Neequote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef BradSpit het volgende:
is er ook een BB OS 6 voor de BB Curve 8900
Een Bold 9000, deze heeft een beter toetsenbord (vind ik), een hogere resolutie camera, ligt beter in de hand, ondersteunt 3G internet etc.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef AchmedJan het volgende:
Wat is de beste blackberry behalve de Curve 8520 voor ongeveer ¤200?
Kijk hier even voor de verschillende blackberry's met prijzen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef AchmedJan het volgende:
Ongeveer ¤200 is mijn richtprijs, de Bold 9000 is volgens mij in de ¤300?
Ik denk dat de Curve 8520 het enige haalbare voor mij is
Iemand ervaring met deze telefoon? Is hij echt veel slechter dan de andere toetstellen?
Thanksquote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef AskMe het volgende:
[..]
Kijk hier even voor de verschillende blackberry's met prijzen.
Ik heb het even opgezocht, als het goed is kan je gewoon je sim laten blokkeren en krijg je gewoon je simonly abonnement terug..?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Als je je telefoon kwijt ben of hij is gesloten, dan heb je pech en loopt je abonnement natuurlijk gewoon door. (dat is al zo als je een abonnement neem met toestel. Koop je een toestel los dan lijkt me dit al helemaal logisch). Of je moet een verzekering nemen, maar dat zou ik je niet aanraden. Deze zijn duur, hebben veel vervelende voorwaarden en vaak nog een eigen risico. Dus gewoon zorgen dat je altijd je telefoon bij je hebt, kan die ook niet snel gestolen worden.
Over je sim-only is weinig te zeggen. Je zal waarschijnlijk inderdaad het volledige beltegoed krijgen maar minder betalen, maar over het aantal maanden is niks te zeggen als je geen link hebt of iets meer informatie.
afwachten? of ff battery pull?quote:Op zondag 10 april 2011 18:13 schreef Bobooo het volgende:
er is een melding van 2 updates, maar het probleem is dat ik niet meer in kan loggen in 'my world'.
als ik mijn emailadres en wachtwoord invoer, staat er: an error has occurred. please try again later.
iemand enig idee hoe dit komt en wat ik hieraan kan doen?
Nieuwe appworld downloaden?quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Bobooo het volgende:
[..]
heeft niet geholpen..
en het is nu al 4 dagen ongeveer
Dat werkt echt geniaal! Een nadeel -tot nu toe gevonden- Als ik op locate druk, dan is het in een straal van 3km dat ik moet gaan zoeken.. Ik hoop dat het eraan ligt dat ik nu binnen zit, maar hoop eigenlijk dat het buiten een "iets" kleinere straal zal zijn...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers met een BIS abo heeft RIM nu een geweldige beveiligingsapp uitgebracht, staat in de app world: BlackBerry Protect
wat zijn dan echt de grote voordelen ervan? ik bedoel, is het noodzakelijk? of gewoon leuk om te hebben. ik zie voor nu nog niet echt een reden om m te downloaden...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat werkt echt geniaal! Een nadeel -tot nu toe gevonden- Als ik op locate druk, dan is het in een straal van 3km dat ik moet gaan zoeken.. Ik hoop dat het eraan ligt dat ik nu binnen zit, maar hoop eigenlijk dat het buiten een "iets" kleinere straal zal zijn...
Zolang heb ik die app nog niet, ben nog an t testenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
wat zijn dan echt de grote voordelen ervan? ik bedoel, is het noodzakelijk? of gewoon leuk om te hebben. ik zie voor nu nog niet echt een reden om m te downloaden...
Die curve 3G 9300 is ook al te koop vanaf 240 zo'n beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Thanks![]()
Curve 8520 gaat het worden dus
Net weer een test uitgevoerd en nu kwam de GPS locatie-vinder tot de overkant van de straat. Minder dan 50 meter.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
wat zijn dan echt de grote voordelen ervan? ik bedoel, is het noodzakelijk? of gewoon leuk om te hebben. ik zie voor nu nog niet echt een reden om m te downloaden...
Nee.. Appworld is het programmaatje waarmee je apps kan downloaden. Eenmaal gedownload blijft een app gewoon op je BB staan.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:41 schreef Bobooo het volgende:
[..]
dan ben ik al m'n apps kwijt en moet ik alles opnieuw downloaden?
Werkt dat niet? dacht wel toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Parkinson_XTC het volgende:
grrr... word helemaal gek...
waarom werkt whatsapp niet via Wifi??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |