abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:56:13 #126
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_94551449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

oh interessant wat doe ik fout dan?

ik dacht zelf aan dat me innergame truukje een iets te hoog energy leven veroorzaakte. en dat ik omdat ik na 1 seconde voelde dat het niet meteen werkte zeg maar compleet omsloeg naar zenuwachtig, 'afwezig' gedrag.
en ik moet meer via sets benaderen ipv 1 meisje van groepen aanspreken
Als jij na 1 seconde compleet zenuwachtig wordt, dan werkt het niet. Je "inner game" was precies hetzelfde als ervoor. Zorg ervoor dat je het naar je zin hebt. Ga met wat vrienden mee, luister naar chille muziek, doe leuke dingen. Ga uit om het naar je zin te hebben. Dat is op korte termijn.

Dat wat iedereen noemt "je leven op orde hebben," is je inner game op langere termijn. Dat je genoeg succes hebt of tevreden bent in andere gebieden zoals werk, hobbies en vriendschappen. Je wordt gelukkiger. Hierdoor gaat het je minder boeien dat je geen vriendin hebt, waardoor je minder krampachtig overkomt en meer chill bent en je vermaakt.

Vorig weekend ging ik uit met vrienden en had mijn (soort van :P) vriendin meegenomen. Het feest was erg leuk, beetje uit m'n dak gaan, praten met vrienden, grappen maken, sjansen met haar en andere meisjes etc. Zoveel sjans had ik in tijden niet gehad, meiden keken naar me, wezen naar me, begonnen met me te flirten, gaven een duim aan mijn meisje :'). Dat terwijl ik anders bijna nooit aandacht krijg van vrouwen. Ik denk dat het komt door een combinatie van dat ik nette kleding aan had, mezelf erg vermaakte en het feit dat een meisje rond me heen liep die mij erg leuk vond.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:01:24 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94551628
quote:
gaven een duim aan mijn meisje
vet, wat is dat? hoe gaat dat? is dat nederlandse girl-coding? en is het wat ik denk dat het is?
is het dus een complimentje aan haar van :"leuke jongen heb je aan de haak geslagen" zeg maar ofzoiets?

en voor de rest post je goed advies.
maar stel dat ik gewoon op oude voet doorga(meiden ontwijken), en wel me leven op orde krijg.
dan alsnog is kans bijna 0

ik moet dan wel nog op plekken met meisjes komen, en ze niet meer uit de weg gaan, en minder bang voor ze zijn. en nog heel veel meer.

pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:11:58 #128
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_94551976
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

is het dus een complimentje aan haar van :"leuke jongen heb je aan de haak geslagen" zeg maar ofzoiets?
Dat lijkt me wel ja.

quote:
en voor de rest post je goed advies.
maar stel dat ik gewoon op oude voet doorga(meiden ontwijken), en wel me leven op orde krijg.
dan alsnog is kans bijna 0

ik moet er wel voor naar buiten gaan, en minder bang voor ze zijn.
Dat is ook een goed streven, maar er is meer in het leven dan een meisje. Wanneer je een leuk leven hebt zonder meisje is je "inner game" beter en heb je genoeg dingen om over te praten. Als zij merkt dat je krampachtig op zoek bent naar een meisje is dat een afknapper. Wanneer jij onrustig bent, voelt zij zich ook onrustig. Ik word persoonlijk erg onrustig wanneer ik een uit m'n hoofd ingestudeerde line uit een PUA-boek zeg tegen een meisje. Liever iets wat mij natuurlijker ligt.

quote:
pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Ik ben zeker geen goeroe/player/PUA/Don Juan of wat dan ook. Maar ik ben iets verbeterd vergeleken met vroeger (ook met PUA-boeken en door dit forum te lezen) toen ik ook niet met meisjes durfde te praten. Ik voel me daardoor een beetje verbonden met jullie en probeer ik tips te geven. In de PUA-boeken staan hele scripts, maar ik denk dat je die als tijdelijk hulpmiddel moet zien. Ik houd er iig niet van.
pi_94554637
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Oftewel, als sex en relaties je makkelijker aankomen waaien in het leven. bekijk je het leven en de mensen door een rozere bril. en begrijp je niet wat er mensen zoals ik er zo moeilijk aan vinden. Overigens vind ik contact met mensen geen probleem, das juist makkelijk. Mensen/vrouwen sexueel tot je aangetrokken laten voelen dat vind ik juist moeilijk.
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.

Sex en relaties zijn mij OOK niet komen aanwaaien.

Tot mn 24ste zat ik OOK in jullie schuitje. Ik was ook somber soms, op mn 20ste ben ik bij een psych geweest want ik zag het allemaal niet zitten. Studie ging kut en NOG STEEDS GEEN vriendin.

Die psych zei: jij bent verantwoordelijk hoe jij je voelt. Waarom zou je niets waard zijn, ieder mens is uniek toch? Wat anderen zeggen hoeft niet meteen een waarheid te zijn. Je BENT NIET minderwaardig, je stelt je minderwaardig op. En dan zien mensen je ook zo. En echt die meisjes komen wel, maak je studie nu maar af.

Sinds dat gesprek met die psych heeft het nog 4 jaar geduurd voor ik een vriendin kreeg.Maar ik kreeg er wel meer zekerheid door.

Daarom trok ik ook dat vakantievriendinnetje aan op mijn 20ste, ik dacht: fuck de rest dan allemaal maar, die psych heeft gelijk iedereen kan opzouten. En blijkbaar gaf dat zo'n uitstraling dat mijn vakantievriendinnetje zich aangetrokken voelde door mij.

Na de vakantie was dat over natuurlijk en het duurde dus nog 4 jaar voor ik echt een vaste relatie had. Maar dat is mij OOK NIET KOMEN AANWAAIEN.

Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.

Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".

Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens :P

Nogmaals, het komt NIET IEDEREEN aanwaaien, ik ben geen figuur dat als ik de kroeg instap, meteen 20 meiden naar mij kijken. Integendeel, niemand kijkt :')

Maar in gesprek met mij denken ze "Hey, toch wel grappige gast!". En dan een deel van die meiden denkt "Leuke gozer, zou ie mij mee uit willen vragen?". Kortom, je moet DOEN en nog eens DOEN, niet denken dat het niet lukt. Ga 300x op je bek voor mijn part maar ga steeds na waar dat aan ligt. Vraag dat aan die meiden/jongens (lanterfant).

Ik denk dat dit mijn laatste post hier was, ik lees nog wel even mee want waarschijnlijk helpt dit nog steeds niet :')

Maar ik wens desondanks jullie veel succes :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94557565
quote:
4s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

...

Hele goede post. _O_
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:57:52 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94558251
quote:
4s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.

Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".

Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens :P

Hele goede advies, eigenlijk de hele post maar ik heb het ingekort. Maar de bold gedeelte wilde ik nog even bespreken.

Ik schreef gisteren een paar richtlijnen die over het algemeen gelden, waar mlig en andere mensen op reageerden. Niemand ging ik echt in op wat ik schreef over "friends zone". Die vond ik altijd wel belangrijk, maar nu ik teruglees zie ik dat ik niet alles heb geschreven dat ik wou.

In tegenstelling tot wat mensen op fok zeggen, is de friends zone iets heel goed. Zelfs noodzakelijk. Door vrouwelijke vriendschappen te hebben leer je heel veel over flirten/versieren/wat meisjes willen/enz. Hechte vriendschappen met vrouwen kan je heel goed helpen om later in de toekomst een vriendin te krijgen EN om dat vriendin heel gelukkig te houden (waardoor zij jou heel gelukkig gaat maken).
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:07:16 #132
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94558589
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
In tegenstelling tot wat mensen op fok zeggen, is de friends zone iets heel goed. Zelfs noodzakelijk. Door vrouwelijke vriendschappen te hebben leer je heel veel over flirten/versieren/wat meisjes willen/enz. Hechte vriendschappen met vrouwen kan je heel goed helpen om later in de toekomst een vriendin te krijgen EN om dat vriendin heel gelukkig te houden (waardoor zij jou heel gelukkig gaat maken).
Friends-zone en vrienden met vrouwen zijn, zijn m.i. verschillende dingen. Ik train een dameshockeyteam, al een jaar of 7, dus een deel daar van zijn ook vrienden. En inderdaad leer je daar een hoop van (niet in de laatste plaats dat ik blij ben een man te zijn). Het probleem met types die in de friends-zone raken is dat ze zich blijven focussen op die meid in de hoop dat het ooit nog wat wordt, in plaats van verder te gaan kijken naar meiden waar ze wel wat mee zouden kunnen doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:10:15 #133
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94558702
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
PUA is een scam, niet meer, niet minder. Er staat niks in die boeken dat een normaal persoon niet zelf kan bedenken. Alleen marketten ze het alsof het een "methode" is, gewoon een "aan/uit" knop waardoor je in een keer van een nono naar een womanizer gaat. En dat is gewoon complete bullshit.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94559126
Ik kwam potverdorie als eerste met het ''friendszone is goed'' he. Ik ga er eens patent op aanvragen. ;)

Verder voel ik me genoodzaakt om wat nuance aan te brengen in de post van Godshand. Hoewel het goed is om moed in te spreken, mag er best wel wat weerwoord zijn tegen al de cliché-matige opmerkingen zoals ''het ligt aan je instelling'' en ''wees jezelf''. Dat iets cliché is, betekent niet dat het onwaar is, maar het is gewoonweg niet op iedereen toepasbaar.

Unieke gevallen bestaan nu eenmaal, je kan jezelf niet onttrekken aan de aard van de mens, en die is zodanig dat in ''extreem'' lelijke gevallen, we liever massaal de andere kant opkijken en je gaat veel liever een lief-uitziend meisje troosten die huilt op straat dan één of andere dikzak. Nu ga ik Schenkstroop niet plaatsen in de categorie ''extreem lelijk'', want ik heb hem nog nooit gezien, maar ik durf wel aan te nemen, naar zijn eigen woorden en na veel van z'n posts te hebben gelezen, dat hij gewoonweg in een andere fysieke categorie zit als Richard en MLIG.

Dan komt enig devies als ''wees gewoon jezelf, spreek ze aan en schijt aan de reacties'' over als naief en onnadenkend, zo druk je ze alleen maar in een hoek, want je maakt een eigenlijke vergelijking tussen jezelf, Godshand, die vaak is afgewezen maar waarschijnlijk een niet-afstotelijk uiterlijk heeft, en Schenkstroop die naar eigen zeggen, en ik geloof hem, wel een enigzins afstotelijk uiterlijk heeft. Dan gaan zulke vergelijkingen en hoopgevende woorden gewoon niet op.

Dan moet je het toch echt anders brengen.

Ik ga wel zeggen dat Schenkstroop niet kansloos is, maar met de nuancering dat het voor hem vele malen moeilijker is dan een regulier persoon. Ik zie wel dat Schenkstroop in een relatie het zeer waarschijnlijk langer zal volhouden dan MLIG en Lanterfanteraar, die beiden zulke rare ideeen hebben, dat ze zelfs tijdens een relatie hun partner compleet gek weten te krijgen en dan zal het niet lang duren.

Dat even terzijde, want daar heeft Schenkie nog niks aan natuurlijk. Maar we zullen voorop stellen dat hij het van z'n uiterlijk niet moet hebben. Dan kan je al een aantal dingen wegstrepen. Meisjes aanspreken op straat, slecht idee. De hele beleefde zullen je een tijdje aanhoren, maar enig verzoek om nader contact 100% afwijzen. Dat gebeurt ook bij knappere mensen natuurlijk, ik heb in een vorige reeks al eens uitgebreid besproken dat mensen aanspreken op een plek waar ze van A naar B reizen een bijzonder slecht idee is.

Waarom? Dan hebben ze haast, hebben ze een agenda te volgen en het zijn normaliter geen plekken waar je contact met vreemden legt als je op straat loopt of in de bus zit. Dan ben je eigenlijk in jezelf gekeerd, en ben je meer geneigd om nee te zeggen.

Schenkstroop kan zich beter richten op het ontwikkelen van vriendschappen als een eerste stap. Zo kom je over je communicatie-problemen met vrouwen heen, na enige tijd, en leer je ze iets beter kennen zoals Keep_Walking al mede aangaf. Iemand met zware uiterlijke problemen moet zich niet in het diepe storten door 1000x afgewezen te worden, wat heeft dat nu voor nut. Ze hebben al aanleg voor depressies, dat wordt zo alleen maar verstevigd, vooral omdat ze geen grote vriendenkring hebben om op terug te vallen die zeggen ''ach joh, volgende keer beter''. Het verwerkingsproces gebeurt in z'n eentje, en dan zakt de moed al snel in de schoenen.

Vrienden maken met vrouwen dus. Je wordt gefriendzoned, dat is perfect, kan je misschien nog knuffels krijgen ook. Maar ik ga niet beweren dat vriendschappen sluiten makkelijk is, ik kan je wel een stuk advies geven. Je stapt niet op iemand af, in het algemeen, met het idee ''hij of zij wordt mijn vriend''. Die dingen gebeuren vaak nu eenmaal, dus je moet jezelf in zulke situaties plaatsen.

Ben je ergens goed in? Achtervolg dat dan. Het is een beetje zoals FOK, maar dan in het echte leven. Je onderneemt activiteiten waar je goed in bent en kennis van bezit, dan kom je sneller in contact met mensen die dat waarderen en je vragen willen stellen, hulp om het zelf beter te doen, enzovoort. Demonstraties van vaardigheden nemen ook nog ietwat de focus af van je uiterlijk. Ik heb het niet over goocheldemonstraties in een discotheek hier, zulke willekeurigheid van acties waar mensen niet op berekent zijn, moet je vermijden.
Ron Paul 2012
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:25:20 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559270
Schenk geeft aan dat een van z'n issues is dat 'ie dik is. Nou, sorry, maar dat is een probleem dat echt redelijk simpel op te lossen is hoor. Daarnaast heeft 'ie huidissues: tja, als hij nou eens zorgt dat 'ie niet dik meer is dan is dat z'n enige probleem.

Zijn probleem is niet zijn uiterlijk. Zijn probleem is dat hij vertikt te onderkennen dat hij een eind komt door gewoon die negatieve gedachten eens te laten varen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:25:57 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94559306
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sex en relaties zijn mij OOK niet komen aanwaaien.

Tot mn 24ste zat ik OOK in jullie schuitje. Ik was ook somber soms, op mn 20ste ben ik bij een psych geweest want ik zag het allemaal niet zitten. Studie ging kut en NOG STEEDS GEEN vriendin.

Die psych zei: jij bent verantwoordelijk hoe jij je voelt. Waarom zou je niets waard zijn, ieder mens is uniek toch? Wat anderen zeggen hoeft niet meteen een waarheid te zijn. Je BENT NIET minderwaardig, je stelt je minderwaardig op. En dan zien mensen je ook zo. En echt die meisjes komen wel, maak je studie nu maar af.

Sinds dat gesprek met die psych heeft het nog 4 jaar geduurd voor ik een vriendin kreeg.Maar ik kreeg er wel meer zekerheid door.

Daarom trok ik ook dat vakantievriendinnetje aan op mijn 20ste, ik dacht: fuck de rest dan allemaal maar, die psych heeft gelijk iedereen kan opzouten. En blijkbaar gaf dat zo'n uitstraling dat mijn vakantievriendinnetje zich aangetrokken voelde door mij.

Na de vakantie was dat over natuurlijk en het duurde dus nog 4 jaar voor ik echt een vaste relatie had. Maar dat is mij OOK NIET KOMEN AANWAAIEN.

Nogmaals, het komt NIET IEDEREEN aanwaaien, ik ben geen figuur dat als ik de kroeg instap, meteen 20 meiden naar mij kijken. Integendeel, niemand kijkt :')

Maar in gesprek met mij denken ze "Hey, toch wel grappige gast!". En dan een deel van die meiden denkt "Leuke gozer, zou ie mij mee uit willen vragen?". Kortom, je moet DOEN en nog eens DOEN, niet denken dat het niet lukt. Ga 300x op je bek voor mijn part maar ga steeds na waar dat aan ligt. Vraag dat aan die meiden/jongens (lanterfant).

Ik denk dat dit mijn laatste post hier was, ik lees nog wel even mee want waarschijnlijk helpt dit nog steeds niet :')

Wel lef dat je na een afwijzing nog durft vragen waarom.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94559322
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Catbert het volgende:

Zijn probleem is niet zijn uiterlijk.
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.
Ron Paul 2012
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:28:16 #138
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559414
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.
Zijn uiterlijk is niet de reden dat hij nu nul contact met vrouwen heeft zo ongeveer. Dus het is niet z'n probleem. Ik geloof best dat z'n uiterlijk een belemmering is, maar het maakt het niet onmogelijk, en dat hij zichzelf wijs blijft maken dat het dat wel doet, dat is het grote probleem.
pi_94559545
Contact met vrouwen bestaat in vele vormen, ik weet niet over welke vorm je het nu hebt. Dat hij nu geen vrouwen aanspreekt, komt voort uit onzekerheid omdat je in zulke directe gevallen, als je iemand willekeurig aanspreekt, maar twee dingen hebt te bieden. Je uiterlijk en je persoonlijkheid. Je persoonlijkheid komt in de eerste paar minuten natuurlijk nauwelijks aan bod, dus is het enige wat Schenkstroop een vrouw te bieden denkt te hebben z'n uiterlijk. En dat belemmert natuurlijk compleet en volledig. En dat snap ik dan ook.

Daarom m'n advies om dingen te ondernemen, ergens goed in te worden. Dan heb je méér te bieden, zoals bijvoorbeeld de gedeelde angst als je naast een vrouw staat terwijl je op het punt staat uit te bungee-jumpen. Je betere vaardigheid tijdens judo-les waardoor ze wat waardering krijgt. Dat soort dingen. Iemand als Schenkstroop moet het van dat soort dingen hebben.
Ron Paul 2012
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:37:15 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94559781
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:
Contact met vrouwen bestaat in vele vormen, ik weet niet over welke vorm je het nu hebt. Dat hij nu geen vrouwen aanspreekt, komt voort uit onzekerheid omdat je in zulke directe gevallen, als je iemand willekeurig aanspreekt, maar twee dingen hebt te bieden. Je uiterlijk en je persoonlijkheid. Je persoonlijkheid komt in de eerste paar minuten natuurlijk nauwelijks aan bod, dus is het enige wat Schenkstroop een vrouw te bieden denkt te hebben z'n uiterlijk. En dat belemmert natuurlijk compleet en volledig. En dat snap ik dan ook.

Daarom m'n advies om dingen te ondernemen, ergens goed in te worden. Dan heb je méér te bieden, zoals bijvoorbeeld de gedeelde angst als je naast een vrouw staat terwijl je op het punt staat uit te bungee-jumpen. Je betere vaardigheid tijdens judo-les waardoor ze wat waardering krijgt. Dat soort dingen. Iemand als Schenkstroop moet het van dat soort dingen hebben.
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.
pi_94559983
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.

Dan zijn dan weer dingen waar je zelf niks aan kan doen en dan kan de frustratie snel komen.
Ron Paul 2012
pi_94560090
Zijn uiterlijk is het probleem voor zichzelf. Als hij zich leuk en sociaal gedraagt, zelfverzekerd overkomt enzovoort, vindt hij alsnog wel een meisje die hem wilt :)

Ik heb zoveel ''lelijke'' mensen gezien, met een lelijke huid, die dik zijn en die alsnog wel een vriendin/vrouw hebben waar ze gelukkig mee zijn :) Geloof mij nou maar, als iemand goed in zijn vel zit, heb je sowieso al meer kans en dan komt het vaak vanzelf wel.

Als je de hele tijd wilt zeuren over hoe lelijk je bent; en medelijden vragen, moet je doen maar zo kom je geen stap verder natuurlijk. Ga op een cursus hoe je leert om zelfverzekerd en blij met jezelf te zijn of zo, moet toch wel bestaan?
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:49:21 #143
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94560191
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!
pi_94560223
Zwelgen in zelfmedelijden moet hij ook niet doen, maar ik erken zijn uiterlijk wel als probleem. Daar verschil ik dan in met jullie blijkbaar.
Ron Paul 2012
pi_94560281
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!
Ik zou pissiger worden met al die opmerkingen als ''nee joh, uiterlijk is geen probleem, gewoon jezelf zijn!!!!'' dan een post waar ik zijn probleem erken als belemmering en hem passend advies geef hoe het dan wel te doen.
Ron Paul 2012
pi_94560296
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Zwelgen in zelfmedelijden moet hij ook niet doen, maar ik erken zijn uiterlijk wel als probleem. Daar verschil ik dan in met jullie blijkbaar.
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwens :)

Jezus :') Als iemand dit over richard had gezegd, dat zijn uiterlijk daadwerkelijk een probleem was, was die persoon nu helemaal uitgescholden.

En uh, heb jij schenk ooit gezien?
pi_94560387
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwens :)

Jezus :') Als iemand dit over richard had gezegd, dat zijn uiterlijk daadwerkelijk een probleem was, was die persoon nu helemaal uitgescholden.
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen. :D Ik vond het dan ook nutteloos dat iedereen zo'n kritiek had op de vrouw die zei dat hij lelijk was. Ze deed helemaal niks fout, maar goed.

Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''.

Ik heb Schenkstroop nog nooit gezien, ik kan me wel een inbeelding maken op basis van zijn posts, ik volg dit forum al een tijdje. Verder denk ik ook niet dat ik onaardig ben geweest. :?
Ron Paul 2012
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:55:15 #148
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94560448
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen. :D

Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''
Hij zit ook al die jaren al in zelfmedelijden te zwelgen en doet geen fuck aan z'n situatie kennelijk. En ja, misschien is zijn dekseltje geen supermodel, maar die is er ook voor hem wel.
pi_94560638
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen. :D Ik vond het dan ook nutteloos dat iedereen zo'n kritiek had op de vrouw die zei dat hij lelijk was. Ze deed helemaal niks fout, maar goed.

Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''.
Hahahahaha nee van mensen die medelijden vragen, daar mag je niks van zeggen :P Sowieso, wat is BDD nou, weer een benaming voor iets wat eigenlijk gewoon pure onzekerheid is. Die vrouw, tja ik geloof niks van dat verhaal. Niemand zou dat namelijk op zo'n manier zeggen, jij ook niet. Maar als iemand (echt) lelijk zou zijn, is dat de waarheid en moet dat uiteraard gezegd worden, maar dat kan best op een subtiele manier, en niet zeggen dat iemand op een geest lijkt en dan ook nog psychologie studeren :')

Nee het is gewoon een onzin verhaal, als je heel logisch nadenkt kom je ook wel tot die conclusie.

Ja maar Schenk moet dan maar hulp gaan zoeken i.p.v. klagen op een forum vind ik (het schiet toch niets op). Kijk naar dat nieuwe programma beauty and the beast - hoe zelfverzekerd die mensen met hun misvormde gezichten zijn :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:05:46 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94560863
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar Schenk moet dan maar hulp gaan zoeken i.p.v. klagen op een forum vind ik (het schiet toch niets op). Kijk naar dat nieuwe programma beauty and the beast - hoe zelfverzekerd die mensen met hun misvormde gezichten zijn :)
Inderdaad. Dan hebben wij het met onze onzinnige onzekerheden het nog niet zo slecht getroffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')