je zegt 2 min hiervoor dat je gaat slapenquote:
Ja, en wat vind jij van het post-materialisme als maatschappelijke visie?quote:
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn isquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zegt 2 min hiervoor dat je gaat slapen![]()
#snapthetallemaalnietmeer
ooooohquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn is
Ik dacht dat je al sliepquote:
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
checkmoet nog wachten op de wasmachine
over een uur is die klaar
Emmm..iets specifieker aubquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en wat vind jij van het post-materialisme als maatschappelijke visie?
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn is
http://en.wikipedia.org/wiki/Post-materialismquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al sliep
[..]
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buiten![]()
[..]
Emmm..iets specifieker aubik volg het niet helemaal
Ik hang t straks op, is t morgen aan het eind van de ochtend ook wel droog. Gooi er wel meteen een 2e achteraan, die gaat morgen aan de lijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al sliep
[..]
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buiten![]()
[..]
Emmm..iets specifieker aubik volg het niet helemaal
Ik heb ijna nooit nachtmerries of irritante dromenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebt
T was nog een kwartje, die moet nog omgerekend worden enzo.quote:
Voordeel van niet dromenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebt
Oh..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was nog een kwartje, die moet nog omgerekend worden enzo.
ik wordt zowieso 1x wakker omdat ik naar de wc moet en ik heb nogal een onrustige slaap de laatste tijd. Verwerken van dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ijna nooit nachtmerries of irritante dromen
niet zoveel drinkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wordt zowieso 1x wakker omdat ik naar de wc moet en ik heb nogal een onrustige slaap de laatste tijd. Verwerken van dingen
Mja, daar is de nacht wel voor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik wordt zowieso 1x wakker omdat ik naar de wc moet en ik heb nogal een onrustige slaap de laatste tijd. Verwerken van dingen
Ach, ik drink zowieso niet veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet zoveel drinken![]()
ik heb het ook heel lang gehad. Ging eigenlijk vanzelf over toen ik veel naast iemand sliep(want zij werd er altijd wakker van, waardoor t weer ff duurde voordat we sliepen
)
ja maar het is niet leuk als het verwerken van dingen je nachtrust verstoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daar is de nacht wel voor...
Ik ben blij dat ik een goede slaapster ben
Wow, ik zou bijna zeggen dat je te weinig drinktquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach, ik drink zowieso niet veelAlcoholische drank heb ik al 3 weken laten staan
en het laatste wat ik drink is een glas siroop bij het eten rond een uur of 7 dus daar kan het toch niet aan liggen ...
ow, en na het eten meestal nog een mandarijntje rond een uur of 9 en overdag drink ik natuurlijk ook wel water en fris enz. maar niet zo super veel. Mijn moeder drinkt veel meer dan mij en gaat 's avonds even vaak naar de wcquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, ik zou bijna zeggen dat je te weinig drinkt
neem aan dat je ook naar t toilet gaat voordat je gaat slapen?
hoeveel drink je op een dag?quote:
ik zou zeggen minimaal 4 glazen water, 2 glaasjes fris, 2 a 3 koppen thee. Dat is zo ongeveer met maaltijden en de standaard tussendoortjesquote:
hoiquote:
dat zegt niet zoveel, sommige mensen hebben glazen van 0,2 liter en anderen glazen van 0,5 liter.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou zeggen minimaal 4 glazen water, 2 glaasjes fris, 2 a 3 koppen thee. Dat is zo ongeveer met maaltijden en de standaard tussendoortjes
als ik me niet vergis is 1 blik cola gelijk aan 1,5 glasquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat zegt niet zoveel, sommige mensen hebben glazen van 0,2 liter en anderen glazen van 0,5 liter.
Succes er mee!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Nouk84 het volgende:
Bluh, ik heb zo een meeting met een collega waar ik altijd ruzie mee krijg als ik meer dan 5 minuten met hem in bespreking zit. Hij werkt me zo op mijn zenuwen..(en met mij de rest van de collega's..) Ik heb nu al buikpijn en het is pas over 1,5 uur.
Als het even kan probeer ik dat soort mensen altijd maar hun zin te geven. Beter dan hun op mijn zenuwen te laten werken. Ik hoop dat je het overleeft!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Nouk84 het volgende:
Bluh, ik heb zo een meeting met een collega waar ik altijd ruzie mee krijg als ik meer dan 5 minuten met hem in bespreking zit. Hij werkt me zo op mijn zenuwen..(en met mij de rest van de collega's..) Ik heb nu al buikpijn en het is pas over 1,5 uur.
Denk: "Sterf!"quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:35 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik dat doe, zit ik hier vanavond nog voor hem werk te doen, dus ik ga met hem in discussie altijd. Wat hij wil, is nu niet mogelijk. En hij denkt te makkelijk, laat mensen niet uitpraten en komt met de meest domme voorstellen waar iedereen al 300x overna heeft gedacht, maar besloten dat dat niet werkt. En dan komt hij nog eens eroverheen.. Heel fijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
Als het even kan probeer ik dat soort mensen altijd maar hun zin te geven. Beter dan hun op mijn zenuwen te laten werken. Ik hoop dat je het overleeft!
Morgenavond zou ik eigenlijk naar Tivoli gaan, maar leuk kansje gekregen om morgenavond te werkenIk sla het feestje dus over en ga op een ander feestje werken, al een tijd niet gedaan
Minimaal 300x tijdens deze meeting, gok ikquote:
Dat werkt toch nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het even kan probeer ik dat soort mensen altijd maar hun zin te geven. Beter dan hun op mijn zenuwen te laten werken. Ik hoop dat je het overleeft!
Morgenavond zou ik eigenlijk naar Tivoli gaan, maar leuk kansje gekregen om morgenavond te werkenIk sla het feestje dus over en ga op een ander feestje werken, al een tijd niet gedaan
Ik probeer conflictsituaties op het werk te vermijden, als het even kan. Maar als dat betekent dat je langer moet werken dan inderdaad maar de discussie aangaan. Ik heb straks ook een 'slecht nieuws gesprek', nooit leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat doe, zit ik hier vanavond nog voor hem werk te doen, dus ik ga met hem in discussie altijd. Wat hij wil, is nu niet mogelijk. En hij denkt te makkelijk, laat mensen niet uitpraten en komt met de meest domme voorstellen waar iedereen al 300x overna heeft gedacht, maar besloten dat dat niet werkt. En dan komt hij nog eens eroverheen.. Heel fijnMaar goed, zin geven gaat dus niet werken
![]()
Waar werken? Dan moet dat werken wel heel leuk zijn, als je er een feestje voor afslaat..
Dat is gewoon niet altijd mogelijk. De manier waarop je het aanpakt is misschien wel 'goed' te doen, maar vermijden is ook niet altijd een succes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik probeer conflictsituaties op het werk te vermijden, als het even kan. Maar als dat betekent dat je langer moet werken dan inderdaad maar de discussie aangaan. Ik heb straks ook een 'slecht nieuws gesprek', nooit leuk.
Klinkt goed!quote:Ik ben overigens actief bij het plaatselijke poppodium in de techniek. Al een tijdje niet gedaan door omstandigheden en het is ontzettend leuk werken met leuke collega's. Daarna nog even nabieren. Dit keer was de keus dus snel gemaakt
Een klant had verwacht dat iets in onze programmatuur zou werken maar dat doet het niet. We kunnen het ook niet op korte termijn opleveren terwijl hij aan zijn kant had gezegd dat het allemaal goed zou komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet altijd mogelijk. De manier waarop je het aanpakt is misschien wel 'goed' te doen, maar vermijden is ook niet altijd een succes.
Wat voor slecht nieuws? Voor jezelf?
Ik heb het wellicht gemist, maar welk bedrijf kies je nu om voor te gaan werken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiinnnnnnnnn vandaaaaaggg!! En ik ben mijn brrrroooood vergeten en heb nu al hongerrrrr....*O* Maar zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |