Daar zijn apps voor tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef reetveter het volgende:
Waarom zit er geen radio op de torch?
download gewoon de app TuneIn Radioquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef reetveter het volgende:
Waarom zit er geen radio op de torch?
Ooit van de appworld gehoord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef poepeneesje het volgende:
Kan ik ergens ook gratis andere icons/themes downloaden? Ik vind die standaard icoontjes van BB maar spuuglelijk. Zo lelijk zelfs dat ik het contrast op greys heb ingesteld.
Super app is datquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
download gewoon de app TuneIn Radio
Misschien helpt dit:quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:07 schreef Bobooo het volgende:
een aantal apps die ik verwijderd heb, staan nu in de lijst uninstalled.
is het mogelijk om deze lijst ook nog te legen of blijft dit er altijd staan?
Dankjewel! Bij mijn curve werkt het dus welquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Misschien helpt dit:
http://www.blackberrysoft(...)-world-my-world.html
Bij mijn Torch werkte het niet
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Bobooo het volgende:
[..]
Dankjewel! Bij mijn curve werkt het dus wel
allangquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef Alphamusic het volgende:
Ik heb vorige topics even niet gevolgd, maar is er al OS6 voor de Blackberry Bold 9700? Op de Dekstop ding zegt hij namelijk van niet?
Ga naar Crackberry en download daar de laatste OS 6. versie 6.0.0.499.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef Alphamusic het volgende:
Ik heb vorige topics even niet gevolgd, maar is er al OS6 voor de Blackberry Bold 9700? Op de Dekstop ding zegt hij namelijk van niet?
Neem hier is een kijkjequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de keuze nogal beperkt.
Hij is ook al legaal via BlackBerry desktop software te downloaden hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ga naar Crackberry en download daar de laatste OS 6. versie 6.0.0.499.
Werkt super!
Maar dan heb je niet de nieuwste versie.. en die versie die dekstopmanager geeft is al van maanden geleden. Maar verder zelf wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hij is ook al legaal via BlackBerry desktop software te downloaden hoor![]()
Alleen je moet even bij "help" je blackberry desktopsoftware ook naar 6.0 updaten
Ja zie het nu ook, thx for the infoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet de nieuwste versie.. en die versie die dekstopmanager geeft is al van maanden geleden. Maar verder zelf weten
Batterij verwijderen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Miam het volgende:
Is het mogelijk om de blackberry (bold) helemaal uit te schakelen?
Ja die optie ben ik van op de hoogte, maar is er misschien een app beschikbaar om hem helemaal uit te schakelen in plaats van in de slaapmodus te zetten?quote:
Klik op het uit knopje in je menu-scherm. Dit is het meest 'verre' uit dat je 'm zal krijgen naast de batterij eruit halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja die optie ben ik van op de hoogte, maar is er misschien een app beschikbaar om hem helemaal uit te schakelen in plaats van in de slaapmodus te zetten?
Nee hoor, je kan ook op Linkse alt , Rechtse shift and Rechtse del drukken. Het effect is hetzelfde als de batterij eruit halen, meen ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klik op het uit knopje in je menu-scherm. Dit is het meest 'verre' uit dat je 'm zal krijgen naast de batterij eruit halen.
Wat jij nu bedoeld is een rebootquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook op Linkse alt , Rechtse shift and Rechtse del drukken. Het effect is hetzelfde als de batterij eruit halen, meen ik.
thanks, dat lijkt me inderdaad het meest logischequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klik op het uit knopje in je menu-scherm. Dit is het meest 'verre' uit dat je 'm zal krijgen naast de batterij eruit halen.
Ik heb 'm al geïnstalleerd. Werkt perfect...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers met een BIS abo heeft RIM nu een geweldige beveiligingsapp uitgebracht, staat in de app world: BlackBerry Protect
Dat is mogelijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hoi!
Ik wil graag het besturingsysteem van mijn BlackBerry updaten.
Ik heb een Curve 8520. Kan ik 'm dan updaten?? En hoe moet dan? En moet ik ook dingen back-uppen?
Loop ons niet te pushen hè?quote:Wil iemand snel antwoord geven alsjeblieft? Wil het vandaag nog doen.
Bartho
Ik heb 5.0.0.1036 erop staan. Dat is volgens mij toch het hoogste. Want achter de rest staat 'downgrade'. Weet jij misschien hoe dat zit?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is mogelijk.
Voor de 8520 is OS 5 beschikbaar, te laden via Desktop Manager.
Voor Vodafone klik hier, voor andere providers zal je even zelf moeten googlen/zoeken.
Houdt er rekening mee dat je BB opnieuw geactiveerd dient te worden.
Voor iets ingrijpends als dit is het altijd raadzaam een backup te maken.
[..]
Loop ons niet te pushen hè?
Het is zondag, ik zit niet op m'n werk.
![]()
Wat moet ik daarmee?quote:Supported Devices
BlackBerry 8100
BlackBerry 8110
BlackBerry 8120
BlackBerry 8130
BlackBerry 8220
BlackBerry 8230
BlackBerry 8330
BlackBerry 8350i
BlackBerry 8520
BlackBerry 8530
BlackBerry 8900
BlackBerry 9000
BlackBerry 9100
BlackBerry 9105
BlackBerry 9300
BlackBerry 9330
BlackBerry 9500
BlackBerry 9520
BlackBerry 9530
BlackBerry 9550
BlackBerry 9630
BlackBerry 9650
BlackBerry 9670
BlackBerry 9700
BlackBerry 9780
BlackBerry 9800
Als je de allernieuwste wilt hebben. Neem hier dan even een kijkje. Officiële OS. Download het bestand en installeer 'm op je pc. vergeet niet de vendor.xml te verwijderen en dan installeren via apploader.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hoi!
Ik wil graag het besturingsysteem van mijn BlackBerry updaten.
Ik heb een Curve 8520. Kan ik 'm dan updaten?? En hoe moet dan? En moet ik ook dingen back-uppen? Wil iemand snel antwoord geven alsjeblieft? Wil het vandaag nog doen.
Bartho
Okay, thanks! Even kijken of ik het ook daadwerkelijk ga proberen maar toch bedankt. Komt OS 6 ook voor de Curve 8520 uit trouwens?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
Als je de allernieuwste wilt hebben. Neem hier dan even een kijkje. Officiële OS. Download het bestand en installeer 'm op je pc. vergeet niet de vendor.xml te verwijderen en dan installeren via apploader.
We zijn geen helpdesk voor je blackberry zeg.. en je kan zelf ook eens wat informatie winnen op google. 't is allemaal niet moeilijk en je doet er zelf geen moeite voor.quote:
Jepquote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef reetveter het volgende:
Hoe zit het in het buitenland? Kan je nog pingen naar Nederland via wi-fi enzo?
Welke telefoon heb je en wat bedoel je precies? Overigens zijn de 'leaked versions' veilig te downloaden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:08 schreef Alphamusic het volgende:
Bij de geupdate Blackberry Desktop geeft hij me ook nog geen OS6.. en op Crackberry kan ik alleen de geleakte versie downloaden? Is dat veilig/te doen voor een digibeet als ik?
Als je de Blackberry desktop software hebt. Moet je die ook nog naar 6.0 updaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:30 schreef Alphamusic het volgende:
Sorry ik kan niet quoten, maar vroeg eerder in dit forum of er OS 6 te downloaden was voor de Bold 9700. Er werd me toen verteld dat er een versie via de Desktop Manager was, maar die kan hij bij mij niet vinden.. En op Crackberry kan ik de legale versie wel downloaden, maar moet ik allemaal gegevens invoeren en dan zegt hij dat mijn provider Rogers is, wat niet zo is? Of een geleakte versie, maar ik weet niet of dat allemaal ingewikkelde procedures vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |