quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is een vorige editie van Singles ooit door gesloten.
quote:
Eerst noem je me pauper en nu dit, nee, ik weet genoegquote:
Blij dat het nu i.i.g. wel duidelijk is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Eerst noem je me pauper en nu dit, nee, ik weet genoeg
Dat duurde wel lang ja. Ik dacht dat mannen altijd zo duidelijk waren, maar dat valt tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat het nu i.i.g. wel duidelijk is.
Sommige mensen hebben een dusdanig bord voor hun kop dat geen enkele vorm van duidelijkheid nog aankomt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
Dat duurde wel lang ja. Ik dacht dat mannen altijd zo duidelijk waren, maar dat valt tegen.
Twee minuten in de magnetron en klaar.quote:
Oh ja, ik heb een bord voor m'n kop. Daarom snapte ik het ook pas na twee opmerkingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een dusdanig bord voor hun kop dat geen enkele vorm van duidelijkheid nog aankomt.
magnetronetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee minuten in de magnetron en klaar.
Ik moest toch iets na twee maanden subtiele hints afgeven die niet opgepakt werden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik heb een bord voor m'n kop. Daarom snapte ik het ook pas na twee opmerkingen
quote:
't was de pasta die m'n moeder een uur eerder had klaargemaakt en ik had geen zin om het in de pan op te warmen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan nog liever iets uit de vriezer.
Morgen voor mezelf iets koken. Mn pa is er niet en mn moeder heeft geen zin om te koken "ik pak iets uit de vriezer, jij moet t voor jezelf regelen morgen"
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest toch iets na twee maanden subtiele hints afgeven die niet opgepakt werden.
aah, dat is nét acceptabel. Kon t me bij jou ook al bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't was de pasta die m'n moeder een uur eerder had klaargemaakt en ik had geen zin om het in de pan op te warmen.
*onschuldig fluit*quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dat is nét acceptabel. Kon t me bij jou ook al bijna niet voorstellen
Wat is er in hemelsnaam dan niet duidelijk aan 'laat je tieten zien' dat je het niet doet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter is
Ja, dat zei ik ook tegen de agent. Maar slaan mag ook niet!quote:
Oj, ik dacht dat je me wat anders duidelijk wilde makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam dan niet duidelijk aan 'laat je tieten zien' dat je het niet doet?
Ja precies, Boy vroeg zich dat ook al af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter is
De tranen rollen over m'n wangen, Techquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja precies, Boy vroeg zich dat ook al af.
Ja, een beetje vrouw verzint er zo van alles bij. Maar tieten laten zien ho maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik dacht dat je me wat anders duidelijk wilde maken
Gaat ook lastig he, zo via een forumquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, een beetje vrouw verzint er zo van alles bij. Maar tieten laten zien ho maar.
Lastig, ja. Onmogelijk, nee.quote:
Bijna niks is onmogelijkquote:
Ga 'm nou niet helpenquote:
Je verzint vast wel weer een laf excuus waarom het toch in enen niet kan.quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je verzint vast wel weer een laf excuus waarom het toch in enen niet kan.
Daarom heb ik dus ook geen interesse in de kliekmeet.quote:
Gesnopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook geen interesse in de kliekmeet.
Inteelt, incest, kliekjes. Tja, echt veel verschil zal er niet tussen zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kliekmeet? Klinkt als een recept van me moeder
Kun je nog ergens kindermisbruik in verwerken? Dan is 't helemaal compleetquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Inteelt, incest, kliekjes. Tja, echt veel verschil zal er niet tussen zitten.
Dat laat ik liever aan de priesters onder ons over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Kun je nog ergens kindermisbruik in verwerken? Dan is 't helemaal compleet
Dat hebben we uitbesteed aan peuter en kleuterscholenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan de priesters onder ons over.
Ik dacht dat je de normen en waarden van de gemiddelde priester samenvattequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan de priesters onder ons over.
Oh, ik was weer eens te obvious?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat je de normen en waarden van de gemiddelde priester samenvatte
Doorzichtig als betonquote:
NVM roddeltquote:
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een kuthoer die achter je rug dingen zegt
*zoekt slachtoffer*quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Adonai?quote:
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaanquote:
Jij eerst je roddels daarna ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDEEEEEEEEEEEEEEEEEELS...
* -Engel- pakt vast haar thee en koekjes
Dat is Joden humorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaan
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofuquote:
Hebben die dat dan? Als het gratis is zeker?quote:
Hij is groen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wist je dat mijn auto geen kadafi is ...
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu datquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofu
Hij moet inderdaad echt kookles nemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu dat
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie dealquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kookles
Ik hoef geen kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie deal
Dus je geeft toe dat je lui bentquote:
Een MI voor jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
Such a dragquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...
Kwartjes bestaan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
Gaan jullie nog even verder... ik ga eens kijken hoe mooi mijn slaapkamer is!!!
Weltrusten Skatjes
En braaf zijn he....
ik ben een 7,5kg trommel gewend, dit is een 4,5kg, groot genoeg voor mn ouders (met z'n 2en), maar wel ff wennen als je veel tegelijk wilt wassen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, jij stop er teveel in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |