Officieel nog niet, dacht ik. Er zijn echter al wel genoeg "leaked" versies welke prima werken. (heb er zelf ook eentje draaienquote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Werkt dat niet? dacht wel toch?
Overigens ik heb een bold, maar kan nog niet OS 6 downloaden.. klopt hé?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:47 schreef Maryn. het volgende:
Overigens ik heb een bold, maar kan nog niet OS 6 downloaden.. klopt hé?
Ik heb via de BB desktopsoftware gewoon de versie 6.0.0.448 kunnen downloaden en updaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Officieel nog niet, dacht ik. Er zijn echter al wel genoeg "leaked" versies welke prima werken. (heb er zelf ook eentje draaien)
ik las je reactie nu pas!quote:
Nee, ik vind 15 ook wel heel weinig, zelf nog nooit een melding gehad, ik heb wel ingesteld alle berichten na 30 dagen te verwijderen, maar als ik nu naar mijn smsjes kijk staan er vele malen meer dan 15 in mijn inboxquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:13 schreef fruitellafantastic het volgende:
Nu sinds paar maanden Blackberry Torch. Leuke telefoon
Maar krijg nu steeds melding dat ik berichten moet verwijderen omdat mijn inbox vol is, terwijl er maar een stuk of 15 smsjes in staan
Hebben meer mensen hier last van?
Als ik op BB app world ga staan, kan ik niet kiezen voor verwijderen..quote:Op donderdag 14 april 2011 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee.. Appworld is het programmaatje waarmee je apps kan downloaden. Eenmaal gedownload blijft een app gewoon op je BB staan.
Je kan dus appworld verwijderen en weer opnieuw installeren via onderstaande link.
http://us.blackberry.com/apps-software/appworld/download.jsp
(je kan trouwens ook van te voren een backup maken van je BB via BlackBerry Desktop)
Kan je niet via de computer blackberry appworld verwijderen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Als ik op BB app world ga staan, kan ik niet kiezen voor verwijderen..
Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen.
Is het misschien een optie om een nieuwe Blackberry ID aan te maken?
Ik ben echt dom met dit soort dingen, dus ik zou niet weten hoe..quote:Op zondag 17 april 2011 18:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kan je niet via de computer blackberry appworld verwijderen?
Mobile data alerter geeft wel aan welke app overmatig data gebruiktquote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef PPL het volgende:
Ik zoek een app die aangeeft hoeveel dataverkeer wordt gebruikt per app.
Dit dan bijvoorbeeld per dag, week, maand.
Om op die manier in kaart te brengen welke apps dataslurper zijn.
Ik gebruik overigens wel al een algemene datamonitor (e-office Mobile Data Alerter ), maar die geeft geen informatie per app.
Iemand een tip?
Ahaquote:Op zondag 17 april 2011 20:45 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Ik ben echt dom met dit soort dingen, dus ik zou niet weten hoe..
Bij mij staat er info tot 30 januari in. Ik verwijder nooit wat, gaat blijkbaar automatisch.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef huisjeboompje het volgende:
Hoe lang blijft de oproepgeschiedenis op een BlackBerry staan? Staan er in een BlackBerry oproepen van maanden terug, of worden ze na een bepaalde tijd vanzelf verwijderd.
Bold 9700quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef huisjeboompje het volgende:
En wat voor een BlackBerry heb je als ik vragen mag?
Interessant. Heb je een linkje?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuwe bolds aangekondigd. Met 1.2Ghz cpu, OS 7 en touchscreen. De bold 9900.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |