Als je de Wi-Fi niet uit zet, en weer binnen een range van een Wi-Fi bent, waar jij al een keer aan bent aangesloten. Maakt hij automatisch contact met de Wi-Fi.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef MrManiak het volgende:
Is er een optie voor de BB Bold 9870 dat hij i.p.v. eerst de databundel van mobiel internet eerst de WiFi aanspreekt, of doet hij dit automatisch?
Oké! En als ik in een WiFi-netwerk zit en ik download bijvoorbeeld een filmpje of ga naar YouTube of wat dan ook dat veel data kost, dan pakt hij hiervoor eerst de WiFi?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Als je de Wi-Fi niet uit zet, en weer binnen een range van een Wi-Fi bent, waar jij al een keer aan bent aangesloten. Maakt hij automatisch contact met de Wi-Fi.
Let wel op dat als je geen verbinding hebt met een Wi-Fi verbinding. En hij wel aanstaat, dat hij blijft doorzoeken of hij wel of geen verbinding kan leggen.
Dus makkelijker om hem je Wi-Fi uit te zetten. Als je hem niet nodig hebt. Het vreet batterij namelijk.
Ja, als je een connectie hebt met een Wi-Fi netwerk, word jou 3G(of wat je ook hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef MrManiak het volgende:
Oké! En als ik in een WiFi-netwerk zit en ik download bijvoorbeeld een filmpje of ga naar YouTube of wat dan ook dat veel data kost, dan pakt hij hiervoor eerst de WiFi?
Gaat via GPS, dus redelijk accuraatquote:Op woensdag 6 april 2011 14:37 schreef AchmedJan het volgende:
Hallo,
Ik wil een Blackberry gaan kopen, de blackberry 8520 Curve. Klopt het dat deze ¤180 kost, of heeft iemand hem ergens anders goedkoper gezien? Ik wil hierbij een simonly abbo (bellen,sms,internet) doen, die er zo uit ziet:
Prijs per maand: ¤17,95
Actie maandbedrag: ¤ 8,95
Dit laatste houd toch in dat je het eerste halfjaar maar ¤9 pm betaald? En heb ik dan die eerste 6 maanden ¤9 aan btg of wel gewoon ¤18?
Dit is de eerste keer dat ik een abbo neem.
Mijn vorige prepaid telefoon is gestolen, Hoe zit het als deze telefoon wordt gestolen/kwijt raakt? Ik neem aan dat je het abbo niet blijft door betalen.
Ik weet dat er voor de iPhone apps zijn waarmee je je telefoon kan traceren als je hem kwijt bent, heb je zoiets ook voor de blackberry?
edit: haha post boven me
@Guitar met locatie opvragen, weet je dan precies waar hij is??
Vergeet niet dat je geen gewoon internet abo neemt op je SIM only, maar speciaal voor een BB. Anders kan je de meesten functies van een BB niet gebruikenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:37 schreef AchmedJan het volgende:
Hallo,
Ik wil een Blackberry gaan kopen, de blackberry 8520 Curve. Klopt het dat deze ¤180 kost, of heeft iemand hem ergens anders goedkoper gezien? Ik wil hierbij een simonly abbo (bellen,sms,internet) doen, die er zo uit ziet:
Dit laatste houd toch in dat je het eerste halfjaar maar ¤9 pm betaald? En heb ik dan die eerste 6 maanden ¤9 aan btg of wel gewoon ¤18?
Mijn vorige prepaid telefoon is gestolen, Hoe zit het als deze telefoon wordt gestolen/kwijt raakt? Ik neem aan dat je het abbo niet blijft door betalen.
Ik weet dat er voor de iPhone apps zijn waarmee je je telefoon kan traceren als je hem kwijt bent, heb je zoiets ook voor de blackberry?
Als je je telefoon kwijt ben of hij is gesloten, dan heb je pech en loopt je abonnement natuurlijk gewoon door. (dat is al zo als je een abonnement neem met toestel. Koop je een toestel los dan lijkt me dit al helemaal logisch). Of je moet een verzekering nemen, maar dat zou ik je niet aanraden. Deze zijn duur, hebben veel vervelende voorwaarden en vaak nog een eigen risico. Dus gewoon zorgen dat je altijd je telefoon bij je hebt, kan die ook niet snel gestolen worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:37 schreef AchmedJan het volgende:
Hallo,
Net gedownload op mijn 9700, ging makkelijker dan ik dacht, thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ga naar Crackberry en download daar de laatste OS 6. versie 6.0.0.499.
Werkt super!
Ik kon de ping niet gebruiken in Griekenland. Je zou eventueel via internet je email op kunnen halen (gmail ofzo). Ik kon overigens wel op MSN en op internet op WIFI daar.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef BradSpit het volgende:
he guys, ik heb een BlackBerry met uiteraard een BIS abonnement (wat vereist is om gebruik te maken van de BlackBerry Mail app en BlackBerry Internet Browser en BlackBerry Messenger). Klopt het dat als ik het buitenland ben, en ik wil via WiFi dat ik dan geen gebruik kan maken van deze apps? Hoe kan ik dan wel internetten en mailen via WiFi wat is de beste manier? een andere app hiervoor downloaden?? zo ja welke? alvast bedankt voor jullie medewerking
waarom zie ik deze bij geen enkele webshop staan? bedoel je wel de goede?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef alexmeijer het volgende:
@AchmedJan
De curve (prepaid) kost 169-180 euro ja.
Maar ik zou een Bold 9700 dan simlock vrij kopen.
Zou nu wel rond de 200 zoveel zitten
Ja kwam ik net ook achter, moet ik ff uitzoeke dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je geen gewoon internet abo neemt op je SIM only, maar speciaal voor een BB. Anders kan je de meesten functies van een BB niet gebruiken
Oke dat is zuur. Heeft het dan als voordeel om een 1jarig abbo te nemen ipv een 2jarige? En kost het dan nog wat om het abbo te verlengen?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Als je je telefoon kwijt ben of hij is gesloten, dan heb je pech en loopt je abonnement natuurlijk gewoon door. (dat is al zo als je een abonnement neem met toestel. Koop je een toestel los dan lijkt me dit al helemaal logisch). Of je moet een verzekering nemen, maar dat zou ik je niet aanraden. Deze zijn duur, hebben veel vervelende voorwaarden en vaak nog een eigen risico. Dus gewoon zorgen dat je altijd je telefoon bij je hebt, kan die ook niet snel gestolen worden.
Over je sim-only is weinig te zeggen. Je zal waarschijnlijk inderdaad het volledige beltegoed krijgen maar minder betalen, maar over het aantal maanden is niks te zeggen als je geen link hebt of iets meer informatie.
Bedenk wel dat je bij een 1-jarig abonnement vaak meer voor je toestel moet betalen, of een hogere abonnement om je toestel gratis te krijgen. Abo verlengen is gratis, je krijgt ook daarna een ander toestel erbij maar niet zon baastelefoon als de blackberryquote:Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Oke dat is zuur. Heeft het dan als voordeel om een 1jarig abbo te nemen ipv een 2jarige? En kost het dan nog wat om het abbo te verlengen?
Dat is wel vaag..met Wifi zou je gewoon je ping moeten kunnen gebruiken. Werkte bij mij in Amerika, Belgie, Suriname en Marokko.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik kon de ping niet gebruiken in Griekenland. Je zou eventueel via internet je email op kunnen halen (gmail ofzo). Ik kon overigens wel op MSN en op internet op WIFI daar.
Ik ben van plan om het toestel los te kopen en daarbij een simonly abbonementquote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je bij een 1-jarig abonnement vaak meer voor je toestel moet betalen, of een hogere abonnement om je toestel gratis te krijgen. Abo verlengen is gratis, je krijgt ook daarna een ander toestel erbij maar niet zon baastelefoon als de blackberry
via de standaard BB internetbrowser? of had je een andere browser gedownload?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef BradSpit het volgende:
he guys, ik heb een BlackBerry met uiteraard een BIS abonnement (wat vereist is om gebruik te maken van de BlackBerry Mail app en BlackBerry Internet Browser en BlackBerry Messenger). Klopt het dat als ik het buitenland ben, en ik wil via WiFi dat ik dan geen gebruik kan maken van deze apps? Hoe kan ik dan wel internetten en mailen via WiFi wat is de beste manier? een andere app hiervoor downloaden?? zo ja welke? alvast bedankt voor jullie medewerking
Kan wel in het buitenland.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef BradSpit het volgende:
yeah right, pingen, push mail en internetten? zonder ook een of andere thirdparty app te downloaden?quote:
Dan niet? Ik bedoel alles deed 't bij mij gewoon. Je kan je mail checken via de browser (Push mail doet 't natuurlijk niet, daar is je abo voor nodig) en verder is chatten via BBM geen probleem.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef BradSpit het volgende:
[..]
yeah right, pingen, push mail en internetten? zonder ook een of andere thirdparty app te downloaden?
ok thanksquote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dan niet? Ik bedoel alles deed 't bij mij gewoon. Je kan je mail checken via de browser (Push mail doet 't natuurlijk niet, daar is je abo voor nodig) en verder is chatten via BBM geen probleem.
Neequote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef BradSpit het volgende:
is er ook een BB OS 6 voor de BB Curve 8900
Een Bold 9000, deze heeft een beter toetsenbord (vind ik), een hogere resolutie camera, ligt beter in de hand, ondersteunt 3G internet etc.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef AchmedJan het volgende:
Wat is de beste blackberry behalve de Curve 8520 voor ongeveer ¤200?
Kijk hier even voor de verschillende blackberry's met prijzen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef AchmedJan het volgende:
Ongeveer ¤200 is mijn richtprijs, de Bold 9000 is volgens mij in de ¤300?
Ik denk dat de Curve 8520 het enige haalbare voor mij is
Iemand ervaring met deze telefoon? Is hij echt veel slechter dan de andere toetstellen?
Thanksquote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef AskMe het volgende:
[..]
Kijk hier even voor de verschillende blackberry's met prijzen.
Ik heb het even opgezocht, als het goed is kan je gewoon je sim laten blokkeren en krijg je gewoon je simonly abonnement terug..?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Als je je telefoon kwijt ben of hij is gesloten, dan heb je pech en loopt je abonnement natuurlijk gewoon door. (dat is al zo als je een abonnement neem met toestel. Koop je een toestel los dan lijkt me dit al helemaal logisch). Of je moet een verzekering nemen, maar dat zou ik je niet aanraden. Deze zijn duur, hebben veel vervelende voorwaarden en vaak nog een eigen risico. Dus gewoon zorgen dat je altijd je telefoon bij je hebt, kan die ook niet snel gestolen worden.
Over je sim-only is weinig te zeggen. Je zal waarschijnlijk inderdaad het volledige beltegoed krijgen maar minder betalen, maar over het aantal maanden is niks te zeggen als je geen link hebt of iets meer informatie.
afwachten? of ff battery pull?quote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef Bobooo het volgende:
er is een melding van 2 updates, maar het probleem is dat ik niet meer in kan loggen in 'my world'.
als ik mijn emailadres en wachtwoord invoer, staat er: an error has occurred. please try again later.
iemand enig idee hoe dit komt en wat ik hieraan kan doen?
Nieuwe appworld downloaden?quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Bobooo het volgende:
[..]
heeft niet geholpen..
en het is nu al 4 dagen ongeveer
Dat werkt echt geniaal! Een nadeel -tot nu toe gevonden- Als ik op locate druk, dan is het in een straal van 3km dat ik moet gaan zoeken.. Ik hoop dat het eraan ligt dat ik nu binnen zit, maar hoop eigenlijk dat het buiten een "iets" kleinere straal zal zijn...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers met een BIS abo heeft RIM nu een geweldige beveiligingsapp uitgebracht, staat in de app world: BlackBerry Protect
wat zijn dan echt de grote voordelen ervan? ik bedoel, is het noodzakelijk? of gewoon leuk om te hebben. ik zie voor nu nog niet echt een reden om m te downloaden...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat werkt echt geniaal! Een nadeel -tot nu toe gevonden- Als ik op locate druk, dan is het in een straal van 3km dat ik moet gaan zoeken.. Ik hoop dat het eraan ligt dat ik nu binnen zit, maar hoop eigenlijk dat het buiten een "iets" kleinere straal zal zijn...
Zolang heb ik die app nog niet, ben nog an t testenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
wat zijn dan echt de grote voordelen ervan? ik bedoel, is het noodzakelijk? of gewoon leuk om te hebben. ik zie voor nu nog niet echt een reden om m te downloaden...
Die curve 3G 9300 is ook al te koop vanaf 240 zo'n beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Curve 8520 gaat het worden dus
Net weer een test uitgevoerd en nu kwam de GPS locatie-vinder tot de overkant van de straat. Minder dan 50 meter.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
wat zijn dan echt de grote voordelen ervan? ik bedoel, is het noodzakelijk? of gewoon leuk om te hebben. ik zie voor nu nog niet echt een reden om m te downloaden...
Nee.. Appworld is het programmaatje waarmee je apps kan downloaden. Eenmaal gedownload blijft een app gewoon op je BB staan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Bobooo het volgende:
[..]
dan ben ik al m'n apps kwijt en moet ik alles opnieuw downloaden?
Werkt dat niet? dacht wel toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Parkinson_XTC het volgende:
grrr... word helemaal gek...
waarom werkt whatsapp niet via Wifi??
Officieel nog niet, dacht ik. Er zijn echter al wel genoeg "leaked" versies welke prima werken. (heb er zelf ook eentje draaienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Werkt dat niet? dacht wel toch?
Overigens ik heb een bold, maar kan nog niet OS 6 downloaden.. klopt hé?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Maryn. het volgende:
Overigens ik heb een bold, maar kan nog niet OS 6 downloaden.. klopt hé?
Ik heb via de BB desktopsoftware gewoon de versie 6.0.0.448 kunnen downloaden en updaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Officieel nog niet, dacht ik. Er zijn echter al wel genoeg "leaked" versies welke prima werken. (heb er zelf ook eentje draaien)
ik las je reactie nu pas!quote:
Nee, ik vind 15 ook wel heel weinig, zelf nog nooit een melding gehad, ik heb wel ingesteld alle berichten na 30 dagen te verwijderen, maar als ik nu naar mijn smsjes kijk staan er vele malen meer dan 15 in mijn inboxquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:13 schreef fruitellafantastic het volgende:
Nu sinds paar maanden Blackberry Torch. Leuke telefoon
Maar krijg nu steeds melding dat ik berichten moet verwijderen omdat mijn inbox vol is, terwijl er maar een stuk of 15 smsjes in staan
Hebben meer mensen hier last van?
Als ik op BB app world ga staan, kan ik niet kiezen voor verwijderen..quote:Op donderdag 14 april 2011 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee.. Appworld is het programmaatje waarmee je apps kan downloaden. Eenmaal gedownload blijft een app gewoon op je BB staan.
Je kan dus appworld verwijderen en weer opnieuw installeren via onderstaande link.
http://us.blackberry.com/apps-software/appworld/download.jsp
(je kan trouwens ook van te voren een backup maken van je BB via BlackBerry Desktop)
Kan je niet via de computer blackberry appworld verwijderen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Als ik op BB app world ga staan, kan ik niet kiezen voor verwijderen..
Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen.
Is het misschien een optie om een nieuwe Blackberry ID aan te maken?
Ik ben echt dom met dit soort dingen, dus ik zou niet weten hoe..quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kan je niet via de computer blackberry appworld verwijderen?
Mobile data alerter geeft wel aan welke app overmatig data gebruiktquote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef PPL het volgende:
Ik zoek een app die aangeeft hoeveel dataverkeer wordt gebruikt per app.
Dit dan bijvoorbeeld per dag, week, maand.
Om op die manier in kaart te brengen welke apps dataslurper zijn.
Ik gebruik overigens wel al een algemene datamonitor (e-office Mobile Data Alerter ), maar die geeft geen informatie per app.
Iemand een tip?
Ahaquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Ik ben echt dom met dit soort dingen, dus ik zou niet weten hoe..
Bij mij staat er info tot 30 januari in. Ik verwijder nooit wat, gaat blijkbaar automatisch.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef huisjeboompje het volgende:
Hoe lang blijft de oproepgeschiedenis op een BlackBerry staan? Staan er in een BlackBerry oproepen van maanden terug, of worden ze na een bepaalde tijd vanzelf verwijderd.
Bold 9700quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef huisjeboompje het volgende:
En wat voor een BlackBerry heb je als ik vragen mag?
Interessant. Heb je een linkje?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuwe bolds aangekondigd. Met 1.2Ghz cpu, OS 7 en touchscreen. De bold 9900.
Thanks.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)uwe-blackberrys.html
Telephonequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef 1517 het volgende:
Hoe verander ik de preset van de landcode?
Als ik nubv nummer 0612345678 bel belt hij +316... Maar ik wil dit veranderen, waar is dit ook al weer.
Heb een bold 9700
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef PPL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/article9685310.ece?cid=rss
[ afbeelding ]
Dit vraag ik mij ook af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:32 schreef PPL het volgende:
Is er ook een Shazam-achtige (gratis) dienst die niet beperkt tot 5 nummers per maand?
ah ja! Dat is hem!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Telephone
Options
Smart Dialling
Country Code wijzigen naar +31
(op basis van OS 6)
Je kunt niet leven zonder ping?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Miam het volgende:
blackberry is nog steeds niet gerepareerd.![]()
Ook geen vervangend toestel tot m`n beschikking, baal me dood.
Even openschroeven en stofvrij maken. Toen ik de chip in een nieuw frame had gezet verbaasde ik me heel erg over het stof dat zich achter de boxjes en knopjes bergt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:16 schreef Poemgirl het volgende:
Het geluid van de Bold is helemaal verdwenen. Dus ook niet als er gebeld wordt, geen ringtones, geen filmpjes, NIETS maakt geluid. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
Oh, en BingGoogle is veel beter.
quote:
Via de appworld binnenhalen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Curious_Man het volgende:
Vraagje:
Ik heb een blackberry curve 8520 met internet. Tenminste, ik kan pingen/whats appen/mailen etc.
Maaarr... Ik heb geen browser in mijn lijst met toepassingen.
Als ik via mijn facebook-app naar de mobile-site ga krijg ik de melding:
Er zijn momenteel geen vermeldingen in het serviceoverzicht voor de browserconfiguratie van uw apparaat. Neem contact op met uw netwerkprovider om de browser op uw apparaat in te schakelen.
Dus ik vodafone bellen... Ligt allemaal niet aan hun, het moet gewoon werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |