En dan is je harem weer compleet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Phew, Ing is er ook. Ik mis Tombo nog!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag onze hofnar zijn.
Dance
Ik lach nu al.quote:
Ik dacht dat jij heel goed in outen was.quote:
Maar we laffen je wel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is doodgegaan toen het laugh oh laugh werd!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel goed in outen was.
Dat klopt. En in laughing out loud.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel goed in outen was.
Nou dan is er dus geen probleem en moet je niet zo piepen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klopt. En in laughing out loud.
Playing it hard eej?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is dat je jarig bent () en omdat we zo'n goede sms-contacten zijn, anders had ik je helemaal kapot gemaakt! KAPOT ZEG IK JE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arretjescake gemaakt terwijl het badje volliep dus nu PLONS!![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Still alive and relaxing very hard.quote:
*stuurt setje AA op*quote:
*maakt er expresspost van*quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Grees, je doet het nog. Geen last van de stroomstoring?
Nee mijn batterijen waren wél goed opgeladenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Grees, je doet het nog. Geen last van de stroomstoring?
Bonjourrrrrrr!quote:
Do I!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mijn batterijen waren wél goed opgeladen
(En idd nergens last van, ook niet op het werk!)
Muizel!
Wil je ook in onze sms-leefjenog-alert?
Ja dat bedoel ik. Of ga je elk half uur naar je kluisje toe?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef Greys het volgende:
Oh ik neem mijn telefoon wel mee naar de sauna, ik kan niet zonder
Maar ik leg hem gewoon in mijn kluisje
We hoeven geen bandje om trouwens met kluisjesleutel, het is een code
Wat moet je met een andere vent?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr!
Ik heb je man gesmst
Een uur of wat geleden al. Niets terug nog, wat braaf![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Of ga je elk half uur naar je kluisje toe?
Ja, ik heb echt geen idee van de indeling, dus het zal wel goed komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon af en toe als ik toch ff wat wil halen ofzo. De kluisjes zijn naast het restaurant.
En nu komt de 5 kilo extra aap uit de mouw!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon af en toe als ik toch ff wat wil halen ofzo. De kluisjes zijn naast het restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |