Ik heb ook geen zin vandaag, mijn bedje lag zo lekker vanmorgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiinnnnnnnnn vandaaaaaggg!! En ik ben mijn brrrroooood vergeten en heb nu al hongerrrrr....*O* Maar zon
Mijn bed ook!! Maar werd wakker om half 7 en hoefde er pas half 8 uit van mezelfquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin vandaag, mijn bedje lag zo lekker vanmorgen.
Het eerste. Heb het aanbod al aangenomen, het andere bedrijf afgezegd en mijn manager hier off the record ingelichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het wellicht gemist, maar welk bedrijf kies je nu om voor te gaan werken?
En ook al je auto uitgezocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het eerste. Heb het aanbod al aangenomen, het andere bedrijf afgezegd en mijn manager hier off the record ingelichtNu wachten tot ik het contract in handen heb en dan officieel mn ontslag aanbieden
Gefeliciteerd danquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het eerste. Heb het aanbod al aangenomen, het andere bedrijf afgezegd en mijn manager hier off the record ingelichtNu wachten tot ik het contract in handen heb en dan officieel mn ontslag aanbieden
Thanks!quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
Godver, slechte nacht... Maar gelukkig vandaag zon. En Dazzled Kid
Heequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ben dus niet de enige die weer eens een slechte nacht gehad heeft.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee
Nee, maar had ook weer een hoop gekonkel om over te piekeren..
Een kusje van jou, dat maakt een hoop goedquote:
En dat ook nog eens net nadat je hebt overgegeven, ware liefde!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kusje van jou, dat maakt een hoop goed
Ja goed hequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ook nog eens net nadat je hebt overgegeven, ware liefde!
Waarom doe je dat dan niet, soft aan het worden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Yeeeee, vriendin die na 4 weken al begint te zeuren op FB of ze het kind niet ook 's nachts kan dumpen op de chreche.
Moederschap
Wat goed van mij dat ik niet een reactie als Eigen schuld er bij zet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Yeeeee, vriendin die na 4 weken al begint te zeuren op FB of ze het kind niet ook 's nachts kan dumpen op de chreche.
Moederschap
Wat goed van mij dat ik niet een reactie als Eigen schuld er bij zet
Ik gooi de post gewoon op ignore, net als elk ander baby nieuws. Vrienden houden is me best wat waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet, soft aan het worden?.
Gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een kind krijgen wat doorslaapt na een paar weken
En anders een prop in de mondquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
zonde om dat voor het kind te gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee. Gewoon GHB. Daar kom je verder mee.
of je moet gewoon geen kinderen nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Dat spul kost geen drol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
zonde om dat voor het kind te gebruiken
Kinderen neem je niet, die krijg je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of je moet gewoon geen kinderen nemen
d'oh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je.
Alleen kun je ze niet ruilen als ze tegenvallen.
Alleen lastig die dosering goed te houden met die steeds groeiende wurmen.quote:
Daarom geef ik t kind wel weg als ze me er een willen gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet, die krijg je.
Alleen kun je ze niet ruilen als ze tegenvallen.
Babs begon eroverquote:
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Alleen lastig die dosering goed te houden met die steeds groeiende wurmen.
Ja, same here hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gooi de post gewoon op ignore, net als elk ander baby nieuws. Vrienden houden is me best wat waard
Hey WTquote:
T is nog niet zo erg als op Hyves iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, same here hoor.
Al valt het gelukkig nog mee op FB...
Nou, ik moet toevallig van Doetinchem naar Utrecht, wilde rond half 9 op UTC CS zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen mee treinen? Dan neem ik een mooi biertje mee.
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Morgen iedereen, mmm een half jaartje weg (volgens mij) en ik herken niemand meer
Deal. Als het over 's avonds gaat dan. Neem je wel je eigen glas mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, ik moet toevallig van Doetinchem naar Utrecht, wilde rond half 9 op UTC CS zijn.
Gaat over 's avondsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deal. Als het over 's avonds gaat dan. Neem je wel je eigen glas mee?
Dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.
Ik ook trouwens en herken je niet.
maart 2010 zie ik nu in mijn historyquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel langer dan een half jaar weg bent geweest, of in die tijd haast niks hebt gezegd, of dat je in het verkeerde topic zit. Minstens 5 man die nu aan het posten zijn was er toen ook al.
Ik ook trouwens en herken je niet.
Toen was ik er ook. Cherrylips, Q, Heatwave en Techno ook. Gat in je hoofd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
maart 2010 zie ik nu in mijn history![]()
tijd gaat hard.
Maar is het hier nog net zo gezellig als vroeger?
Eerder veel aan mijn hoofdquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen was ik er ook. Cherrylips, Q, Heatwave en Techno ook. Gat in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |