Als jij na 1 seconde compleet zenuwachtig wordt, dan werkt het niet. Je "inner game" was precies hetzelfde als ervoor. Zorg ervoor dat je het naar je zin hebt. Ga met wat vrienden mee, luister naar chille muziek, doe leuke dingen. Ga uit om het naar je zin te hebben. Dat is op korte termijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh interessant wat doe ik fout dan?
ik dacht zelf aan dat me innergame truukje een iets te hoog energy leven veroorzaakte. en dat ik omdat ik na 1 seconde voelde dat het niet meteen werkte zeg maar compleet omsloeg naar zenuwachtig, 'afwezig' gedrag.
en ik moet meer via sets benaderen ipv 1 meisje van groepen aanspreken
vet, wat is dat? hoe gaat dat? is dat nederlandse girl-coding? en is het wat ik denk dat het is?quote:gaven een duim aan mijn meisje
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
is het dus een complimentje aan haar van :"leuke jongen heb je aan de haak geslagen" zeg maar ofzoiets?
Dat is ook een goed streven, maar er is meer in het leven dan een meisje. Wanneer je een leuk leven hebt zonder meisje is je "inner game" beter en heb je genoeg dingen om over te praten. Als zij merkt dat je krampachtig op zoek bent naar een meisje is dat een afknapper. Wanneer jij onrustig bent, voelt zij zich ook onrustig. Ik word persoonlijk erg onrustig wanneer ik een uit m'n hoofd ingestudeerde line uit een PUA-boek zeg tegen een meisje. Liever iets wat mij natuurlijker ligt.quote:en voor de rest post je goed advies.
maar stel dat ik gewoon op oude voet doorga(meiden ontwijken), en wel me leven op orde krijg.
dan alsnog is kans bijna 0
ik moet er wel voor naar buiten gaan, en minder bang voor ze zijn.
Ik ben zeker geen goeroe/player/PUA/Don Juan of wat dan ook. Maar ik ben iets verbeterd vergeleken met vroeger (ook met PUA-boeken en door dit forum te lezen) toen ik ook niet met meisjes durfde te praten. Ik voel me daardoor een beetje verbonden met jullie en probeer ik tips te geven. In de PUA-boeken staan hele scripts, maar ik denk dat je die als tijdelijk hulpmiddel moet zien. Ik houd er iig niet van.quote:pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Oftewel, als sex en relaties je makkelijker aankomen waaien in het leven. bekijk je het leven en de mensen door een rozere bril. en begrijp je niet wat er mensen zoals ik er zo moeilijk aan vinden. Overigens vind ik contact met mensen geen probleem, das juist makkelijk. Mensen/vrouwen sexueel tot je aangetrokken laten voelen dat vind ik juist moeilijk.
Hele goede post.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
...
Maar ik wens desondanks jullie veel succes
Hele goede advies, eigenlijk de hele post maar ik heb het ingekort. Maar de bold gedeelte wilde ik nog even bespreken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Friends-zone en vrienden met vrouwen zijn, zijn m.i. verschillende dingen. Ik train een dameshockeyteam, al een jaar of 7, dus een deel daar van zijn ook vrienden. En inderdaad leer je daar een hoop van (niet in de laatste plaats dat ik blij ben een man te zijn). Het probleem met types die in de friends-zone raken is dat ze zich blijven focussen op die meid in de hoop dat het ooit nog wat wordt, in plaats van verder te gaan kijken naar meiden waar ze wel wat mee zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
In tegenstelling tot wat mensen op fok zeggen, is de friends zone iets heel goed. Zelfs noodzakelijk. Door vrouwelijke vriendschappen te hebben leer je heel veel over flirten/versieren/wat meisjes willen/enz. Hechte vriendschappen met vrouwen kan je heel goed helpen om later in de toekomst een vriendin te krijgen EN om dat vriendin heel gelukkig te houden (waardoor zij jou heel gelukkig gaat maken).
PUA is een scam, niet meer, niet minder. Er staat niks in die boeken dat een normaal persoon niet zelf kan bedenken. Alleen marketten ze het alsof het een "methode" is, gewoon een "aan/uit" knop waardoor je in een keer van een nono naar een womanizer gaat. En dat is gewoon complete bullshit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
pua. is compleet advies. jullie hebben elke keer maar ' een gedeelte' zeg maar. is ook niet fout. ik had begrepen dat jij wel afentoe met meisjes in contact kon komen en ook een beetje werkt hoe het verleiden naar relatie enzo werkt. dat juiste "programma" kan je niet met een paar kleine tips al in ons programeren.
Wel lef dat je na een afwijzing nog durft vragen waarom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu hele tijd probeer te zeggen.
Sex en relaties zijn mij OOK niet komen aanwaaien.
Tot mn 24ste zat ik OOK in jullie schuitje. Ik was ook somber soms, op mn 20ste ben ik bij een psych geweest want ik zag het allemaal niet zitten. Studie ging kut en NOG STEEDS GEEN vriendin.
Die psych zei: jij bent verantwoordelijk hoe jij je voelt. Waarom zou je niets waard zijn, ieder mens is uniek toch? Wat anderen zeggen hoeft niet meteen een waarheid te zijn. Je BENT NIET minderwaardig, je stelt je minderwaardig op. En dan zien mensen je ook zo. En echt die meisjes komen wel, maak je studie nu maar af.
Sinds dat gesprek met die psych heeft het nog 4 jaar geduurd voor ik een vriendin kreeg.Maar ik kreeg er wel meer zekerheid door.
Daarom trok ik ook dat vakantievriendinnetje aan op mijn 20ste, ik dacht: fuck de rest dan allemaal maar, die psych heeft gelijk iedereen kan opzouten. En blijkbaar gaf dat zo'n uitstraling dat mijn vakantievriendinnetje zich aangetrokken voelde door mij.
Na de vakantie was dat over natuurlijk en het duurde dus nog 4 jaar voor ik echt een vaste relatie had. Maar dat is mij OOK NIET KOMEN AANWAAIEN.
Ik ben 1000x op mn bek gegaan door "Hallo" te zeggen tegen meiden. Maar ik heb wel goed mn oren en ogen open gezet in gesprek met meiden. Ik ben vaak genoeg "een vriend" van ze geweest maar als ze dan inderdaad allerlei intieme zaken met je bespreken leer je er WEL van. Eveneals moet je LEREN van je fouten.
Spreek eens een meisje aan, maak een praatje. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt. Als ze je afwijst vraag dan ook waarom. Ik heb dat ook wel eens gedaan en kreeg reacties van "Je bent lelijk man!" tot "Je bent wel aardig, maar je doet zo wanhopig. Zo ben je niet echt aantrekkelijk voor mij, sorry.".
Na een tijdje heb je ook wel beetje door wat voor type meisje op jou wel valt en kan je dan kijken welk soort meisje jouw voorkeur heeft. Voor lanterfanteraar, dit geldt ook voor jongens
Nogmaals, het komt NIET IEDEREEN aanwaaien, ik ben geen figuur dat als ik de kroeg instap, meteen 20 meiden naar mij kijken. Integendeel, niemand kijkt
Maar in gesprek met mij denken ze "Hey, toch wel grappige gast!". En dan een deel van die meiden denkt "Leuke gozer, zou ie mij mee uit willen vragen?". Kortom, je moet DOEN en nog eens DOEN, niet denken dat het niet lukt. Ga 300x op je bek voor mijn part maar ga steeds na waar dat aan ligt. Vraag dat aan die meiden/jongens (lanterfant).
Ik denk dat dit mijn laatste post hier was, ik lees nog wel even mee want waarschijnlijk helpt dit nog steeds niet
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.quote:
Zijn uiterlijk is niet de reden dat hij nu nul contact met vrouwen heeft zo ongeveer. Dus het is niet z'n probleem. Ik geloof best dat z'n uiterlijk een belemmering is, maar het maakt het niet onmogelijk, en dat hij zichzelf wijs blijft maken dat het dat wel doet, dat is het grote probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
Onzin. Z'n uiterlijk is een belemmering, dus is het een probleem. Ik zeg niet dat het een permanent probleem is.
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Supersoep het volgende:
Contact met vrouwen bestaat in vele vormen, ik weet niet over welke vorm je het nu hebt. Dat hij nu geen vrouwen aanspreekt, komt voort uit onzekerheid omdat je in zulke directe gevallen, als je iemand willekeurig aanspreekt, maar twee dingen hebt te bieden. Je uiterlijk en je persoonlijkheid. Je persoonlijkheid komt in de eerste paar minuten natuurlijk nauwelijks aan bod, dus is het enige wat Schenkstroop een vrouw te bieden denkt te hebben z'n uiterlijk. En dat belemmert natuurlijk compleet en volledig. En dat snap ik dan ook.
Daarom m'n advies om dingen te ondernemen, ergens goed in te worden. Dan heb je méér te bieden, zoals bijvoorbeeld de gedeelde angst als je naast een vrouw staat terwijl je op het punt staat uit te bungee-jumpen. Je betere vaardigheid tijdens judo-les waardoor ze wat waardering krijgt. Dat soort dingen. Iemand als Schenkstroop moet het van dat soort dingen hebben.
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat we het ook wel met elkaar eens zijn, ik bedoel ook dat hij zich op andere dingen moet focussen dan z'n uiterlijk. Hoewel ik wel denk dat niet dik zijn relatief makkelijk te regelen is.
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Chinese mannen met een onaantrekkelijk rond gezicht en huidproblemen waar dokters niks tegen willen doen liggen niet goed in de markt.
Ik zou pissiger worden met al die opmerkingen als ''nee joh, uiterlijk is geen probleem, gewoon jezelf zijn!!!!'' dan een post waar ik zijn probleem erken als belemmering en hem passend advies geef hoe het dan wel te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou en? Wat is je plan dat, dat 'ie zich maar blijft aanpraten dat 't toch geen zin heeft? Blijf 'em vooral met dit soort teksten voeden, lekker behulpzaam!
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwensquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Zwelgen in zelfmedelijden moet hij ook niet doen, maar ik erken zijn uiterlijk wel als probleem. Daar verschil ik dan in met jullie blijkbaar.
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als hij zich normaal en sociaal gedraagt, zelfverzekerd is, krijgt hij alsnog wel iemand, dus niet zeggen dat het een algemeen probleem is a.u.b.. het is meer een probleem van hemzelf. Doe niet zo onaardig trouwens
JezusAls iemand dit over richard had gezegd, dat zijn uiterlijk daadwerkelijk een probleem was, was die persoon nu helemaal uitgescholden.
Hij zit ook al die jaren al in zelfmedelijden te zwelgen en doet geen fuck aan z'n situatie kennelijk. En ja, misschien is zijn dekseltje geen supermodel, maar die is er ook voor hem wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.
Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''
Hahahahaha nee van mensen die medelijden vragen, daar mag je niks van zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, heb ik al eens kritiek op gehad. Van mensen met BDD mag je niks zeggen.Ik vond het dan ook nutteloos dat iedereen zo'n kritiek had op de vrouw die zei dat hij lelijk was. Ze deed helemaal niks fout, maar goed.
Verder zou ik het niet zeggen als ik niet zeker wist dat Schenkstroop er wel raad mee weet. Die wordt al jarenlang compleet moedeloos van generieke opmerkingen als ''doe er dan wat aan, op elk potje past een dekseltje''.
Inderdaad. Dan hebben wij het met onze onzinnige onzekerheden het nog niet zo slecht getroffen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar Schenk moet dan maar hulp gaan zoeken i.p.v. klagen op een forum vind ik (het schiet toch niets op). Kijk naar dat nieuwe programma beauty and the beast - hoe zelfverzekerd die mensen met hun misvormde gezichten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |