Van Marshall zien we alles en van hen nietsquote:
Echt hequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Marshall zien we alles en van hen niets
Te sneuquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, met een doekje om de spannendste standjes
.
Hihihihihihi, zouden ze dat hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, neem je dat zaterdag ook, een vegetable-medley?
Is dat dan iets dat groentes langzaam in elkaar overgaan ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, neem je dat zaterdag ook, een vegetable-medley?
Is dat dan met een eh... een eeh...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat dan iets dat groentes langzaam in elkaar overgaan ofzo?
Modulatiesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat dan met een eh... een eeh...
modulatie?
Daar gáát het niet omquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij is wel vreselijk onaantrekkelijk, die hoofdrolspeler
Ik vind hem wel leuk op zichquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Hij is wel vreselijk onaantrekkelijk, die hoofdrolspeler
Ik ook wel, maar niet op die sippe tour.quote:
God did put our mouth on our face for a reasonquote:
Zij: "Ik voel niets".quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
God did put our mouth on our face for a reason
Ja, die snapte ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij: "Ik voel niets".
Hij: "Oh, bij mij doet het juist pijn".
Huh?
Echt he, wtf doen ze!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij: "Ik voel niets".
Hij: "Oh, bij mij doet het juist pijn".
Huh?
Twinsquote:
Mijne bij Greys: Kaleikequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en als ik mijn username doe, wordt het Kokupie!![]()
![]()
Pikekekiquote:
mijne Inequote:
quote:
Zo'n vrouw die op haar ligbed in de tuin lag en door allemaal hete mannen werd bediendquote:
quote:
hete mannen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n vrouw die op haar ligbed in de tuin lag en door allemaal hete mannen werd bediend
Dan moet ik even twee uurtjes vrij vragen, anders mag ik blij zijn als ik er na het werk en door de spits op tijd ben, bij het theaterquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de oven aanzetten
Greys, gaan we volgende week ook samen eten ofzow?
Oh, het hoeft niet hoor, als het lastig isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik even twee uurtjes vrij vragen, anders mag ik blij zijn als ik er na het werk en door de spits op tijd ben, bij het theaterMaar komt goed!
Wat gaat erin?quote:
Jaquote:
Ik twijfel tussen een pizza'tje en een paar spinazie-aardappel-kerstboompjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |