quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- trekt rokje dan maar uit
Morgen is het alweer DONDERDAG!!!!
-Engel- zonder rokje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel- trekt rokje dan maar uit
Morgen is het alweer DONDERDAG!!!!
Beetje doorposten danquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
Nee! Hier had een "morgen rokjes dag" TT moeten staan
coolquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en daarna vrijdag, dan begint een druk maar leuk weekend
Hi airquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
-Engel- zonder rokje.Kom ik mooi op tijd binnen!
neequote:
aaah, dit was t concert met MBquote:
Ha Engel! Lente in je bol zie ik?quote:
Nog plannen?quote:
moet je niet zoveel zuipen onderwegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
In de bus en ik moet pissen als een paard
Twee beugels maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je niet zoveel zuipen onderweg
quote:
Nou, niet zomaar natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had ook de trein moeten pakken, als je daar zomaar beugels tegenkomt
aah, ik had em al ingefluisterd een grolsch voor jou mee te nemenquote:
Beeeeeeeeeeeetje.... maar om gelijk zonder panty richting kantoor te gaan vond ik toch wel wat frisjes... vooral met die mist vanochtendquote:
I knowquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, ik had em al ingefluisterd een grolsch voor jou mee te nemen
Braaf, heb ik em goed opgevoedquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowDat heeft ie dan ook keurig gedaan.
Weet je wel welke stad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik zaterdag uit... maar hoe wat waar geeeeeeeeeen idee nog
Nee ook nog niet....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wel welke stad?
Ik heb zaterdag een feestje waarna ze willen stappen, maar die mensen gaan nooit stappen, moet ik ze naar een leuke tent meenemen. Ze snappen alleen niet, dat je niet zomaar met 15man bij een kroeg/club binnen kan stampen
Utrecht en ik ga ze op tijd meenemen, als ze bereid zijn toegang te betalen, neem ik ze mee naar de Winkel, Het Foute Feest (quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ook nog niet....
waar heb je jouw feestje?
En niet met 15 mensen als het al druk is... maar de minder hippe tenten en rustige zaken kan prima
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt hem een goede optie aangereikt
Utrecht I keep it in mindquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht en ik ga ze op tijd meenemen, als ze bereid zijn toegang te betalen, neem ik ze mee naar de Winkel, Het Foute Feest () en anders kijk ik ff, geen zin in Filemon, Havana kom je niet in als je met meer dan 3 man bent. Lust is tof, maar klein en rond 12u al vol. Grote kans dat het Hofman of 't Pakhuis wordt
Met hoeveel zijn jullie dan? Je kan altijd ff sms'n, als ik geen bereik heb, zit ik vrijwel zeker in de winkel.quote:
Tot nu toe met 2....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie dan? Je kan altijd ff sms'n, als ik geen bereik heb, zit ik vrijwel zeker in de winkel.
Na twee biertjes moet je wel heel gek doen wil je naar bier stinken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Bierdrinken in de trein kan prima, zolang je t niet alleen doet en je niet naar bier stinkt
party people? want die heeft deze groep wel nodigquote:
als er dansmuziek is ga ik wel dansen ja.... en als ik ergens in Utrecht kan pitten, ga ik er zelfs bij drinken.... van de ander weet ik het niet.... 't is niet mijn vaste partycrewquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
party people? want die heeft deze groep wel nodig
dat geloof ik meteen, wel chillquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na twee biertjes moet je wel heel gek doen wil je naar bier stinken.En ik vind dat prima, zolang je anderen er niet mee lastig valt. En dat hebben wij niet gedaan.
aah, slaapplek kan k helaas niet fixxen, die van mij is nog iet eens zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als er dansmuziek is ga ik wel dansen ja.... en als ik ergens in Utrecht kan pitten, ga ik er zelfs bij drinken.... van de ander weet ik het niet.... 't is niet mijn vaste partycrew
Met mijquote:
daar mag je niet zeggen dat het eigenlijk heel shit isquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Dit past beter in het HVJJN-topic, maar: ik ga haast dood van de buikpijn, ik voel me zó zielig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |