Je raadt nooit wat ik tegen het slotje aan zat te postenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, kijk jij ook mee? Hoe heet die film nou die we vorig jaar met zijn allen keken?
Hoe heet die ene film ook alweer die we toen (in ESF) met minstens 5 of 6 hebben gegeken, vorig jaar zo rond deze periode? Met Julia Roberts en Jude Law?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef tombolafan het volgende:
A
[..]
Als iedereen gaat kijken ga ik meedoen![]()
Bemoei je met je eigen zakenquote:
Met Clive Owen ook toch? Ik heb geen ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat ik tegen het slotje aan zat te posten
||
\/
[..]
Hoe heet die ene film ook alweer die we toen (in ESF) met minstens 5 of 6 hebben gegeken, vorig jaar zo rond deze periode? Met Julia Roberts en Jude Law?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Daar moeten we ook maar eens een nieuwe naam voor verzinnen
De Australische versie was echt heerlijk om te kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
Eerst nog even the big bang theory kijken straks, nu masterchef
Via de lijn of via skaips?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik moet om 21u nog gaan conference callen
Gisteren nog even aangezet om bij in slaap te vallenquote:
Ja, die was meesterlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Australische versie was echt heerlijk om te kijken. Wat een fijn programma
.
Ik ben er ook weerquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, ff mezelf gedaan...nu koffie![]()
En ik vond CR hilarisch
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, naakte piemel van Marshall? Zag ik dat nou echt?
Ach, in die staat kon ie er weinig meequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef Goodbye het volgende:
Ho, dit is wel een hele verkeerde smiley in deze context
Nouja, je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, in die staat kon ie er weinig mee
Nou iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef Goodbye het volgende:
And againnnn
Ik weet niet waar Greys is, maar ze mist wat
Ik twijfelde ook evenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, naakte piemel van Marshall? Zag ik dat nou echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Lekker lang Ingetje doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Ja mijn Ingetje liep ietsjes uit
Maar ik ben er!
Piemel gemist though!
Google is your friendquote:
Ik had ook mijn telefoon gezet op 20.20 uur, maar daarna was ik het er niet helemaal eens met mezelf dat het al tijd wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker lang Ingetje doen![]()
![]()
Ik zet altijd m'n telefoon, anders schrik ik rond 23 uur es een keer wakker
Fijne avond!quote:
Fijn, want ik zit nu aan de Heart Breakers en een blikje rode Fernandesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik ga gewoon tosti eten zaterdag Greysie![]()
QFT.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh mijn god, jullie gaan gewoon twee keer per dag door de hel van de wekker![]()
Ik vind één keer per dag wel genoeg. Ik doe nooit een Ingetje (ja, per ongeluk soms)
Lekkere chipsquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Cat!
[..]
Fijn, want ik zit nu aan de Heart Breakers en een blikje rode Fernandes
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Cat!
[..]
Fijn, want ik zit nu aan de Heart Breakers en een blikje rode Fernandes
Mijne stond ook 20.20quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook mijn telefoon gezet op 20.20 uur, maar daarna was ik het er niet helemaal eens met mezelf dat het al tijd was
quote:
Waarom nam je niet eerder even iets te eten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!![]()
Ik viel echt zowat flauw vanavond, dus toen heeft A. twee broodjes knakworst in m'n waffel gedouwd![]()
En tosti geitenkaas is mooi hartstikke gezond
Mijn gesnoozzzz liep een paar minuten langer door per ongelukquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne stond ook 20.20![]()
Ik heb tot 20.29 gesnoozed
Nee johquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nam je niet eerder even iets te eten dan?
En moest hij je echt voeren?
Een echte Friesche boerin moet minstens 8 sneeen brood per dag natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En ik had wel genoeg gegeten, maar geen brood enzo. Maar daar kan ik blijkbaar toch niet zonder.
Een lastminutelowcarb-poging ivm zaterdag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En ik had wel genoeg gegeten, maar geen brood enzo. Maar daar kan ik blijkbaar toch niet zonder.
Ik eet er meestal 4 tot 6quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een echte Friesche boerin moet minstens 8 sneeen brood per dag natuurlijk
Niet i.v.m. zaterdag, meer i.v.m. de aankomende zomer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lastminutelowcarb-poging ivm zaterdag?
Ik was het serieus van plan, tot ik me bedacht dat die paar dagen toch geen ene reet (quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lastminutelowcarb-poging ivm zaterdag?
Ik hou ermee op, m'n beltegoed vliegt erdoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Hebben we al onze kuikens van het alert eigenlijk?
Muis zich al gemeld vanavond? APK? Verder iedereen wel he?
Grapjas, zoveel krijg ik er echt niet op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een echte Friesche boerin moet minstens 8 sneeen brood per dag natuurlijk
Ook low carb, ja?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was het serieus van plan, tot ik me bedacht dat die paar dagen toch geen ene reet () meer gingen uithalen.
Nou meer gewoon 'low alles'quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook low carb, ja?![]()
Ach, zijn we gezellig samen bollies zaterdag
Ben je gekquote:
Mooi hèquote:
Hij kan wel een bruggetje makenquote:
Van Marshall zien we alles en van hen nietsquote:
Echt hequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Marshall zien we alles en van hen niets
Te sneuquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, met een doekje om de spannendste standjes
.
Hihihihihihi, zouden ze dat hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, neem je dat zaterdag ook, een vegetable-medley?
Is dat dan iets dat groentes langzaam in elkaar overgaan ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, neem je dat zaterdag ook, een vegetable-medley?
Is dat dan met een eh... een eeh...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dan iets dat groentes langzaam in elkaar overgaan ofzo?
Modulatiesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat dan met een eh... een eeh...
modulatie?
Daar gáát het niet omquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij is wel vreselijk onaantrekkelijk, die hoofdrolspeler
Ik vind hem wel leuk op zichquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij is wel vreselijk onaantrekkelijk, die hoofdrolspeler
Ik ook wel, maar niet op die sippe tour.quote:
God did put our mouth on our face for a reasonquote:
Zij: "Ik voel niets".quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
God did put our mouth on our face for a reason
Ja, die snapte ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij: "Ik voel niets".
Hij: "Oh, bij mij doet het juist pijn".
Huh?
Echt he, wtf doen ze!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij: "Ik voel niets".
Hij: "Oh, bij mij doet het juist pijn".
Huh?
Twinsquote:
Mijne bij Greys: Kaleikequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en als ik mijn username doe, wordt het Kokupie!![]()
![]()
Pikekekiquote:
mijne Inequote:
quote:
Zo'n vrouw die op haar ligbed in de tuin lag en door allemaal hete mannen werd bediendquote:
quote:
hete mannen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n vrouw die op haar ligbed in de tuin lag en door allemaal hete mannen werd bediend
Dan moet ik even twee uurtjes vrij vragen, anders mag ik blij zijn als ik er na het werk en door de spits op tijd ben, bij het theaterquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de oven aanzetten
Greys, gaan we volgende week ook samen eten ofzow?
Oh, het hoeft niet hoor, als het lastig isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik even twee uurtjes vrij vragen, anders mag ik blij zijn als ik er na het werk en door de spits op tijd ben, bij het theaterMaar komt goed!
Wat gaat erin?quote:
Jaquote:
Ik twijfel tussen een pizza'tje en een paar spinazie-aardappel-kerstboompjesquote:
Heeft best veel gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die vent van Katy Perry, is dat vaker een acteur? Ik zie hem voor het eerst.
Ahquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft best veel gedaan.
http://www.imdb.com/name/nm1258970/
Ken je Russel Brand niet, joh?quote:
Eh jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, nooit eerder gezien.
Maar doet hij altijd 'zo' dan?
Ik wou al bijna gaan smsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat even ademloos van de saaiheid te genieten
Ja, dat was een beetje jammerquote:
Die heb ik ook altijd ja. Dus nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek dat ik een beetje verliefde gevoelens ontwikkel voor Mila?
Voor Mila?quote:
UigeCCt?quote:
Ja dat dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, niet écht. Maar ik vind het wel een ubercute schepsel!
Ja nou, ik dacht dat je misschien meer bedoelde van leuke hoofdrolspelers van films in het algemeenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, niet écht. Maar ik vind het wel een ubercute schepsel!
Kristen is gemeen in deze filmquote:
Ja, en nauwelijks aanwezig.quote:
Die blonde kijkt een tikkie scheelquote:
RTL5, Forgetting Sarah Marshallquote:
Dat was in Veronica Mars heel schattigquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde kijkt een tikkie scheel
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat was leuk!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was in Veronica Mars heel schattig. Veronice Mars
!
Daar zou toch ook een film van komen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was in Veronica Mars heel schattig. Veronice Mars
!
Geen idee, maar dat zou nu wel een beetje laat zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zou toch ook een film van komen?
Ze is nu ook wat te oud jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou nu wel een beetje laat zijn.
mmmmmm, gemeen kan lekker zijn maar vind ik r even stomquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind d'r haar wel leuker in deze film dan in VM
Ja maar ze werd wel verkracht!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik niet. In Veronica Mars was ze zo leuk een outcast en slim en een beetje jongensachtig en stiekem toch gevoelig.
.
In Veronica Mars moet ze een middelbareschoolleerling spelen.Dat is nu toch wel te laat hoorquote:
Ja, ze had iets in 'r drankje gekregen ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar ze werd wel verkracht!(toch?
)
Ja,quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze had iets in 'r drankje gekregen ofzo.
Ik heb het over d'r haar, gekkerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik niet. In Veronica Mars was ze zo leuk een outcast en slim en een beetje jongensachtig en stiekem toch gevoelig.
.
Nee, ze had ook ongewilde seks inderdaadquote:
Das meestal bij een verkrachting héquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze had ook ongewilde seks inderdaad
Ah, ik vergat het woordje d'r even voor het gemakquote:
Ah nou vooruitquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Veronica Mars moet ze een middelbareschoolleerling spelen.Dat is nu toch wel te laat hoor.
Oeh, op dat eilandquote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nou vooruit
Maar ik vind die twee maar bijzaak eigenlijk in deze film.
MilaDie andere dude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:
HIJ DEED HET GEWOON VOOR HET GELD!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme reclame met die zingende dieren.
Het is maar een piemelquote:
Stomste woord evahquote:
Just in casequote:
Oke...eennastomste woord danquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ing, had je deze al gezien?
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Lovelessquote:
Die ene uit HIMYM.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar hoe heet die gozer?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik, maar hoe heet die gozer?
quote:
Ja, jij komt met je gevatte opmerking!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal bij een verkrachting hé
Love Bites?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken de vrouw van die stiefbroer ook ergens van.
+1 voorspelbaar!quote:
Het is Jason Segel, die de rol van Marshall Eriksen speelt in HIMYM!quote:
Bijna gelukt!quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless en ik hadden het goed
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo-zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar niets eerlijk gezegd, die film
Ik ook niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap écht niet waarom hij een 7.4 krijgt
Dat is haar niet! Die is van Friendsquote:
Geen ideequote:
Ze is van Saturday Night Livequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ken ik 'r ook gewoon niet
.
Die Londense van Ross iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Die is van Friends
Ja, daar is ze ook uit, das ook leuk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Die is uit Coupling, dat is ook écht een geweldige Britse serie
Deze zag ik echt net uit mijn ooghoek in een spiegel ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Dat is haar niet! Die is van Friends
Die blonde daaruit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Die is uit Coupling, dat is ook écht een geweldige Britse serie
Ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
ja ze is uit Friendsis ze dan niet uit Coupling, of ook?
In een laptopquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
Deze zag ik echt net uit mijn ooghoek in een spiegel ofzo
Meesterlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die blonde daaruit!
En die gast met die krullen
Ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Ik zou toch eerder Mila doen dan die hoofdrolspeler uit deze film
Ja idd, niet couplingquote:
Ik zag je sms pas de volgende ochtendquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Greys, waarom meldde je vannacht niet ff dat jij ook veilig was?
Ik heb geen oog dichtgedaan
Maar ik bedoelde dat degene die in deze film speelt in SNL zatquote:
Dan sliep je wel heel snelquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je sms pas de volgende ochtend![]()
SNLquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat degene die in deze film speelt in SNL zat
Saturday Night Livequote:
Het plaatje van APK = emily uit Friends en zij speelde ook in Cold Feet (niet in Coupling)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen reet meer van wie er nou waarin zat.
Ik kijk duidelijk te weinig series.
Ik ken alleen Coupling. Dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het plaatje van APK = emily uit Friends en zij speelde ook in Cold Feet (niet in Coupling)
De schoonzus van Peter in de film zat in SNL en heeft wel iets van dat plaatje van APK
Oh, daar is niemand uit, makkelijk voor jou dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken alleen Coupling. Dus dat schiet niet op
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap écht niet waarom hij een 7.4 krijgt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |