Mooie film.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
En ook nog een mailtje van de dierenarts over een oude rekening van James die blijkbaar verkeerd gestuurd was.
Nee is alleen de stichting van Nacho.. die hoorden via mijn contactpersoon daar dat James was overleden, dus stuurden even een mailtje. En die contactpersoon had mij ook nog een kaartje gestuurd. Alles kwam tegelijk vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]Wat is er met de stichting van Nacho en James dan?
Oh zo. Confronterend is dat hequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee is alleen de stichting van Nacho.. die hoorden via mijn contactpersoon daar dat James was overleden, dus stuurden even een mailtje. En die contactpersoon had mij ook nog een kaartje gestuurd. Alles kwam tegelijk vandaag
Ja het is ook een hele fijne stichting.. ik had ze toen ook foto's van James en Nacho samen gestuurd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh zo. Confronterend is dat hemaar wel heel fijn dat ze even wat laten horen en hun medeleven laten blijken.
Nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Is dat nou dezelfde foto als die van gisteren?
Liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon is vereerd met zn naamtopic.
Nee dit is nog niet DE foto hoor
Ow sorry, die moest voor Multi zijnquote:
Dat staartjequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Tuuurlijk kunnen ze vliegen
Jules ook heel goed
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |