwbouw" dus MOESTEN nieuwe vloeren, gordijnen etc in.. En omdat raar (maar erg leuk) huis = heel duur
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoogquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook net wat je op je vloer legtMaar ik had dus echt al heel veel, dus dat scheelt enorm
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer was ik al een jaar aan het zoeken, blijk ik hem gewoon te hebben
Nou ja, een wasmachine is wel redelijk handig, net als een koelkast enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar in t begin heb je niet van alles in tig voud nodig he
gewoon de basics in t begin en dan volgt de rest wel. denk ik
Ik had het andersom, mijn vorige ramen waren 4 meter en toen kon ik die inkorten en meenemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoog
wow wel heel erg mooi lijkt me tbhquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoog
Loempen Os dagge bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer was ik al een jaar aan het zoeken, blijk ik hem gewoon te hebben
als het zover is kom ik ze wel ophalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog dozen vol bestek en bekers en kopjes enzo hoor
'quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het andersom, mijn vorige ramen waren 4 meter en toen kon ik die inkorten en meenemen
Nee, ik heb ook nog staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het zover is kom ik ze wel ophalen
Maar gordijnen zijn achterlijk duur jaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog staanDus je mag van mij ook
Is een heel leuk huis.. Wel kleinquote:
Wie is babybel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes, babybel komt zo ook even meeposten hoor![]()
Kom maar, je kan het
Woont in Fles z'n nieuwe stad, dus dat moet wel goed zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |