quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- trekt rokje dan maar uit
Morgen is het alweer DONDERDAG!!!!
-Engel- zonder rokje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- trekt rokje dan maar uit
Morgen is het alweer DONDERDAG!!!!
Beetje doorposten danquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
Nee! Hier had een "morgen rokjes dag" TT moeten staan
coolquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en daarna vrijdag, dan begint een druk maar leuk weekend
Hi airquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
-Engel- zonder rokje.Kom ik mooi op tijd binnen!
neequote:
aaah, dit was t concert met MBquote:
Ha Engel! Lente in je bol zie ik?quote:
Nog plannen?quote:
moet je niet zoveel zuipen onderwegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
In de bus en ik moet pissen als een paard
Twee beugels maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je niet zoveel zuipen onderweg
quote:
Nou, niet zomaar natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had ook de trein moeten pakken, als je daar zomaar beugels tegenkomt
aah, ik had em al ingefluisterd een grolsch voor jou mee te nemenquote:
Beeeeeeeeeeeetje.... maar om gelijk zonder panty richting kantoor te gaan vond ik toch wel wat frisjes... vooral met die mist vanochtendquote:
I knowquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, ik had em al ingefluisterd een grolsch voor jou mee te nemen
Braaf, heb ik em goed opgevoedquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowDat heeft ie dan ook keurig gedaan.
Weet je wel welke stad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik zaterdag uit... maar hoe wat waar geeeeeeeeeen idee nog
Nee ook nog niet....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wel welke stad?
Ik heb zaterdag een feestje waarna ze willen stappen, maar die mensen gaan nooit stappen, moet ik ze naar een leuke tent meenemen. Ze snappen alleen niet, dat je niet zomaar met 15man bij een kroeg/club binnen kan stampen
Utrecht en ik ga ze op tijd meenemen, als ze bereid zijn toegang te betalen, neem ik ze mee naar de Winkel, Het Foute Feest (quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ook nog niet....
waar heb je jouw feestje?
En niet met 15 mensen als het al druk is... maar de minder hippe tenten en rustige zaken kan prima
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt hem een goede optie aangereikt
Utrecht I keep it in mindquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht en ik ga ze op tijd meenemen, als ze bereid zijn toegang te betalen, neem ik ze mee naar de Winkel, Het Foute Feest () en anders kijk ik ff, geen zin in Filemon, Havana kom je niet in als je met meer dan 3 man bent. Lust is tof, maar klein en rond 12u al vol. Grote kans dat het Hofman of 't Pakhuis wordt
Met hoeveel zijn jullie dan? Je kan altijd ff sms'n, als ik geen bereik heb, zit ik vrijwel zeker in de winkel.quote:
Tot nu toe met 2....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie dan? Je kan altijd ff sms'n, als ik geen bereik heb, zit ik vrijwel zeker in de winkel.
Na twee biertjes moet je wel heel gek doen wil je naar bier stinken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Bierdrinken in de trein kan prima, zolang je t niet alleen doet en je niet naar bier stinkt
party people? want die heeft deze groep wel nodigquote:
als er dansmuziek is ga ik wel dansen ja.... en als ik ergens in Utrecht kan pitten, ga ik er zelfs bij drinken.... van de ander weet ik het niet.... 't is niet mijn vaste partycrewquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
party people? want die heeft deze groep wel nodig
dat geloof ik meteen, wel chillquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na twee biertjes moet je wel heel gek doen wil je naar bier stinken.En ik vind dat prima, zolang je anderen er niet mee lastig valt. En dat hebben wij niet gedaan.
aah, slaapplek kan k helaas niet fixxen, die van mij is nog iet eens zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als er dansmuziek is ga ik wel dansen ja.... en als ik ergens in Utrecht kan pitten, ga ik er zelfs bij drinken.... van de ander weet ik het niet.... 't is niet mijn vaste partycrew
Met mijquote:
daar mag je niet zeggen dat het eigenlijk heel shit isquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Dit past beter in het HVJJN-topic, maar: ik ga haast dood van de buikpijn, ik voel me zó zielig nu.
Whehehe, makkelijkequote:
had je al een reactie?quote:
Nee, ik heb geen last van mn darmen hoor. Lijkt wel de buitenkant ofzo, of het buikvlies. Vreemde pijn, maar niets dat een shotje morfine niet kan verhelpen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar mag je niet zeggen dat het eigenlijk heel shit is(pun intended)
jij hebt morfine liggen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen last van mn darmen hoor. Lijkt wel de buitenkant ofzo, of het buikvlies. Vreemde pijn, maar niets dat een shotje morfine niet kan verhelpen.
treinbord?quote:
OMG, heb jij dan nooit morfine in huis? Dude!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt morfine liggen?(of ben je aan t werk?)
quote:
Hmm, lets see, Trachitol op mn bureau, paracetemol in mn tas. Daar houdt t opquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG, heb jij dan nooit morfine in huis? Dude!
Ja, zo'n bord die bij de perrons hangt zodat de machinist kan zien waar hij moet stoppenquote:
Eeuh ja en? Daar zou ik niet akkoord mee gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Ze hadden dus mijn schoenen naar een ander gestuurd en die wil ze niet terugsturen. Dus kan ik deze terugsturen en mijn geld terug krijgen. Maar niet de goede schoenen krijgen want die hebben ze niet meer en ze kunnen niet 1 paar bijbestellen.
In "je tas"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, lets see, Trachitol op mn bureau, paracetemol in mn tas. Daar houdt t op
Heeft het nut om te vragen waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n bord die bij de perrons hangt zodat de machinist kan zien waar hij moet stoppen
hele hippe schoudertasquote:
Zoals die ooit bij Yuki aankwam met een stuk railsquote:
Nee, dat had ik ze ook al gemaild, maar kreeg weer antwoord dat dat toch echt de enige optie was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh ja en? Daar zou ik niet akkoord mee gaan.
Nee hoor, dr zijn meer opties, stond zeker geen nummer onderaan de mailtjes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ze ook al gemaild, maar kreeg weer antwoord dat dat toch echt de enige optie was.
Ja, dat heeft ie verteldquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals die ooit bij Yuki aankwam met een stuk rails
Nee tuurlijk niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, dr zijn meer opties, stond zeker geen nummer onderaan de mailtjes?
onnavolgbaar die jongenquote:
Ik vermoed dat ik wel snap waaromquote:
Ik vind 'm grappigquote:
Moe op bed, gelijk in een te lange week gestort, maar het was geweldig!!! erg gelachen, goed weer, leuke mensen, pijnlijke vallen etc!quote:
plan het maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm grappig
We moeten eens met z'n allen afspreken, lijkt me enorm lachen.
ik wil de thee wel zetten, moet je t wel komen halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
Wie maakt even thee voor mij? Oh, en hang meteen even die was op als je hier toch bent.
Dat soort dingen moet je mij niet laten doen, dan is 't over een half jaar nog niet geplandquote:
Ik ben ziek aan het worden, as we speak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moe op bed, gelijk in een te lange week gestort, maar het was geweldig!!! erg gelachen, goed weer, leuke mensen, pijnlijke vallen etc!
en bierveel bier
en hoe is het met jou? en peuter?
Morgen L-E, dan kom ik rond een uur of 6 langs je huis gereden ongeveer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
Wie maakt even thee voor mij? Oh, en hang meteen even die was op als je hier toch bent.
http://www.brandos.be/iro(...)-platf-blkred/a13921quote:
Je bent een ware altruïst, Peu!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil de thee wel zetten, moet je t wel komen halen
Dat laatste vind ik het beste nieuws wat ik me kan bedenkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ziek aan het worden, as we speak.
Met Peuter gaat het beter, gelukkig.
Dat is te laat voor die was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgen L-E, dan kom ik rond een uur of 6 langs je huis gereden ongeveer...
ik heb moeilijk veel spierpijn, heb 2 dagen sleuven gevragen en het terras opnieuw aangelegdquote:
I'll survive, klopt helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik het beste nieuws wat ik me kan bedenkenFijn om te horen! En dat jij ziek bent... och, je wordt wel weer beter
Welke vorm gieten we het? Besloten bijeenkomst met genodigden? Openbare meet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je mij niet laten doen, dan is 't over een half jaar nog niet gepland
Verkeerde site schatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.brandos.be/iro(...)-platf-blkred/a13921
Even mailen dat ze ze daarvandaan maar halen.
Nee, gewoon besloten lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke vorm gieten we het? Besloten bijeenkomst met genodigden? Openbare meet?
Top, ben voor, ik hou niet zo van ongewenste gastenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon besloten lijkt me.Het is toch maar een select groepje dat zin en tijd heeft om te komen.
Zo voel ik me elke dag Peu, hoor je mij ooit klagen? Nou?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb moeilijk veel spierpijn, heb 2 dagen sleuven gevragen en het terras opnieuw aangelegdKan nauwelijks nog overeind komen
Nee, maar ik voel me normaal nooit zo. Dingen die ik dagelijks voel deel ik hier ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo voel ik me elke dag Peu, hoor je mij ooit klagen? Nou?
Behalve nu dan.
Besloten meets!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Top, ben voor, ik hou niet zo van ongewenste gasten
Kom je ook?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Besloten meets!En dan wel vanuit hier regelen!
Ja tof he, kan je meteen zien of je wel of niet bij een kliekje hoortquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Besloten meets!En dan wel vanuit hier regelen!
Nope, geen interesse in de mensen die komen.quote:
En dank je welquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, geen interesse in de mensen die komen.
Daar is een vorige editie van Singles ooit door gesloten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Ja tof he, kan je meteen zien of je wel of niet bij een kliekje hoort![]()
Je kan t ook achter de schermen organiseren, maar dat is ook zo laf, ik gooi t net zo lief online wie er wel/niet welkom is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is een vorige editie van Singles ooit door gesloten.
quote:
Eerst noem je me pauper en nu dit, nee, ik weet genoegquote:
Blij dat het nu i.i.g. wel duidelijk is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Eerst noem je me pauper en nu dit, nee, ik weet genoeg
Dat duurde wel lang ja. Ik dacht dat mannen altijd zo duidelijk waren, maar dat valt tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat het nu i.i.g. wel duidelijk is.
Sommige mensen hebben een dusdanig bord voor hun kop dat geen enkele vorm van duidelijkheid nog aankomt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
Dat duurde wel lang ja. Ik dacht dat mannen altijd zo duidelijk waren, maar dat valt tegen.
Twee minuten in de magnetron en klaar.quote:
Oh ja, ik heb een bord voor m'n kop. Daarom snapte ik het ook pas na twee opmerkingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een dusdanig bord voor hun kop dat geen enkele vorm van duidelijkheid nog aankomt.
magnetronetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee minuten in de magnetron en klaar.
Ik moest toch iets na twee maanden subtiele hints afgeven die niet opgepakt werden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik heb een bord voor m'n kop. Daarom snapte ik het ook pas na twee opmerkingen
quote:
't was de pasta die m'n moeder een uur eerder had klaargemaakt en ik had geen zin om het in de pan op te warmen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan nog liever iets uit de vriezer.
Morgen voor mezelf iets koken. Mn pa is er niet en mn moeder heeft geen zin om te koken "ik pak iets uit de vriezer, jij moet t voor jezelf regelen morgen"
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest toch iets na twee maanden subtiele hints afgeven die niet opgepakt werden.
aah, dat is nét acceptabel. Kon t me bij jou ook al bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't was de pasta die m'n moeder een uur eerder had klaargemaakt en ik had geen zin om het in de pan op te warmen.
*onschuldig fluit*quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dat is nét acceptabel. Kon t me bij jou ook al bijna niet voorstellen
Wat is er in hemelsnaam dan niet duidelijk aan 'laat je tieten zien' dat je het niet doet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter is
Ja, dat zei ik ook tegen de agent. Maar slaan mag ook niet!quote:
Oj, ik dacht dat je me wat anders duidelijk wilde makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam dan niet duidelijk aan 'laat je tieten zien' dat je het niet doet?
Ja precies, Boy vroeg zich dat ook al af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter is
De tranen rollen over m'n wangen, Techquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja precies, Boy vroeg zich dat ook al af.
Ja, een beetje vrouw verzint er zo van alles bij. Maar tieten laten zien ho maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik dacht dat je me wat anders duidelijk wilde maken
Gaat ook lastig he, zo via een forumquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, een beetje vrouw verzint er zo van alles bij. Maar tieten laten zien ho maar.
Lastig, ja. Onmogelijk, nee.quote:
Bijna niks is onmogelijkquote:
Ga 'm nou niet helpenquote:
Je verzint vast wel weer een laf excuus waarom het toch in enen niet kan.quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verzint vast wel weer een laf excuus waarom het toch in enen niet kan.
Daarom heb ik dus ook geen interesse in de kliekmeet.quote:
Gesnopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook geen interesse in de kliekmeet.
Inteelt, incest, kliekjes. Tja, echt veel verschil zal er niet tussen zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kliekmeet? Klinkt als een recept van me moeder
Kun je nog ergens kindermisbruik in verwerken? Dan is 't helemaal compleetquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Inteelt, incest, kliekjes. Tja, echt veel verschil zal er niet tussen zitten.
Dat laat ik liever aan de priesters onder ons over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Kun je nog ergens kindermisbruik in verwerken? Dan is 't helemaal compleet
Dat hebben we uitbesteed aan peuter en kleuterscholenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan de priesters onder ons over.
Ik dacht dat je de normen en waarden van de gemiddelde priester samenvattequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan de priesters onder ons over.
Oh, ik was weer eens te obvious?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat je de normen en waarden van de gemiddelde priester samenvatte
Doorzichtig als betonquote:
NVM roddeltquote:
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een kuthoer die achter je rug dingen zegt
*zoekt slachtoffer*quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Adonai?quote:
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaanquote:
Jij eerst je roddels daarna ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDEEEEEEEEEEEEEEEEEELS...
* -Engel- pakt vast haar thee en koekjes
Dat is Joden humorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaan
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofuquote:
Hebben die dat dan? Als het gratis is zeker?quote:
Hij is groen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wist je dat mijn auto geen kadafi is ...
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu datquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofu
Hij moet inderdaad echt kookles nemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu dat
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie dealquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kookles
Ik hoef geen kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie deal
Dus je geeft toe dat je lui bentquote:
Een MI voor jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
Such a dragquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...
Kwartjes bestaan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
Gaan jullie nog even verder... ik ga eens kijken hoe mooi mijn slaapkamer is!!!
Weltrusten Skatjes
En braaf zijn he....
ik ben een 7,5kg trommel gewend, dit is een 4,5kg, groot genoeg voor mn ouders (met z'n 2en), maar wel ff wennen als je veel tegelijk wilt wassen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, jij stop er teveel in
quote:
je zegt 2 min hiervoor dat je gaat slapenquote:
Ja, en wat vind jij van het post-materialisme als maatschappelijke visie?quote:
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn isquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zegt 2 min hiervoor dat je gaat slapen![]()
#snapthetallemaalnietmeer
ooooohquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn is
Ik dacht dat je al sliepquote:
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
checkmoet nog wachten op de wasmachine
over een uur is die klaar
Emmm..iets specifieker aubquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en wat vind jij van het post-materialisme als maatschappelijke visie?
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn is
http://en.wikipedia.org/wiki/Post-materialismquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al sliep
[..]
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buiten![]()
[..]
Emmm..iets specifieker aubik volg het niet helemaal
Ik hang t straks op, is t morgen aan het eind van de ochtend ook wel droog. Gooi er wel meteen een 2e achteraan, die gaat morgen aan de lijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al sliep
[..]
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buiten![]()
[..]
Emmm..iets specifieker aubik volg het niet helemaal
Ik heb ijna nooit nachtmerries of irritante dromenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebt
T was nog een kwartje, die moet nog omgerekend worden enzo.quote:
Voordeel van niet dromenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebt
Oh..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was nog een kwartje, die moet nog omgerekend worden enzo.
ik wordt zowieso 1x wakker omdat ik naar de wc moet en ik heb nogal een onrustige slaap de laatste tijd. Verwerken van dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ijna nooit nachtmerries of irritante dromen
niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wordt zowieso 1x wakker omdat ik naar de wc moet en ik heb nogal een onrustige slaap de laatste tijd. Verwerken van dingen
Mja, daar is de nacht wel voor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wordt zowieso 1x wakker omdat ik naar de wc moet en ik heb nogal een onrustige slaap de laatste tijd. Verwerken van dingen
Ach, ik drink zowieso niet veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet zoveel drinken![]()
ik heb het ook heel lang gehad. Ging eigenlijk vanzelf over toen ik veel naast iemand sliep(want zij werd er altijd wakker van, waardoor t weer ff duurde voordat we sliepen
)
ja maar het is niet leuk als het verwerken van dingen je nachtrust verstoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daar is de nacht wel voor...
Ik ben blij dat ik een goede slaapster ben
Wow, ik zou bijna zeggen dat je te weinig drinktquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach, ik drink zowieso niet veelAlcoholische drank heb ik al 3 weken laten staan
en het laatste wat ik drink is een glas siroop bij het eten rond een uur of 7 dus daar kan het toch niet aan liggen ...
ow, en na het eten meestal nog een mandarijntje rond een uur of 9 en overdag drink ik natuurlijk ook wel water en fris enz. maar niet zo super veel. Mijn moeder drinkt veel meer dan mij en gaat 's avonds even vaak naar de wcquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, ik zou bijna zeggen dat je te weinig drinkt
neem aan dat je ook naar t toilet gaat voordat je gaat slapen?
hoeveel drink je op een dag?quote:
ik zou zeggen minimaal 4 glazen water, 2 glaasjes fris, 2 a 3 koppen thee. Dat is zo ongeveer met maaltijden en de standaard tussendoortjesquote:
hoiquote:
dat zegt niet zoveel, sommige mensen hebben glazen van 0,2 liter en anderen glazen van 0,5 liter.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou zeggen minimaal 4 glazen water, 2 glaasjes fris, 2 a 3 koppen thee. Dat is zo ongeveer met maaltijden en de standaard tussendoortjes
als ik me niet vergis is 1 blik cola gelijk aan 1,5 glasquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zegt niet zoveel, sommige mensen hebben glazen van 0,2 liter en anderen glazen van 0,5 liter.
Succes er mee!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Nouk84 het volgende:
Bluh, ik heb zo een meeting met een collega waar ik altijd ruzie mee krijg als ik meer dan 5 minuten met hem in bespreking zit. Hij werkt me zo op mijn zenuwen..(en met mij de rest van de collega's..) Ik heb nu al buikpijn en het is pas over 1,5 uur.
Als het even kan probeer ik dat soort mensen altijd maar hun zin te geven. Beter dan hun op mijn zenuwen te laten werken. Ik hoop dat je het overleeft!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Nouk84 het volgende:
Bluh, ik heb zo een meeting met een collega waar ik altijd ruzie mee krijg als ik meer dan 5 minuten met hem in bespreking zit. Hij werkt me zo op mijn zenuwen..(en met mij de rest van de collega's..) Ik heb nu al buikpijn en het is pas over 1,5 uur.
Denk: "Sterf!"quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik dat doe, zit ik hier vanavond nog voor hem werk te doen, dus ik ga met hem in discussie altijd. Wat hij wil, is nu niet mogelijk. En hij denkt te makkelijk, laat mensen niet uitpraten en komt met de meest domme voorstellen waar iedereen al 300x overna heeft gedacht, maar besloten dat dat niet werkt. En dan komt hij nog eens eroverheen.. Heel fijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
Als het even kan probeer ik dat soort mensen altijd maar hun zin te geven. Beter dan hun op mijn zenuwen te laten werken. Ik hoop dat je het overleeft!
Morgenavond zou ik eigenlijk naar Tivoli gaan, maar leuk kansje gekregen om morgenavond te werkenIk sla het feestje dus over en ga op een ander feestje werken, al een tijd niet gedaan
Minimaal 300x tijdens deze meeting, gok ikquote:
Dat werkt toch nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het even kan probeer ik dat soort mensen altijd maar hun zin te geven. Beter dan hun op mijn zenuwen te laten werken. Ik hoop dat je het overleeft!
Morgenavond zou ik eigenlijk naar Tivoli gaan, maar leuk kansje gekregen om morgenavond te werkenIk sla het feestje dus over en ga op een ander feestje werken, al een tijd niet gedaan
Ik probeer conflictsituaties op het werk te vermijden, als het even kan. Maar als dat betekent dat je langer moet werken dan inderdaad maar de discussie aangaan. Ik heb straks ook een 'slecht nieuws gesprek', nooit leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat doe, zit ik hier vanavond nog voor hem werk te doen, dus ik ga met hem in discussie altijd. Wat hij wil, is nu niet mogelijk. En hij denkt te makkelijk, laat mensen niet uitpraten en komt met de meest domme voorstellen waar iedereen al 300x overna heeft gedacht, maar besloten dat dat niet werkt. En dan komt hij nog eens eroverheen.. Heel fijnMaar goed, zin geven gaat dus niet werken
![]()
Waar werken? Dan moet dat werken wel heel leuk zijn, als je er een feestje voor afslaat..
Dat is gewoon niet altijd mogelijk. De manier waarop je het aanpakt is misschien wel 'goed' te doen, maar vermijden is ook niet altijd een succes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik probeer conflictsituaties op het werk te vermijden, als het even kan. Maar als dat betekent dat je langer moet werken dan inderdaad maar de discussie aangaan. Ik heb straks ook een 'slecht nieuws gesprek', nooit leuk.
Klinkt goed!quote:Ik ben overigens actief bij het plaatselijke poppodium in de techniek. Al een tijdje niet gedaan door omstandigheden en het is ontzettend leuk werken met leuke collega's. Daarna nog even nabieren. Dit keer was de keus dus snel gemaakt
Een klant had verwacht dat iets in onze programmatuur zou werken maar dat doet het niet. We kunnen het ook niet op korte termijn opleveren terwijl hij aan zijn kant had gezegd dat het allemaal goed zou komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet altijd mogelijk. De manier waarop je het aanpakt is misschien wel 'goed' te doen, maar vermijden is ook niet altijd een succes.
Wat voor slecht nieuws? Voor jezelf?
Ik heb het wellicht gemist, maar welk bedrijf kies je nu om voor te gaan werken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiinnnnnnnnn vandaaaaaggg!! En ik ben mijn brrrroooood vergeten en heb nu al hongerrrrr....*O* Maar zon
Ik heb ook geen zin vandaag, mijn bedje lag zo lekker vanmorgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiinnnnnnnnn vandaaaaaggg!! En ik ben mijn brrrroooood vergeten en heb nu al hongerrrrr....*O* Maar zon
Mijn bed ook!! Maar werd wakker om half 7 en hoefde er pas half 8 uit van mezelfquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin vandaag, mijn bedje lag zo lekker vanmorgen.
Het eerste. Heb het aanbod al aangenomen, het andere bedrijf afgezegd en mijn manager hier off the record ingelichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het wellicht gemist, maar welk bedrijf kies je nu om voor te gaan werken?
En ook al je auto uitgezocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het eerste. Heb het aanbod al aangenomen, het andere bedrijf afgezegd en mijn manager hier off the record ingelichtNu wachten tot ik het contract in handen heb en dan officieel mn ontslag aanbieden
Gefeliciteerd danquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het eerste. Heb het aanbod al aangenomen, het andere bedrijf afgezegd en mijn manager hier off the record ingelichtNu wachten tot ik het contract in handen heb en dan officieel mn ontslag aanbieden
Thanks!quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
Godver, slechte nacht... Maar gelukkig vandaag zon. En Dazzled Kid
Heequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ben dus niet de enige die weer eens een slechte nacht gehad heeft.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee
Nee, maar had ook weer een hoop gekonkel om over te piekeren..
Een kusje van jou, dat maakt een hoop goedquote:
En dat ook nog eens net nadat je hebt overgegeven, ware liefde!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kusje van jou, dat maakt een hoop goed
Ja goed hequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ook nog eens net nadat je hebt overgegeven, ware liefde!
Waarom doe je dat dan niet, soft aan het worden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Yeeeee, vriendin die na 4 weken al begint te zeuren op FB of ze het kind niet ook 's nachts kan dumpen op de chreche.
Moederschap
Wat goed van mij dat ik niet een reactie als Eigen schuld er bij zet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Yeeeee, vriendin die na 4 weken al begint te zeuren op FB of ze het kind niet ook 's nachts kan dumpen op de chreche.
Moederschap
Wat goed van mij dat ik niet een reactie als Eigen schuld er bij zet
Ik gooi de post gewoon op ignore, net als elk ander baby nieuws. Vrienden houden is me best wat waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet, soft aan het worden?.
Gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een kind krijgen wat doorslaapt na een paar weken
En anders een prop in de mondquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
zonde om dat voor het kind te gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee. Gewoon GHB. Daar kom je verder mee.
of je moet gewoon geen kinderen nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Dat spul kost geen drol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
zonde om dat voor het kind te gebruiken
Kinderen neem je niet, die krijg je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of je moet gewoon geen kinderen nemen
d'oh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je.
Alleen kun je ze niet ruilen als ze tegenvallen.
Alleen lastig die dosering goed te houden met die steeds groeiende wurmen.quote:
Daarom geef ik t kind wel weg als ze me er een willen gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je.
Alleen kun je ze niet ruilen als ze tegenvallen.
Babs begon eroverquote:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Alleen lastig die dosering goed te houden met die steeds groeiende wurmen.
Ja, same here hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gooi de post gewoon op ignore, net als elk ander baby nieuws. Vrienden houden is me best wat waard
Hey WTquote:
T is nog niet zo erg als op Hyves iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, same here hoor.
Al valt het gelukkig nog mee op FB...
Nou, ik moet toevallig van Doetinchem naar Utrecht, wilde rond half 9 op UTC CS zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen mee treinen? Dan neem ik een mooi biertje mee.
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Morgen iedereen, mmm een half jaartje weg (volgens mij) en ik herken niemand meer
Deal. Als het over 's avonds gaat dan. Neem je wel je eigen glas mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, ik moet toevallig van Doetinchem naar Utrecht, wilde rond half 9 op UTC CS zijn.
Gaat over 's avondsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deal. Als het over 's avonds gaat dan. Neem je wel je eigen glas mee?
Dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.
Ik ook trouwens en herken je niet.
maart 2010 zie ik nu in mijn historyquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.
Ik ook trouwens en herken je niet.
Toen was ik er ook. Cherrylips, Q, Heatwave en Techno ook. Gat in je hoofd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
maart 2010 zie ik nu in mijn history![]()
tijd gaat hard.
Maar is het hier nog net zo gezellig als vroeger?
Eerder veel aan mijn hoofdquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was ik er ook. Cherrylips, Q, Heatwave en Techno ook. Gat in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |