Met die instelling moet je oppassen. Meiden hebben niet heel veel vertrouwen in mannen die altijd maar 'alleen' staan. Geen vrienden hebben belemmert je ook behoorlijk. Als ik niet zou hockeyen en niet met vrienden de kroeg in zou gaan zou ik op dit moment ook gewoon geen nieuwe vrouwen leren kennen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik leer op zich wel zat mensen kennen, maar de meeste oppervlakkig. Behoefte aan vriendschap is niet zo groot. Voor zover het er is, het liefst lotgenoten denk ik. Vandaar dat ik hier post waarschijnlijk. M'n beste vriendschappen zijn verwaterd, maar nog wel levend omdat ze heel sterk waren in het begin. Maar ik beperk het contact tot het minimum, heb weinig behoefte aan contact met heel succesvolle gelukkige mensen. Tenzij het vrijgezelle dames zijn uiteraard.
Het is dat ik heel leuk werk heb anders zou ik echt zwaar depressief zijn.
Heb je zeker gelijk in. Ik weet niet hoe lelijk je echt bent. Als je echt lelijk bent, en dan bedoel ik ECHT ECHT lelijk, dan zal mijn advies/inzicht/ervaringen niet toepasbaar zijn op jou.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar das het hele punt ook. Mensen als hij spreken uit ervaring, ok. Maar projecteren wel hun eigen obstakals naar anderen toe. Terwijl wat zij als moeilijk ervoerden namelijk niet op hoeft te gaan voor een ander.
Als je naar het 'advies' met luisteren van ál deze verschilelnde mensen met al hun eigen raltieproblemen. Dan kijk je op een gegeven moment toch als een berg op tegen relaties?
Ik kom niet echt over als een typische loner. Ik ben best sociaal, eigenlijk heel erg. Maar in romantische situaties klap ik vaak dicht, of word ik sociaal onhandig. Maar dat afschrikwekkende eenzame heb ik dus niet, denk ik. Wel een leeg bestaan, gebrek aan hobby's, en dergelijke, naast m'n werk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met die instelling moet je oppassen. Meiden hebben niet heel veel vertrouwen in mannen die altijd maar 'alleen' staan. Geen vrienden hebben belemmert je ook behoorlijk. Als ik niet zou hockeyen en niet met vrienden de kroeg in zou gaan zou ik op dit moment ook gewoon geen nieuwe vrouwen leren kennen.
Daarnaast, als je lol hebt met vrienden (je kunt altijd nieuwe vinden, het duurt alleen lang voordat een kennis een vriend wordt) zie je er meteen aantrekkelijker uit voor meiden.
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh trouwens
Ik had best een "Lelijke" jongen op school. Ook echt "dik". Hij zat nog wel op zo'n stoere sport. Hij heeft wel vriendinnetjes gehad, best leuke en redelijk mooie meiden. Nu gaat hij volgens mij met één samenwonen.
Hij heeft een "goede Humor", kan "goed discussiëren", is best intelligent. Wel op echt zo'n mannelijke manier overigens. Maar toch, hij flikt het wel. Hij heeft absoluut iets aantrekkelijks, door zijn eigenschappen.
Met een positieve instelling zou ik niet meer dan aardiger overkomen bij de meiden. Betekent niet dat ik in ene potentieel neuk materiaal zou zijn voor de mooie meiden. Dan zou ik mezelf gewoon voor de gek houden. Dat is net zoiets als gokken, wachten op de loterij dat op jouw numer valt. Maar vooral positief blijven denken he want het kán! Dat is mensen voor de gek houden. En hoeveel meiden ken jij die niet kijken naar het uiterlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, wat vind jij geen lelijke meid? Zoals ik al zei, misschien moet jij niet gaan hopen op Naomi Campbell, maar die is ook "out of my league".
En ja, of je een vrolijke uitstraling hebt of een chagerijnige maakt een verschil van dag en nacht. Als ik in een kroeg sta en m'n dag niet heb is d'r ook geen meid die me ziet staan hoor. Hoe je je voelt is vrijwel niet te verbergen.
En met die laatste zin verloor je al je geloofwaardigheid dus heb ik niet verder gelezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
Het is inderdaad toch wel triest dat hier een groepje users zitten die zich eenzaam voelen (het is tenslotte een gevoel, alleen ben je zelden in dit land, waarschijnlijk zitten er buren onder/boven/naast je, als je de deur uitloopt zit je al tussen mensen en als je naar een winkel gaat al helemaal) en stug blijven volhouden daar niets aan te kunnen doen.
Zover ik kan zien hebben deze users ook vreemde starre denkwijzen met Hemelse (ik ga lanterfants stijl maar ff overnemen) Denkbeelden over het andere geslacht, zwart-wit denkbeelden over sociale omgangsvormen en een sterk negatief zelfbeeld tot BDD aan toe.
Des te erger omdat zelfs echt lelijke mensen soms uitermate naar hun zin hebben en zich gewoon de tering kunnen neuken met wie dan ook.
Jij behoort duidelijk ook tot die users met Bord voor zn kop, helaasquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En met die laatste zin verloor je al je geloofwaardigheid dus heb ik niet verder gelezen
moeten ze wel iets doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Ik weet niet hoe lelijk je echt bent. Als je echt lelijk bent, en dan bedoel ik ECHT ECHT lelijk, dan zal mijn advies/inzicht/ervaringen niet toepasbaar zijn op jou.
Maar je kan ook een vertekende beeld van jezelf hebben en ik heb inderdaad de vreemdste mensen met relaties zien gebeuren. Ik heb eigenlijk best veel gasten ontmoet waarvan ik dacht "die gaat maagd dood" en die toch een relatie wisten te krijgen.
Maar er zijn wel wat algemene denk fouten die jij vooral maar ook andere mensen maken. Ik som ze hier op:
1. Dat hele "bad boy" versus "nice guy" moet je vergeten. Meisjes in het algemeen vallen niet op klootzakken. En met klootzakken bedoel ik criminelen, mishandelaars, mensen die hun misbruiken, enz. Een gast die zelfverzekerd en extravert is wordt wel als aantrekkelijk gezien. Maar zelfs gasten die minder zelfverzekerd en extravert zijn krijgen makkelijk vriendinnen.
ja nou! moet je wel wat kennis hebben van hoe dingen werken. en een boel users hier(ik ook) hebben die ervaring niet.quote:Ik ken veel gasten die eigenlijk een beetje onzeker/verlegen overkomen en niet heel vaak spreken in een grote groep, die toch leuke vriendinnen krijgen.
Meeste vrouwen willen lieve mannen. Je moet alleen begrijpen wat vrouwen onder lieve jongen verstaan. Een jongen die zijn vriendin troost wanneer ze verdrietig is, is lief. Een jongen die haar date vertelt dat ze mooie ogen heeft, is lief. Een jongen die zijn crush belt omdat hij aan haar denkt, is lief. Een jongen die interesse toont in een meisje als persoon, is lief. Een jongen die vriendelijk glimlacht tegen het meisje dat tegen hem praat, is lief. Een jongen die voor zijn vriendin af en toe kookt, is lief.
niet zoals het hoort idd, maar wel een mogelijke pitty-fuck.(ik ga er niet voor, behalve klagen en huilen bij hoeren die daar ook niets op weten. maar dat gebeurt ook niet meer)quote:Een jongen die jankend op de telefoon zit te zeuren over hoe kut zijn leven is, wordt niet als lief gezien. Een jongen die zeurt over hoe alle vrouwen met eikels neukt, is niet lief. En jongen die denkt dat hij vrouwen beter begrijpt dan vrouwen zichzelf begrijpen, is niet lief. Een jongen die een meisje niet eens een gesprek met een meisje durft aan te gaan, komt niet over als lief. Een jongen die doet alsof hij geen seks of relatie wilt, terwijl hij dat wel wilt, is niet lief. Een jongen die niet voor zichzelf op kan komen, is niet perse lief.
valt allemaal te faken.quote:2. "Friend zone" bestaat niet echt. Of er is aantrekkingskracht, of er is geen aantrekkingskracht. Je kan aantrekkingskracht wel beinvloeden, positief of negatief. Iemand kan je "opeens" wel aantrekkelijk vinden na je beter te leren kennen. Iemand kan ook van je afknappen na je een tijdje beter te leren kennen. Dat heeft weer te maken met je uitstraling en persoonlijkheid.
3. Als je geen goede sociale leven hebt, en hiermee bedoel ik vaste groep betrouwbare vrienden en vriendinnen, hobbies, bezigheden, werk/studie, enz moet je niet aan een vriendin (of vriend) denken. Dit geld ook voor lanterfanteraar. Het zijn juist meisjes zoals jij die uiteindelijk met een gast gaan beeindigen die hen totaal gaat misbruiken of mishandelen of gewoon als een totale klootzak behandelen.
daar is weinig behoefte aan als er depressie isquote:Maar ook voor de jongens hier. Als je geen vrienden hebt waarvan je kan zeggen "op die en die kan ik rekenen" en "die zijn mijn beste matties" en "met die en die doe ik regelmatig leuke dingen", dan moet je dat eerst zoeken voordat je meisjes gaat zoeken.
dat kan wel!. zij verlost ons van de problemen, en redt een leven.quote:4. Een meisje of jongen zal nooit superman of superwoman zijn. Ze zullen je niet van jullie emotionele problemen kunnen redden.
ja daar is iets fout gegaanquote:Sterker nog, er is een grote kans dat ze je gewoon keihard laat vallen wanneer ze uiteindelijk erachter komen hoe groot jullie emotionele problemen zijn. Richard_prf gaf al aan in dit topic dat hij dit heeft meegemaakt. En dan ga je 20 keer slechter voelen dan hoe je nu voelt.
nou er zijn dus wel regels... het zxal me niets verbazen als ik over heel lang wel beter in wordt om meisjes van ontmoeten tot relatie te krijge n,. en waar komt dat door? oefening en ervaring.quote:5. Er zijn geen regels. Dit is het meest belangrijkste. Wat je ook mag denken, er zijn geen vaste regels. Sommige dingen zullen beter werken dan andere dingen, maar er zijn ook vrouwen die helemaal geil worden als een jongen haar huilend al zijn problemen vertelt. Iedereen is anders en je moet niet denken dat het alleen op bepaalde manieren kan. Wees gewoon jezelf. Besef wel dat je bij een bepaalde aanpak of levensfilosofie verder komt dan met de andere.
Naar mijn idee zijn er mogelijkheden voor iedereen, zolang er mensen zijn die idd zich niets aantrekken van de regels. Regel 1 t/m 4 gelden alleen als je standaard reageert. Als iedereen standaard zou reageren, dan wordt het voor het voor een aanzienlijke minderheid heel vervelend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Ik weet niet hoe lelijk je echt bent. Als je echt lelijk bent, en dan bedoel ik ECHT ECHT lelijk, dan zal mijn advies/inzicht/ervaringen niet toepasbaar zijn op jou.
Maar je kan ook een vertekende beeld van jezelf hebben en ik heb inderdaad de vreemdste mensen met relaties zien gebeuren. Ik heb eigenlijk best veel gasten ontmoet waarvan ik dacht "die gaat maagd dood" en die toch een relatie wisten te krijgen.
Maar er zijn wel wat algemene denk fouten die jij vooral maar ook andere mensen maken. Ik som ze hier op:
1. Dat hele "bad boy" versus "nice guy" moet je vergeten. Meisjes in het algemeen vallen niet op klootzakken. En met klootzakken bedoel ik criminelen, mishandelaars, mensen die hun misbruiken, enz. Een gast die zelfverzekerd en extravert is wordt wel als aantrekkelijk gezien. Maar zelfs gasten die minder zelfverzekerd en extravert zijn krijgen makkelijk vriendinnen.
Ik ken veel gasten die eigenlijk een beetje onzeker/verlegen overkomen en niet heel vaak spreken in een grote groep, die toch leuke vriendinnen krijgen.
Meeste vrouwen willen lieve mannen. Je moet alleen begrijpen wat vrouwen onder lieve jongen verstaan. Een jongen die zijn vriendin troost wanneer ze verdrietig is, is lief. Een jongen die haar date vertelt dat ze mooie ogen heeft, is lief. Een jongen die zijn crush belt omdat hij aan haar denkt, is lief. Een jongen die interesse toont in een meisje als persoon, is lief. Een jongen die vriendelijk glimlacht tegen het meisje dat tegen hem praat, is lief. Een jongen die voor zijn vriendin af en toe kookt, is lief.
Een jongen die jankend op de telefoon zit te zeuren over hoe kut zijn leven is, wordt niet als lief gezien. Een jongen die zeurt over hoe alle vrouwen met eikels neukt, is niet lief. En jongen die denkt dat hij vrouwen beter begrijpt dan vrouwen zichzelf begrijpen, is niet lief. Een jongen die een meisje niet eens een gesprek met een meisje durft aan te gaan, komt niet over als lief. Een jongen die doet alsof hij geen seks of relatie wilt, terwijl hij dat wel wilt, is niet lief. Een jongen die niet voor zichzelf op kan komen, is niet perse lief.
2. "Friend zone" bestaat niet echt. Of er is aantrekkingskracht, of er is geen aantrekkingskracht. Je kan aantrekkingskracht wel beinvloeden, positief of negatief. Iemand kan je "opeens" wel aantrekkelijk vinden na je beter te leren kennen. Iemand kan ook van je afknappen na je een tijdje beter te leren kennen. Dat heeft weer te maken met je uitstraling en persoonlijkheid.
3. Als je geen goede sociale leven hebt, en hiermee bedoel ik vaste groep betrouwbare vrienden en vriendinnen, hobbies, bezigheden, werk/studie, enz moet je niet aan een vriendin (of vriend) denken. Dit geld ook voor lanterfanteraar. Het zijn juist meisjes zoals jij die uiteindelijk met een gast gaan beeindigen die hen totaal gaat misbruiken of mishandelen of gewoon als een totale klootzak behandelen.
Maar ook voor de jongens hier. Als je geen vrienden hebt waarvan je kan zeggen "op die en die kan ik rekenen" en "die zijn mijn beste matties" en "met die en die doe ik regelmatig leuke dingen", dan moet je dat eerst zoeken voordat je meisjes gaat zoeken.
4. Een meisje of jongen zal nooit superman of superwoman zijn. Ze zullen je niet van jullie emotionele problemen kunnen redden. Sterker nog, er is een grote kans dat ze je gewoon keihard laat vallen wanneer ze uiteindelijk erachter komen hoe groot jullie emotionele problemen zijn. Richard_prf gaf al aan in dit topic dat hij dit heeft meegemaakt. En dan ga je 20 keer slechter voelen dan hoe je nu voelt.
5. Er zijn geen regels. Dit is het meest belangrijkste. Wat je ook mag denken, er zijn geen vaste regels. Sommige dingen zullen beter werken dan andere dingen, maar er zijn ook vrouwen die helemaal geil worden als een jongen haar huilend al zijn problemen vertelt. Iedereen is anders en je moet niet denken dat het alleen op bepaalde manieren kan. Wees gewoon jezelf. Besef wel dat je bij een bepaalde aanpak of levensfilosofie verder komt dan met de andere.
helemaal eeensch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Oftewel, als sex en relaties je makkelijker aankomen waaien in het leven. bekijk je het leven en de mensen door een rozere bril. en begrijp je niet wat er mensen zoals ik er zo moeilijk aan vinden.
maar dat is ook incompleet advies. want stel die 'leuke' jongen is met ze ouders oid, dan is de situatie al heel anders.quote:1 ga op straat savonds rondlopen rond uitgaansgelegenheden
2spot een leuke jongen,
3 stap op hem of zijn groepje af
4 zeg: " hee gaan jullie leuke dingen doen vanvond......."
(hun zeggen wat)
zeg: "cool, mag ik mee?"
Joh, hou dan maar lekker die instelling en blijf maar gewoon eeuwig maagd. Als je het gewoon vertikt te overwegen dat we het wel eens bij het rechte eind zouden kunnen hebben heeft dit geen zin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
helemaal eeensch.
ze(godshand,keep-walking bijv) kunnen het niet voorstellen
Je wordt echt niet meteen verkracht als je s'avonds op een bankje gaat zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zucht, ik was gisteren wel emotioneel prikkelbaar.
Ik denk wel dat ik redelijk aantrekkelijk Relatiemateriaal ben voor het andere geslacht. Mijn "naïviteit" ( die waarschijnlijk meer zegt over jullie Naïviteit) vind ik wel schattig staan, vooral in combinatie met mijn rationaliteit. Mijn toekomstige partner staat vast wel open voor wat Speelsheid.
Ja, ik zit nu sinds een week binnen. Naar winkels ga ik wel en ik heb ook oproepjes geplaatst op het internet om Kennissen te vergaren in mijn omgeving. Reacties zijn er op zich wel, maar dan hoor je weer niets. Zij hebben zelf wel een druk leven.
Vrijdagnacht alleen naar het centrum gaan, is nog steeds geen doen, ben ik van mening. Ik zie mijzelf al verdwalen, verloren op een bankje neerdalen en bruut verkracht worden. Mijn stad is eng.
Daarom zou ik ook aanraden om hulp van buitenaf in the schakelen. Weet je die "Hitch" film nog, waarover ik je vertelde? Heb je die al gekeken?quote:helemaal eeensch.
ze(godshand,keep-walking bijv) kunnen het niet voorstellen, ze kunnen ook niet weten wat 'we' fout doen.
ze hebben advies als enorme dingen als "je eigen leven op orde krijgen, en dan komt 'het' misschien ooit nog wel"
Rotterdam?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk wel dat ik redelijk aantrekkelijk Relatiemateriaal ben voor het andere geslacht. Mijn "naïviteit" ( die waarschijnlijk meer zegt over jullie Naïviteit) vind ik wel schattig staan, vooral in combinatie met mijn rationaliteit. Mijn toekomstige partner staat vast wel open voor wat Speelsheid.
Ja, ik zit nu sinds een week binnen. Naar winkels ga ik wel en ik heb ook oproepjes geplaatst op het internet om Kennissen te vergaren in mijn omgeving. Reacties zijn er op zich wel, maar dan hoor je weer niets. Zij hebben zelf wel een druk leven.
Vrijdagnacht alleen naar het centrum gaan, is nog steeds geen doen, ben ik van mening. Ik zie mijzelf al verdwalen, verloren op een bankje neerdalen en bruut verkracht worden. Mijn stad is eng.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
Het is inderdaad toch wel triest dat hier een groepje users zitten die zich eenzaam voelen (het is tenslotte een gevoel, alleen ben je zelden in dit land, waarschijnlijk zitten er buren onder/boven/naast je, als je de deur uitloopt zit je al tussen mensen en als je naar een winkel gaat al helemaal) en stug blijven volhouden daar niets aan te kunnen doen.
Zover ik kan zien hebben deze users ook vreemde starre denkwijzen met Hemelse (ik ga lanterfants stijl maar ff overnemen) Denkbeelden over het andere geslacht, zwart-wit denkbeelden over sociale omgangsvormen en een sterk negatief zelfbeeld tot BDD aan toe.
Des te erger omdat zelfs echt lelijke mensen soms uitermate naar hun zin hebben en zich gewoon de tering kunnen neuken met wie dan ook. Doorsnee mensen, met soms gebreken, ziekten handicaps maar toch af en toe een vriendje/vriendinnetje en tenminste enkele vrienden. Lelijke mensen zijn inderdaad minder populair en als je zelf onderaan de sociale ladder staat kan het lastig zijn maar desondanks ken ik genoeg wat minder fraaie mannen en vrouwen die toch een gewoon normaal sociaal leven hebben. Sommige (in mijn ogen) lelijke vrouwen zijn zelfs tot aan het arrogante toe, dat als je ze aanspreekt om ze ergens op te wijzen (hun veter zit los oid) dat ze dan nog denken dat het een versiertruuk is
Kortom, het zit echt tussen de oren lieve mensen. Wees gewoon nou eens blij om jezelf, dat je bestaat, dat je niet hoeft te bedelen en gewoon kan Fok!ken, dat je en dak boven je hebt en voldoende te vreten elke dag. Wees daar nu blij en trots op, zeker als je dit allemaal doet met je eigen hardverdiende geld.
Weer lekker relatief maar het had altijd erger gekund. Je had blind kunnen zijn en dan postte je hier niet etc.
Door jullie instelling genieten jullie ook niet van andere zaken des levens. Het lekkere zonnetje van vandaag, een biertje, een lekker muziekje, de aparte smaak van worst, een kind dat de halve HEMA loopt te verbouwen etc...
Kortom 24 delen en nog weinig bereikt... het is triest...![]()
Desondanks hoop ik dat in deel 30 eindelijk iemand met een date komt.
Jij en rationeel? Nou..dat had ik nou nooit gedacht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh jawel hoor, het is overduidelijk wat jij allemaal fout doet.quote:helemaal eeensch.
ze(godshand,keep-walking bijv) kunnen het niet voorstellen, ze kunnen ook niet weten wat 'we' fout doen.
ze hebben advies als enorme dingen als "je eigen leven op orde krijgen, en dan komt 'het' misschien ooit nog wel"
ik heb hier geen vrienden. ik heb alleen verwegvrienden(Zoals lanterfanteraar het ook noemt).quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met die instelling moet je oppassen. Meiden hebben niet heel veel vertrouwen in mannen die altijd maar 'alleen' staan. Geen vrienden hebben belemmert je ook behoorlijk. Als ik niet zou hockeyen en niet met vrienden de kroeg in zou gaan zou ik op dit moment ook gewoon geen nieuwe vrouwen leren kennen.
ja duh social proofquote:Daarnaast, als je lol hebt met vrienden (je kunt altijd nieuwe vinden, het duurt alleen lang voordat een kennis een vriend wordt) zie je er meteen aantrekkelijker uit voor meiden.
alleen iwannabehigh en lanterfanteraar zijn nog maagd hier dacht ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, hou dan maar lekker die instelling en blijf maar gewoon eeuwig maagd. Als je het gewoon vertikt te overwegen dat we het wel eens bij het rechte eind zouden kunnen hebben heeft dit geen zin.
ja half. en toen had ik meer schijfruimte nodigquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook aanraden om hulp van buitenaf in the schakelen. Weet je die "Hitch" film nog, waarover ik je vertelde? Heb je die al gekeken?
oh interessant wat doe ik fout dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het is overduidelijk wat jij allemaal fout doet.
Dat jij het niet wil inzien is een ander verhaal.
Dat met het koken en tomaten bijvoorbeeld. Spreken in zulke termen. Je leven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh interessant wat doe ik fout dan?
ik dacht zelf aan dat me innergame truukje een iets te hoog energy leven veroorzaakte. en dat ik omdat ik na 1 seconde voelde dat het niet meteen werkte zeg maar compleet omsloeg naar zenuwachtig, 'afwezig' gedrag.
en ik moet meer via sets benaderen ipv 1 meisje van groepen aanspreken
Als jij na 1 seconde compleet zenuwachtig wordt, dan werkt het niet. Je "inner game" was precies hetzelfde als ervoor. Zorg ervoor dat je het naar je zin hebt. Ga met wat vrienden mee, luister naar chille muziek, doe leuke dingen. Ga uit om het naar je zin te hebben. Dat is op korte termijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh interessant wat doe ik fout dan?
ik dacht zelf aan dat me innergame truukje een iets te hoog energy leven veroorzaakte. en dat ik omdat ik na 1 seconde voelde dat het niet meteen werkte zeg maar compleet omsloeg naar zenuwachtig, 'afwezig' gedrag.
en ik moet meer via sets benaderen ipv 1 meisje van groepen aanspreken
vet, wat is dat? hoe gaat dat? is dat nederlandse girl-coding? en is het wat ik denk dat het is?quote:gaven een duim aan mijn meisje
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
is het dus een complimentje aan haar van :"leuke jongen heb je aan de haak geslagen" zeg maar ofzoiets?
Dat is ook een goed streven, maar er is meer in het leven dan een meisje. Wanneer je een leuk leven hebt zonder meisje is je "inner game" beter en heb je genoeg dingen om over te praten. Als zij merkt dat je krampachtig op zoek bent naar een meisje is dat een afknapper. Wanneer jij onrustig bent, voelt zij zich ook onrustig. Ik word persoonlijk erg onrustig wanneer ik een uit m'n hoofd ingestudeerde line uit een PUA-boek zeg tegen een meisje. Liever iets wat mij natuurlijker ligt.quote:en voor de rest post je goed advies.
maar stel dat ik gewoon op oude voet doorga(meiden ontwijken), en wel me leven op orde krijg.
dan alsnog is kans bijna 0
ik moet er wel voor naar buiten gaan, en minder bang voor ze zijn.
Ik ben zeker geen goeroe/player/PUA/Don Juan of wat dan ook. Maar ik ben iets verbeterd vergeleken met vroeger (ook met PUA-boeken en door dit forum te lezen) toen ik ook niet met meisjes durfde te praten. Ik voel me daardoor een beetje verbonden met jullie en probeer ik tips te geven. In de PUA-boeken staan hele scripts, maar ik denk dat je die als tijdelijk hulpmiddel moet zien. Ik houd er iig niet van.quote:pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Oftewel, als sex en relaties je makkelijker aankomen waaien in het leven. bekijk je het leven en de mensen door een rozere bril. en begrijp je niet wat er mensen zoals ik er zo moeilijk aan vinden. Overigens vind ik contact met mensen geen probleem, das juist makkelijk. Mensen/vrouwen sexueel tot je aangetrokken laten voelen dat vind ik juist moeilijk.
Hele goede post.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
...
Maar ik wens desondanks jullie veel succes
Hele goede advies, eigenlijk de hele post maar ik heb het ingekort. Maar de bold gedeelte wilde ik nog even bespreken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Friends-zone en vrienden met vrouwen zijn, zijn m.i. verschillende dingen. Ik train een dameshockeyteam, al een jaar of 7, dus een deel daar van zijn ook vrienden. En inderdaad leer je daar een hoop van (niet in de laatste plaats dat ik blij ben een man te zijn). Het probleem met types die in de friends-zone raken is dat ze zich blijven focussen op die meid in de hoop dat het ooit nog wat wordt, in plaats van verder te gaan kijken naar meiden waar ze wel wat mee zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
In tegenstelling tot wat mensen op fok zeggen, is de friends zone iets heel goed. Zelfs noodzakelijk. Door vrouwelijke vriendschappen te hebben leer je heel veel over flirten/versieren/wat meisjes willen/enz. Hechte vriendschappen met vrouwen kan je heel goed helpen om later in de toekomst een vriendin te krijgen EN om dat vriendin heel gelukkig te houden (waardoor zij jou heel gelukkig gaat maken).
PUA is een scam, niet meer, niet minder. Er staat niks in die boeken dat een normaal persoon niet zelf kan bedenken. Alleen marketten ze het alsof het een "methode" is, gewoon een "aan/uit" knop waardoor je in een keer van een nono naar een womanizer gaat. En dat is gewoon complete bullshit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Wel lef dat je na een afwijzing nog durft vragen waarom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
Sex en relaties zijn mij OOK niet komen aanwaaien.
Tot mn 24ste zat ik OOK in jullie schuitje. Ik was ook somber soms, op mn 20ste ben ik bij een psych geweest want ik zag het allemaal niet zitten. Studie ging kut en NOG STEEDS GEEN vriendin.
Die psych zei: jij bent verantwoordelijk hoe jij je voelt. Waarom zou je niets waard zijn, ieder mens is uniek toch? Wat anderen zeggen hoeft niet meteen een waarheid te zijn. Je BENT NIET minderwaardig, je stelt je minderwaardig op. En dan zien mensen je ook zo. En echt die meisjes komen wel, maak je studie nu maar af.
Sinds dat gesprek met die psych heeft het nog 4 jaar geduurd voor ik een vriendin kreeg.Maar ik kreeg er wel meer zekerheid door.
Daarom trok ik ook dat vakantievriendinnetje aan op mijn 20ste, ik dacht: fuck de rest dan allemaal maar, die psych heeft gelijk iedereen kan opzouten. En blijkbaar gaf dat zo'n uitstraling dat mijn vakantievriendinnetje zich aangetrokken voelde door mij.
Na de vakantie was dat over natuurlijk en het duurde dus nog 4 jaar voor ik echt een vaste relatie had. Maar dat is mij OOK NIET KOMEN AANWAAIEN.
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Nogmaals, het komt NIET IEDEREEN aanwaaien, ik ben geen figuur dat als ik de kroeg instap, meteen 20 meiden naar mij kijken. Integendeel, niemand kijkt
Maar in gesprek met mij denken ze "Hey, toch wel grappige gast!". En dan een deel van die meiden denkt "Leuke gozer, zou ie mij mee uit willen vragen?". Kortom, je moet DOEN en nog eens DOEN, niet denken dat het niet lukt. Ga 300x op je bek voor mijn part maar ga steeds na waar dat aan ligt. Vraag dat aan die meiden/jongens (lanterfant).
Ik denk dat dit mijn laatste post hier was, ik lees nog wel even mee want waarschijnlijk helpt dit nog steeds niet
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.quote:
Zijn uiterlijk is niet de reden dat hij nu nul contact met vrouwen heeft zo ongeveer. Dus het is niet z'n probleem. Ik geloof best dat z'n uiterlijk een belemmering is, maar het maakt het niet onmogelijk, en dat hij zichzelf wijs blijft maken dat het dat wel doet, dat is het grote probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:
Contact met vrouwen bestaat in vele vormen, ik weet niet over welke vorm je het nu hebt. Dat hij nu geen vrouwen aanspreekt, komt voort uit onzekerheid omdat je in zulke directe gevallen, als je iemand willekeurig aanspreekt, maar twee dingen hebt te bieden. Je uiterlijk en je persoonlijkheid. Je persoonlijkheid komt in de eerste paar minuten natuurlijk nauwelijks aan bod, dus is het enige wat Schenkstroop een vrouw te bieden denkt te hebben z'n uiterlijk. En dat belemmert natuurlijk compleet en volledig. En dat snap ik dan ook.
Daarom m'n advies om dingen te ondernemen, ergens goed in te worden. Dan heb je méér te bieden, zoals bijvoorbeeld de gedeelde angst als je naast een vrouw staat terwijl je op het punt staat uit te bungee-jumpen. Je betere vaardigheid tijdens judo-les waardoor ze wat waardering krijgt. Dat soort dingen. Iemand als Schenkstroop moet het van dat soort dingen hebben.
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.
Ik zou pissiger worden met al die opmerkingen als ''nee joh, uiterlijk is geen probleem, gewoon jezelf zijn!!!!'' dan een post waar ik zijn probleem erken als belemmering en hem passend advies geef hoe het dan wel te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwensquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Zwelgen in zelfmedelijden moet hij ook niet doen, maar ik erken zijn uiterlijk wel als probleem. Daar verschil ik dan in met jullie blijkbaar.
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwens
JezusAls iemand dit over richard had gezegd, dat zijn uiterlijk daadwerkelijk een probleem was, was die persoon nu helemaal uitgescholden.
Hij zit ook al die jaren al in zelfmedelijden te zwelgen en doet geen fuck aan z'n situatie kennelijk. En ja, misschien is zijn dekseltje geen supermodel, maar die is er ook voor hem wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.
Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''
Hahahahaha nee van mensen die medelijden vragen, daar mag je niks van zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.Ik vond het dan ook nutteloos dat iedereen zo'n kritiek had op de vrouw die zei dat hij lelijk was. Ze deed helemaal niks fout, maar goed.
Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''.
Inderdaad. Dan hebben wij het met onze onzinnige onzekerheden het nog niet zo slecht getroffen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar Schenk moet dan maar hulp gaan zoeken i.p.v. klagen op een forum vind ik (het schiet toch niets op). Kijk naar dat nieuwe programma beauty and the beast - hoe zelfverzekerd die mensen met hun misvormde gezichten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |