Niet dat ik gezien heb..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Stability het volgende:
naar aanleiding van wat kwam die streamlock eigenlijk? er had niemand gedrukt he?
Da's helemaal triest als je ervoor betaald hebt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
YB gaf de laatste keer geen geluid dus daar hebben ze ook een stokje voor gestoken.
Volgens mij uit the middle of nowhere, ze moesten binnen 10 seconden op de bank en toen SL.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Stability het volgende:
naar aanleiding van wat kwam die streamlock eigenlijk? er had niemand gedrukt he?
en flipje kan morgten niet meer lopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Geloof me nou, Joanna is verteld dat haar kloris de kuierlatten heeft genomen en is spontaan in een zenuwinzinking geschoten. Ik weet het fakking 1000.000% zeker en ik zweer het op me moeder..
Das lang!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Al een half uur SL
Lijkt me duidelijk dat Jo haar nieuws heeft gekregen dus...
Echt jammer, had ik wel willen zien...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Al een half uur SL
ze kunnen haar daar toch niet nog 2 maanden laten zitten zonder dat ze weet dat lul de behanger of hoe ie ook heet, haar koffers gepakt heeft en bij mama heeft neergezet. Trouwens, dan issie denk ik al lang bezig geweest met pakken, ze heeft nogal wat kleertjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
Geloof me nou, Joanna is verteld dat haar kloris de kuierlatten heeft genomen en is spontaan in een zenuwinzinking geschoten. Ik weet het fakking 1000.000% zeker en ik zweer het op me moeder..
Of gewoon saai iets voor de genomineerde, wat ze nu echt verborgen willen houden... (hoop dat het is wat jij zegt)quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Al een half uur SL
We splitsen de kosten want dat wil ik zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Stability het volgende:
[..]
ik koop stelten voor haarkan ze op hoge poten het huis verlaten
Terwijl ze toen bij Syl wel vertelde dat haar vader bijna dood was. Hoe hard ook, het waren toen wel echte emoties die eruit kwamen en best indrukwekkend om te zien in een RLS....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef Tassie37 het volgende:
We speculeren over de reden van de SL, dus dat is volgens mij heel erg ontopic...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Wel ontopic blijven......
4 keer knipoogjes.
(hoop dat Jo het nieuws heeft gehoord maar denk het niet nog.)
Verricht jij ellebogen werk om bij het glas te zitten in de zurebommenpot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's helemaal triest als je ervoor betaald hebt...
Je zou heel goed gelijk kunnen hebben...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef itsme het volgende:
Nog even over dat Joanna verhaal. Ik begin nu toch echt te denken dat haar account van die buddy gehacked is. natuurlijk als hacker ontken je dat. Iedere keer ook berichten van als je het echt wilt weten en dan de moeder's emailadres.
Ook heeft Joanna's vriend zijn profiel niet veranderd op hyves of zo dus ik geloof het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |