abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 13:42:44 #101
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_95117505
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef MrManiak het volgende:
Is er een optie voor de BB Bold 9870 dat hij i.p.v. eerst de databundel van mobiel internet eerst de WiFi aanspreekt, of doet hij dit automatisch?
Als je de Wi-Fi niet uit zet, en weer binnen een range van een Wi-Fi bent, waar jij al een keer aan bent aangesloten. Maakt hij automatisch contact met de Wi-Fi.

Let wel op dat als je geen verbinding hebt met een Wi-Fi verbinding. En hij wel aanstaat, dat hij blijft doorzoeken of hij wel of geen verbinding kan leggen.

Dus makkelijker om hem je Wi-Fi uit te zetten. Als je hem niet nodig hebt. Het vreet batterij namelijk.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:44:26 #102
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_95117579
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Als je de Wi-Fi niet uit zet, en weer binnen een range van een Wi-Fi bent, waar jij al een keer aan bent aangesloten. Maakt hij automatisch contact met de Wi-Fi.

Let wel op dat als je geen verbinding hebt met een Wi-Fi verbinding. En hij wel aanstaat, dat hij blijft doorzoeken of hij wel of geen verbinding kan leggen.

Dus makkelijker om hem je Wi-Fi uit te zetten. Als je hem niet nodig hebt. Het vreet batterij namelijk.
Oké! En als ik in een WiFi-netwerk zit en ik download bijvoorbeeld een filmpje of ga naar YouTube of wat dan ook dat veel data kost, dan pakt hij hiervoor eerst de WiFi?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 6 april 2011 @ 13:50:41 #103
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_95117842
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef MrManiak het volgende:

Oké! En als ik in een WiFi-netwerk zit en ik download bijvoorbeeld een filmpje of ga naar YouTube of wat dan ook dat veel data kost, dan pakt hij hiervoor eerst de WiFi?
Ja, als je een connectie hebt met een Wi-Fi netwerk, word jou 3G(of wat je ook hebt :P) niet belast.
Dus zelfs zonder internet abo op je telefoon, kan je via de Wi-Fi internetten op je telefoon :)
pi_95119591
Ik heb gister de app "Blackberry Protect" gedownload. Het is een gratis service van Blackberry zelf.

Wat kan je ermee?
- Via je pc de locatie van je Blackberry opvragen
- Via je pc je Blackberry een alarm laten afgaan (ook al staat hij in stil)
- Via je pc een berichtje op je Blackberry laten zien (bijv. "Heb je deze telefoon gevonden, dan ...")
- Via je pc je Blackberry locken, zodat hij niet meer gebruikt kan worden
- Via je pc je Blackberry wipen (alle persoonlijke data verwijderen, zoals berichten en contacten)
- Draadloos een backup van je Blackberry maken, of eventueel terugzetten

Via https://protect.blackberry.com/

Ideaal dus, voor als je telefoon ooit gestolen wordt. Of als je hem kwijt raakt :)
pi_95119832
Hallo,

Ik wil een Blackberry gaan kopen, de blackberry 8520 Curve. Klopt het dat deze ¤180 kost, of heeft iemand hem ergens anders goedkoper gezien? Ik wil hierbij een simonly abbo (bellen,sms,internet) doen, die er zo uit ziet:
Prijs per maand: ¤17,95
Actie maandbedrag: ¤ 8,95

Dit laatste houd toch in dat je het eerste halfjaar maar ¤9 pm betaald? En heb ik dan die eerste 6 maanden ¤9 aan btg of wel gewoon ¤18?
Dit is de eerste keer dat ik een abbo neem.
Mijn vorige prepaid telefoon is gestolen, Hoe zit het als deze telefoon wordt gestolen/kwijt raakt? Ik neem aan dat je het abbo niet blijft door betalen.

Ik weet dat er voor de iPhone apps zijn waarmee je je telefoon kan traceren als je hem kwijt bent, heb je zoiets ook voor de blackberry?

edit: haha post boven me :P
@Guitar met locatie opvragen, weet je dan precies waar hij is??
pi_95123031
Als je wifi aan hebt staan en je komt in een bekende omgeving pakt de telefoon volgens mij automatisch wifi

Geen ervaring mee, bij mij staat alles standaard op databundel.
All management is Strategic Management.
pi_95124010
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:37 schreef AchmedJan het volgende:
Hallo,

Ik wil een Blackberry gaan kopen, de blackberry 8520 Curve. Klopt het dat deze ¤180 kost, of heeft iemand hem ergens anders goedkoper gezien? Ik wil hierbij een simonly abbo (bellen,sms,internet) doen, die er zo uit ziet:

Dit laatste houd toch in dat je het eerste halfjaar maar ¤9 pm betaald? En heb ik dan die eerste 6 maanden ¤9 aan btg of wel gewoon ¤18?
Mijn vorige prepaid telefoon is gestolen, Hoe zit het als deze telefoon wordt gestolen/kwijt raakt? Ik neem aan dat je het abbo niet blijft door betalen.

Ik weet dat er voor de iPhone apps zijn waarmee je je telefoon kan traceren als je hem kwijt bent, heb je zoiets ook voor de blackberry?

Gaat via GPS, dus redelijk accuraat :)
  woensdag 6 april 2011 @ 16:18:29 #108
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95124100
@AchmedJan

De curve (prepaid) kost 169-180 euro ja.
Maar ik zou een Bold 9700 dan simlock vrij kopen.

Zou nu wel rond de 200 zoveel zitten
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 17:00:24 #109
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_95125818
quote:
Hallo,

Vergeet niet dat je geen gewoon internet abo neemt op je SIM only, maar speciaal voor een BB. Anders kan je de meesten functies van een BB niet gebruiken :)
pi_95126757
quote:
Hallo,

Als je je telefoon kwijt ben of hij is gesloten, dan heb je pech en loopt je abonnement natuurlijk gewoon door. (dat is al zo als je een abonnement neem met toestel. Koop je een toestel los dan lijkt me dit al helemaal logisch). Of je moet een verzekering nemen, maar dat zou ik je niet aanraden. Deze zijn duur, hebben veel vervelende voorwaarden en vaak nog een eigen risico. Dus gewoon zorgen dat je altijd je telefoon bij je hebt, kan die ook niet snel gestolen worden.

Over je sim-only is weinig te zeggen. Je zal waarschijnlijk inderdaad het volledige beltegoed krijgen maar minder betalen, maar over het aantal maanden is niks te zeggen als je geen link hebt of iets meer informatie.
..
pi_95127557
he guys, ik heb een BlackBerry met uiteraard een BIS abonnement (wat vereist is om gebruik te maken van de BlackBerry Mail app en BlackBerry Internet Browser en BlackBerry Messenger). Klopt het dat als ik het buitenland ben, en ik wil via WiFi dat ik dan geen gebruik kan maken van deze apps? Hoe kan ik dan wel internetten en mailen via WiFi wat is de beste manier? een andere app hiervoor downloaden?? zo ja welke? alvast bedankt voor jullie medewerking :)
  woensdag 6 april 2011 @ 18:49:05 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95130394
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef AskMe het volgende:

[..]

Ga naar Crackberry en download daar de laatste OS 6. versie 6.0.0.499.
Werkt super! :)
Net gedownload op mijn 9700, ging makkelijker dan ik dacht, thanks :)
  woensdag 6 april 2011 @ 22:05:52 #113
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_95142236
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef BradSpit het volgende:
he guys, ik heb een BlackBerry met uiteraard een BIS abonnement (wat vereist is om gebruik te maken van de BlackBerry Mail app en BlackBerry Internet Browser en BlackBerry Messenger). Klopt het dat als ik het buitenland ben, en ik wil via WiFi dat ik dan geen gebruik kan maken van deze apps? Hoe kan ik dan wel internetten en mailen via WiFi wat is de beste manier? een andere app hiervoor downloaden?? zo ja welke? alvast bedankt voor jullie medewerking :)
Ik kon de ping niet gebruiken in Griekenland. Je zou eventueel via internet je email op kunnen halen (gmail ofzo). Ik kon overigens wel op MSN en op internet op WIFI daar.
Sappig !!
pi_95150616
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef alexmeijer het volgende:
@AchmedJan

De curve (prepaid) kost 169-180 euro ja.
Maar ik zou een Bold 9700 dan simlock vrij kopen.

Zou nu wel rond de 200 zoveel zitten
waarom zie ik deze bij geen enkele webshop staan? bedoel je wel de goede?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je geen gewoon internet abo neemt op je SIM only, maar speciaal voor een BB. Anders kan je de meesten functies van een BB niet gebruiken :)
Ja kwam ik net ook achter, moet ik ff uitzoeke dus.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

Als je je telefoon kwijt ben of hij is gesloten, dan heb je pech en loopt je abonnement natuurlijk gewoon door. (dat is al zo als je een abonnement neem met toestel. Koop je een toestel los dan lijkt me dit al helemaal logisch). Of je moet een verzekering nemen, maar dat zou ik je niet aanraden. Deze zijn duur, hebben veel vervelende voorwaarden en vaak nog een eigen risico. Dus gewoon zorgen dat je altijd je telefoon bij je hebt, kan die ook niet snel gestolen worden.

Over je sim-only is weinig te zeggen. Je zal waarschijnlijk inderdaad het volledige beltegoed krijgen maar minder betalen, maar over het aantal maanden is niks te zeggen als je geen link hebt of iets meer informatie.
Oke dat is zuur. Heeft het dan als voordeel om een 1jarig abbo te nemen ipv een 2jarige? En kost het dan nog wat om het abbo te verlengen?
pi_95157831
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:14 schreef AchmedJan het volgende:

[..]

Oke dat is zuur. Heeft het dan als voordeel om een 1jarig abbo te nemen ipv een 2jarige? En kost het dan nog wat om het abbo te verlengen?
Bedenk wel dat je bij een 1-jarig abonnement vaak meer voor je toestel moet betalen, of een hogere abonnement om je toestel gratis te krijgen. Abo verlengen is gratis, je krijgt ook daarna een ander toestel erbij maar niet zon baastelefoon als de blackberry ;)
Sappig !!
pi_95158969
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ik kon de ping niet gebruiken in Griekenland. Je zou eventueel via internet je email op kunnen halen (gmail ofzo). Ik kon overigens wel op MSN en op internet op WIFI daar.
Dat is wel vaag..met Wifi zou je gewoon je ping moeten kunnen gebruiken. Werkte bij mij in Amerika, Belgie, Suriname en Marokko.
  donderdag 7 april 2011 @ 12:15:48 #117
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_95162329
sinds kort een 9780 in gebruik... super toestel, maar toch een paar ergernissen...

Als ik in het buitenland ben en via wi-fi whatsapp wil gebruiken, werkt dat niet terwijl ik op internet toch echt lees dat dat mogelijk zou moeten zijn. Wie weet hoe ik dit op moet lossen? Kan bij de opties van Whatsapp niks vinden over gebruik via Wi-Fi.

Youtube werkt enkel via wi-fi, niet via 3G/GPRS terwijl ik toch BIS heb. Op Wi-fi begint het meteen te spelen, via 3G krijg ik network streaming errors..

Als je bovenaan het scherm naar "verbindingen beheren" gaat en je gaat op en neer scrollen, verdwijnt die blauwe balk en kan je niks meer aanklikken. Je moet dan eerst uit dat scherm gaan en terug erin en dan werkt het weer... vaag.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_95163887
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Bedenk wel dat je bij een 1-jarig abonnement vaak meer voor je toestel moet betalen, of een hogere abonnement om je toestel gratis te krijgen. Abo verlengen is gratis, je krijgt ook daarna een ander toestel erbij maar niet zon baastelefoon als de blackberry ;)
Ik ben van plan om het toestel los te kopen en daarbij een simonly abbonement ;)
pi_95176825
quote:
via de standaard BB internetbrowser? of had je een andere browser gedownload?
pi_95177449
quote:
Kan wel in het buitenland.
 2011 13" i5 ...
pi_95178016
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef AskMe het volgende:

[..]

Kan wel in het buitenland.
yeah right, pingen, push mail en internetten? zonder ook een of andere thirdparty app te downloaden?
pi_95178750
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef BradSpit het volgende:

[..]

yeah right, pingen, push mail en internetten? zonder ook een of andere thirdparty app te downloaden?
Dan niet? Ik bedoel alles deed 't bij mij gewoon. Je kan je mail checken via de browser (Push mail doet 't natuurlijk niet, daar is je abo voor nodig) en verder is chatten via BBM geen probleem. :)
 2011 13" i5 ...
pi_95179410
Hallo,

Sinds een paar dagen werkte mijn BlackBerry Maps (in het menu heet 'ie gewoon 'Kaarten') niet meer. Als ik hem opende dan stond er 'Geen gegevens' en dan stopte 'ie met laden. Nu heb ik 'm proberen opnieuw te downloaden. Dit lukte maar BB Maps werkte nog steeds niet. Toen heb ik hem verwijderd van de telefoon. Nu probeer ik hem weer te downloaden maar dat lukt niet.

Dat downloaden doe je hier: http://mobileapps.blackbe(...)e/entry.do?code=maps

Die link open je op je BB en dan download 'ie. Dit heb ik gedaan. Ik download 'm en het bestand dat ik download heet dan BlackBerry Maps Installer. Het staat nu dus wel op mijn telefoon maar ik kan het nergens vinden. Wie kan mij helpen hoe ik BlackBerry Maps weer terug krijg?
Zoon van Tolmai.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:46:20 #124
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_95181704
grrr... word helemaal gek...

waarom werkt whatsapp niet via Wifi??
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_95183195
quote:
3s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef AskMe het volgende:

[..]

Dan niet? Ik bedoel alles deed 't bij mij gewoon. Je kan je mail checken via de browser (Push mail doet 't natuurlijk niet, daar is je abo voor nodig) en verder is chatten via BBM geen probleem. :)
ok thanks :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')