Dan wordt Flip gelijk besprongen door een wilde leeuwin met een trauma, of niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ze het al vertellen ,zullen ze dat toch zeker wel in dkvdw doen...
vind wel dat ze het hoort te weten hoor. geeft weer reuring in de tent
Ja zie je het voor je en dan de rekening...quote:
ja iedereen is naar huis.....we zagen jo nog net weg sluipenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef rita1959 het volgende:
goede avond allemaal, hebben ze het programma meteen stop gezet?
Het werd te saai, dus ze zijn maar gestopt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef rita1959 het volgende:
goede avond allemaal, hebben ze het programma meteen stop gezet?
dan moeten Aafke en Sharon vanavond maar ergens anders gaan slapen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt Flip gelijk besprongen door een wilde leeuwin met een trauma, of niet natuurlijk
Weten we niet ze zeide jullie hebben 10 seconde om op de rode bank plaats te nemen toen zagen we ze naar de rode bank toe gaan en toe SL... de afgelopen 20 min..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er aan de hand? SL?
Zet net mijn tv op secret story.. En ik zie het oog
Troll alert!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu op Twitter ook allemaal berichten dat het per direct gestopt is. SBS heeft de stekker eruit getrokken. Meer nieuws later vanavond.
Echt al 20 minuten SL, recordquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we niet ze zeide jullie hebben 10 seconde om op de rode bank plaats te nemen toen zagen we ze naar de rode bank toe gaan en toe SL... de afgelopen 20 min..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu op Twitter ook allemaal berichten dat het per direct gestopt is. SBS heeft de stekker eruit getrokken. Meer nieuws later vanavond.
golddigger....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik ben nog steeds een soortement van verliefd op Gerard.
Zou helemaal te gek zijn, leven in de brouwerijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze de nominatiefilmpjes mogen kijken? Dat gaat nog knallen want Monique gaf Sharon de indruk dat ze ook 2 mannen had genomineerd terwijl ze in werkelijkheid Sharon had genomineerd![]()
Ooh stommmm! Alles met SL laatste tijd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we niet ze zeide jullie hebben 10
seconde om op de rode bank plaats te nemen toen zagen we ze naar de rode bank toe gaan en toe SL... de afgelopen 20 min..
Doe dan eens wat aan je ava, foei!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik ben nog steeds een soortement van verliefd op Gerard.
Dan is Joan de paashaas!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the Internet in the late 1980s, but the earliest known example is from 1992.quote:
alweerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
retroquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bazb het volgende:
[..]
The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the Internet in the late 1980s, but the earliest known example is from 1992.
Mode?
Dat zou een goeie zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze de nominatiefilmpjes mogen kijken? Dat gaat nog knallen want Monique gaf Sharon de indruk dat ze ook 2 mannen had genomineerd terwijl ze in werkelijkheid Sharon had genomineerd![]()
Alles komt weer in de mode...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bazb het volgende:
[..]
The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the Internet in the late 1980s, but the earliest known example is from 1992.
Mode?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
ok...ik snap um......3 uur streamlock....jo heeft het slechte nieuws ontvangen en blijft 3 uur hysterisch gillen als een speenvarken....dit mag niet op internet gezien worden en word bewaard voor de uitzending.
dat past niet in het reclame contractquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
ok...ik snap um......3 uur streamlock....jo heeft het slechte nieuws ontvangen en blijft 3 uur hysterisch gillen als een speenvarken....dit mag niet op internet gezien worden en word bewaard voor de uitzending.
Lees even terug, show is per direct gestopt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
Duurt lang.. Wat zou het een ellende zijn als Jo het te horen heeft gekregen, die wordt helemaal leip en gaat ze weer dreigen dat ze naar huis gaat
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker gemakkelijk die SL, kon ik ff bijlezen.
Hummie hij kan weer hoor, ik ben bijgelezen...
Owja:
HALLO![]()
dat zou al een mooie reden zijn het juist wel te vertellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
Duurt lang.. Wat zou het een ellende zijn als Jo het te horen heeft gekregen, die wordt helemaal leip en gaat ze weer dreigen dat ze naar huis gaat
oh en ik zet net 1999quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bazb het volgende:
[..]
Mode?
Ik ben bang dat hij nog wel even duurt, ze hebben gemeldt op twitter dat we later vanavond weer streams krijgen en dat was toen we al 20 min SL hadden..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owja:
HALLO![]()
Joanna........ Je bent......... Dakloos.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de stem dat in het huis zou gooien.
doe gewoon een foto van je pc hier uploaden en dan de code voor forums kopieeren en hier plakken.quote:
Hmmmz ik hoop dat ze gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
SugareyesProd Sugareyesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Hebben we trouwens al een MAIL-bom geplant voor de moeder van Joanne die haar e-mail op twitter zet voor iedereen die haar niet geloofd
ik koop stelten voor haarquote:
Die gebruik ik altijd en nooit problemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
doe gewoon een foto van je pc hier uploaden en dan de code voor forums kopieeren en hier plakken.
http://plaatjesupload.nl/
dat is juist leuk...doe ik ook altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ook keilief, soms spring ik eens uit de band ach
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owja:
HALLO![]()
het lastige is alleen dat je het plaatje dan eerst op je pc moet opslaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd en nooit problemen.
Zou het een SL record zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
wat duurt het dit keer lang, zal best eens stiekem om het hoekje willen kijken
.......als we gaan slaaaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het lastige is alleen dat je het plaatje dan eerst op je pc moet opslaan
Ja lekker onverwachts hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is juist leuk...doe ik ook altijd
Zou wel DA BOMB zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef wildstar het volgende:
[..]
SugareyesProd Sugareyes
RT @SST_Joanna: Voor de mensen die dit allemaal niet geloven. Jullie kunnen contact opnemen met info@dianagabriels.nl #sstnl
1 minuut geleden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Jr zou wel een vlieg op de muur in het SST huis willen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
wat duurt het dit keer lang, zal best eens stiekem om het hoekje willen kijken
leukertje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Poepie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Alleen bij Gerard op de schouder zitten, hij mept je niet stuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jr zou wel een vlieg op de muur in het SST huis willen zijn.
das een rottkwijler toch? ik ben bang voor hondjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Die is mooi en liefffffffffffffquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
heeft echt geen zin meer... ook SLquote:
Geen beeld maar wel geluid maar nu ook dat niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft echt geen zin meer... ook SL
Niet dat ik gezien heb..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Stability het volgende:
naar aanleiding van wat kwam die streamlock eigenlijk? er had niemand gedrukt he?
Da's helemaal triest als je ervoor betaald hebt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
YB gaf de laatste keer geen geluid dus daar hebben ze ook een stokje voor gestoken.
Volgens mij uit the middle of nowhere, ze moesten binnen 10 seconden op de bank en toen SL.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Stability het volgende:
naar aanleiding van wat kwam die streamlock eigenlijk? er had niemand gedrukt he?
en flipje kan morgten niet meer lopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Geloof me nou, Joanna is verteld dat haar kloris de kuierlatten heeft genomen en is spontaan in een zenuwinzinking geschoten. Ik weet het fakking 1000.000% zeker en ik zweer het op me moeder..
Das lang!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Al een half uur SL
Lijkt me duidelijk dat Jo haar nieuws heeft gekregen dus...
Echt jammer, had ik wel willen zien...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Al een half uur SL
ze kunnen haar daar toch niet nog 2 maanden laten zitten zonder dat ze weet dat lul de behanger of hoe ie ook heet, haar koffers gepakt heeft en bij mama heeft neergezet. Trouwens, dan issie denk ik al lang bezig geweest met pakken, ze heeft nogal wat kleertjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Geloof me nou, Joanna is verteld dat haar kloris de kuierlatten heeft genomen en is spontaan in een zenuwinzinking geschoten. Ik weet het fakking 1000.000% zeker en ik zweer het op me moeder..
Of gewoon saai iets voor de genomineerde, wat ze nu echt verborgen willen houden... (hoop dat het is wat jij zegt)quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Al een half uur SL
We splitsen de kosten want dat wil ik zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik koop stelten voor haarkan ze op hoge poten het huis verlaten
Terwijl ze toen bij Syl wel vertelde dat haar vader bijna dood was. Hoe hard ook, het waren toen wel echte emoties die eruit kwamen en best indrukwekkend om te zien in een RLS....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
We speculeren over de reden van de SL, dus dat is volgens mij heel erg ontopic...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Wel ontopic blijven......
4 keer knipoogjes.
(hoop dat Jo het nieuws heeft gehoord maar denk het niet nog.)
Verricht jij ellebogen werk om bij het glas te zitten in de zurebommenpot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's helemaal triest als je ervoor betaald hebt...
Je zou heel goed gelijk kunnen hebben...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef itsme het volgende:
Nog even over dat Joanna verhaal. Ik begin nu toch echt te denken dat haar account van die buddy gehacked is. natuurlijk als hacker ontken je dat. Iedere keer ook berichten van als je het echt wilt weten en dan de moeder's emailadres.
Ook heeft Joanna's vriend zijn profiel niet veranderd op hyves of zo dus ik geloof het niet.
wie zegt dat het nieuws waar is, Kan me niet voorstellen dat een moeder via twitter zoiets naar buiten brengt, Zal wel een vals account zijn. Tenzij ik een hoop gemist hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Wel ontopic blijven......
4 keer knipoogjes.
(hoop dat Jo het nieuws heeft gehoord maar denk het niet nog.)
dat kan hij waarschijnlijk niet...hij kan niks volgens joquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef itsme het volgende:
Nog even over dat Joanna verhaal. Ik begin nu toch echt te denken dat haar account van die buddy gehacked is. natuurlijk als hacker ontken je dat. Iedere keer ook berichten van als je het echt wilt weten en dan de moeder's emailadres.
Ook heeft Joanna's vriend zijn profiel niet veranderd op hyves of zo dus ik geloof het niet.
Ik mkaakte een grapje, en ik speculeer graag mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We speculeren over de reden van de SL, dus dat is volgens mij heel erg ontopic...
Wat een poepiequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
ok ,lief van jequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We splitsen de kosten want dat wil ik zien
Ik zit ook een beetje verdwaasd rond te surfen nu... mijn hele ritme is gelijk van slag.. geen SST.. wat dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
ben nu aan het zappen op de tv. Weet niet wat ik moet gaan kijken. Volg de laatste weken niets anders meer dan Secret Story![]()
ik zeg nieuwe rolverdeling. iedereen krijgt zijn script even te lezen om na de SL weer verder te gaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We speculeren over de reden van de SL, dus dat is volgens mij heel erg ontopic...
Ach ja tuurlijk, de repetities...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik mkaakte een grapje, en ik speculeer graag mee.
Maar als Jo het nieuws zou horen word ze naar de KvdW geroepen, en hoeft er niet op de rode bank gewacht te worden. Dit is voor het afscheid morgen.
idd een bergquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar komt wel meer uit als een poepie...
Jo was het huis nog niet in of de bedekte, fluister, niet te begrijpen gesprekken over haar thuissitu waren een feit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef Niki.P het volgende:
Op zich snap ik die vriend van Jo wel, ze praat bijna alleen maar negatief over hem... (als het waar is)
Er is nog wat gebeurt met oorlog en Libië enzo... je weet wel, het echte leven...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verdwaasd rond te surfen nu... mijn hele ritme is gelijk van slag.. geen SST.. wat dan??
Ja, kan me ook haast niet voostellen dat ze dat zo even op twitter gaan melden.. Als het zo is!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef bazb het volgende:
[..]
Je zou heel goed gelijk kunnen hebben...
of dat haar nieuw Nissannetje de Maas is in gevlogen en dat ze daar nu moeten dreggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze kunnen haar daar toch niet nog 2 maanden laten zitten zonder dat ze weet dat lul de behanger of hoe ie ook heet, haar koffers gepakt heeft en bij mama heeft neergezet. Trouwens, dan issie denk ik al lang bezig geweest met pakken, ze heeft nogal wat kleertjes
Mwah... das me iets te RL... wil wel wat ontspannends te doen hebben....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef bazb het volgende:
[..]
Er is nog wat gebeurt met oorlog en Libië enzo... je weet wel, het echte leven...
nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
ben nu aan het zappen op de tv. Weet niet wat ik moet gaan kijken. Volg de laatste weken niets anders meer dan Secret Story![]()
Jo's verhaal was zelfs dat het haar ex al was, daarna ineens niet meer.En inderdaad dat het geen makkelijk jongen is enzovoort enzovoort.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jo was het huis nog niet in of de bedekte, fluister, niet te begrijpen gesprekken over haar thuissitu waren een feit!
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan hij waarschijnlijk niet...hij kan niks volgens jo
quote:liliharoos RT @SST_Gerard: Zorg voor een verpletterende overwinning, stem op Gerard! The queen is out, the president's in! #sstnl #gerardforpresident 7 minutes ago via web
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef waxmask het volgende:
We rollen zo met Streamlock en al de 700e COS in....
Lievvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als we dan toch met de huisdiern gaan dollen tijdens de SL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat de rest van de groep dan ook wel ingelicht word,dus op de bank geplaats wordquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, de repetities...
Allemaal niks meer zeggen dan krijgen we onze streams terug, wil je zeggen.. (ja onze streams ze zijn van ONSquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben wel weer de aandacht te pakken met die SL... Het lukt ze steeds weer...
mooie aflevering ,deze streamlock..ik zit helemaal te genieten ....ff bakkie capuccino maken, brbquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben wel weer de aandacht te pakken met die SL... Het lukt ze steeds weer...
jij???quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.
Ma van Jo heeft veel vijanden dus ik denk dat zij nu helemaal gek wordt van allemaal telefoontjes en een nieuw nr heeft moeten nemen.
voor meer informatie kun je altijd bellen naar 010 495 52 50.
wie belt?
hij zou op vakantie zijn terwijl zei het huis inging, en pas een week later (dus als zij ene week in het huis zat) terug komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Haar vriend was het niet eens met haar dat ze het huis inging.
Hij dacht dat ze met 1 week alweer terug zou zijn.
Ze hebben niet eens echt afscheid genomen.
Binnen 1 week zou hij bij zijn moeder zitten.
Zij doet alles hij doet niks.
ja die dingen kun je allemaal vinden op de sitesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.
Ma van Jo heeft veel vijanden dus ik denk dat zij nu helemaal gek wordt van allemaal telefoontjes en een nieuw nr heeft moeten nemen.
wie belt?
We moeten toegeven we zijn nu al allemaal verslaafd, hoe moet dat straks over 7 weken weer een eigen leven opbouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verdwaasd rond te surfen nu... mijn hele ritme is gelijk van slag.. geen SST.. wat dan??
Heeft ze een biologische vader? De techniek staat voor niets....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
Nou... haar biologische vader zag gisteren de uitzending en is uit zijn vel gesprongen en staat nu velloos voor de deur in Portugal... Knock Knock who is there.
Sterker nog die vriend ging zelf op vakantie als ik me niet vergis. Dat ie de handdoek in de ring gooit vind ik niet zo raar, zoals hij over de tong gingquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Haar vriend was het niet eens met haar dat ze het huis inging.
Hij dacht dat ze met 1 week alweer terug zou zijn.
Ze hebben niet eens echt afscheid genomen.
Binnen 1 week zou hij bij zijn moeder zitten.
Zij doet alles hij doet niks.
Is SST echt nog boeiend genoeg voor de telegraaf? In het begin stond er nog regelmatig een berichtje in, maar dat is wel voorbij nu... Sterker nog, het is zelfs echt not done geworden om SST te volgen. Het wordt compleet belachelijk gemaakt... Ik weet het allemaal niet hoor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk dat de rest van de groep dan ook wel ingelicht word,dus op de bank geplaats word
al geloof ik het zelf ook niet echt hoor wat ik ergens al eerder schreef ,zolang de telegraaf en de prive enz enz er nog niet opgedken zijn geloof ik er nog weinig van
Een Engelse fotograaf met veel winkels met alles op het gebied van fotografie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft ze een biologische vader? De techniek staat voor niets....
En jij denkt niet dat SST deze twitter zou verwijderen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
wie belt?
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Mijn pluizebol wil ik ook ff showen!
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
Aaah wat een aaibaar joepiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Tassie37 het volgende:
Hoe heet die moeder van Joanna eigenlijk? Diana?
nou show nieuws ofzo dan ,die duiken altijd wel in zulke dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is SST echt nog boeiend genoeg voor de telegraaf? In het begin stond er nog regelmatig een berichtje in, maar dat is wel voorbij nu... Sterker nog, het is zelfs echt not done geworden om SST te volgen. Het wordt compleet belachelijk gemaakt... Ik weet het allemaal niet hoor...
Weet ik, ik heb er vroeger ook zo eentje gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar komt wel meer uit als een poepie...
Precies en met haar failissementen en oplichterijen heeft Ma Jo best wel wat vijanden denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die dingen kun je allemaal vinden op de sites
Dan had ik die nét aan de telefoon.quote:
Wat lief (allebei)!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
70000000.00000% zeker kwenie hoor maaruhhhhh egt waar ikke lieg nietquote:
pff 7 wkn duurt nog errrrrg lang, hoorrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We moeten toegeven we zijn nu al allemaal verslaafd, hoe moet dat straks over 7 weken weer een eigen leven opbouwen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Hij lijkt op mijn krullebol alleen is die 3-kleurig. Jack Russel/Boomer
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
Niet echt aardig.... maar wel waar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....
Leuk hondje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
mag je zelf invullenquote:
Sorry maar tot nu toe heb ik ze nog niet echt bekwaam zien optreden. Jij wel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef danilel het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat SST deze twitter zou verwijderen?
je verkloot een quotequote:
quote:
Ik vind zo'n RLS verslavend en vermoeiend, zalig om te kijken maar een btje blij als het weer voorbij is. Als ze in oktober weer zo iets starten ben ik weer van de partij, in de tussentijd kom ik lekker bij in de zon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We moeten toegeven we zijn nu al allemaal verslaafd, hoe moet dat straks over 7 weken weer een eigen leven opbouwen
Doen doen doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee want ik ben zo bang dat ik straks echt die moeder van Jo aan de lijn krijg. alsjeblieft.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja kindje ziet erg leuk uit hoor, maar dat kapsel...echt mams...dat kan echt niet...
Ik heb haar net aan de telefoon gehad hoor. Ze neemt gewoon op. Goedenavond, met Diana.quote:
HEE !!! ik ben ook op koninginnedag geboren hoor , en ben geen trut hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:15 schreef danilel het volgende:
[..]
tis een echte trut.......
(op koninginnedag geboren, dan krijg je dat)
wat zei je, 2 botoxschotels en 1 pizza graag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ik heb haar net aan de telefoon gehad hoor. Ze neemt gewoon op. Goedenavond, met Diana.
jij ben dan ook geen kat heejquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Stability het volgende:
[..]
HEE !!! ik ben ook op koninginnedag geboren hoor , en ben geen trut hahaha
Mijn kat is ook op koninginnedag geboren en ze gunt ons geen blik waardig, dur laten bedienen zodat ze op haar luie reet kan blijven zitten, dat wil ze! En dan nog kijken alsof je het niet goed doet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:15 schreef danilel het volgende:
[..]
tis een echte trut.......
(op koninginnedag geboren, dan krijg je dat)
En toen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ik heb haar net aan de telefoon gehad hoor. Ze neemt gewoon op. Goedenavond, met Diana.
en....ben je gezellig een gesprekje aangegaan over haar dochter???quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
en toen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Stability het volgende:
[..]
HEE !!! ik ben ook op koninginnedag geboren hoor , en ben geen trut hahaha
echt een lieverdje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
je verkloot een quote
Joep is kruising Malthees(moeder) en Shitzu(vader)
En??? Je hebt meteen opgehangen of wat? Had dan gezegd...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Laat ze maar hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
[SC#31] Relluh, geloof er niks van Dit is een primaplek voor huisdierfoto's
Tjee wat een schatjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
-foto weg-
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zei je, 2 botoxschotels en 1 pizza graag?
Flikker es op met dat katten gejankquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Mijn kat is ook op koninginnedag geboren en ze gunt ons geen blik waardig, dur laten bedienen zodat ze op haar luie reet kan blijven zitten, dat wil ze! En dan nog kijken alsof je het niet goed doet.
goh hebben we het over de zelfde??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Mijn kat is ook op koninginnedag geboren en ze gunt ons geen blik waardig, dur laten bedienen zodat ze op haar luie reet kan blijven zitten, dat wil ze! En dan nog kijken alsof je het niet goed doet.
ben nu a.h bellen.quote:
dat dusquote:
ik lig in een deuk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ik vroeg wat zij nou vindt van die britse moeder die haar 8-jarige dochter botoxinjecties geeft.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ben nu a.h bellen.
Oke. Jongens het is fokking waar!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net Diana aan de telefoon gehad en ik heb gezegd dat ik namens fok bel.
Ze zei fok? Ik zeg ja fokforum heeft ook een secret story gedeelte.
Niu het is dus waar.
Haar stem is net die van Jo
Het is geen algemeen geheim dat ze Susanne heet.. dus waarom zou ik daarop moeten letten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef bazb het volgende:
[..]
Let ook even op hoe je de foto noemt... ik weet nu dat ze Suzanne heet...
Dat is een grapje hoop ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ben nu a.h bellen.
Niu het is dus waar.
ja erg he, heb ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
Dies liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
Oehhh beesies!!
![]()
Ik heb er ook 1
[ afbeelding ]
Je hebt echt gebeld?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ben nu a.h bellen.
Niu het is dus waar.
Je moet nix, ik wilde je alleen bewust maken dat je informatie lekt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is geen algemeen geheim dat ze Susanne heet.. dus waarom zou ik daarop moeten letten?
ALS ik het al zou geloven want dat mams stem hetzelfde is al die van joanna heeft joanan zelf gezecht ...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ben nu a.h bellen.
Niu het is dus waar.
Je heb echt gebeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ben nu a.h bellen.
Niu het is dus waar.
oeh dat zijn zoveel procenten dat kan ik nie telle niequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
70000000.00000% zeker kwenie hoor maaruhhhhh egt waar ikke lieg niet
Een rooie voor een Mondriaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
Oehhh beesies!!
![]()
Ik heb er ook 1
[ afbeelding ]
nou ! ik heb er honderden gemaakt toen hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens BB deden we nog wel eens leuke spelletjes, zoals fakefoto's maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Ik denk dat nummer staat er op en ik dacht echt dat ik gewoon een hacker of zo aan de lijn zou krijgen of een bedrijf.quote:
is dit echt??????/ (wordt gewoon net zo wantrouwig als de deelnemers van sstquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ben nu a.h bellen.
Niu het is dus waar.
oh een bulletje....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
Dan doe ik ook ff mee, m'n woefie
[ afbeelding ]
aaaaaaaaaah uberkjoetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al zo'n poepiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hoe weet je dat zij echt haar moeder is??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Ik zeg tegen die moeder. Ja we vragen ons af of haar twitter misschien gehacked is omdat u telefoon nummer er op staat.
Wat bedoel je? Dat van haar vriend.
Ja dat is waar. zijn moeder heeft alle spullen hier gebracht.
Ik zo, Nou zeg wat vervelend. heel veel sterkte.![]()
Zijn jullie trots op me?
+1quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef mootie het volgende:
GA NOU EENS WEG MET DIE HUISDIERFOTO'S!
[SC#31] Relluh, geloof er niks van POST DIE MEUK HIER, NIET IN DE COS.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef mootie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga lezen trolquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Ik zeg tegen die moeder. Ja we vragen ons af of haar twitter misschien gehacked is omdat u telefoon nummer er op staat.
Zijn jullie trots op me?
Graag OT blijven....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef mootie het volgende:
Wat voor informatie lek ik dan? Ik hang hier op fok al sinds 2005 rond, en daarvoor zelfs nog langer onder een andere nickname. Als je mijn geschiedenis even volgt kom je zelf uit bij het bevallingsverhaal en kan je ontdekken hoe lang en hoe zwaar ze bij geboorte en zelfs waar ze is geboren? Wat lek ik dan? Vind gewoon het afzeiken niet leuk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef bazb het volgende:
[..]
Je moet nix, ik wilde je alleen bewust maken dat je informatie lekt...
Precies ik wil dit ook niet gaan volgen op de streams want ik was al bang voor dit gebeuren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n RLS verslavend en vermoeiend, zalig om te kijken maar een btje blij als het weer voorbij is. Als ze in oktober weer zo iets starten ben ik weer van de partij, in de tussentijd kom ik lekker bij in de zon.
geloof me dan maar gewoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oeh dat zijn zoveel procenten dat kan ik nie telle nie
moehahaha ik lach hardopquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
En??? Je hebt meteen opgehangen of wat? Had dan gezegd...
"Heb 30 seconden, alles ok, FOK ok, Pearl Bitch ok, Waxmask ok, Knagsje mwah...niet huilen..we missen je ...dag....*klik*"
Ik vind het not done om ouders van deelnemers te bellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Zijn jullie trots op me?
"Oh, u bent een hacker. Poeh, opluchting, ik was doodsbang dat ik de Mo van Jo aan de lijn zou krijgen".quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat nummer staat er op en ik dacht echt dat ik gewoon een hacker of zo aan de lijn zou krijgen of een bedrijf.
Schrok me rot!
Daar twijfelde ik niet aan. Die stem. leek net of ik Jo zelf aan de lijn had. Ach nu vind ik het dus best zielig en wie weet hoeveel mensen er echt al gebeld hebben. A.d andere kant ze zetten dat nummer er ook niet voor niets op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat zij echt haar moeder is??
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef danilel het volgende:
[..]Ik wil best een kutwijf zijn en het in de FB melden, 3 keer vriendelijk gevraagd nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
itsyouquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat nummer staat er op en ik dacht echt dat ik gewoon een hacker of zo aan de lijn zou krijgen of een bedrijf.
Schrok me rot!
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dit echt??????/ (wordt gewoon net zo wantrouwig als de deelnemers van sst)
mooie heb zelf een fawn kleurige van 1.3 jaar:Pquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
nee jessyquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef danilel het volgende:
[..]
oh een bulletje....![]()
(hij heet toch geen buddha he? dat zou zonde zijn)
Respect als je echt gebeld hebt. Ik heb ook gebeld maar had het lef niet om daadwerkelijk een gesprek aan te gaan. Of eigenlijk wist ik niet wat ik moest zeggen. Dat verhaal dat je namens Fok! belt is wel scherp gevonden. En nou baal ik nog meer van mezelf dat ik meteen ophing.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Zijn jullie trots op me?
een heel nest servioosquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Little_Lunatic het volgende:
LOL zal ik dan ook nog maar ff showen
[ afbeelding ]
ONTOPIC ... ik zou nooit gebeld hebben .... ik zou gewoon moeten proesten van het lachen als er opgenomen werd
Nou nu je zo het zo vriendelijk vraagt nog een verhaal over mijn kat:quote:
Ik probeer je niet te dissen ofzo... Ik ken je verder niet, en zal dat de naam van je dochter in de foto naam stond. Ik denk, doe ff aardig en breng je op de hoogte. Sommige mensen zouden dat wel op prijs stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat voor informatie lek ik dan? Ik hang hier op fok al sinds 2005 rond, en daarvoor zelfs nog langer onder een andere nickname. Als je mijn geschiedenis even volgt kom je zelf uit bij het bevallingsverhaal en kan je ontdekken hoe lang en hoe zwaar ze bij geboorte en zelfs waar ze is geboren? Wat lek ik dan? Vind gewoon het afzeiken niet leuk...
Love you too.quote:
Dan moet het nr er maar niet bij staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het not done om ouders van deelnemers te bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nog meer gratis reclame, punt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik niet aan. Die stem. leek net of ik Jo zelf aan de lijn had. Ach nu vind ik het dus best zielig en wie weet hoeveel mensen er echt al gebeld hebben. A.d andere kant ze zetten dat nummer er ook niet voor niets op.
En nog wel een rooiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
Oehhh beesies!!
![]()
Ik heb er ook 1
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |