abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:39:32 #1
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94530301
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid OF "Knul" :P of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.

--

Ja, volgens mij moest ik Een Nieuw Deel openen?!?! Ik snapte het niet zo goed hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door lanterfanteraar op 23-03-2011 21:57:26 ]
pi_94530562
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Versieren op latere leeftijd!
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.

In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.

Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.

Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.

--

Ja, volgens mij moest ik Een Nieuw Deel openen?!?! Ik snapte het niet zo goed hoor.
Ja, bedankt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94531159
Dat heb je weer heel goed gedaan meid.

Je komt er wel.
Ron Paul 2012
pi_94531367
Zo ik ben weer terug van weggeweest. Nog altijd lees ik deze reeks met veel interesse al heb ik persoonlijk alle hoop opgegeven en dit voelt als een bevrijding.

Ik hoef bijvoorbeeld geen moeite meer te doen om er fatsoenlijk uit te zien.
Ik heb geen vrees meer om in de buurt van meiden te zijn.
Ik hoef niet meer te blozen.
Ik kom makkelijk voor mening uit.
Mezelf kunnen zijn.
Het interesseert me niet hoe een meisje over me denkt want 9 van de 10 keer is het negatief of in 1 van de 10 keer geen mening omdat zo'n dame met hele andere zaken bezig is.
Toekomst is vastgesteld.
Ik voel me niet meer geconfronteerd met het feit dat de meeste mensen aantrekkelijk genoeg zijn voor een partner en dat iedereen meerdere relaties achter de rug heeft op mijn leeftijd.
Ik zit er niet meer mee dat dames anders met mij omgaan dan met mijn vrienden.
Gewoon met normale vriendinnen ben ik ook tevreden mee (ondanks dat ze meestal geen tijd hebben ivm. met vriendjes)
Ik ga vrolijker door het leven omdat er een last van me afgevallen is.
Ik voel me niet meer kut om het uiterlijk dat ik heb.
Ik heb geen obsessie meer.
Ik heb heerlijk genoten van de zon en voelde me gelukkig.
Ik voel me sterker dan ooit omdat extreem zelfstandig ben en dat ik veel dingen voor elkaar krijg die anderen niet lukken. Niets of niemand kan me nog slopen omdat ik al heeeeeeeeel veel nare dingen heb meegemaakt in het leven en ik durf te beweren een hele hoop meer ellende dan gemiddeld en ik ben er uiteindelijk keihard door geworden en dat geeft een onoverwinnelijk gevoel.
Life goes on, such is life. Ik besef dat je niet alles kan krijgen waar je naar verlangt.

Ik voel me heerlijk.

Uiteraard hoop ik nog altijd op successen van Mylifeisgrey, Benzin, Kevin24 en andere minder regelmatige bezoekers.
Uiteraard komt het helemaal goed met Lantefanteraar ondanks haar vreemde gedrag.

Maar voor de mensen bij wie het echt niet lukt, zelfs niet dmv. wanhopige pogingen raad ik aan om het te accepteren en door te gaan met je leven. Ook in je eentje kan je een gelukkig leven leiden maar zet een vriendin krijgen dan volledig uit je hoofd het is het gewoon niet waard om je kut te voelen hierdoor.
pi_94531572
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef richard_prf het volgende:
Zo ik ben weer terug van weggeweest. Nog altijd lees ik deze reeks met veel interesse al heb ik alle hoop persoonlijk opgegeven en dit voelt als een bevrijding.

Ik hoef bijvoorbeeld geen moeite meer te doen om er fatsoenlijk uit te zien.
Ik heb geen vrees meer om in de buurt van meiden te zijn.
Ik hoef niet meer te blozen.
Ik kom makkelijk voor mening uit.
Mezelf kunnen zijn.
Het interesseert me niet hoe een meisje over me denkt want 9 van de 10 keer is het negatief of in 1 van de 10 keer geen mening omdat zo'n dame met hele andere zaken bezig is.
Toekomst is vastgesteld.
Ik voel me niet meer geconfronteerd met het feit dat de meeste mensen aantrekkelijk genoeg zijn voor een partner en dat iedereen meerdere relaties achter de rug heeft op mijn leeftijd.
Ik zit er niet meer mee dat dames anders met mij omgaan dan met mijn vrienden.
Gewoon met normale vriendinnen ben ik ook tevreden mee (ondanks dat ze meestal geen tijd hebben ivm. met vriendjes)
Ik ga vrolijker door het leven omdat er een last van me afgevallen is.
Ik voel me niet meer kut om het uiterlijk dat ik heb.
Ik heb geen obsessie meer.
Ik heb heerlijk genoten van de zon en voelde me gelukkig.
Ik voel me sterker dan ooit omdat extreem zelfstandig ben en dat ik veel dingen voor elkaar krijg die anderen niet lukken. Niets of niemand kan me nog slopen omdat ik al heeeeeeeeel veel nare dingen heb meegemaakt in het leven en ik durf te beweren een hele hoop meer ellende dan gemiddeld en ik ben er uiteindelijk keihard door geworden en dat geeft een onoverwinnelijk gevoel.
Life goes on, such is life. Ik besef dat je niet alles kan krijgen waar je naar verlangt.

Ik voel me heerlijk.

Uiteraard hoop ik nog altijd op successen van Mylifeisgrey, Benzin, Kevin24 en andere minder regelmatige bezoekers.
Uiteraard komt het helemaal goed met Lantefanteraar ondanks haar vreemde gedrag.

Maar voor de mensen bij wie het echt niet lukt, zelfs niet dmv. wanhopige pogingen raad ik aan om het te accepteren en door te gaan met je leven. Ook in je eentje kan je een gelukkig leven leiden maar zet een vriendin krijgen dan volledig uit je hoofd het is het gewoon niet waard om je kut te voelen hierdoor.
Weet je dat nu juist door deze gedachten de goed kant op gaat?

Vrouwen vinden mannen die geen reet aantrekken wat anderen van hun vinden buitengewoon interssant, itt meelopende mannen die denken dat voor een avondje naar bed met een meid vooral ja en amen tegen de dame in kwestie hoort te zijn :')

Je gelooft mij vast niet, maar dit zal je meer opleveren dan je denkt *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94531684
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vrouwen vinden mannen die geen reet aantrekken wat anderen van hun vinden buitengewoon interssant, itt meelopende mannen die denken dat voor een avondje naar bed met een meid vooral ja en amen tegen de dame in kwestie hoort te zijn :')

Mja niet echt ik ben de laatste tijd in een omgeving met behoorlijk wat dames. Ze interesseren zich niet voor mij maar ik praat wel gewoon met ze want ik zie ze gewoon als mens nu maar ik acht het volledig uitgesloten dat er ooit eentje interesse toont om eens wat te gaan drinken, ze zien me niet als potentieel relatie materiaal. So be it. Ik heb dit gewoon geaccepteerd en het interesseert me verder geen reet wat er gebeurd.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:07:06 #7
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94531904
quote:

[..]

Nee hoor. Ik heb ook al allerlei Denkwijzen aangenomen in de loop der Jaren. Als hij nu over straat loopt, zal niemand zien hoe Goed zijn denkwijze nu wel niet is. Niemand zal op hem afstappen "Goh, uw denkwijze... dit... Wij... 06?".
pi_94531996
Het leven is oneerlijk maar ik weiger me kut te voelen omdat ik nooit een vrouw ga ontmoeten. Dit doe ik nu sinds 4 dagen en dat voelt buitegewoon goed. Ik geniet weer van dingen voor het eerst in 10 jaar.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:12:33 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94532188
Twee haaien waren aan het zwemmen. Zegt de ene haai tegen de andere haai... Hai Haai!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94532194
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

Nee hoor. Ik heb ook al allerlei Denkwijzen aangenomen in de loop der Jaren. Als hij nu over straat loopt, zal niemand zien hoe Goed zijn denkwijze nu wel niet is. Niemand zal op hem afstappen "Goh, uw denkwijze... dit... Wij... 06?".
Een denkwijze is inderdaad niet te zien. Maar als je echt een bepaalde denkwijze tot jezelf maakt, dan verandert je gedrag en je lichaamstaal in situaties. Lichaamstaal is moeilijk te vervalsen en er valt veel uit af te leiden. Mensen kunnen dat zelfs onbewust :)

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef richard_prf het volgende:
Het leven is oneerlijk maar ik weiger me kut te voelen omdat ik nooit een vrouw ga ontmoeten. Dit doe ik nu sinds 4 dagen en dat voelt buitegewoon goed. Ik geniet weer van dingen voor het eerst in 10 jaar.
Het is prachtig dat je weer geniet van dingen en dat je vrede hebt met de situatie, maar je herhaalt jezelf nu al een paar keer. Geloof je niet echt in wat je zegt en moet je het daarom herhalen of vind je het echt zo geweldig dat je het wil herhalen? :)

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Twee haaien waren aan het zwemmen. Zegt de ene haai tegen de andere haai... Hai Haai!
Ik moest lachen :@
pi_94532218
Tering, deel 24 voor iets waar feitelijk alles al gezegd is?
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:16:06 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94532391
Ik zeg, laat Richard_prf zo denken. Niet te veel op ingaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94533708
Blijkbaar was zijn tijdelijke afwezigheid een hele verlichtende ervaring?...
pi_94533939
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar was zijn tijdelijke afwezigheid een hele verlichtende ervaring?...
Hij is meer gebaat bij professionele hulp dan "om aandacht vragende" posts op Fok.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:43:23 #15
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_94533990
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Hij is meer gebaat bij professionele hulp dan "om aandacht vragende" posts op Fok.
Met professionele hulp doel je op het bezoeken van een hoer?
pi_94534097
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Microtubuli het volgende:
Met professionele hulp doel je op het bezoeken van een hoer?
Als je een sociaal werk(st)er annex psycholoog zo ziet, dan ja. :+
pi_94534337
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Mwah, aan dat eerste twijfel ik sinds kort heel erg.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 03:38 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ophouden met die achterlijke boekjes is het advies. Er zijn geen regels om samen te leven. Als die er waren zou je net zo goed een machine kunnen daten. Zoiets heet praten. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is zo mogelijk trouwens nog erger dan ze een flinke tik in de milt geven. Het slaat allebei nergens op.
^O^
pi_94534400
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwah, aan dat eerste twijfel ik sinds kort heel erg.
Je bedoelt dat het een gebed zonder einde is?
pi_94534664
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het een gebed zonder einde is?
Rich loopt ook al bij een psych bijv. helpt nog geen fuck.
pi_94534736
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Rich loopt ook al bij een psych bijv. helpt nog geen fuck.
Ah oké, dan lijkt het me sowieso verstandiger om geen aandacht meer aan hem te besteden.
pi_94534917
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Ah oké, dan lijkt het me sowieso verstandiger om geen aandacht meer aan hem te besteden.
Is ook niet nodig als hij het geaccepteerd heeft lijkt me.

Dan kan hij adviezen geven aan anderen hier, of zo.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:02:16 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94534941
Ja hoor mensen het is me gelukt ik heb gepraat met het meisje. Maar een succes was het niet echt. Morgen maar nog eens proberen aangezien het nu een stuk makkelijker is om haar aan te spreken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94535015
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
Ja hoor mensen het is me gelukt ik heb gepraat met het meisje. Maar een succes was het niet echt. Morgen maar nog eens proberen aangezien het nu een stuk makkelijker is om haar aan te spreken.
Je was toch over haar heen? Of althans je gevoel was verminderd.

Waarom jezelf weer in de verleiding brengen door met haar te praten? :D
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:08:22 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94535240
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je was toch over haar heen? Of althans je gevoel was verminderd.

Waarom jezelf weer in de verleiding brengen door met haar te praten? :D
Het gevoel is minder ja, het constant naar haar kijken en continu aan haar denken is voorbij. Maar ik vind het nog steeds een leuk meisje ik ben alleen niet meer hopeloos verliefd op haar.
C'est la vie
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:10:16 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94535326
Ik ga morgen helemaal niet naar een Psycholoog.

Ik ga naar een Psychotherapeut, dat schijnt iets... anders te zijn. Ik ga dus helemaal niet voor het eerst in mijn leven een Psycholoog ontmoeten. Ik heb haar al op Facebook gevonden. Zij zal alles te weten komen over mijn Seksleven.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:11:08 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94535358
Heb je een seksleven dan?
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:13:29 #27
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94535470
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Heb je een seksleven dan?
Ieder wezen toch?
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:14:54 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94535536
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ieder wezen toch?
Ik niet.
C'est la vie
pi_94535551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ieder wezen toch?
Seksleven wordt vaak beschouwd als seks tussen twee personen. Niet soloseks.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:16:29 #30
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94535615
quote:
12s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Seksleven wordt vaak beschouwd als seks tussen twee personen. Niet soloseks.
Oh.

Goed. Ik heb GEEN 'Seksleven'.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:21:27 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94535819
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh.

Goed. Ik heb GEEN 'Seksleven'.
Kijk, ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb nog geen foto van je gezien, maar volgens de andere users ben je wel een mooi meisje. Verder vind ik je wel grappig en de verhalen die je vertelt zijn ook leuk. Ik denk dat jij best makkelijk een vriendje kan krijgen, als je eenmaal over je onzekerheden komt.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:24:06 #32
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94535949
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb nog geen foto van je gezien, maar volgens de andere users ben je wel een mooi meisje. Verder vind ik je wel grappig en de verhalen die je vertelt zijn ook leuk. Ik denk dat jij best makkelijk een vriendje kan krijgen, als je eenmaal over je onzekerheden komt.
Ja, dat denk ik ook wel. Dat besef had ik eigenlijk liever niet gehad.
Wat bedoel jij met Onzekerheden?
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:28:13 #33
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94536155
quote:

[..]

Regel 1 ben ik het mee eens , de rest vind ik minder. Richard is dan ook niet echt wat je noemt lelijk. Het is alleen een persoonlijke overwinning voor hem dat wel. En wat zouden meiden denken als ze een dikkerd zonder shirt over straat zouden zien rennen. Meiden vinden dat aantrekkelijk zeker?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94536219
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Onzekerheden als in angsten dat je niet in je eentje dingen durft te ondernemen, omdat het 'raar' zou zijn. En dat je vreemden aan je laat zitten omdat je niet 'onbeschoft' durft te zijn. Dat doet mij bijna denken dat je vroeger misbruikt bent en ook niet mocht aangeven dat je het niet fijn vond.

Als iemand brutaal aan jou zit, mag jij brutaal terugdoen en aangeven dat je daar niet van bent gediend! Als jij iets niet fijn vindt, mag jij dat aangeven. Ik hoop nog steeds dat je trollt want je bent echt te naief en wereldvreemd om goed te functioneren heb ik het idee. Woon je op jezelf? Werk je ook? Waarom heb je op school geen vriendinnen gemaakt? :) Serieuze vragen.
pi_94536269
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Regel 1 ben ik het mee eens , de rest vind ik minder. Richard is dan ook niet echt wat je noemt lelijk. Het is alleen een persoonlijke overwinning voor hem dat wel. En wat zouden meiden denken als ze een dikkerd zonder shirt over straat zouden zien rennen. Meiden vinden dat aantrekkelijk zeker?
Aantrekkelijker dan een dikkerd die zichzelf het liefst verschuild en onzeker is over alles aan zichzelf.
pi_94536326
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:13 schreef Techno het volgende:
Tering, deel 24 voor iets waar feitelijk alles al gezegd is?
Nee, dan de Singles reeks waar in deeltje 4000-zoveel nog elke dag nieuwe zaken de revue passeren. :') :W
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:32:37 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94536358
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Strawberry zegt het eigenlijk best goed.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:32:39 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94536361
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aantrekkelijker dan een dikkerd die zichzelf het liefst verschuild en onzeker is over alles aan zichzelf.
Ik had jouwcommentaar altijd redelijk serieus straw, maar hiermee daalt je aanzien :{

Ik ben niet onzeker over alles in mijn leven ik heb meer ballen dan een aantal andere onzekere jongens hier. Ik ben wel onzeker over mijn uiterlijk. En nog iets, als je iemand onzeker noemt denken anderen dat het probleem maar tussen de oren zou zitten. Ik ben daarentegen "onzeker" met goede reden. Niemand wil graag lelijk zijn. Of wel?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94536410
Ik weet in elk geval dat ik een type gezicht heb waar geen meid op valt. Ik praat tegenwoordig wel gewoon met meiden. Het is easy inderdaad.
  woensdag 23 maart 2011 @ 23:35:42 #40
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94536520
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had jouwcommentaar altijd redelijk serieus straw, maar hiermee daalt je aanzien :{
Omdat het niet is wat je wil horen? Ze heeft wel gelijk namelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')