Ik ben lekker aan het relaxen. badje (waardoor Redcat telefoon gemistquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Goodbye het volgende:
Ben je lekker van je verjaardag aan het genieten, Cat?![]()
Ik ben niet eens thuis met mijn verjaardag![]()
En je kan de code van het kluisje erin zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee van de indeling, dus het zal wel goed komenEn een telefoon moet ik sowieso wel mee, anders kan ik je vast weer niet vinden ofzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je kan de code van het kluisje erin zetten.Hartstikke handig voor als je die bent vergeten.
Lekker hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het relaxen. badje (waardoor Redcat telefoon gemist) en lekkere hapjes. En hier vieren natuurlijk!
Dadelijk nog even een werk ding doen en dan komen mijn ouders op bezoek.
Wie komt trouwens mijn afwas doen?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Heb je geen afwasmachine?
Wat moet je met Ing d'r vent dan?!quote:
Smsen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet je met Ing d'r vent dan?!
Het begin van iets moois.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Smsen!
(Er kwam iets op mijn werk langs met een bepaald nummer dat ie met mij wilde Singstarren maar ik durfde niet en... nou ja, dat moest ik hem even laten weten. En Ing zei gister 'Doen, dat vindt ie leuk.'. Dus, vandaar)
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En nu komt de 5 kilo extra aap uit de mouw!
Thuis vaker naakt rondlopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Meestal ben ik daar wel geneigd heel gezond te eten ivm de omgeving enzo
Yoghurtjes met vers fruit en een tosti van bruin brood met geitenkaas![]()
Als ik dat van te voren nou ook had gehad, die neiging...
Eten is veel te lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Meestal ben ik daar wel geneigd heel gezond te eten ivm de omgeving enzo
Yoghurtjes met vers fruit en een tosti van bruin brood met geitenkaas![]()
Als ik dat van te voren nou ook had gehad, die neiging...
Whut?quote:
Het ging om de OMGEVING, Catquote:
Ooooooow!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging om de OMGEVING, Cat
Ow, pauze alweer over, so long, farewell endezo
Ik ga em subtiel uithoren vanaafquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr!
Ik heb je man gesmst
Een uur of wat geleden al. Niets terug nog, wat braaf![]()
Heeft ze een konijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ing, je man is goed afgericht!
Dat, of hij denkt echt dat ik een home wrecker ben en is bang voor glenn close taferelen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik had een POMPOMPOM PADIEHA! kaart van jullie.![]()
Dat laatste vrees ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ing, je man is goed afgericht!
Dat, of hij denkt echt dat ik een home wrecker ben en is bang voor glenn close taferelen
Of gewoon very rude!
Leuk he!quote:
Is het al stoppenmetpaffentijd?quote:
quote:
Goed, droogquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar... hoe ging het met je broekje?
Die gast met die Call ID kon toch juist niet fappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar het was wel een critical incident, dus er werd met man en macht gefapt
Neuh dat is gewoon het nummer waar het onder gelogged is en waar aan gewerkt wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Die gast met die Call ID kon toch juist niet fappen
Tenminste, dat zou ik critical vinden
En hoe hebben ze het opgelost?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh dat is gewoon het nummer waar het onder gelogged is en waar aan gewerkt wordtGewoon een ticketje in een systeem waar je kan zien wat er is, en wie er mee bezig is en updates enzo.
Oke, dus we hoeven jou niet te pamperen vanavondquote:
Nog niet geloof ik. Het is een brakke (virtuele) server, en ze zijn zo slim geweest om een of andere bedrijfskritische applicatie daar data weg te laten schrijven. Dus iedere keer 's avonds knalt die server er even uit en is die applicatie van streekquote:
Dat is de negerin die mij zaterdag te lijf gingquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dus we hoeven jou niet te pamperen vanavond![]()
Wie is Shaniqua?
Whehehe, je jaagt alle vrouwen wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nog niet geloof ik. Het is een brakke (virtuele) server, en ze zijn zo slim geweest om een of andere bedrijfskritische applicatie daar data weg te laten schrijven. Dus iedere keer 's avonds knalt die server er even uit en is die applicatie van streek
Was je zo'n wild object?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de negerin die mij zaterdag te lijf ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |