Moet je nou weer huilie doen?quote:
Oh, ik wil em ook puur lezen om te lagenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje tegenvallen. Het leerzaamheidsgedeelte is grotendeels dingen die ik al wist![]()
Ik spreek best goed Duits eigenlijk, dus.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Heb van de week "Lass mal Sitzen" uitgelezen, dus op naar de volgende.
Nadat ik de paarden wortels had gegeven, moest ik mijn tanden poetsen en naar bed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz ik begrijp hem niet helemaal
Amsterdams mot je niet typen, maar mot je lullen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wilde net vragen of je nog even Amsterdams voor me wilde doen
Jaaaaaa ik had hem goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadat ik de paarden wortels had gegeven, moest ik mijn tanden poetsen en naar bed.
quote:
EN nu ben je toch weer hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nadat ik de paarden wortels had gegeven, moest ik mijn tanden poetsen en naar bed.
Nou..ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Amsterdams mot je niet typen, maar moet je lullen.
Wel als jij de hele tijd je tong uit gaat stekenquote:
Ik kan niet typen in dialect.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..ik zie het probleem niet
Ik snapte hem wélquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach jong, da kende gai wel!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel als jij de hele tijd je tong uit gaat steken
ook een keer grappig: de familie van mijn opa sprak Meneerse...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Netjes. ^^
Dat is dan ook echt de enige zin die ik kan zeggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |