Oh gezelligquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was de rust zelveZij wat minder
Ik had mijn naam er bij gezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste vrees ik![]()
Of hij weet niet vwie van de drie het was en is bang een flatertje te slaan
Als ie zo thuis komt zal ik het es ff vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had mijn naam er bij gezet
Nou, ik zal nóg eens niet met hem zingen!
Nooit gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijkt er iemand wel eens dat programma op Net 5 om 18.00 uur over Australische lifeguards? Die hebben allemaal een strak lichaam
.
Ik ken het niet maar het klinkt goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijkt er iemand wel eens dat programma op Net 5 om 18.00 uur over Australische lifeguards? Die hebben allemaal een strak lichaam
.
Boor en Bink, die me als ik thuis kom blaffend en krijsend net zo lang stalken tot ze gevoederd en geaaid zijnquote:
Een romcom die zowaar nog goede kritieken krijgt ookquote:
Oh met Kristen Bellquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Een romcom die zowaar nog goede kritieken krijgt ook
Met Jackie van That 70's Show
http://www.imdb.com/title/tt0800039/
Er zitten zelfs liedjes in, lees ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh met Kristen Bell. Zij is leuk!
En ik maar gillenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo heb ik de hele dag nog niet gehoord, ik ben bezorgdwilt iemand een sms sturen? Waar zit ze nou?
Bedoel je niet Couples Retreat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten zelfs liedjes in, lees ik
http://www.endandit.nl/en(...)tting-sarah-marshall
Ik hoop alleen dat ie niet op 'Couples Therapy' lijkt, want dat vond ik een dráák van een comedy, na twintig minuten uit gezet
Oh ja, die!quote:
Vince Vaughn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die!
Brrrrr, wat een slechte film. Terwijl ik die ene (hoe heet ie nou?) vent altijd zo leuk vond.
Die met Jennifer Aniston in The Break Up zat.
Op imdb krijgt CR ook een 5,4 en FSM een 7,4. Misschien zegt het wel ietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die!
Brrrrr, wat een slechte film. Terwijl ik die ene (hoe heet ie nou?) vent altijd zo leuk vond.
Die met Jennifer Aniston in The Break Up zat.
Dat was dan ook een kutfilm.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zelfs die was saai in Couples Retreat
Dan ga ik FSM vanavond een kans gevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op imdb krijgt CR ook een 5,4 en FSM een 7,4. Misschien zegt het wel iets.
Ohhh dát is die hoofdrolspeler ja, ik vroeg me al af wie het ook alweer was.quote:
Couples Retreatquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten zelfs liedjes in, lees ik
http://www.endandit.nl/en(...)tting-sarah-marshall
Ik hoop alleen dat ie niet op 'Couples Therapy' lijkt, want dat vond ik een dráák van een comedy, na twintig minuten uit gezet
Srsly?quote:
Ja echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Ik zat te kijken en na een twintig minuten dodelijk saaie film zaten ze nog niet op dat eiland
Oeh, denk dat ik die op ga zetten!quote:
Meer een mannenfilm dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echtmaar het was dan ook meer een 'lekkere wijven in bikini en schuine grappen'-film dan een romcom vond ik
Ik vind alle mannen weerzinwekkend in die film, dat scheelde misschien ook welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echtmaar het was dan ook meer een 'lekkere wijven in bikini en schuine grappen'-film dan een romcom vond ik
Ik ookquote:
Dat was toch geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alle mannen weerzinwekkend in die film, dat scheelde misschien ook wel
En dan dat flauwe uitgekauwde gedoe met die geile yoga instructeur enzo (ik heb nog even vooruit gespoeld toen ze maar niet op dat eiland kwamen en toen kwam ik op dat yoga stukje en dacht láááát maar)
Als iedereen gaat kijken ga ik meedoenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Tombo, kijk je mee?
Ik denk dat ik nu nog even een Ingetje ga doen
Ik ben nooit verder gekomen dan het yoga stukje, geen idee hoe het eindigde dusquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was toch geweldig
En dat einde op dat feest, ook al zo fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |