of dat haar nieuw Nissannetje de Maas is in gevlogen en dat ze daar nu moeten dreggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze kunnen haar daar toch niet nog 2 maanden laten zitten zonder dat ze weet dat lul de behanger of hoe ie ook heet, haar koffers gepakt heeft en bij mama heeft neergezet. Trouwens, dan issie denk ik al lang bezig geweest met pakken, ze heeft nogal wat kleertjes
Mwah... das me iets te RL... wil wel wat ontspannends te doen hebben....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:05 schreef bazb het volgende:
[..]
Er is nog wat gebeurt met oorlog en Libië enzo... je weet wel, het echte leven...
nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
ben nu aan het zappen op de tv. Weet niet wat ik moet gaan kijken. Volg de laatste weken niets anders meer dan Secret Story![]()
Jo's verhaal was zelfs dat het haar ex al was, daarna ineens niet meer.En inderdaad dat het geen makkelijk jongen is enzovoort enzovoort.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jo was het huis nog niet in of de bedekte, fluister, niet te begrijpen gesprekken over haar thuissitu waren een feit!
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan hij waarschijnlijk niet...hij kan niks volgens jo
quote:liliharoos RT @SST_Gerard: Zorg voor een verpletterende overwinning, stem op Gerard! The queen is out, the president's in! #sstnl #gerardforpresident 7 minutes ago via web
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef waxmask het volgende:
We rollen zo met Streamlock en al de 700e COS in....
Lievvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als we dan toch met de huisdiern gaan dollen tijdens de SL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk dat de rest van de groep dan ook wel ingelicht word,dus op de bank geplaats wordquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, de repetities...
Allemaal niks meer zeggen dan krijgen we onze streams terug, wil je zeggen.. (ja onze streams ze zijn van ONSquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben wel weer de aandacht te pakken met die SL... Het lukt ze steeds weer...
mooie aflevering ,deze streamlock..ik zit helemaal te genieten ....ff bakkie capuccino maken, brbquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben wel weer de aandacht te pakken met die SL... Het lukt ze steeds weer...
jij???quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.
Ma van Jo heeft veel vijanden dus ik denk dat zij nu helemaal gek wordt van allemaal telefoontjes en een nieuw nr heeft moeten nemen.
voor meer informatie kun je altijd bellen naar 010 495 52 50.
wie belt?
hij zou op vakantie zijn terwijl zei het huis inging, en pas een week later (dus als zij ene week in het huis zat) terug komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Haar vriend was het niet eens met haar dat ze het huis inging.
Hij dacht dat ze met 1 week alweer terug zou zijn.
Ze hebben niet eens echt afscheid genomen.
Binnen 1 week zou hij bij zijn moeder zitten.
Zij doet alles hij doet niks.
ja die dingen kun je allemaal vinden op de sitesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Die buddy heeft ook het telefoon nr van Jo's moeder op twitter gezet. en het email adres. nee geloof het niet zo.
Ma van Jo heeft veel vijanden dus ik denk dat zij nu helemaal gek wordt van allemaal telefoontjes en een nieuw nr heeft moeten nemen.
wie belt?
We moeten toegeven we zijn nu al allemaal verslaafd, hoe moet dat straks over 7 weken weer een eigen leven opbouwenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje verdwaasd rond te surfen nu... mijn hele ritme is gelijk van slag.. geen SST.. wat dan??
Heeft ze een biologische vader? De techniek staat voor niets....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef MargrietV het volgende:
Nou... haar biologische vader zag gisteren de uitzending en is uit zijn vel gesprongen en staat nu velloos voor de deur in Portugal... Knock Knock who is there.
Sterker nog die vriend ging zelf op vakantie als ik me niet vergis. Dat ie de handdoek in de ring gooit vind ik niet zo raar, zoals hij over de tong gingquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Haar vriend was het niet eens met haar dat ze het huis inging.
Hij dacht dat ze met 1 week alweer terug zou zijn.
Ze hebben niet eens echt afscheid genomen.
Binnen 1 week zou hij bij zijn moeder zitten.
Zij doet alles hij doet niks.
Is SST echt nog boeiend genoeg voor de telegraaf? In het begin stond er nog regelmatig een berichtje in, maar dat is wel voorbij nu... Sterker nog, het is zelfs echt not done geworden om SST te volgen. Het wordt compleet belachelijk gemaakt... Ik weet het allemaal niet hoor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk dat de rest van de groep dan ook wel ingelicht word,dus op de bank geplaats word
al geloof ik het zelf ook niet echt hoor wat ik ergens al eerder schreef ,zolang de telegraaf en de prive enz enz er nog niet opgedken zijn geloof ik er nog weinig van
Een Engelse fotograaf met veel winkels met alles op het gebied van fotografie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft ze een biologische vader? De techniek staat voor niets....
En jij denkt niet dat SST deze twitter zou verwijderen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:06 schreef itsme het volgende:
[..]
wie belt?
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Mijn pluizebol wil ik ook ff showen!
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
Aaah wat een aaibaar joepiequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Tassie37 het volgende:
Hoe heet die moeder van Joanna eigenlijk? Diana?
nou show nieuws ofzo dan ,die duiken altijd wel in zulke dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is SST echt nog boeiend genoeg voor de telegraaf? In het begin stond er nog regelmatig een berichtje in, maar dat is wel voorbij nu... Sterker nog, het is zelfs echt not done geworden om SST te volgen. Het wordt compleet belachelijk gemaakt... Ik weet het allemaal niet hoor...
Weet ik, ik heb er vroeger ook zo eentje gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar komt wel meer uit als een poepie...
Precies en met haar failissementen en oplichterijen heeft Ma Jo best wel wat vijanden denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die dingen kun je allemaal vinden op de sites
Dan had ik die nét aan de telefoon.quote:
Wat lief (allebei)!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
70000000.00000% zeker kwenie hoor maaruhhhhh egt waar ikke lieg nietquote:
pff 7 wkn duurt nog errrrrg lang, hoorrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We moeten toegeven we zijn nu al allemaal verslaafd, hoe moet dat straks over 7 weken weer een eigen leven opbouwen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zielugg dat ze zo over straat moet met dat haar....
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Hij lijkt op mijn krullebol alleen is die 3-kleurig. Jack Russel/Boomer
Joep
[ afbeelding ]
Mijn DNA + Joep
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |