Ja, bedanktquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.
In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.
Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.
Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
--
Ja, volgens mij moest ik Een Nieuw Deel openen?!?! Ik snapte het niet zo goed hoor.
Weet je dat nu juist door deze gedachten de goed kant op gaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Zo ik ben weer terug van weggeweest. Nog altijd lees ik deze reeks met veel interesse al heb ik alle hoop persoonlijk opgegeven en dit voelt als een bevrijding.
Ik hoef bijvoorbeeld geen moeite meer te doen om er fatsoenlijk uit te zien.
Ik heb geen vrees meer om in de buurt van meiden te zijn.
Ik hoef niet meer te blozen.
Ik kom makkelijk voor mening uit.
Mezelf kunnen zijn.
Het interesseert me niet hoe een meisje over me denkt want 9 van de 10 keer is het negatief of in 1 van de 10 keer geen mening omdat zo'n dame met hele andere zaken bezig is.
Toekomst is vastgesteld.
Ik voel me niet meer geconfronteerd met het feit dat de meeste mensen aantrekkelijk genoeg zijn voor een partner en dat iedereen meerdere relaties achter de rug heeft op mijn leeftijd.
Ik zit er niet meer mee dat dames anders met mij omgaan dan met mijn vrienden.
Gewoon met normale vriendinnen ben ik ook tevreden mee (ondanks dat ze meestal geen tijd hebben ivm. met vriendjes)
Ik ga vrolijker door het leven omdat er een last van me afgevallen is.
Ik voel me niet meer kut om het uiterlijk dat ik heb.
Ik heb geen obsessie meer.
Ik heb heerlijk genoten van de zon en voelde me gelukkig.
Ik voel me sterker dan ooit omdat extreem zelfstandig ben en dat ik veel dingen voor elkaar krijg die anderen niet lukken. Niets of niemand kan me nog slopen omdat ik al heeeeeeeeel veel nare dingen heb meegemaakt in het leven en ik durf te beweren een hele hoop meer ellende dan gemiddeld en ik ben er uiteindelijk keihard door geworden en dat geeft een onoverwinnelijk gevoel.
Life goes on, such is life. Ik besef dat je niet alles kan krijgen waar je naar verlangt.
Ik voel me heerlijk.
Uiteraard hoop ik nog altijd op successen van Mylifeisgrey, Benzin, Kevin24 en andere minder regelmatige bezoekers.
Uiteraard komt het helemaal goed met Lantefanteraar ondanks haar vreemde gedrag.
Maar voor de mensen bij wie het echt niet lukt, zelfs niet dmv. wanhopige pogingen raad ik aan om het te accepteren en door te gaan met je leven. Ook in je eentje kan je een gelukkig leven leiden maar zet een vriendin krijgen dan volledig uit je hoofd het is het gewoon niet waard om je kut te voelen hierdoor.
Mja niet echt ik ben de laatste tijd in een omgeving met behoorlijk wat dames. Ze interesseren zich niet voor mij maar ik praat wel gewoon met ze want ik zie ze gewoon als mens nu maar ik acht het volledig uitgesloten dat er ooit eentje interesse toont om eens wat te gaan drinken, ze zien me niet als potentieel relatie materiaal. So be it. Ik heb dit gewoon geaccepteerd en het interesseert me verder geen reet wat er gebeurd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet je dat nu juist door deze gedachten de goed kant op gaat?
Vrouwen vinden mannen die geen reet aantrekken wat anderen van hun vinden buitengewoon interssant, itt meelopende mannen die denken dat voor een avondje naar bed met een meid vooral ja en amen tegen de dame in kwestie hoort te zijn
Je gelooft mij vast niet, maar dit zal je meer opleveren dan je denkt
Nee hoor. Ik heb ook al allerlei Denkwijzen aangenomen in de loop der Jaren. Als hij nu over straat loopt, zal niemand zien hoe Goed zijn denkwijze nu wel niet is. Niemand zal op hem afstappen "Goh, uw denkwijze... dit... Wij... 06?".quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen vinden mannen die geen reet aantrekken wat anderen van hun vinden buitengewoon interssant, itt meelopende mannen die denken dat voor een avondje naar bed met een meid vooral ja en amen tegen de dame in kwestie hoort te zijn
Een denkwijze is inderdaad niet te zien. Maar als je echt een bepaalde denkwijze tot jezelf maakt, dan verandert je gedrag en je lichaamstaal in situaties. Lichaamstaal is moeilijk te vervalsen en er valt veel uit af te leiden. Mensen kunnen dat zelfs onbewustquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor. Ik heb ook al allerlei Denkwijzen aangenomen in de loop der Jaren. Als hij nu over straat loopt, zal niemand zien hoe Goed zijn denkwijze nu wel niet is. Niemand zal op hem afstappen "Goh, uw denkwijze... dit... Wij... 06?".
Het is prachtig dat je weer geniet van dingen en dat je vrede hebt met de situatie, maar je herhaalt jezelf nu al een paar keer. Geloof je niet echt in wat je zegt en moet je het daarom herhalen of vind je het echt zo geweldig dat je het wil herhalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef richard_prf het volgende:
Het leven is oneerlijk maar ik weiger me kut te voelen omdat ik nooit een vrouw ga ontmoeten. Dit doe ik nu sinds 4 dagen en dat voelt buitegewoon goed. Ik geniet weer van dingen voor het eerst in 10 jaar.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Twee haaien waren aan het zwemmen. Zegt de ene haai tegen de andere haai... Hai Haai!
Hij is meer gebaat bij professionele hulp dan "om aandacht vragende" posts op Fok.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar was zijn tijdelijke afwezigheid een hele verlichtende ervaring?...
Met professionele hulp doel je op het bezoeken van een hoer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij is meer gebaat bij professionele hulp dan "om aandacht vragende" posts op Fok.
Als je een sociaal werk(st)er annex psycholoog zo ziet, dan ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Microtubuli het volgende:
Met professionele hulp doel je op het bezoeken van een hoer?
Mwah, aan dat eerste twijfel ik sinds kort heel erg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij is meer gebaat bij professionele hulp dan "om aandacht vragende" posts op Fok.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ophouden met die achterlijke boekjes is het advies. Er zijn geen regels om samen te leven. Als die er waren zou je net zo goed een machine kunnen daten. Zoiets heet praten. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is zo mogelijk trouwens nog erger dan ze een flinke tik in de milt geven. Het slaat allebei nergens op.
Je bedoelt dat het een gebed zonder einde is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwah, aan dat eerste twijfel ik sinds kort heel erg.
Rich loopt ook al bij een psych bijv. helpt nog geen fuck.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het een gebed zonder einde is?
Ah oké, dan lijkt het me sowieso verstandiger om geen aandacht meer aan hem te besteden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Rich loopt ook al bij een psych bijv. helpt nog geen fuck.
Is ook niet nodig als hij het geaccepteerd heeft lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah oké, dan lijkt het me sowieso verstandiger om geen aandacht meer aan hem te besteden.
Je was toch over haar heen? Of althans je gevoel was verminderd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
Ja hoor mensen het is me gelukt ik heb gepraat met het meisje. Maar een succes was het niet echt. Morgen maar nog eens proberen aangezien het nu een stuk makkelijker is om haar aan te spreken.
Het gevoel is minder ja, het constant naar haar kijken en continu aan haar denken is voorbij. Maar ik vind het nog steeds een leuk meisje ik ben alleen niet meer hopeloos verliefd op haar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je was toch over haar heen? Of althans je gevoel was verminderd.
Waarom jezelf weer in de verleiding brengen door met haar te praten?
Ik niet.quote:
Oh.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seksleven wordt vaak beschouwd als seks tussen twee personen. Niet soloseks.
Kijk, ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb nog geen foto van je gezien, maar volgens de andere users ben je wel een mooi meisje. Verder vind ik je wel grappig en de verhalen die je vertelt zijn ook leuk. Ik denk dat jij best makkelijk een vriendje kan krijgen, als je eenmaal over je onzekerheden komt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh.
Goed. Ik heb GEEN 'Seksleven'.
Ja, dat denk ik ook wel. Dat besef had ik eigenlijk liever niet gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb nog geen foto van je gezien, maar volgens de andere users ben je wel een mooi meisje. Verder vind ik je wel grappig en de verhalen die je vertelt zijn ook leuk. Ik denk dat jij best makkelijk een vriendje kan krijgen, als je eenmaal over je onzekerheden komt.
Regel 1 ben ik het mee eens , de rest vind ik minder. Richard is dan ook niet echt wat je noemt lelijk. Het is alleen een persoonlijke overwinning voor hem dat wel. En wat zouden meiden denken als ze een dikkerd zonder shirt over straat zouden zien rennen. Meiden vinden dat aantrekkelijk zeker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Onzekerheden als in angsten dat je niet in je eentje dingen durft te ondernemen, omdat het 'raar' zou zijn. En dat je vreemden aan je laat zitten omdat je niet 'onbeschoft' durft te zijn. Dat doet mij bijna denken dat je vroeger misbruikt bent en ook niet mocht aangeven dat je het niet fijn vond.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Dat besef had ik eigenlijk liever niet gehad.
Wat bedoel jij met Onzekerheden?
Aantrekkelijker dan een dikkerd die zichzelf het liefst verschuild en onzeker is over alles aan zichzelf.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Regel 1 ben ik het mee eens , de rest vind ik minder. Richard is dan ook niet echt wat je noemt lelijk. Het is alleen een persoonlijke overwinning voor hem dat wel. En wat zouden meiden denken als ze een dikkerd zonder shirt over straat zouden zien rennen. Meiden vinden dat aantrekkelijk zeker?
Nee, dan de Singles reeks waar in deeltje 4000-zoveel nog elke dag nieuwe zaken de revue passeren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
Tering, deel 24 voor iets waar feitelijk alles al gezegd is?
Strawberry zegt het eigenlijk best goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Dat besef had ik eigenlijk liever niet gehad.
Wat bedoel jij met Onzekerheden?
Ik had jouwcommentaar altijd redelijk serieus straw, maar hiermee daalt je aanzienquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aantrekkelijker dan een dikkerd die zichzelf het liefst verschuild en onzeker is over alles aan zichzelf.
Omdat het niet is wat je wil horen? Ze heeft wel gelijk namelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had jouwcommentaar altijd redelijk serieus straw, maar hiermee daalt je aanzien
Goed zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik weet in elk geval dat ik een type gezicht heb waar geen meid op valt. Ik praat tegenwoordig wel gewoon met meiden. Het is easy inderdaad.
Goed bezig Richard. Acceptatie is beter dan een oneindige klaagzang. En gelukkig voelen is uiteraard altijd een mooi resultaat, al is dat met dit lenteweer ook niet al te lastig te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik weet in elk geval dat ik een type gezicht heb waar geen meid op valt. Ik praat tegenwoordig wel gewoon met meiden. Het is easy inderdaad.
Fout. Niet omdat het 'raar' zou zijn. Ik weet simpelweg niet hoe, wat, waar, wanneer. Het is zo'n ongrijpbaar gedoe allemaal, ik snap niets van die zaken. Nah ja, over dat Aan Mij Zitten, moet je ook niet te zwaar opvatten hoor. Heel erg vond ik het nu ook weer niet, wel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzekerheden als in angsten dat je niet in je eentje dingen durft te ondernemen, omdat het 'raar' zou zijn. En dat je vreemden aan je laat zitten omdat je niet 'onbeschoft' durft te zijn. Dat doet mij bijna denken dat je vroeger misbruikt bent en ook niet mocht aangeven dat je het niet fijn vond.
Als iemand brutaal aan jou zit, mag jij brutaal terugdoen en aangeven dat je daar niet van bent gediend! Als jij iets niet fijn vindt, mag jij dat aangeven. Ik hoop nog steeds dat je trollt want je bent echt te naief en wereldvreemd om goed te functioneren heb ik het idee. Woon je op jezelf? Werk je ook? Waarom heb je op school geen vriendinnen gemaakt?Serieuze vragen.
Oh, wat heeft je "meppen op de milt" verhaal precies opgeleverd dan? Je hebt een grote groep die ziet dat je het niet meent en zit te provoceren, en een paar die je serieus nemen. Ik zie het nut niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef PfenisBaron het volgende:
Niet teveel haten op deze jongen trouwens, zoals op de laatste pagina van het vorige topic. De methodes die ik bezig om bepaalde users tot zelfreflectie te brengen zijn soms wat confronterend maar vaak wel effectief.
Waarom maak je je eigenlijk zo druk over het al dan niet hebben van een vriendje? Klinkt alsof je er eigenlijk helemaal niet aan toe bent, en het ook weinig aan je leven toevoegt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Fout. Niet omdat het 'raar' zou zijn. Ik weet simpelweg niet hoe, wat, waar, wanneer. Het is zo'n ongrijpbaar gedoe allemaal, ik snap niets van die zaken. Nah ja, over dat Aan Mij Zitten, moet je ook niet te zwaar opvatten hoor. Heel erg vond ik het nu ook weer niet, wel ongemakkelijk.
Ik zit met vla in mijn mond en dat glijdt er nu spontaan langs de zijkant weer uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom maak je je eigenlijk zo druk over het al dan niet hebben van een vriendje? Klinkt alsof je er eigenlijk helemaal niet aan toe bent, en het ook weinig aan je leven toevoegt.
pff.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Goed bezig Richard. Acceptatie is beter dan een oneindige klaagzang. En gelukkig voelen is uiteraard altijd een mooi resultaat, al is dat met dit lenteweer ook niet al te lastig te bewerkstelligen.
Niet teveel haten op deze jongen trouwens, zoals op de laatste pagina van het vorige topic. De methodes die ik bezig om bepaalde users tot zelfreflectie te brengen zijn soms wat confronterend maar vaak wel effectief.
Ik doelde ook niet specifiek op jou hoor Schenkie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had jouwcommentaar altijd redelijk serieus straw, maar hiermee daalt je aanzien
Ik ben niet onzeker over alles in mijn leven ik heb meer ballen dan een aantal andere onzekere jongens hier. Ik ben wel onzeker over mijn uiterlijk. En nog iets, als je iemand onzeker noemt denken anderen dat het probleem maar tussen de oren zou zitten. Ik ben daarentegen "onzeker" met goede reden. Niemand wil graag lelijk zijn. Of wel?
Ach ja het is wel zo dat ik gewoon heel sociaal ben opeens maar het is niet zo dat de meiden hierdoor geïnteresseerd raken in meer daar heb je dan wel ongelijk in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Goed bezig Richard. Acceptatie is beter dan een oneindige klaagzang. En gelukkig voelen is uiteraard altijd een mooi resultaat, al is dat met dit lenteweer ook niet al te lastig te bewerkstelligen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zit met vla in mijn mond en dat glijdt er nu spontaan langs de zijkant weer uit.
Geestelijk + Fysiek contact met het andere geslacht= Ultiem, goddelijk.
En heel gewoon menselijk natuurlijk
Hoe kun jij tot zo'n conclusie komen. Ik snap niets van jou, werkelijk niets. Wat een vreemd mens ben jij. Je weet me voor het eerst in weken zelfs kwaad te maken.
Des te meer reden om het te proberen! Door ervaring leer je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Fout. Niet omdat het 'raar' zou zijn. Ik weet simpelweg niet hoe, wat, waar, wanneer. Het is zo'n ongrijpbaar gedoe allemaal, ik snap niets van die zaken.
Ja, maar ook dat is enigszins raar. Je 'hoort' het vervelend te vinden als een of andere oude vent je ineens gaat betasten. Daar mag je dan iets over zeggen. Wat kan jou het schelen als die man je dan onaardig vindt? Hij is onaardig bezig en je ziet hem waarschijnlijk toch nooit meer.quote:Nah ja, over dat Aan Mij Zitten, moet je ook niet te zwaar opvatten hoor. Heel erg vond ik het nu ook weer niet, wel ongemakkelijk.
Mss kun je een baan bij de bioskoop of ergens anders zoeken. Gewoon een bijbaantje, om toch nog sociaal bezig te zijn en nieuwe mensen te ontmoeten!quote:Ik woon bij mijn moeder. Doet me niet zo veel, vind het niet heel fijn, maar ook niet heel vervelend. Ik heb een tijdje geleden gehospiteerd, ging wel goed. Ik werk nu niet, ik doe nu niets.
Maar is dat niet beter dan helemaal geen sociale contacten?quote:Op de middelbare zat ik in zo'n vriendinnengroepje der afvalligen, weinig verrijkend.
Ik ben het wel met hem eens. Je lijkt zo naief en kinderlijk, dat een relatie jou alleen maar voor nog meer onmogelijke keuzes en situaties zou stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zit met vla in mijn mond en dat glijdt er nu spontaan langs de zijkant weer uit.
Hoe kun jij tot zo'n conclusie komen. Ik snap niets van jou, werkelijk niets. Wat een vreemd mens ben jij. Je weet me voor het eerst in weken zelfs kwaad te maken.
Opeens?...ik wil niet veel zeggen maar sinds wanneer ben jij de afgelopen dagen sociaal geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach ja het is wel zo dat ik gewoon heel sociaal ben opeens maar het is niet zo dat de meiden hierdoor geïnteresseerd raken in meer daar heb je dan wel ongelijk in.
Een normale omgang en geaccepteerd worden is dan wel iets dat ik bereikt heb. Ik heb dus gewoon een plek in de groep gevonden.
Het heeft opgeleverd dat ik mylifeisgrey heb aangezet tot nadenken over het werkelijke nut van geweldstoepassingen in relationele sferen. Door het te visualiseren wordt de absurditeit van zulke technieken en/of versiertechnieken pas tastbaar gemaakt ipv de dode letters in een pua boekje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, wat heeft je "meppen op de milt" verhaal precies opgeleverd dan? Je hebt een grote groep die ziet dat je het niet meent en zit te provoceren, en een paar die je serieus nemen. Ik zie het nut niet.
Pff, ik heb ze nu al maanden niet gezien en bovendien mogen proeven van de wél verrijkende contacten. Deze zijn zo bevredigend, stimulerend voor de fantasie, prikkelend. Die oude contacten... te veel van het veilige leven, stipt huiswerk maken... was absoluut... niets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar is dat niet beter dan helemaal geen sociale contacten?
Het wordt tijd dat MLiG en Lantefanteraar gaan daten. Die 2 lijken gemaakt voor elkaar zo op het eerste gezicht op Fok. Misschien dat er een klik is irl. Zal wel cool zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens. Je lijkt zo naief en kinderlijk, dat een relatie jou alleen maar voor nog meer onmogelijke keuzes en situaties zou stellen.
Hoe is jouw leven van momenteel dagen op bed liggen en lef bij elkaar rapen om uit te gaan wel verrijkend dan? Lijkt mij bepaald niet onveilig leven. En andere dingen zoals werk, vriendinnen, sociaal leven, en toekomstplannen lijken me ook belangrijk. Je hebt net je studie stopgezet, wat ga je bijv nu doen om te voorkomen dat je in een sociaal isolement komt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff, ik heb ze nu al maanden niet gezien en bovendien mogen proeven van de wél verrijkende contacten. Deze zijn zo bevredigend, stimulerend voor de fantasie, prikkelend. Die oude contacten... te veel van het veilige leven, stipt huiswerk maken... was absoluut... niets.
Maar gaf hij niet juist aan dat er over geweld niets in het boekje staat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Het heeft opgeleverd dat ik mylifeisgrey heb aangezet tot nadenken over het werkelijke nut van geweldstoepassingen in relationele sferen. Door het te visualiseren wordt de absurditeit van zulke technieken en/of versiertechnieken pas tastbaar gemaakt ipv de dode letters in een pua boekje.
Niet onaardig zou ik zo zeggen.
Joh, rustig aan. Ik stel je een vraag. Iedereen hier gaat af op tekstuele informatie dus als iemand er naast zit in het beoordelen van je persoontje moet je dat niet zo zwaar opvatten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben net zo tegen dat PUA geneuzel als jij, maar ik snap echt niet hoe je kan denken dat je referentie aan geweld nuttig kan zijn. Als hij al aan het nadenken is geslagen (vraag ik me af) zal hij of tot de conclusie gekomen zijn dat geweld niet kan, of zal hij serieus gaan denken dat het bij een "bad boy" imago hoort. Geen van beiden zijn van enig nut.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef PfenisBaron het volgende:
Het heeft opgeleverd dat ik mylifeisgrey heb aangezet tot nadenken over het werkelijke nut van geweldstoepassingen in relationele sferen. Door het te visualiseren wordt de absurditeit van zulke technieken en/of versiertechnieken pas tastbaar gemaakt ipv de dode letters in een pua boekje.
Niet onaardig zou ik zo zeggen.
Ik denk dat jouw manier van discussie aanwakkeren op z'n minst er toe leidt dat je niet serieus genomen wordt.quote:Daarnaast sluit ik sowieso altijd een sessie af met een welgemeend en kundig advies.
Ik snap best dat je niet achter mijn manier van discussie aanwakkeren kan staan, maar het heeft onherroepelijk zijn sterke kanten.
Vrouwen raken inderdaad niet geinteresseerd in meer als je 'gewoon' heel sociaal bent. En ja idd, als je heel lekker bent is dat misschien anders. Maar in de kern draait het er om dat elkaar versieren anders is dan 'gewone' sociale omgang. Hoe en wat, dat is nu precies waar veel mensen zich op stuk bijten en wat reeksen als deze op het internet drijft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach ja het is wel zo dat ik gewoon heel sociaal ben opeens maar het is niet zo dat de meiden hierdoor geïnteresseerd raken in meer daar heb je dan wel ongelijk in.
Een normale omgang en geaccepteerd worden is dan wel iets dat ik bereikt heb. Ik heb dus gewoon een plek in de groep gevonden.
Schenkie, je inlikken bij vrouwen heeft nooit iemand succes gebracht.quote:
Ik vind het vervelend dat je mij onwaardig voor een relatie noemt en gelijkertijd vind ik het heel onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens. Je lijkt zo naief en kinderlijk, dat een relatie jou alleen maar voor nog meer onmogelijke keuzes en situaties zou stellen.
Dit is pas sinds een week. Ik ben niet bezig met lef bij elkaar rapen. Ik zou namelijk niet weten wanneer, waar en hoe ik iets zou moeten doen. Weer zo'n verkeerd beeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is jouw leven van momenteel dagen op bed liggen en lef bij elkaar rapen om uit te gaan wel verrijkend dan? Lijkt mij bepaald niet onveilig leven. En andere dingen zoals werk, vriendinnen, sociaal leven, en toekomstplannen lijken me ook belangrijk. Je hebt net je studie stopgezet, wat ga je bijv nu doen om te voorkomen dat je in een sociaal isolement komt?
MLiG komt op mij iets te soft en serieus over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat MLiG en Lantefanteraar gaan daten. Die 2 lijken gemaakt voor elkaar zo op het eerste gezicht op Fok. Misschien dat er een klik is irl. Zal wel cool zijn.
We zijn al in deel 27 ofzo en nog steeds geen successen geboekt voor de vaste users hier.
Ze heeft gewoon gelijk. Wie is Catbert om vanachter een keyboard amateur-psycholoogje te spelen via the-interwebz, en erger nog, het lef te hebben anderen te vertellen wat zij wel of niet zouden willen. Das toch triest. Ze heeft verder aangegeven dat je ernaast zit. De foute analyses en veronderstellingen ben ik ook zat. Niet alleen van jou maar van anderen ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Schenkie, je inlikken bij vrouwen heeft nooit iemand succes gebracht.
Niemand wil jou een relatie onthouden. Sterker nog; ik hoop van harte dat het je gaat lukken. Ik misgun het je echt niet. Maar je hebt een redelijk naief beeld van een relatie. Begrijp me niet verkeerd; ik ben dol op m'n vriendin en wil d'r voor geen goud kwijt, maar een relatie betekent ook rekening met elkaar houden, ergernissen, dingen regelen en minder vrijheid. Je bent echt geen minder mens zonder relatie, je mist er echt niet enorm veel aan. En ik denk zo dat pas op het moment dat je dat inziet, dat je pas echt aan een relatie toe bent. Als jij nu een relatie aan zou gaan zou je je daar waarschijnlijk compleet aan vastklampen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het vervelend dat je mij onwaardig voor een relatie noemt en gelijkertijd vind ik het heel onbegrijpelijk.
Een relatie is prachtig, zo mooi en intiem tussen twee mensen. De wisselwerking tussen fysiek en geestelijk contact. Niet alleen. Ik kan er werkelijk niet bij dat je dat iemand die al gestudeerd heeft zou willen onthouden.
Beetje hypocriet vind je niet? Je komt in dit topic om hulp van deze "amateur psychologen", maar eigenlijk wil je alleen dingen horen die jouw verhaal bevestigen. In al die jaren die ik jou hier heb zien posten is het altijd hetzelfde verhaal: "ik ben lelijk en heb geen geld, dus vrouwen willen mij niet". Mensen zullen je hier con-ti-nue blijven vertellen dat de reden van het gebrek aan succes bij vrouwen puur je instelling is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Wie is Catbert om vanachter een keyboard amateur-psycholoogje te spelen via the-interwebz, en erger nog, het lef te hebben anderen te vertellen wat zij wel of niet zouden willen. Das toch triest. Ze heeft verder aangegeven dat je ernaast zit. De foute analyses en veronderstellingen ben ik ook zat. Niet alleen van jou maar van anderen ook.
IK weet in elk geval welk type bij mij past. Maar daar bestaat maar 1 persoon van ben ik bang.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je soms zie ik de raarste mensen relaties krijgen, die ook heel ingewikkeld in elkaar zitten, maar toch een relatie krijgen, dus waarom zou het hun niet lukken.
Ik denk alleen dat het wel een klus word een passende te vinden maar dat geld voor andere mensen ook
Potje dekseltje. Ik zou het alleen niet gaan zoeken bij mensen die ook complex zijn en issues hebben, ik denk dat je meer hebt aan een stabiel persoon. Je wil iemand hebben die je aanvult, niet je slechte kanten (die iedereen heeft) versterkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je soms zie ik de raarste mensen relaties krijgen, die ook heel ingewikkeld in elkaar zitten, maar toch een relatie krijgen, dus waarom zou het hun niet lukken.
Ik denk alleen dat het wel een klus word een passende te vinden maar dat geld voor andere mensen ook
ummm ik zoek niet hoor , dus je hoeft er mij geen advies in te gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Potje dekseltje. Ik zou het alleen niet gaan zoeken bij mensen die ook complex zijn en issues hebben, ik denk dat je meer hebt aan een stabiel persoon. Je wil iemand hebben die je aanvult, niet je slechte kanten (die iedereen heeft) versterkt.
Je hebt geen vriend en wil er graag een toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
ummm ik zoek niet hoor , dus je hoeft er mij geen advies in te geven
Minder vrijheid: graag. Maar goed, dat even terzijde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand wil jou een relatie onthouden. Sterker nog; ik hoop van harte dat het je gaat lukken. Ik misgun het je echt niet. Maar je hebt een redelijk naief beeld van een relatie. Begrijp me niet verkeerd; ik ben dol op m'n vriendin en wil d'r voor geen goud kwijt, maar een relatie betekent ook rekening met elkaar houden, ergernissen, dingen regelen en minder vrijheid. Je bent echt geen minder mens zonder relatie, je mist er echt niet enorm veel aan. En ik denk zo dat pas op het moment dat je dat inziet, dat je pas echt aan een relatie toe bent. Als jij nu een relatie aan zou gaan zou je je daar waarschijnlijk compleet aan vastklampen.
Soms voelt dat wel zo. Eenzaamheid is a bitch. Een mens wil bevestiging, aandacht, genegenheid, seks, gezelschap, en wat dies meer zij. Des te langer dat er aan ontbreekt, des te zwaarder dat is te accepteren. Wat is er mis met mij dat ... ? Allerlei zaken confronteren je continue met het gemis. Van popular culture tot je directe omgeving. Simpel voorbeeld: verjaardagsfeestjes met alleen maar stelletjes. En jij dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef Catbert het volgende:
Je bent echt geen minder mens zonder relatie
Nee, ik nam hier alleen even een kijkje omdat ik af en toe is wil kijken hoe sommige met deze situatie aangaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt geen vriend en wil er graag een toch?
Ik vind dat hij dat vrij goed doet eigenlijk. Hij heeft ook in mijn vorige topics vaak gereageerd en 90% van zijn tips en veronderstellingen zijn volgens mij heel erg goed. Zou alleen willen dat ik eens wat deed met zijn tips (en die van andere users) ipv te blijven steken in mijn comfort zone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie is Catbert om vanachter een keyboard amateur-psycholoogje te spelen via the-interwebz, en erger nog, het lef te hebben anderen te vertellen wat zij wel of niet zouden willen. Das toch triest.
Dat weet ik, ik zit al heel lang op diverse fora. Maar ik schrok gewoon heel erg. Heel erg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, rustig aan. Ik stel je een vraag. Iedereen hier gaat af op tekstuele informatie dus als iemand er naast zit in het beoordelen van je persoontje moet je dat niet zo zwaar opvatten.
Fuck sorry, 3 bier in m'n mik en ik haal nu al posters door elkaar. Ik dacht dat ik op lanterfanteraar reageerde. Je m'excuse.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
ummm ik zoek niet hoor , dus je hoeft er mij geen advies in te geven
Dat snap ik wel, maar wat m.i. belangrijker is, is een sociaal netwerk. En dan bedoel ik geen massa's vrienden, maar gewoon een groepje mensen die je in die sociale behoefte voorzien. Je kunt ook prima zelf dingen ondernemen. Sterket nog; da's vaak een stuk makkelijker als je geen relatie hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:18 schreef BlakeGriffin het volgende:
Soms voelt dat wel zo. Eenzaamheid is a bitch. Een mens wil bevestiging, aandacht, genegenheid, seks, gezelschap, en wat dies meer zij. Des te langer dat er aan ontbreekt, des te zwaarder dat is te accepteren. Wat is er mis met mij dat ... ? Allerlei zaken confronteren je continue met het gemis. Van popular culture tot je directe omgeving. Simpel voorbeeld: verjaardagsfeestjes met alleen maar stelletjes. En jij dan.
Doe mij dan die high maintenance relatie van jou maar.
Maar das het hele punt ook. Mensen als hij spreken uit ervaring, ok. Maar projecteren wel hun eigen obstakals naar anderen toe. Terwijl wat zij als moeilijk ervoerden namelijk niet op hoeft te gaan voor een ander.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, Catbert zit zelf een relatie. Hij heeft makkelijk praten.
Euh, van wie heb je liever tips over hoe je dit aan moet pakken: iemand die het wel weet of iemand die het ook niet weet? Ik zit hier niet om je uit te lachen hoor. Het makkelijke aan jouw probleem, of dat van Benzin of Schenk, is dat de oplossing relatief simpel is. Het moeilijke is dat er geen boekje is dat je kunt lezen en dan weet hoe het moet; het komt helemaal op jezelf aan, je moet zelf leren en op je plaat gaan, en hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, Catbert zit zelf een relatie. Hij heeft makkelijk praten.
Waarom raak ik daar zo'n gevoelige snaar dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat weet ik, ik zit al heel lang op diverse fora. Maar ik schrok gewoon heel erg. Heel erg.
Weet je heel zeker dat woorden als "comfot-zone" je niet gewoon zijn aangepraat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat hij dat vrij goed doet eigenlijk. Hij heeft ook in mijn vorige topics vaak gereageerd en 90% van zijn tips en veronderstellingen zijn volgens mij heel erg goed. Zou alleen willen dat ik eens wat deed met zijn tips (en die van andere users) ipv te blijven steken in mijn comfort zone.
Morgen weer een betere dag
Nah, nee... Relaties horen bij het leven, net als eten, drinken en doodgaan. Inderdaad, er zijn weleens van die oude gerimpelde mannen op tv die zeggen: "Relaties? Pff...". Mijn moeder hoeft bijvoorbeeld ook geen relatie meer hoor. Maar ik vind al die zaken juist mooi, ook de "negatieve", dat tekent je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar das het hele punt ook. Mensen als hij spreken uit ervaring, ok. Maar projecteren wel hun eigen obstakals naar anderen toe. Terwijl wat zij als moeilijk ervoerden namelijk niet op hoeft te gaan voor een ander.
Als je naar het 'advies' met luisteren van ál deze verschilelnde mensen met al hun eigen raltieproblemen. Dan kijk je op een gegeven moment toch als een berg op tegen relaties?
Wacht even. Ik ben jou niet. Jij bent mij niet. Jij hebt nooit in mijn shcoenen gestaan nog de problemen ervaren waar ik mee zit. Hoezo denk jij dan, dat mijn problemen een makkelijke oplossing zouden hebben. En waar denk je dan aan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, van wie heb je liever tips over hoe je dit aan moet pakken: iemand die het wel weet of iemand die het ook niet weet? Ik zit hier niet om je uit te lachen hoor. Het makkelijke aan jouw probleem, of dat van Benzin of Schenk, is dat de oplossing relatief simpel is. Het moeilijke is dat er geen boekje is dat je kunt lezen en dan weet hoe het moet; het komt helemaal op jezelf aan, je moet zelf leren en op je plaat gaan, en hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt.
[..]
Waarom raak ik daar zo'n gevoelige snaar dan?
Jij blijft vasthouden aan jouw idee dat je uiterlijk je belemmerd, maar het is gewoon je instelling. Daarom blijf jij denken dat ik makkelijk praten heb omdat ik niet "lelijk" ben. Zolang je maar comfortabel dat daar op af blijft schuiven kun je makkelijk boos zijn op mensen als ik die maar makkelijk praten hebben. Da's een stuk simpeler en veiliger dan boos zijn op jezelf omdat je geen actie onderneemt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar das het hele punt ook. Mensen als hij spreken uit ervaring, ok. Maar projecteren wel hun eigen obstakals naar anderen toe. Terwijl wat zij als moeilijk ervoerden namelijk niet op hoeft te gaan voor een ander.
Niemand heeft het hier over relatieproblemen? Jullie willen meiden leren kennen en daar een praatje mee maken, en dan een meid ontmoeten waar jij op verliefd wordt en waar dat wederzijds is. Dat kan iedereen. Je moet niet verwachten dat je een Naomi Campbell aan de haak slaat maar dat is mij ook te hoog gegrepenquote:Als je naar het 'advies' met luisteren van ál deze verschilelnde mensen met al hun eigen raltieproblemen. Dan kijk je op een gegeven moment toch als een berg op tegen relaties?
Jouw probleem is dat je nul zelfvertrouwen hebt en jezelf continue lelijk vindt. Je moet er voor gaan zorgen dat je uit die negatieve spiraal komt. Je vindt jezelf lelijk, je straalt dat uit, meiden zien je niet staan, en je wordt bevestigd in dat je lelijk bent. Op het moment dat het je gewoon niet kan schelen en je gewoon lol gaat hebben zul je zien dat je opeens wel aandacht gaat krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Wacht even. Ik ben jou niet. Jij bent mij niet. Jij hebt nooit in mijn shcoenen gestaan nog de problemen ervaren waar ik mee zit. Hoezo denk jij dan, dat mijn problemen een makkelijke oplossing zouden hebben. En waar denk je dan aan?
Ik verlang er zo innig naar ( sommige momenten gaat het wel, ik kan rationeel relativeren, dat is wel mijn redding). Ik kan juist wel rationeel relativeren, dat is zeg maar... mijn kracht. En dan wijst u het af op basis van "Inzichten" en "Besef".quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, van wie heb je liever tips over hoe je dit aan moet pakken: iemand die het wel weet of iemand die het ook niet weet? Ik zit hier niet om je uit te lachen hoor. Het makkelijke aan jouw probleem, of dat van Benzin of Schenk, is dat de oplossing relatief simpel is. Het moeilijke is dat er geen boekje is dat je kunt lezen en dan weet hoe het moet; het komt helemaal op jezelf aan, je moet zelf leren en op je plaat gaan, en hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt.
[..]
Waarom raak ik daar zo'n gevoelige snaar dan?
Groepjes mensen kunnen niet in mijn sociale behoefte voorzien. Sterker nog, ze maken het vaak erger. Voorbeeld als zo'n verjaardagsfeestje of mensen van je vriendenkring die gaan trouwen of samenwonen of kinderen krijgen, is allemaal confronterend en deprimerend. En van down zijn wordt je zeker niet ondernemend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:23 schreef Catbert het volgende:
Dat snap ik wel, maar wat m.i. belangrijker is, is een sociaal netwerk. En dan bedoel ik geen massa's vrienden, maar gewoon een groepje mensen die je in die sociale behoefte voorzien. Je kunt ook prima zelf dingen ondernemen. Sterket nog; da's vaak een stuk makkelijker als je geen relatie hebt.
Nja, weet niet. Maar ik wil eigenlijk veranderen, krijg soms goede tips over hoe dat moet of bedenk zelf iets, maar blijf altijd gewoon doen wat ik altijd doe. Dat is comfortabeler en makkelijker dan door die zure appel heen te bijten om te veranderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat woorden als "comfot-zone" je niet gewoon zijn aangepraat?
Dan zit je dus in diezelfde negatieve spiraal. Je wordt down, je doet dus minder, je vrienden gaan wel verder met hun leven terwijl jij geen nieuwe mensen leert kennen, etc. De enige manier is om die spiraal te doorbreken. Een hobby zoeken waarbij je veel mensen leert kennen bijvoorbeeld. Ik ben toen het uit ging met m'n ex gaan salsadansen. Vond ik doodeng hoor, maar later vond ik 't erg leuk, en plenty meiden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:33 schreef BlakeGriffin het volgende:
Groepjes mensen kunnen niet in mijn sociale behoefte voorzien. Sterker nog, ze maken het vaak erger. Voorbeeld als zo'n verjaardagsfeestje of mensen van je vriendenkring die gaan trouwen of samenwonen of kinderen krijgen, is allemaal confronterend en deprimerend. En van down zijn wordt je zeker niet ondernemend.
De tering,quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij blijft vasthouden aan jouw idee dat je uiterlijk je belemmerd, maar het is gewoon je instelling. Daarom blijf jij denken dat ik makkelijk praten heb omdat ik niet "lelijk" ben. Zolang je maar comfortabel dat daar op af blijft schuiven kun je makkelijk boos zijn op mensen als ik die maar makkelijk praten hebben. Da's een stuk simpeler en veiliger dan boos zijn op jezelf omdat je geen actie onderneemt.
[..]
Niemand heeft het hier over relatieproblemen? Jullie willen meiden leren kennen en daar een praatje mee maken, en dan een meid ontmoeten waar jij op verliefd wordt en waar dat wederzijds is. Dat kan iedereen. Je moet niet verwachten dat je een Naomi Campbell aan de haak slaat maar dat is mij ook te hoog gegrepen
Ik zeg niet dat je exact hetzelfde probleem hebt. Maar je zit net zo goed in een spiraal. Als je ongelukkig bent wordt je vaak ongelukkiger tenzij je die spiraal doorbreekt. Als jij ziet waar je de mist in gaat (bijvoorbeeld dat je te krampachtig probeert aan een relatie te komen) kun je daar mee aan de slag. Het moeilijke is dat je dat he-le-maal zelf moet doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja hoor, ik wil het graag mogen ervaren. Houd rekening met mijn fase. Ik heb het idee dat je dat niet doet.
En je gooit mij op een hoop met Schenkstroop. Iemand die bijvoorbeeld onzeker is over zijn uiterlijk.
Wel, wat mag die oplossing dan wel wezen?
Sneeuw voor de zon? Ik zei zelf al dat het moeilijk is volgens mij, je moet jezelf veranderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
En mensen als jij blijven het maar afschuiven op dat het allemaal maar mijn eigen fout zou zijn. Dat het alemaal maar tussen mn oren zou liggen. Je praat over 'instelling' dat daarmee in één klap het probleem met mijn uiterlijk (een fysiek probleem jaja), als sneeuw voro de zon zou verdwijnen. Als ik een gemideld uiterlijk had wellicht.
Ja lachen is altijd beter maar denk je dat dat mijn uiterlijk veel beter zou maken. Zoveel beter dat ik een meisje aan de haak zou kunnen slaan die ikzelf ook wel zie zitten. Geen lelijke meid dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je nul zelfvertrouwen hebt en jezelf continue lelijk vindt. Je moet er voor gaan zorgen dat je uit die negatieve spiraal komt. Je vindt jezelf lelijk, je straalt dat uit, meiden zien je niet staan, en je wordt bevestigd in dat je lelijk bent. Op het moment dat het je gewoon niet kan schelen en je gewoon lol gaat hebben zul je zien dat je opeens wel aandacht gaat krijgen.
oh trouwensquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De tering,
En mensen als jij blijven het maar afschuiven op dat het allemaal maar mijn eigen fout zou zijn. Dat het alemaal maar tussen mn oren zou liggen. Je praat over 'instelling'. Dat daarmee in één klap het probleem met mijn uiterlijk (een fysiek probleem jaja), als sneeuw voro de zon in één klap zou weggaan. Als ik een gemideld uiterlijk had wellicht.
Je geeft zelf al aan. je weet niet hoe dat is. Je weet niet hoe het is als mensen minder aardig tegen je zijn. of minder geduld voor je hebben. En op een gegegeven moment heb je door dat je uiterlijk een grote invloed daar op heeft. Hoe kan een fysiek probleem liggen aan instelling?
Dat geindoctrineerde idee van 'maakbaarheid' bij Nederlanders voert afentoe te ver vind ik.
Ik leer op zich wel zat mensen kennen, maar de meeste oppervlakkig. Behoefte aan vriendschap is niet zo groot. Voor zover het er is, het liefst lotgenoten denk ik. Vandaar dat ik hier post waarschijnlijk. M'n beste vriendschappen zijn verwaterd, maar nog wel levend omdat ze heel sterk waren in het begin. Maar ik beperk het contact tot het minimum, heb weinig behoefte aan contact met heel succesvolle gelukkige mensen. Tenzij het vrijgezelle dames zijn uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan zit je dus in diezelfde negatieve spiraal. Je wordt down, je doet dus minder, je vrienden gaan wel verder met hun leven terwijl jij geen nieuwe mensen leert kennen, etc. De enige manier is om die spiraal te doorbreken. Een hobby zoeken waarbij je veel mensen leert kennen bijvoorbeeld. Ik ben toen het uit ging met m'n ex gaan salsadansen. Vond ik doodeng hoor, maar later vond ik 't erg leuk, en plenty meiden.
ik ben niet ongelukkig en ik zit niet in een spiraal ( door mijn rationeel relativeren)quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je exact hetzelfde probleem hebt. Maar je zit net zo goed in een spiraal. Als je ongelukkig bent wordt je vaak ongelukkiger tenzij je die spiraal doorbreekt. Als jij ziet waar je de mist in gaat (bijvoorbeeld dat je te krampachtig probeert aan een relatie te komen) kun je daar mee aan de slag. Het moeilijke is dat je dat he-le-maal zelf moet doen.
Tja, wat vind jij geen lelijke meid? Zoals ik al zei, misschien moet jij niet gaan hopen op Naomi Campbell, maar die is ook "out of my league".quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja lachen is altijd beter maar denk je dat dat mijn uiterlijk veel beter zou maken. Zoveel beter dat ik een meisje aan de haak zou kunnen slaan die ikzelf ook wel zie zitten. Geen lelijke meid dus.
Met die instelling moet je oppassen. Meiden hebben niet heel veel vertrouwen in mannen die altijd maar 'alleen' staan. Geen vrienden hebben belemmert je ook behoorlijk. Als ik niet zou hockeyen en niet met vrienden de kroeg in zou gaan zou ik op dit moment ook gewoon geen nieuwe vrouwen leren kennen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik leer op zich wel zat mensen kennen, maar de meeste oppervlakkig. Behoefte aan vriendschap is niet zo groot. Voor zover het er is, het liefst lotgenoten denk ik. Vandaar dat ik hier post waarschijnlijk. M'n beste vriendschappen zijn verwaterd, maar nog wel levend omdat ze heel sterk waren in het begin. Maar ik beperk het contact tot het minimum, heb weinig behoefte aan contact met heel succesvolle gelukkige mensen. Tenzij het vrijgezelle dames zijn uiteraard.
Het is dat ik heel leuk werk heb anders zou ik echt zwaar depressief zijn.
Heb je zeker gelijk in. Ik weet niet hoe lelijk je echt bent. Als je echt lelijk bent, en dan bedoel ik ECHT ECHT lelijk, dan zal mijn advies/inzicht/ervaringen niet toepasbaar zijn op jou.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je naar het 'advies' met luisteren van ál deze verschilelnde mensen met al hun eigen raltieproblemen. Dan kijk je op een gegeven moment toch als een berg op tegen relaties?
Ik kom niet echt over als een typische loner. Ik ben best sociaal, eigenlijk heel erg. Maar in romantische situaties klap ik vaak dicht, of word ik sociaal onhandig. Maar dat afschrikwekkende eenzame heb ik dus niet, denk ik. Wel een leeg bestaan, gebrek aan hobby's, en dergelijke, naast m'n werk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met die instelling moet je oppassen. Meiden hebben niet heel veel vertrouwen in mannen die altijd maar 'alleen' staan. Geen vrienden hebben belemmert je ook behoorlijk. Als ik niet zou hockeyen en niet met vrienden de kroeg in zou gaan zou ik op dit moment ook gewoon geen nieuwe vrouwen leren kennen.
Daarnaast, als je lol hebt met vrienden (je kunt altijd nieuwe vinden, het duurt alleen lang voordat een kennis een vriend wordt) zie je er meteen aantrekkelijker uit voor meiden.
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh trouwens
Ik had best een "Lelijke" jongen op school. Ook echt "dik". Hij zat nog wel op zo'n stoere sport. Hij heeft wel vriendinnetjes gehad, best leuke en redelijk mooie meiden. Nu gaat hij volgens mij met één samenwonen.
Hij heeft een "goede Humor", kan "goed discussiëren", is best intelligent. Wel op echt zo'n mannelijke manier overigens. Maar toch, hij flikt het wel. Hij heeft absoluut iets aantrekkelijks, door zijn eigenschappen.
Met een positieve instelling zou ik niet meer dan aardiger overkomen bij de meiden. Betekent niet dat ik in ene potentieel neuk materiaal zou zijn voor de mooie meiden. Dan zou ik mezelf gewoon voor de gek houden. Dat is net zoiets als gokken, wachten op de loterij dat op jouw numer valt. Maar vooral positief blijven denken he want het kán! Dat is mensen voor de gek houden. En hoeveel meiden ken jij die niet kijken naar het uiterlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, wat vind jij geen lelijke meid? Zoals ik al zei, misschien moet jij niet gaan hopen op Naomi Campbell, maar die is ook "out of my league".
En ja, of je een vrolijke uitstraling hebt of een chagerijnige maakt een verschil van dag en nacht. Als ik in een kroeg sta en m'n dag niet heb is d'r ook geen meid die me ziet staan hoor. Hoe je je voelt is vrijwel niet te verbergen.
En met die laatste zin verloor je al je geloofwaardigheid dus heb ik niet verder gelezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
Het is inderdaad toch wel triest dat hier een groepje users zitten die zich eenzaam voelen (het is tenslotte een gevoel, alleen ben je zelden in dit land, waarschijnlijk zitten er buren onder/boven/naast je, als je de deur uitloopt zit je al tussen mensen en als je naar een winkel gaat al helemaal) en stug blijven volhouden daar niets aan te kunnen doen.
Zover ik kan zien hebben deze users ook vreemde starre denkwijzen met Hemelse (ik ga lanterfants stijl maar ff overnemen) Denkbeelden over het andere geslacht, zwart-wit denkbeelden over sociale omgangsvormen en een sterk negatief zelfbeeld tot BDD aan toe.
Des te erger omdat zelfs echt lelijke mensen soms uitermate naar hun zin hebben en zich gewoon de tering kunnen neuken met wie dan ook.
Jij behoort duidelijk ook tot die users met Bord voor zn kop, helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En met die laatste zin verloor je al je geloofwaardigheid dus heb ik niet verder gelezen
moeten ze wel iets doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Ik weet niet hoe lelijk je echt bent. Als je echt lelijk bent, en dan bedoel ik ECHT ECHT lelijk, dan zal mijn advies/inzicht/ervaringen niet toepasbaar zijn op jou.
Maar je kan ook een vertekende beeld van jezelf hebben en ik heb inderdaad de vreemdste mensen met relaties zien gebeuren. Ik heb eigenlijk best veel gasten ontmoet waarvan ik dacht "die gaat maagd dood" en die toch een relatie wisten te krijgen.
Maar er zijn wel wat algemene denk fouten die jij vooral maar ook andere mensen maken. Ik som ze hier op:
1. Dat hele "bad boy" versus "nice guy" moet je vergeten. Meisjes in het algemeen vallen niet op klootzakken. En met klootzakken bedoel ik criminelen, mishandelaars, mensen die hun misbruiken, enz. Een gast die zelfverzekerd en extravert is wordt wel als aantrekkelijk gezien. Maar zelfs gasten die minder zelfverzekerd en extravert zijn krijgen makkelijk vriendinnen.
ja nou! moet je wel wat kennis hebben van hoe dingen werken. en een boel users hier(ik ook) hebben die ervaring niet.quote:Ik ken veel gasten die eigenlijk een beetje onzeker/verlegen overkomen en niet heel vaak spreken in een grote groep, die toch leuke vriendinnen krijgen.
Meeste vrouwen willen lieve mannen. Je moet alleen begrijpen wat vrouwen onder lieve jongen verstaan. Een jongen die zijn vriendin troost wanneer ze verdrietig is, is lief. Een jongen die haar date vertelt dat ze mooie ogen heeft, is lief. Een jongen die zijn crush belt omdat hij aan haar denkt, is lief. Een jongen die interesse toont in een meisje als persoon, is lief. Een jongen die vriendelijk glimlacht tegen het meisje dat tegen hem praat, is lief. Een jongen die voor zijn vriendin af en toe kookt, is lief.
niet zoals het hoort idd, maar wel een mogelijke pitty-fuck.(ik ga er niet voor, behalve klagen en huilen bij hoeren die daar ook niets op weten. maar dat gebeurt ook niet meer)quote:Een jongen die jankend op de telefoon zit te zeuren over hoe kut zijn leven is, wordt niet als lief gezien. Een jongen die zeurt over hoe alle vrouwen met eikels neukt, is niet lief. En jongen die denkt dat hij vrouwen beter begrijpt dan vrouwen zichzelf begrijpen, is niet lief. Een jongen die een meisje niet eens een gesprek met een meisje durft aan te gaan, komt niet over als lief. Een jongen die doet alsof hij geen seks of relatie wilt, terwijl hij dat wel wilt, is niet lief. Een jongen die niet voor zichzelf op kan komen, is niet perse lief.
valt allemaal te faken.quote:2. "Friend zone" bestaat niet echt. Of er is aantrekkingskracht, of er is geen aantrekkingskracht. Je kan aantrekkingskracht wel beinvloeden, positief of negatief. Iemand kan je "opeens" wel aantrekkelijk vinden na je beter te leren kennen. Iemand kan ook van je afknappen na je een tijdje beter te leren kennen. Dat heeft weer te maken met je uitstraling en persoonlijkheid.
3. Als je geen goede sociale leven hebt, en hiermee bedoel ik vaste groep betrouwbare vrienden en vriendinnen, hobbies, bezigheden, werk/studie, enz moet je niet aan een vriendin (of vriend) denken. Dit geld ook voor lanterfanteraar. Het zijn juist meisjes zoals jij die uiteindelijk met een gast gaan beeindigen die hen totaal gaat misbruiken of mishandelen of gewoon als een totale klootzak behandelen.
daar is weinig behoefte aan als er depressie isquote:Maar ook voor de jongens hier. Als je geen vrienden hebt waarvan je kan zeggen "op die en die kan ik rekenen" en "die zijn mijn beste matties" en "met die en die doe ik regelmatig leuke dingen", dan moet je dat eerst zoeken voordat je meisjes gaat zoeken.
dat kan wel!. zij verlost ons van de problemen, en redt een leven.quote:4. Een meisje of jongen zal nooit superman of superwoman zijn. Ze zullen je niet van jullie emotionele problemen kunnen redden.
ja daar is iets fout gegaanquote:Sterker nog, er is een grote kans dat ze je gewoon keihard laat vallen wanneer ze uiteindelijk erachter komen hoe groot jullie emotionele problemen zijn. Richard_prf gaf al aan in dit topic dat hij dit heeft meegemaakt. En dan ga je 20 keer slechter voelen dan hoe je nu voelt.
nou er zijn dus wel regels... het zxal me niets verbazen als ik over heel lang wel beter in wordt om meisjes van ontmoeten tot relatie te krijge n,. en waar komt dat door? oefening en ervaring.quote:5. Er zijn geen regels. Dit is het meest belangrijkste. Wat je ook mag denken, er zijn geen vaste regels. Sommige dingen zullen beter werken dan andere dingen, maar er zijn ook vrouwen die helemaal geil worden als een jongen haar huilend al zijn problemen vertelt. Iedereen is anders en je moet niet denken dat het alleen op bepaalde manieren kan. Wees gewoon jezelf. Besef wel dat je bij een bepaalde aanpak of levensfilosofie verder komt dan met de andere.
Naar mijn idee zijn er mogelijkheden voor iedereen, zolang er mensen zijn die idd zich niets aantrekken van de regels. Regel 1 t/m 4 gelden alleen als je standaard reageert. Als iedereen standaard zou reageren, dan wordt het voor het voor een aanzienlijke minderheid heel vervelend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Ik weet niet hoe lelijk je echt bent. Als je echt lelijk bent, en dan bedoel ik ECHT ECHT lelijk, dan zal mijn advies/inzicht/ervaringen niet toepasbaar zijn op jou.
Maar je kan ook een vertekende beeld van jezelf hebben en ik heb inderdaad de vreemdste mensen met relaties zien gebeuren. Ik heb eigenlijk best veel gasten ontmoet waarvan ik dacht "die gaat maagd dood" en die toch een relatie wisten te krijgen.
Maar er zijn wel wat algemene denk fouten die jij vooral maar ook andere mensen maken. Ik som ze hier op:
1. Dat hele "bad boy" versus "nice guy" moet je vergeten. Meisjes in het algemeen vallen niet op klootzakken. En met klootzakken bedoel ik criminelen, mishandelaars, mensen die hun misbruiken, enz. Een gast die zelfverzekerd en extravert is wordt wel als aantrekkelijk gezien. Maar zelfs gasten die minder zelfverzekerd en extravert zijn krijgen makkelijk vriendinnen.
Ik ken veel gasten die eigenlijk een beetje onzeker/verlegen overkomen en niet heel vaak spreken in een grote groep, die toch leuke vriendinnen krijgen.
Meeste vrouwen willen lieve mannen. Je moet alleen begrijpen wat vrouwen onder lieve jongen verstaan. Een jongen die zijn vriendin troost wanneer ze verdrietig is, is lief. Een jongen die haar date vertelt dat ze mooie ogen heeft, is lief. Een jongen die zijn crush belt omdat hij aan haar denkt, is lief. Een jongen die interesse toont in een meisje als persoon, is lief. Een jongen die vriendelijk glimlacht tegen het meisje dat tegen hem praat, is lief. Een jongen die voor zijn vriendin af en toe kookt, is lief.
Een jongen die jankend op de telefoon zit te zeuren over hoe kut zijn leven is, wordt niet als lief gezien. Een jongen die zeurt over hoe alle vrouwen met eikels neukt, is niet lief. En jongen die denkt dat hij vrouwen beter begrijpt dan vrouwen zichzelf begrijpen, is niet lief. Een jongen die een meisje niet eens een gesprek met een meisje durft aan te gaan, komt niet over als lief. Een jongen die doet alsof hij geen seks of relatie wilt, terwijl hij dat wel wilt, is niet lief. Een jongen die niet voor zichzelf op kan komen, is niet perse lief.
2. "Friend zone" bestaat niet echt. Of er is aantrekkingskracht, of er is geen aantrekkingskracht. Je kan aantrekkingskracht wel beinvloeden, positief of negatief. Iemand kan je "opeens" wel aantrekkelijk vinden na je beter te leren kennen. Iemand kan ook van je afknappen na je een tijdje beter te leren kennen. Dat heeft weer te maken met je uitstraling en persoonlijkheid.
3. Als je geen goede sociale leven hebt, en hiermee bedoel ik vaste groep betrouwbare vrienden en vriendinnen, hobbies, bezigheden, werk/studie, enz moet je niet aan een vriendin (of vriend) denken. Dit geld ook voor lanterfanteraar. Het zijn juist meisjes zoals jij die uiteindelijk met een gast gaan beeindigen die hen totaal gaat misbruiken of mishandelen of gewoon als een totale klootzak behandelen.
Maar ook voor de jongens hier. Als je geen vrienden hebt waarvan je kan zeggen "op die en die kan ik rekenen" en "die zijn mijn beste matties" en "met die en die doe ik regelmatig leuke dingen", dan moet je dat eerst zoeken voordat je meisjes gaat zoeken.
4. Een meisje of jongen zal nooit superman of superwoman zijn. Ze zullen je niet van jullie emotionele problemen kunnen redden. Sterker nog, er is een grote kans dat ze je gewoon keihard laat vallen wanneer ze uiteindelijk erachter komen hoe groot jullie emotionele problemen zijn. Richard_prf gaf al aan in dit topic dat hij dit heeft meegemaakt. En dan ga je 20 keer slechter voelen dan hoe je nu voelt.
5. Er zijn geen regels. Dit is het meest belangrijkste. Wat je ook mag denken, er zijn geen vaste regels. Sommige dingen zullen beter werken dan andere dingen, maar er zijn ook vrouwen die helemaal geil worden als een jongen haar huilend al zijn problemen vertelt. Iedereen is anders en je moet niet denken dat het alleen op bepaalde manieren kan. Wees gewoon jezelf. Besef wel dat je bij een bepaalde aanpak of levensfilosofie verder komt dan met de andere.
helemaal eeensch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Oftewel, als sex en relaties je makkelijker aankomen waaien in het leven. bekijk je het leven en de mensen door een rozere bril. en begrijp je niet wat er mensen zoals ik er zo moeilijk aan vinden.
maar dat is ook incompleet advies. want stel die 'leuke' jongen is met ze ouders oid, dan is de situatie al heel anders.quote:1 ga op straat savonds rondlopen rond uitgaansgelegenheden
2spot een leuke jongen,
3 stap op hem of zijn groepje af
4 zeg: " hee gaan jullie leuke dingen doen vanvond......."
(hun zeggen wat)
zeg: "cool, mag ik mee?"
Joh, hou dan maar lekker die instelling en blijf maar gewoon eeuwig maagd. Als je het gewoon vertikt te overwegen dat we het wel eens bij het rechte eind zouden kunnen hebben heeft dit geen zin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
helemaal eeensch.
ze(godshand,keep-walking bijv) kunnen het niet voorstellen
Je wordt echt niet meteen verkracht als je s'avonds op een bankje gaat zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zucht, ik was gisteren wel emotioneel prikkelbaar.
Ik denk wel dat ik redelijk aantrekkelijk Relatiemateriaal ben voor het andere geslacht. Mijn "naïviteit" ( die waarschijnlijk meer zegt over jullie Naïviteit) vind ik wel schattig staan, vooral in combinatie met mijn rationaliteit. Mijn toekomstige partner staat vast wel open voor wat Speelsheid.
Ja, ik zit nu sinds een week binnen. Naar winkels ga ik wel en ik heb ook oproepjes geplaatst op het internet om Kennissen te vergaren in mijn omgeving. Reacties zijn er op zich wel, maar dan hoor je weer niets. Zij hebben zelf wel een druk leven.
Vrijdagnacht alleen naar het centrum gaan, is nog steeds geen doen, ben ik van mening. Ik zie mijzelf al verdwalen, verloren op een bankje neerdalen en bruut verkracht worden. Mijn stad is eng.
Daarom zou ik ook aanraden om hulp van buitenaf in the schakelen. Weet je die "Hitch" film nog, waarover ik je vertelde? Heb je die al gekeken?quote:helemaal eeensch.
ze(godshand,keep-walking bijv) kunnen het niet voorstellen, ze kunnen ook niet weten wat 'we' fout doen.
ze hebben advies als enorme dingen als "je eigen leven op orde krijgen, en dan komt 'het' misschien ooit nog wel"
Rotterdam?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk wel dat ik redelijk aantrekkelijk Relatiemateriaal ben voor het andere geslacht. Mijn "naïviteit" ( die waarschijnlijk meer zegt over jullie Naïviteit) vind ik wel schattig staan, vooral in combinatie met mijn rationaliteit. Mijn toekomstige partner staat vast wel open voor wat Speelsheid.
Ja, ik zit nu sinds een week binnen. Naar winkels ga ik wel en ik heb ook oproepjes geplaatst op het internet om Kennissen te vergaren in mijn omgeving. Reacties zijn er op zich wel, maar dan hoor je weer niets. Zij hebben zelf wel een druk leven.
Vrijdagnacht alleen naar het centrum gaan, is nog steeds geen doen, ben ik van mening. Ik zie mijzelf al verdwalen, verloren op een bankje neerdalen en bruut verkracht worden. Mijn stad is eng.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
Het is inderdaad toch wel triest dat hier een groepje users zitten die zich eenzaam voelen (het is tenslotte een gevoel, alleen ben je zelden in dit land, waarschijnlijk zitten er buren onder/boven/naast je, als je de deur uitloopt zit je al tussen mensen en als je naar een winkel gaat al helemaal) en stug blijven volhouden daar niets aan te kunnen doen.
Zover ik kan zien hebben deze users ook vreemde starre denkwijzen met Hemelse (ik ga lanterfants stijl maar ff overnemen) Denkbeelden over het andere geslacht, zwart-wit denkbeelden over sociale omgangsvormen en een sterk negatief zelfbeeld tot BDD aan toe.
Des te erger omdat zelfs echt lelijke mensen soms uitermate naar hun zin hebben en zich gewoon de tering kunnen neuken met wie dan ook. Doorsnee mensen, met soms gebreken, ziekten handicaps maar toch af en toe een vriendje/vriendinnetje en tenminste enkele vrienden. Lelijke mensen zijn inderdaad minder populair en als je zelf onderaan de sociale ladder staat kan het lastig zijn maar desondanks ken ik genoeg wat minder fraaie mannen en vrouwen die toch een gewoon normaal sociaal leven hebben. Sommige (in mijn ogen) lelijke vrouwen zijn zelfs tot aan het arrogante toe, dat als je ze aanspreekt om ze ergens op te wijzen (hun veter zit los oid) dat ze dan nog denken dat het een versiertruuk is
Kortom, het zit echt tussen de oren lieve mensen. Wees gewoon nou eens blij om jezelf, dat je bestaat, dat je niet hoeft te bedelen en gewoon kan Fok!ken, dat je en dak boven je hebt en voldoende te vreten elke dag. Wees daar nu blij en trots op, zeker als je dit allemaal doet met je eigen hardverdiende geld.
Weer lekker relatief maar het had altijd erger gekund. Je had blind kunnen zijn en dan postte je hier niet etc.
Door jullie instelling genieten jullie ook niet van andere zaken des levens. Het lekkere zonnetje van vandaag, een biertje, een lekker muziekje, de aparte smaak van worst, een kind dat de halve HEMA loopt te verbouwen etc...
Kortom 24 delen en nog weinig bereikt... het is triest...![]()
Desondanks hoop ik dat in deel 30 eindelijk iemand met een date komt.
Jij en rationeel? Nou..dat had ik nou nooit gedacht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh jawel hoor, het is overduidelijk wat jij allemaal fout doet.quote:helemaal eeensch.
ze(godshand,keep-walking bijv) kunnen het niet voorstellen, ze kunnen ook niet weten wat 'we' fout doen.
ze hebben advies als enorme dingen als "je eigen leven op orde krijgen, en dan komt 'het' misschien ooit nog wel"
ik heb hier geen vrienden. ik heb alleen verwegvrienden(Zoals lanterfanteraar het ook noemt).quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met die instelling moet je oppassen. Meiden hebben niet heel veel vertrouwen in mannen die altijd maar 'alleen' staan. Geen vrienden hebben belemmert je ook behoorlijk. Als ik niet zou hockeyen en niet met vrienden de kroeg in zou gaan zou ik op dit moment ook gewoon geen nieuwe vrouwen leren kennen.
ja duh social proofquote:Daarnaast, als je lol hebt met vrienden (je kunt altijd nieuwe vinden, het duurt alleen lang voordat een kennis een vriend wordt) zie je er meteen aantrekkelijker uit voor meiden.
alleen iwannabehigh en lanterfanteraar zijn nog maagd hier dacht ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, hou dan maar lekker die instelling en blijf maar gewoon eeuwig maagd. Als je het gewoon vertikt te overwegen dat we het wel eens bij het rechte eind zouden kunnen hebben heeft dit geen zin.
ja half. en toen had ik meer schijfruimte nodigquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook aanraden om hulp van buitenaf in the schakelen. Weet je die "Hitch" film nog, waarover ik je vertelde? Heb je die al gekeken?
oh interessant wat doe ik fout dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het is overduidelijk wat jij allemaal fout doet.
Dat jij het niet wil inzien is een ander verhaal.
Dat met het koken en tomaten bijvoorbeeld. Spreken in zulke termen. Je leven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh interessant wat doe ik fout dan?
ik dacht zelf aan dat me innergame truukje een iets te hoog energy leven veroorzaakte. en dat ik omdat ik na 1 seconde voelde dat het niet meteen werkte zeg maar compleet omsloeg naar zenuwachtig, 'afwezig' gedrag.
en ik moet meer via sets benaderen ipv 1 meisje van groepen aanspreken
Als jij na 1 seconde compleet zenuwachtig wordt, dan werkt het niet. Je "inner game" was precies hetzelfde als ervoor. Zorg ervoor dat je het naar je zin hebt. Ga met wat vrienden mee, luister naar chille muziek, doe leuke dingen. Ga uit om het naar je zin te hebben. Dat is op korte termijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh interessant wat doe ik fout dan?
ik dacht zelf aan dat me innergame truukje een iets te hoog energy leven veroorzaakte. en dat ik omdat ik na 1 seconde voelde dat het niet meteen werkte zeg maar compleet omsloeg naar zenuwachtig, 'afwezig' gedrag.
en ik moet meer via sets benaderen ipv 1 meisje van groepen aanspreken
vet, wat is dat? hoe gaat dat? is dat nederlandse girl-coding? en is het wat ik denk dat het is?quote:gaven een duim aan mijn meisje
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
is het dus een complimentje aan haar van :"leuke jongen heb je aan de haak geslagen" zeg maar ofzoiets?
Dat is ook een goed streven, maar er is meer in het leven dan een meisje. Wanneer je een leuk leven hebt zonder meisje is je "inner game" beter en heb je genoeg dingen om over te praten. Als zij merkt dat je krampachtig op zoek bent naar een meisje is dat een afknapper. Wanneer jij onrustig bent, voelt zij zich ook onrustig. Ik word persoonlijk erg onrustig wanneer ik een uit m'n hoofd ingestudeerde line uit een PUA-boek zeg tegen een meisje. Liever iets wat mij natuurlijker ligt.quote:en voor de rest post je goed advies.
maar stel dat ik gewoon op oude voet doorga(meiden ontwijken), en wel me leven op orde krijg.
dan alsnog is kans bijna 0
ik moet er wel voor naar buiten gaan, en minder bang voor ze zijn.
Ik ben zeker geen goeroe/player/PUA/Don Juan of wat dan ook. Maar ik ben iets verbeterd vergeleken met vroeger (ook met PUA-boeken en door dit forum te lezen) toen ik ook niet met meisjes durfde te praten. Ik voel me daardoor een beetje verbonden met jullie en probeer ik tips te geven. In de PUA-boeken staan hele scripts, maar ik denk dat je die als tijdelijk hulpmiddel moet zien. Ik houd er iig niet van.quote:pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Oftewel, als sex en relaties je makkelijker aankomen waaien in het leven. bekijk je het leven en de mensen door een rozere bril. en begrijp je niet wat er mensen zoals ik er zo moeilijk aan vinden. Overigens vind ik contact met mensen geen probleem, das juist makkelijk. Mensen/vrouwen sexueel tot je aangetrokken laten voelen dat vind ik juist moeilijk.
Hele goede post.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
...
Maar ik wens desondanks jullie veel succes
Hele goede advies, eigenlijk de hele post maar ik heb het ingekort. Maar de bold gedeelte wilde ik nog even bespreken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Friends-zone en vrienden met vrouwen zijn, zijn m.i. verschillende dingen. Ik train een dameshockeyteam, al een jaar of 7, dus een deel daar van zijn ook vrienden. En inderdaad leer je daar een hoop van (niet in de laatste plaats dat ik blij ben een man te zijn). Het probleem met types die in de friends-zone raken is dat ze zich blijven focussen op die meid in de hoop dat het ooit nog wat wordt, in plaats van verder te gaan kijken naar meiden waar ze wel wat mee zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
In tegenstelling tot wat mensen op fok zeggen, is de friends zone iets heel goed. Zelfs noodzakelijk. Door vrouwelijke vriendschappen te hebben leer je heel veel over flirten/versieren/wat meisjes willen/enz. Hechte vriendschappen met vrouwen kan je heel goed helpen om later in de toekomst een vriendin te krijgen EN om dat vriendin heel gelukkig te houden (waardoor zij jou heel gelukkig gaat maken).
PUA is een scam, niet meer, niet minder. Er staat niks in die boeken dat een normaal persoon niet zelf kan bedenken. Alleen marketten ze het alsof het een "methode" is, gewoon een "aan/uit" knop waardoor je in een keer van een nono naar een womanizer gaat. En dat is gewoon complete bullshit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Wel lef dat je na een afwijzing nog durft vragen waarom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
Sex en relaties zijn mij OOK niet komen aanwaaien.
Tot mn 24ste zat ik OOK in jullie schuitje. Ik was ook somber soms, op mn 20ste ben ik bij een psych geweest want ik zag het allemaal niet zitten. Studie ging kut en NOG STEEDS GEEN vriendin.
Die psych zei: jij bent verantwoordelijk hoe jij je voelt. Waarom zou je niets waard zijn, ieder mens is uniek toch? Wat anderen zeggen hoeft niet meteen een waarheid te zijn. Je BENT NIET minderwaardig, je stelt je minderwaardig op. En dan zien mensen je ook zo. En echt die meisjes komen wel, maak je studie nu maar af.
Sinds dat gesprek met die psych heeft het nog 4 jaar geduurd voor ik een vriendin kreeg.Maar ik kreeg er wel meer zekerheid door.
Daarom trok ik ook dat vakantievriendinnetje aan op mijn 20ste, ik dacht: fuck de rest dan allemaal maar, die psych heeft gelijk iedereen kan opzouten. En blijkbaar gaf dat zo'n uitstraling dat mijn vakantievriendinnetje zich aangetrokken voelde door mij.
Na de vakantie was dat over natuurlijk en het duurde dus nog 4 jaar voor ik echt een vaste relatie had. Maar dat is mij OOK NIET KOMEN AANWAAIEN.
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Nogmaals, het komt NIET IEDEREEN aanwaaien, ik ben geen figuur dat als ik de kroeg instap, meteen 20 meiden naar mij kijken. Integendeel, niemand kijkt
Maar in gesprek met mij denken ze "Hey, toch wel grappige gast!". En dan een deel van die meiden denkt "Leuke gozer, zou ie mij mee uit willen vragen?". Kortom, je moet DOEN en nog eens DOEN, niet denken dat het niet lukt. Ga 300x op je bek voor mijn part maar ga steeds na waar dat aan ligt. Vraag dat aan die meiden/jongens (lanterfant).
Ik denk dat dit mijn laatste post hier was, ik lees nog wel even mee want waarschijnlijk helpt dit nog steeds niet
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.quote:
Zijn uiterlijk is niet de reden dat hij nu nul contact met vrouwen heeft zo ongeveer. Dus het is niet z'n probleem. Ik geloof best dat z'n uiterlijk een belemmering is, maar het maakt het niet onmogelijk, en dat hij zichzelf wijs blijft maken dat het dat wel doet, dat is het grote probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:
Contact met vrouwen bestaat in vele vormen, ik weet niet over welke vorm je het nu hebt. Dat hij nu geen vrouwen aanspreekt, komt voort uit onzekerheid omdat je in zulke directe gevallen, als je iemand willekeurig aanspreekt, maar twee dingen hebt te bieden. Je uiterlijk en je persoonlijkheid. Je persoonlijkheid komt in de eerste paar minuten natuurlijk nauwelijks aan bod, dus is het enige wat Schenkstroop een vrouw te bieden denkt te hebben z'n uiterlijk. En dat belemmert natuurlijk compleet en volledig. En dat snap ik dan ook.
Daarom m'n advies om dingen te ondernemen, ergens goed in te worden. Dan heb je méér te bieden, zoals bijvoorbeeld de gedeelde angst als je naast een vrouw staat terwijl je op het punt staat uit te bungee-jumpen. Je betere vaardigheid tijdens judo-les waardoor ze wat waardering krijgt. Dat soort dingen. Iemand als Schenkstroop moet het van dat soort dingen hebben.
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.
Ik zou pissiger worden met al die opmerkingen als ''nee joh, uiterlijk is geen probleem, gewoon jezelf zijn!!!!'' dan een post waar ik zijn probleem erken als belemmering en hem passend advies geef hoe het dan wel te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwensquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Zwelgen in zelfmedelijden moet hij ook niet doen, maar ik erken zijn uiterlijk wel als probleem. Daar verschil ik dan in met jullie blijkbaar.
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwens
JezusAls iemand dit over richard had gezegd, dat zijn uiterlijk daadwerkelijk een probleem was, was die persoon nu helemaal uitgescholden.
Hij zit ook al die jaren al in zelfmedelijden te zwelgen en doet geen fuck aan z'n situatie kennelijk. En ja, misschien is zijn dekseltje geen supermodel, maar die is er ook voor hem wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.
Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''
Hahahahaha nee van mensen die medelijden vragen, daar mag je niks van zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.Ik vond het dan ook nutteloos dat iedereen zo'n kritiek had op de vrouw die zei dat hij lelijk was. Ze deed helemaal niks fout, maar goed.
Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''.
Inderdaad. Dan hebben wij het met onze onzinnige onzekerheden het nog niet zo slecht getroffen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar Schenk moet dan maar hulp gaan zoeken i.p.v. klagen op een forum vind ik (het schiet toch niets op). Kijk naar dat nieuwe programma beauty and the beast - hoe zelfverzekerd die mensen met hun misvormde gezichten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |