SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Lekker lang Ingetje doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Ja mijn Ingetje liep ietsjes uit
Maar ik ben er!
Piemel gemist though!
Google is your friendquote:
Ik had ook mijn telefoon gezet op 20.20 uur, maar daarna was ik het er niet helemaal eens met mezelf dat het al tijd wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker lang Ingetje doen![]()
![]()
Ik zet altijd m'n telefoon, anders schrik ik rond 23 uur es een keer wakker
Fijne avond!quote:
Fijn, want ik zit nu aan de Heart Breakers en een blikje rode Fernandesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en ik ga gewoon tosti eten zaterdag Greysie![]()
QFT.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh mijn god, jullie gaan gewoon twee keer per dag door de hel van de wekker![]()
Ik vind één keer per dag wel genoeg. Ik doe nooit een Ingetje (ja, per ongeluk soms)
Lekkere chipsquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Cat!
[..]
Fijn, want ik zit nu aan de Heart Breakers en een blikje rode Fernandes
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Cat!
[..]
Fijn, want ik zit nu aan de Heart Breakers en een blikje rode Fernandes
Mijne stond ook 20.20quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ook mijn telefoon gezet op 20.20 uur, maar daarna was ik het er niet helemaal eens met mezelf dat het al tijd was
quote:
Waarom nam je niet eerder even iets te eten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!![]()
Ik viel echt zowat flauw vanavond, dus toen heeft A. twee broodjes knakworst in m'n waffel gedouwd![]()
En tosti geitenkaas is mooi hartstikke gezond
Mijn gesnoozzzz liep een paar minuten langer door per ongelukquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne stond ook 20.20![]()
Ik heb tot 20.29 gesnoozed
Nee johquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nam je niet eerder even iets te eten dan?
En moest hij je echt voeren?
Een echte Friesche boerin moet minstens 8 sneeen brood per dag natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En ik had wel genoeg gegeten, maar geen brood enzo. Maar daar kan ik blijkbaar toch niet zonder.
Een lastminutelowcarb-poging ivm zaterdag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh![]()
En ik had wel genoeg gegeten, maar geen brood enzo. Maar daar kan ik blijkbaar toch niet zonder.
Ik eet er meestal 4 tot 6quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een echte Friesche boerin moet minstens 8 sneeen brood per dag natuurlijk
Niet i.v.m. zaterdag, meer i.v.m. de aankomende zomer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lastminutelowcarb-poging ivm zaterdag?
Ik was het serieus van plan, tot ik me bedacht dat die paar dagen toch geen ene reet (quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een lastminutelowcarb-poging ivm zaterdag?
Ik hou ermee op, m'n beltegoed vliegt erdoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Hebben we al onze kuikens van het alert eigenlijk?
Muis zich al gemeld vanavond? APK? Verder iedereen wel he?
Grapjas, zoveel krijg ik er echt niet op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een echte Friesche boerin moet minstens 8 sneeen brood per dag natuurlijk
Ook low carb, ja?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was het serieus van plan, tot ik me bedacht dat die paar dagen toch geen ene reet () meer gingen uithalen.
Nou meer gewoon 'low alles'quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook low carb, ja?![]()
Ach, zijn we gezellig samen bollies zaterdag
Ben je gekquote:
Mooi hèquote:
Hij kan wel een bruggetje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |