Een MI voor jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
Such a dragquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...
Kwartjes bestaan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
Gaan jullie nog even verder... ik ga eens kijken hoe mooi mijn slaapkamer is!!!
Weltrusten Skatjes
En braaf zijn he....
ik ben een 7,5kg trommel gewend, dit is een 4,5kg, groot genoeg voor mn ouders (met z'n 2en), maar wel ff wennen als je veel tegelijk wilt wassen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, jij stop er teveel in
quote:
je zegt 2 min hiervoor dat je gaat slapenquote:
Ja, en wat vind jij van het post-materialisme als maatschappelijke visie?quote:
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn isquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zegt 2 min hiervoor dat je gaat slapen![]()
#snapthetallemaalnietmeer
ooooohquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn is
Ik dacht dat je al sliepquote:
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
checkmoet nog wachten op de wasmachine
over een uur is die klaar
Emmm..iets specifieker aubquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en wat vind jij van het post-materialisme als maatschappelijke visie?
Slapen is fijn, zolang je lekker kan doorslapen in 1x en je geen irritante dromen of nachtmerries hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Ik zei alleen maar dat slapen fijn is
http://en.wikipedia.org/wiki/Post-materialismquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al sliep
[..]
ach, hier is er vanwege het weer 's ochtends gewassen en hangt alles nu buiten![]()
[..]
Emmm..iets specifieker aubik volg het niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |